Ούτε για φτύσιμο δεν είναι οι απατεώνες.
Alpha Bank Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Alpha Bank:
Η Alpha Bank ιδρύθηκε to 1879 και είναι ένας από τους μεγαλύτερους Ομίλους του χρηματοοικονομικού τομέα στην Ελλάδα.
Μετάβαση στον ιστοτόποΠληροφορίες για Alpha Bank:
Η Alpha Bank ιδρύθηκε to 1879 και είναι ένας από τους μεγαλύτερους Ομίλους του χρηματοοικονομικού τομέα στην Ελλάδα.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Καμια απολύτως εξυπηρετηση απο την δηθεν “ΕΞΥΠΗΡΕΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ’ Επι 1 ωρα με εξαπατούσαν για σύντομη αναμονή και τελικά έκλεισα το τηλέφωνο χωρίς να λύσω το πρόβλημα που πρέπει να ήταν της Τράπεζας για να συνδεθώ στο e-banking και να φανταστείτε ότι είμαι gold πελάτης . Αν έχετε τη δυνατότητα μακριά από την ασυνεπή ALPHA BANK
”υπάρχει 1 ΑΤΜ σε όλη την πόλη και κάθε 2-3 μέρες είναι χαλασμένο… στα ταμεία δεν εξυπηρετούν και αν πάρεις τηλέφωνο στην 24ώρη εξυπηρέτηση πελατών δεν το σηκώνουν Ποτέ! 1 αστέρι είναι πάρα πολύ και μπορούν να το πάρουν ως κοπλιμεντο
”Αγενέστατοι υπάλληλοι χωρίς τις απαραίτητες γνώσεις
”Περιμένω την κάρτα τους που λήγει τελος Οκτωβρίου. Τους πήρα τηλέφωνο απο αρχές Σεπτεμβρίου, ειναι 30/10/25 η κάρτα ακομα στα αζήτητα….
”Έχει λήξει η κάρτα μου από τον 9ο μήνα,ακόμα δεν έχω παραλάβει την καινουρια,γιατί έχει σταλεί στην προηγούμενη διεύθυνση μου,δεν έχουν κάνει αλλαγή διεύθυνσης και εγώ είμαι χωρίς κάρτα!!!Έχω πάρει ΤΑ τηλέφωνα από το πρωί, ο χρόνος αναμονής ήταν και 1ωρα,Απαράδεκτοι!!!! Απολύτως καμία αντιπροσώπευση στην λέξη εξυπηρέτηση
”Τραβανε συνεχεια αδικαιολογητα χρηματα απο το λογαριασμο μου ,δλδ ,εχω 80 ευρω λχ ,μεσα σε 3 ωρες γινονται 8 κ μετα απο κανα 2 ωρες γινονται 20 κοκ Πηγα στο καταστημα του Χαλανδριου γιατι νομιζα πως με κλεβουν κ ουσιαστικα μου ειπαν πως φταιω εγω γιατι παιζω σε opap κτλ κ ουσιαστικα ,καλα να παθω …Εγω αυτο που καταλαβα ειναι πως καποιοι δεν κανουν σωστα τη δουλεια τους ,αν ηταν στο χερι μου θα τους ξηλωνσ ολους …
”προσπαθω να ανοιξω λογαριασμο και ενω εχω επικαιροποιησει ολα τα στοιχεια, εχω ολοκληρωσει επιτυχωσ την βιντεοκληση, η συνδεση στο ebanking δεν ειναι εφικτη λογω οτι εχει προβλημα η ιστοσελιδα τουσ και θα πρεπει να επισκεφτω το φυσικο καταστημα οπωσ με ενημερωσαν.
”ουσιαστικα διωχνουν τον πελατη πριν ακομη ξεκινησει η συνεργασια!
αθλια τραπεζα!!
Η εξυπηρέτηση άθλια! Ταλαιπωρούν τον κόσμο χωρίς λόγο! Δεν σέβονται ότι πρόκειται για εργαζόμενους όπου δυσκολεύονται να παίρνουν άδεια από την εργασία τους για να τρέχουν στην εν λόγω τράπεζα συνεχώς και χωρίς να εξυπηρετούνται,αφού κάθε φορά σε κάθε ραντεβού ζητούν και άλλα χαρτιά!
”Ειδικά το υποκατάστημα Λαυρίου ! Απαράδεκτο! Θα αποσύρω την μισθοδοσία μου από εκεί!
Καμία εξυπηρέτηση. Όλες οι οδηγίες λάθος.
”Ανά 3 μήνες έχω πρόβλημα με αυτή την τράπεζα . Αρχικά αποφάσισαν να μας στείλουν καινούριες κάρτες χωρίς να έχουν λήξει η προηγούμενες έτσι επειδή ήθελαν . Καλοκαίρι που φεύγουμε όλοι σεζόν . Εγώ έλειπα και δεν μπορούσα να την παραλάβω με αποτέλεσμα να ακυρωθεί η παλιά μου κάρτα η οποία κανονικά λήγει το 27 και όλα μου τα χρήματα είναι εκει. Και δεν μπορούσαν να στείλουν άλλο ένα ιμειλ σαν προειδοποίηση ότι πχ σε μια εβδομάδα θα γίνει ακύρωση . Το γρηγορότερο που μπορεί να γίνει επανέκδοση είναι σε μια εβδομάδα . Εγώ τι ακριβώς θα κάνω μια εβδομάδα χωρίς τίποτα ; Δηλαδή αν ήμουν εκτός χώρας ερασμους 6 μήνες ή είχε γίνει το οτιδήποτε και κάποιος άνθρωπος δεν μπορούσε σε αυτό διάστημα να παραλάβει την κάρτα του; Τις κάρτες πρέπει να τις δίνετε χέρι με χέρι. Όχι την αφήνω και ότι γίνει .
”απαραδεκτη εξυπηρέτηση
”Απαράδεκτοι γενικώς. Στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες άθλιοι. Δεν λειτουργει τπτ όμως. Τηλεφωνικά επίσης. Αφού ανέφερα ότι δεν μπορώ να κλείσω ραντεβού ούτε από τη σελίδα ούτε από την εφαρμογή μου είπαν να επισκεφθώ κατάστημα για να κλείσω ραντεβού. Έναν λογαριασμό μισθοδοσίας πρέπει να ανοίξω. Και δεν με εξυπηρετούν καθώς λένε δεν υπάρχει διαθέσιμος υπάλληλος. Μάλιστα μου έκαναν και υπόδειξη να ζητήσω από τον εργοδότη μου να με πληρώσει σε άλλη τράπεζα μια φορά. Δε θα γίνει κάτι λέει.. . Έλεος.
”Η βιντεοκληση για επικαιροποιηση δεν λειτουργεί επίσης
Μου στέλνουν email για να με ενημερώσουν για τα δανεικά προϊόντα. Όταν πριν δύο χρόνια χρειάστηκα να πάρω δανειοδότηση για αυτοκίνητο και ζήτησα δάνειο ο διευθυντής στο κατάστημα μου είπε ότι δεν μπορώ να πάρω δάνειο και καλύτερα θα ήταν να μην πάρω αυτοκίνητο καινούριο αλλα μεταχειρισμένο με τα λεφτά που ήδη διέθετα. Πήγα στην eurobank μου το χορήγησαν σε τρεις μέρες και ενώ έπρεπε να το εξοφλήσω σε τέσσερα χρονια το εξοφλήσω σε δύο. Οπότε δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μου στέλνουν μνμ για δάνειο ενώ δεν το χρειάζομαι και εφόσον όταν το χρειάστηκα με απορρίψανε. Μακρυά. Η χειρότερη τράπεζα.
”Απαράδεκτοι είναι.εχο ένα σπίτι θα φάει πούλημα.
”Απαράδεκτη λειτουργια στο ΑΤΜ μπλοκαρει το συστημα παρακρατοντας τα χρηματα τις αργιες και στην υποστηριξη σου λενε την πρωτη εργασιμη θα λυθει το θεμα και αν εσυ καιγεσαι δεν μπορεις να κανεις τιποτε .
”Η χειροτερη τραπεζα στην εξυπηρέτηση , και η καλυτερη στην ταλαιπωρία
”Aπαράδεκτη εξυπηρέτηση, απρόθυμοι υπάλληλοι και Διευθύντρια κυρίως, πάνω από ένας μήνας χρειάστηκε για να ενεργοποιηθεί λογαριασμός μου μετά από ραντεβού σε άλλο κατάστημα, Όταν τελικά ενεργοποιήθηκε έπρεπε να παρακαλάω να εισπράξω τα χρήματά ΜΟΥ από τον λογαριασμό ΜΟΥ, γιατί έπρεπε να κλείσω άλλο ραντεβού για έκδοση κάρτας. Η συνδικαιούχος δεν μπορούσε να κάνει ανάληψη, παρόλο που είχε στοιχεία για επικαιροποίηση των στοιχείων του, γιατί η υπεύθυνη ήθελε να κλείσω άλλο ραντεβού ως κύρια δικαιούχος για να δώσω τη συναίνεσή μου (μιλάμε για μητέρα και κόρη) Αντιλήφθηκα ότι γενικά η τακτική είναι ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ το κατάστημα. Η χειρότερη τράπεζα και στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση.
”μου στειλανε συστημενο γταμμα χωρις στοιχεια και με τραβηξανε πρωι πρωι στο ταχυδρομειο για να λαβω μια επιστολη μετα απο 8 χρονια που δε χρησιμοποιω το λογαριασμο οτι θα ληξει αν δεν τον ενεργοποιησω ενω θα μπορουσαν να μου το στειλουν κατευθειαν στο σπιτι εχασα το χρονο μου χωρις λογο απαραδεκτοι!!!!!!!!
”απαραδεκτη εξυπηρετυση απο το καταστημα 154! δυο φορες έκλεισα τηελεφωνικο ραντεβου, όπου δε με πήραν ποτέ! κάλεσα εγώ, όπου φυσικά δεν απάντησε κανείς κ στο μαιλ που έκανα το αίτημα μου, όσες απαντήσεις πήρα, χειρότερες κι από ΑΙ !
”Ευχαριστούμε την τράπεζα και τους αρμόδιους υπαλλήλους πρώτον για την άμεση ενημέρωση που τύχαμαι για την παράνομη άντληση ποσών από την πιστωτική μας κάρτα και δεύτεον για την ταχύτατη αποκατάσταση της βλάβης που υποστήκαμε.
”Βλαδίμηρος Κωνσταντινίδης
Κιλκίς
Εξυπηρέτηση κ ενημέρωση εξαιρετική από τον Κ Π. για το “εξοικονομώ ”
”Με καθοδήγησε άψογα…
Έχω υποβάλει αίτηση για νέα χρεωστική κάρτα λόγω κλοπής, από τις 22/1 και μέχρι σήμερα δεν έχει εκδοθεί (7/2)
”Στην τηλεφωνική επικοινωνία μου είχαν πει σε τρεις έως τέσσερις εργάσιμες θα την παραλάβω από το υποκατάστημα της τράπεζας.
Απαράδεκτοι και αδιάφοροι χωρίς το στοιχειώδη επαγγελματισμό.
Ίσως η χειρότερη τράπεζα που έχω επισκεφθεί Ιάσονος με Ιωλκού στο Βόλο. Το προσωπικό δεν ήθελε με τίποτα να μας εξυπηρετήσει, ίσως και να ήταν λίγο
”επιθετικό.
Θέλοντας να βοηθήσω την κόρη μου να ανοίξει λογαριασμό μισθοδοσίας και έρχονταν εξουσιοδότηση, αρνήθηκαν να παραλάβουν τα σχετικά έγγραφα ουτως ωστε να έλθει η ίδια στην τράπεζα μόνο για τις υπογραφές. Παρά τη διαβεβαίωση τους ότι θα τελειώσει η διαδικασία σε λιγότερο από 15 λεπτά είμαστε στην τράπεζα 80 λεπτά με αποτέλεσμα να αργήσει στη δουλειά της .
Δυστυχώς μου διαφεύγει το όνομα της κυρίας στο κατάστημα Ευόσμου στην Μεγάλου Αλεξάνδρου δεν έχω λόγια γ την εξυπηρετηση κ την βοήθεια που μου προσέφερε
”Έχω κάνει αίτηση για αντικατάσταση χρεωστικής κάρτας από 13/8 δεν την έστειλαν…μετά έκανα άλλες 2 αιτήσεις και ακόμα περιμένω ….παίρνω τηλέφωνο την εξυπηρέτηση μου λένε είναι έτοιμο είναι στον δρόμο…..έχουν περάσει 3 εβδομάδες από την 3η αίτηση… απαράδεκτη…..και λόγο δουλειάς δεν μπορώ να κάνω συναλλαγές…. έλεος
”