Το ένα αστέρι είναι γιατί δεν υπάρχει αρνητική βαθμολογία.Μια απογοήτευση αυτή η εταιρεία και όσον αφορά την εφαρμογή με τα…
ΑΒ Βασιλόπουλος Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για ΑΒ Βασιλόπουλος:
Στην ΑΒ Βασιλόπουλος έχουμε επάξια κατακτήσει μια θέση στο τραπέζι κάθε ελληνικού νοικοκυριού, μέσα από την αδιαπραγμάτευτη ποιότητά μας, τη μοναδική μας εξυπηρέτηση και την ξεχωριστή ποικιλία μας. Με οδηγό το σκοπό μας να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να κάνουμε τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων, είμαστε πάντα δίπλα στους 2,2 εκατομμύρια πελάτες μας με θάρρος, ακεραιότητα, ομαδικότητα, φροντίδα και χιούμορ. Πάντα δίπλα σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας, εκεί όπου χτυπάει η καρδιά μας μέσα από το δίκτυό μας που ξεπερνάει τα 500 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Εκεί όπου οι άνθρωποί μας γίνονται οι δικοί σας άνθρωποι, έτοιμοι να σας εξυπηρετήσουν με χαρά και μεράκι και να προσφέρουν μια μοναδική αγοραστική εμπειρία σε όλους και σε καθέναν ξεχωριστά.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Σήμερα πήγα στο κατάστημα της Λαμίας για ψώνια στην Θερμοπυλών.Περασα από το ταμείο 1.Οπως πάντα τα κορίτσια εξυπηρετικά.Με ενημέρωσαν για τις προσφορές και βγήκα δίπλα κερδισμένη.Μπραβο στην ΑΒ για την καλή επιλογή των υπαλλήλων της.Σας ευχαριστω
”Έχετε γίνει από τα χειρότερα σούπερ μάρκετ,ενώ εισασταν στην κορυφή!!!
”Ειδικά το κατάστημα στην Λαμία,το παλιό,πρέπει να έχεις υπομονή για να περάσεις από τα ταμία!! 9:20 ένα ταμείο κ τότε να ανοίγουν δεύτερο κ ο κόσμος να περιμένει να βάλει η ταμίας τα χρήματα στο ταμείο..
Απλά απαράδεκτοι…
Στο κατάστημα της Βάρης έχετε καταντήσει αηδία από πλευράς εξυπηρέτησης στα ταμία, εισται απαράδεκτοι, δεν υπάρχει και κανένας αρμόδιος σωστός, η διεύθυνση στον κόσμο της,προσπαθεί να υποχρεωση τους πελάτες στους δικούς τους νόμους, είστε ξεφτίλες
”Πήγα στο κατάστημα Λαμίας στο πρώτο ταμειο ενώ η κοπέλα ταυτόχρονα εξυπηρετούσε τηλέφωνα κι άλλους πελάτες στην υποδοχή με εξυπηρέτησε πολύ γρήγορα με χαμόγελο ευγενικότατη . Μπράβο στην εταιρία τέτοιους ανθρώπους θελουμε να μας εξυπηρετούν
”Απαράδεκτο!!! Πήγα σε ένα κατάστημα της καλαματας στο μηχάνημα που περνει κενά μπουκάλια. Ενώ είχα πάει στο ταμείο να τα αφήσω, η υπάλληλος με έντονο ύφος μου ειπ να τα βάλω στο μηχάνημα. Αποτελεσμα το μηχάνημα κόλλησε δε έβγαλε χαρτί. Το λεω στην υπάλληλο και μου απάντησε τι να σου κάνω εγώ? Τα έχασα τα μπουκάλια. Είστε κλέφτες!!!!
”Είμαι συχνά πελάτης της ΑΒ σε άλλη περιοχή της Αθήνας. Άλλος κόσμος!
”ΑΒ Σπύρου Μερκούρη Παγκρατίου, τυχαία 2 επισκέψεις σε μία εβδομάδα.
Απλά απαράδεκτο προσωπικό…Καμμία κίνηση ευγένειας προς τους πελάτες, το αντίθετο θα έλεγα…
Ανεκπαίδευτοι ή κακοπληρωμένοι άραγε;
Άθλια κατάσταση στη συγκεκριμένη επιχείρηση που φέραν ένα προϊόν λιγότερο (των 15 ευρω) από την παραγγελία και αντί να έρθουν και άμεσα να μου φέρουν το προϊόν γιατί το πληρώθηκαν μου έκλεισαν ραντεβού για την επόμενη μέρα (προφανώς για να κάνουν ταμείο να δουν το πλεόνασμα) που σημαίνει με αντιμετώπισαν σαν κλέφτρα είναι απαράδεκτοι κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια νομίζουν ότι λειτουργούν όλοι με τον ίδιο τρόπο της εταιρείας .όχι δεν είναι οι πελάτες όλοι αυτής της ποιότητας… και εκτός αυτού θα έπρεπε σαν επιχείρηση να κρατάει την αξιοπρέπειά της
”Λυπάμαι, αλλά έχετε ρίξει την ποιότητα σε ορισμένα αγαθά και σε άλλα υπάρχουν ελλείψεις. Πατάτες από το καλοκαιρι με μαύρα στίγματα μέχρι μέσα και τις πετάμε.
”Άλλη συσκευασία πατάτας, δεν υπάρχει.
Γατοκονσερβες,σε έλλειψη. Μονο whiskas.
Στα συσκευασμένα κρεατικα και στις κατεψυγμένες συσκευασίες φαγητων για μαγείρεμα συνεχως ελλειψεις.
Το ίδιο και στα κρουασάν του ΑΒ, μόνο γνωστές μάρκες.
Το ίδιο και στα μωρομαντηλα.
Σας προτιμούμε και μας διώχνετε.
ολα τα χρονια απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου δεν πηγα σε αλλα σμ μονο α-β
”βεβαια ψυχικο και γλυφαδα που ολα λειτουργουν παρα πολυ καλα!
απογοητευτικα ομωσ ειναι
τα α-β τησ αθηνασ
αναφερομαι κυριωσ στο α-β
κερκυρασ στην κυψελη
τησ πλατειασ αγ μελετιου
κτλ
προιοντα ανυπαρκτα κυριωσ εισαγωμενα και βιολογικα ευγενεια καμια
καλλιτερα πολυ ειναι τα πραγματα στο α-β πατησια
προφανωσ ειναι αλλοσ κοσμοσ… στην κυψελη
Η χειροτερη αλυσιδα που έχει υπάρξει ποτέ.
”Έχει καλούς υπαλλήλους καταστήματος.
Αλλά από υπεύθυνους πάσχει…
Η πιο εταιροκεντρικη αλυσιδα που έχει υπάρξει ενώ οι υπόλοιπες αλυσίδες είναι πελατοκεντρικες φουλ.
Διαφημίσεις του τύπου “που αλλού?Μόνο στον ΑΒ “Σοβαρά τώρα? γελάνε και τα σφραγίσματα…
Τα τελευταία χρόνια τα καταστήματα είναι άδεια από εμπορεύματα και οι υπάλληλοι ξεζουμισμενοι και κουρασμένοι.
Αυτά…
Όταν το καράβι πάρει κλίση άστα να πάνε
Περίμενα την παραγγελία μου 14.30-17.30. Ωστόσο ήρθε στις 20.00. Κάθισα όλη μέρα να του περιμένω . Στις 17.45 με κάλεσαν να μου πούνε ότι θα έρθει κατά τις 18.15 αλλά μέχρι τις 19.20 δεν είχαν έρθει και τους κάλεσα εγώ για να μου απαντήσουν ότι έχει αυξημένη κίνηση και θα έρθει στις 20.00. Απαράδεκτοι. Πράγματα ψυγείου που είχα παραγγείλει ήταν στον δρόμο για έξι ώρες.
”Αγόρασα μια συσκευασία του 1 κιλού ρύζι Καρολίνα, μάρκας ΑΒ. Το άνοιξα για να μαγειρέψω και μέσα είχε ζωντανά έντομα. Πολλά!! παρέλαση κάνανε. Έβγαλα φωτογραφίες και βίντεο προκειμένου να τα στείλω στην εταιρεία και μου επέτρεπε να στείλω μόνο 2mb. Μετά μου είπανε να τα στείλω με email και επιτρεπόταν να στείλω 9mb. Τέλος πάντων, με πήρανε μια μέρα τηλ και μου είπαν ότι αυτά είναι έντομα αποθήκης (της δικής τους αποθήκης, όχι της δικής μου) και είναι συνηθισμένο φαινόμενο και μετά μου απάγγειλε ένα γραμμένο κείμενο, κοροϊδίες του ΑΒ και μου είπε αν θέλω να πάω στο κατάστημα να μου αντικαταστήσει το προϊόν, με τέτοια απάθεια. Αν πήγαινα στο κατάστημα θα γινόταν μεγάλη φασαρία. Τα παιδιά μου με κράτησαν. Επιτρέπεται στις μέρες μας?Απογοητεύτηκα και σιχάθηκα. Μεγάλη προσοχή!
”Ακριβό και γενικά όλα στην Ελλάδα τα σούπερ μάρκετ. Ειναι προφανώς καρτέλ και η επιτροπή ανταγωνισμού κοιμάται.
”Την προηγούμενη εβδομάδα επισκέφθηκα το κατάστημα ΑΒ στην οδό θερμοπυλων στη Λαμία. τα προβλήματα και οι σκέψεις που περνούσαν από το μυαλό μου καθώς ψώνιζα πολλές!! Φθάνοντας στα αυτόματα ταμεία συνάντησα μια άκρως εξυπηρετική και γλυκιά κοπέλα. Αν θυμάμαι καλά άκουσα ότι την φώναζαν Ναντια!! Τι να πω μου έφτιαξε τόσο τη διάθεση με τις ατάκες της και το γέλιο της που ξέχασα όλα τα προβλήματα μου προς στιγμής. Αν ήξερα το προγραμμα που δουλεύει καθημερινά θα πήγαινα να ψωνίσω μονο τότε. Μπράβο στο κατάστημα που την έχει βάλει στην κατάλληλη θέση και αποτελεί τον καλύτερο «κραχτη».
”Αξιότιμοι κ.κ.
”Σας παρακαλώ και απευθύνω παράπονα και δυσαρέσκεια γιατί σε πολίτες άνω των 20 ετών δεν δυνασθε προφορικά να δέχεστε παραγγελίες σε προϊόντα.τα οποία δεν είναι συσκευασμένα. Αλλά ολόκληρα ( πχ καλογερακης.ολοκληρο ) τα οποία πρόκειται για επίσκεψη. ΛΥΠΆΜΑΙ ΑΛΛΑ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ γιατί υπάρχουν με ατομα με κινητικά προβλήματα η χειρουργεία που δε δύναται να επισκεφτούν κατάστημα μας. ΛΥΠΑΜΑΙ
Στο ΑΒ Βασιλόπουλος στη Ζάκυνθο περιμέναμε 1 ώρα στο ψυγείο με τα τυριά 20 ατομα και μια υπάλληλος που εξυπηρετούσε κόντευε να λιποθυμήσει.Ελεος!!!
”γιατι ο αβ βασιλοπουλοσ χρεωνει τη φιάλη στο ξυνο νερό μεν, αλλά δεν την δεχεται πισω, δε; ολα τα σουπερ μαρκετ την χρεωνουν αλλά την δεχονται πισω. στον αβ βασιλοπουλοσ η φιάλη είναι κατα 50% ακριβοτερη. γιατί; ειναι νομιμη αυτη η εξωφρενική ακριβεια;
”Η υπεύθυνη ταμείων στα Σπάτα έχει περάσει από ψυχιατρική εξέταση;;; Εξαιρετικά αγενής, μιλά απότομα στους συναδέλφους της μπροστά στον πελάτη (!!!),αλλά είναι απότομη και αυθάδης και προς τους πελάτες! Μια μέρα δεν άντεξα και τη ρώτησα: για ποιο λόγο προσβαλατε τη συνάδελφό σας σπρώχνοντάς την και λέγοντάς της “κουνησου πιο πέρα, όλο μπροστά μου είσαι”. Και μου απάντησε με το πιο αυταρεσκο και αλαζονικό υφακι: “εγώ καλέ;;” Βέβαια έχει την υποστήριξη του υπεύθυνου καταστήματος ο οποίος είναι σαν να μην υπάρχει, αφού εκείνη διαφεντεύει…. Πραγματικά αποφεύγω να πάω στο ταμείο της, να βρεθω μπροστά της κλπ. Είναι απαράδεκτη!!!!
”Και φαίνεται ακόμα πιο πολύ ο αλλοπροσαλος χαρακτήρας της από το ότι όλοι οι υπόλοιποι υπάλληλοι είναι Υπόδειγμα συμπεριφοράς και ήθους!!! Α, και γαϊδουρινης υπομονής, αφού την ανέχονται και δεν αντιδρούν…
Παρακαλώ κάντε κάτι!!!!
βάζω 3 αστέρια και είμαι πολύ γενναιόδωρος γιατι δεν έψαξα και δεν έχετε τσουρέκι με γέμιση κάστανο… τι κατάσταση είναι αυτή να το ξαναβάλετε πίσω
”ΑΒ κοντοπευκο/αγ παρασκευη
ΑΒ Μελισσια
Βελγος φιλος δε μπορουσε να συννενοηθει στα αγγλικα με τα ταμεια και μαλιστα οι κυριες τον χλευαζαν! ΝΤΡΟΠΗ κοπρωσκυλα
”Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών έχει χρέωση υπερβολική περίπου 1 ευρώ το λεπτό χωρίς να το αναφέρουν ξεκάθαρα πριν ! Είναι η μοναδική επιχείρηση που για να επικοινωνήσεις μαζί τους χρεώνεσαι τέτοια τρελά ποσά! 0
”Απαράδεκτοι. Εξαιρετικά αγενείς. Η πιο ακριβή αλυσίδα .
”Διαφημιζουν για πρωτοχρονια το βοειο κρεας σε καλη τιμη αλλα στο καταστημα της περιοχης μου δε το βρηκα ποτε μενω συκιες θεσ/νικης
”Η μέγα κοροϊδία! Κλέβουν στις τιμές. Σε σχέση με άλλα σουπερ μάρκετ οι τιμές είναι παραπάνω αλλά και πάλι σε κοροϊδεύουν. Π.χ. Το τελευταίο μήνα οι κάψουλες illy από 4.98 μόνο στον ΑΒ ανέβηκαν 5.08. Σήμερα που επισκέφθηκα το κατάστημα έγραφε με μεγάλα γράμματα προσφορά κάψουλες illy 5.08 (αρχική 5.50) ενώ πριν 1 μέρα η αρχική ήταν 5.08! Εννοείται δεν ξαναψωνίζουμε από κλέφτες!
”Τα καρπούζια μόνο για τον κάδο των σκουπιδιών είναι.
”Χωρίς γεύση και χρώμα τα τελευταία 3 χρόνια που άρχισα να αγοράζω από εκεί.