Τηλεφωνησε ο κουριερ, δεν το ακουσα και τον πηρα μετα απο 15 λεπτα. Δεν απαντησε ποτε! Δεν μπορω να συνεννοηθω…
Blue Star Ferries Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Blue Star Ferries:
Η Blue Star Ferries, η εταιρεία η οποία άλλαξε τα δεδομένα στο θαλάσσιο ταξίδι στον ευρύτερο χώρο του Αιγαίου και ταξιδεύει με συνέπεια χειμώνα-καλοκαίρι στα νησιά των Κυκλάδων, των Δωδεκανήσων, του Β.Α. Αιγαίου και την Κρήτη με σύγχρονα επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία, συνδέοντας τα νησιά με την Ηπειρωτική Ελλάδα αλλά και μεταξύ τους καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, η Blue Star Ferries συμβάλει δυναμικά στην ανάπτυξη του τουρισμού και στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων της νησιωτικής Ελλάδας.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
συγχαρητήρια στην υπάλληλο του καταστήματος με τα δώρα. με βοηθησε να βρω τα καλυτερα και τα καταληλα αρωματα που χρειαζομουν.εχει τελεια γνωση του αντικειμενου τησ .ειναι ενα απο τα διαμαντια υπαλληλου τησ εταιρια σασ.με εκτιμηση η κοπελα απο το λαυριο
”Είναι πεταμένα λεφτά ήρθαμε εχτές με το blue star Patmos στον Πειραιά μιλάμε ότι να ναι τελευταία στιγμή για την ενημέρωση οδηγών δεν ξέραμε τι να κάνουμε με τα αυτοκίνητα περιμέναμε όλοι μέσα το πλοίο μιλάνε για της οδηγίες σε περίπτωση ανάγκης τι πρέπει να κάνουμε τέρμα τα ηχεία όλα δεν κατάλαβενεις τι λένε το μεταξύ το καράβι με το παραμικρο κουνάει λες και έξω 10 μποφόρ πρώτη φορά πήγα με αυτό και δεν θα ξαναγίνει, όλα τα blue star μέσα δεν πιάνεις δεδομένα στο κινιτοτο κάνουν επίτηδες για να αγοράζουμε ίντερνετ από το πλοίο δεν αξίζουν τα λεφτά μας αλλά τι περιμένουμε να δουλέψει καλά στην Ελλάδα μας.
”Στο bs paros ο υπάλληλος που μαζεύει τα σκουπίδια από τους επιβάτες παίρνει τα πάντα χωρίς να ρώτησει, ακόμα κι όταν κοιμόμαστε. Απαράδεκτος
”2-3 στο προσωπικό είναι ευγενικοί στο μπαρ πχ και στο λογιστήριο Οι υπόλοιποι δεν αξίζουν τη δουλειά τους Βρίζουν πελάτες, φωνάζουν χωρίς λόγο και ειναι ειρωνικοι. Δεν έχω λόγια, πραγματικά για την κατάντια αυτή. Με τόσο ακριβά εισιτήρια δεν αξίζουμε τέτοια συμπεριφορά. Ντροπή
Το δρομολόγιο ξεκινά πάντα με καθυστέρηση, τουλάχιστον μισής ώρας όταν ξεκινά από τα νησιά και μίας όταν ξεκινά από Πειραιά! Το προσωπικο είναι αγενές και το καράβι βρώμικο, ειδικά οι τουαλέτες! Τα αυτοκίνητα στοιβαγμένα και αν τρακάρεις φυσικά η εταιρεία δεν φέρει ευθύνη!!Ντροπή και αισχος!!
”Ντροπή για την εταιρεία σας
”Σήμερα 5/7/25 το blue star Paros αντί για τις 3 έφυγε 4:35 για Πατμο με όλο τον κόσμο μέσα
Λόγω τραφικ μας ανακοίνωσαν τα μεγάφωνα αλλά βλέπαμε τον ανεφοδιασμό με καύσιμα
Να ανεφοδιάζεστε ενωριτερα και όχι την ώρα της αναχώρησης
Ζήτω το ποσόν των εισιτηρίων πίσω για την ταλαιπωρία που υποστηκαμε σαν αποζημιωση
Μεγάλη απογοήτευση, απίστευτη ταλαιπωρία, ανακρίβειες και λάθος τηλεφωνική ενημέρωση. Λυπάμαι, λυπάμαι!
”Το blue star 2 που μας γύρισε από Πατμο ήταν σε άθλια κατάσταση. Οι τσιγγάνοι και πολλοί άλλοι να κοιμούνται στο πάτωμα χωρίς κανείς να τους ελέγχει. Μάλιστα είχε το παιδάκι τους πρόβλημα επιληψίας και επίσης κανείς δεν έδειξε ενδιαφέρον για αυτό. Πληρώνεις αεροπορικές θέσεις για να μην μπορείς τελικά να ξεκουραστείς λόγω της φασαρίας και της δυσοσμίας.
”Σίγουρα θα προτιμήσω το αεροπλάνο την επόμενη φορά.
Μας θέλετε πελάτες, σας δίνουμε τα λεφτά μας και για ένα ταξίδι 18 ωρών κάνοντας μας βόλτα το μισό Αιγαίο πιάνοντας 10 σχεδόν νησιά και ζητώντας μας 92 ευρώ το άτομο πάμε στις 10 το βράδυ κατάκοποι να φάμε με την 6 χρόνη κόρη μου όπου παίρνει πουρέ του παιδί βάζει στο στόμα μια μπουκιά και το υπόλοιπο πιάτο πήγε εκεί που ανήκε στα σκουπίδια χειρότερο και νοσοκομείου αίσχος νηστικό έμεινε το παιδί ποτέ ξανά χίλιες φορές αεροπλάνο!!!!
”Το ταξίδι μου είναι στις 8 το βράδυ και είχαμε απαγορευτικό από το πρωί λόγω κακοκαιρίας.. η ώρα έχει φτάσει 6 και ενώ άρθρα στο ίντερνετ έχουν κάποια ενημέρωση, δεν μπορώ να διασταυρώσω γιατί δεν υπάρχει ένας εργαζόμενος να σηκώσει ένα τηλέφωνο.. επίσης δεν μου στάλθηκε ούτε ένα μήνυμα στο κινητό μου τηλεφωνο..Ελλάδαρα μου αθανατη
”ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ…
”Πάντα καθυστέρηση
Ποτέ δεν ταξιδεύεις στην ώρα σου