Η Χειρότερη τραπεζα με μεγάλη διαφορά Προσπαθώ πάνω απα ενάμιση μήνα να ανανεώσω τη χρεωστική μου κάρτα και ακόμη δεν…
Zenith Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Zenith:
Ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα: Και φυσικό αέριο και ρεύμα! «Δίνουμε ενέργεια» κάθε στιγμή, αξιόπιστα & οικονομικά!
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Απαράδεκτοι – απατεώνες – κλέφτες. Δεν χρειάζεται να γράψω τη εμπειρία μου γιατί απεχθάνομαι τα σεντόνια. Απλά με χρέωσαν 1000kWh παραπάνω, αρνήθηκαν να το διορθώσουν και με όταν μετά από άπειρα τηλεφωνήματα μίλησα με κάποιον «υπεύθυνο», εισέπραξα την απάντηση: Ας μην ερχόσασταν στην εταιρεία μας.
”Μακριά από αυτούς, θα χάσετε χρήματα και την ψυχική σας ηρεμία.
Μακριά. Άλλαξα από ΔΕΗ. Χρησιμοποίησαν το τελευταίο εκκαθαριστικό Δεκεμβρίου και μου έστειλαν λογαριασμό και για ρεύμα που έκαψα ενώ ήμουν στη ΔΕΗ (η αλλαγή έγινε τέλοςΦεβρουαρίου). Σε συνεχείς οχλήσεις μου μέσω email στην εξυπηρέτηση πελατών, καθώς η τηλεφωνική εξυπηρέτηση δήλωνε αναρμόδια, δεν είχα καμία απάντηση. Τον πρώτο υπέρογκο λογαριασμό αρνήθηκα να τον πληρώσω. Πλήρωνα τους επόμενους κανονικά. Τους ζήτησα να τον υπολογίσουν σωστά. Χτες, 3 μήνες μετά το πρώτο email, χωρίς απάντηση από αυτούς, πλήρωσα το ποσό, διότι με απείλησαν ότι θα μου κόψουν το ρεύμα. Σήμερα, μου τηλεφώνησε και εισπρακτική. Η εξυπηρέτηση πελατών άφαντη. Αν φέρονται έτσι στους νέους πελάτες, φαντάζομαι πώς συμπεριφέρονται στους παλιούς. Ξεφτίλα.
”Μακριά από την εταιρεία καθώς δεν επιδιώκει να εξυπηρετήσει τον πελάτη της, αλλά και διότι πιθανόν να παραπλανεί τους πελάτες με πονηρό σκοπό.Μετά από την αποστολή της ένδειξης του μετρητή ηλεκτρικού ρεύματος και κατά την επιβεβαίωση της ένδειξης σε τηλεφωνική επικοινωνία, μου είπαν άλλη ένδειξη (πιθανόν προμελετημένα) από την πραγματική, με αποτέλεσμα να προκύψουν άλλες χρεώσεις..Σε επικοινωνία με την εταιρεία να διορθώσει την ένδειξη κατά την αποχώρησή μου από την εταιρεία, η ζενίθ αρνήθηκε να διορθώσει τον λογαριασμό. Επιπρόσθετα και ο ΔΕΔΔΗΕ αρνήθηκε να διορθώσει την ένδειξη, ως υπεύθυνος για υπέρογκες χρεώσεις. Επίσης η ένδειξη αποδεικνυόταν με φωτογραφικό υλικό.. απλά δεν ήθελαν να μπουν στη διαδικασία να διορθώσουν το λογαριασμό. Η ζενίθ και ενώ ήμασταν σε διαμεσολάβηση για τη διόρθωση του λάθους που έκαναν, μου έστειλε και εξώδικο για ληξηπροθεσμο λογαριασμό..για τον λογαριασμό που αρνιόταν να διορθώσει με βάση το φωτογραφικό υλικό και το πασιφανές λάθος που έγινε.
”Απαραδεκτοι! σχεδόν κάθε μήνα λογαριασμοί έναντι , σε κλειστό σπίτι με μηδενική κατανάλωση και καθόλου καταμέτρηση για ένα εξάμηνο. Άλαξα κατευθείαν πάροχο (ξαναγύρισα στη ΔΕΗ) και τρελλάθηκα απο τα τηλέφωνά τους και την απαξιωτική συμπεριφορά τους. Καταλήξαμε στο να συμφωνήσουμε οτι ώς ιδιοκτήτρια θα διαλέξω όποιον πάροχο εγώ θέλω και τους το είπα και με λίγα γαλλικά. Η ΔΕΗ ανέλαβε όλη την μετάβαση και εξέδωσε εξοφλητικό λογαριασμό συμψηφίζοντας όλα τα έναντι ποσά που είχα πληρώσει.
”Τραγικοί και απαράδεκτοι.
”Απο τις 22/4 έχω στείλει email για να μου επιστραφεί ένα ποσό.
Μέχρι σήμερα 29/5 δεν έχει γίνει καμμια κίνηση και σε τηλεφωνικη επικοινωνία μου λένε τις επόμενες μέρες.
Σε αντίθετη περίπτωση όμως, με την πάροδο 20 ημερών έχουν δώσει τα στοιχεία μας σε εισπρακτικες εταιρίες για ληξιπροθεσμες οφειλές.
Τώρα που χρωστάνε αυτοί κανουν την πάπια.
Σου λένε περίμενε ετσι γενικά κι αόριστα.
Ξεφτυλισμενα λαμογια.
Απαράδεκτοι, Αναξιοπιστοι. Αλλα συμφώνησα και υπέγραψα και άλλα με χρέωναν. Επανειλημμένες επικοινωνίες, μου έλεγαν ότι έχω δίκιο και θα το διορθώσουν όμως κάθε λογαριασμος που ερχόταν ήταν πιο λάθος απο τον προηγούμενο. Αίσχος, μακρυά.
”Αλήθεια υπάρχει εποπτική αρχή.
”Διαφημίζει προγράμματα με 0.07 €/kWh και όταν πάρει την παροχή σε χρεώνει με 0,15 !
Και αν ρωτήσεις το λόγο σου λένε ότι δεν ξέρεις από ρεύμα ! Προσοχή λοιπόν και μακριά από τη συγκεκριμένη εταιρεία. Πρόκειται για ένα καλά στημένο παιχνίδι που λειτουργεί υπό την ανοχή κάποιων. Δεν είναι τυχαία όλα αυτά τα παράπονα των καταναλωτών. Που είναι η ΡΑΕ ???
Έχει τις τελευταίες μέρες που με έχουν τρελάνει στα τηλέφωνα για να φέρω και το ρεύμα σε αυτούς. Έχω ήδη το αέριο και με ενοχλούν συνέχεια για να το κάνω πακέτο. Όταν τους λέω ότι δεν ενδιαφέρομαι, είναι χλευαστικοί. Αν και το σκεφτόμουν να φύγω από τη ΔΕΗ (ρεύμα), ευτυχώς μπήκα και είδα τα σχόλιά σας και διαφωτίστηκα. Καλύτερα λίγα παραπάνω αλλά να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, παρά να προσπαθώ να βγάλω άκρη με μαιλ και σε τηλεφωνικά κέντρα για τα τυχόν λάθη τους. Τουλάχιστον στη ΔΕΗ δε μου έδωσαν ποτέ το δικαίωμα ή δεν προκάλεσαν αυτή την ανάγκη. Θα έφευγα και από το φυσικό αέριο αλλά όταν άλλαξα σπίτ, έφυγα τον Ιούλιο και ο τελικός ήρθε τέλη Δεκεμβρίου, βλέποντας με το κιάλι την εγγύηση των €100. Οπότε ούτε καν μπαίνω στη διαδικασία. Πιστεύω ότι η ψυχική οδύνη σε όλα αυτά είναι πιο σημαντική. Σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας.
”Αισχος η χειρότερη εταιρεία είναι να μας κάνουν επιστροφή
”5 μήνες και ακόμα περιμένουμε
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ .
”Στέλνω εμπροθεσμα 23/3 τη μέτρηση κατανάλωσης μεσω της εφαρμογής zeniapp και στο email τους με συνημμένα φωτό του μετρητή και screen shot της καταχώρησης στο zeniapp.
Ζήτω την έκδοση εκκαθαριστικού και μου λένε μεχρι τέλος του Μάρτη θα εκδοθεί.
Έχουμε 14/5 έχω πάρει 4 τηλέφωνα , έχω στείλει έγγραφο παράπονο μέσα από τη σελίδα τους και στο email κι ακόμα περιμένω τον λόγο/σμο.
Δεν είναι η πρώτη φορά που αποφεύγουν να εκδώσουν εκκαθαριστικό παρόλο που τους στέλνω κάθε μήνα τη μέτρηση.
Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι όλο αυτό γίνεται από πρόθεση και με δόλο.
Αναξιόπιστοι .Ούτε ένα λογαριασμό δεν είστε άξιοι να στείλετε στη ώρα τους.
”Σήμερα το πρωί με ενόχλησαν τηλεφωνικά από τον αριθμό 2312316784, με σκοπό την άγρα πελατείας. Ενημέρωσα την κυρία στο τηλέφωνο ότι η κλήση αυτή είναι παράνομη, ότι η εταιρεία δεν έχει ακολουθήσει τους κανόνες που πρέπει για να γνωρίζει ποιους αριθμούς ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να καλούν για λόγους marketing. Η επιμονή της κυρίας ήταν εξοργιστική, παρόλο που την διαβεβαίωσα ότι καταγράφω την κλήση… Συμβουλή: κρατηθείτε μακριά από εταιρείες-φούσκες οι οποίες, λίγο πριν σκάσουν, προσπαθούν να μαζέψουν ταλαίπωρους πελάτες που δεν καταλαβαίνουν τις κοροϊδίες που τους πουλάνε, με μοναδικό σκοπό να έχουν αυξημένο πελατολόγιο για καλύτερη αποτίμηση της εταιρείας-φούσκας, μπας και βρεθεί κάποιος να τους αγοράσε… ΑΙΣΧΟΣ!
”Πιο αργοί και από χελώνα..
”Αυτά που λένε οι άλλοι για τις χρεώσεις ισχύουν..
Το έχουν αναφέρει και άλλοι, απλώς επιβεβαιώνω. Οι πωλητές της εταιρίας σε εξαπατούν για να κάνεις συμβόλαιο και σου τάζουν έκπτωση συνέπειας απο τον πρώτο μήνα και η εταιρεία σε χρεώνει χωρίς την έκπτωση για τουλάχιστον ένα δίμηνο. Για εμένα πέθαναν, ποτέ ξανά.
”Η χειρότερη εταιρία που μπορεί να πάει κανένας!Οι μεγαλύτεροι κλέφτες!σου στέλνουν λογαριασμούς 500 ευρώ ενω είχες κατανάλωση για 50 για να κονομίσουν και να βάλουν τα λεφτά τσέπη όσο εσύ περιμένεις τα λεφτά σου.και όχι μόνο αυτό βάζουν και τους αμόρφωτους δικηγόρους τους να σε καλούν και να απειλούν.μην κάνετε το λάθος και πάτε ζενιθ.αν είχε – βαθμολογία θα έβαζα πραγματικά.απαράδεκτοι κλέφτες.
”Μακάρι να είχα διαβάσει πριν τις αξιολογήσεις. Είναι λαμόγια κι απαράδεκτοι. Μου κράτησαν διπλά το λογαριασμό και στο ερώτημα μου πότε θα επιστραφούν τα χρήματα μου είπαν μετά από 4 εβδομάδες τουλάχιστον. Εκτός αν θέλω να συμψηφισμού με τον επόμενο λογαριασμό. Πέρα από αυτό μου χρέωσαν παραπάνω κιλοβατώρες αυθαίρετα χωρίς να μετρήσουν. Αποτελεσμα από 55 ευρώ που πλήρωνα στην προηγούμενη εταιρεία να μου έρθει λογαριασμός 80 ευρώ. Ουστ λαμόγια. Μακρυά. Μόλις λήξει το 6μηνο θα φύγω. Ουστ και πάλι ουστ
”Απλά απαράδεκτοι.
Μετρήσεις “εικονικές”, λάθη καταχώρισης, ανοργανωσιά, όλα στο μεγαλείο τους.
Έχω φύγει εδώ και 4 μήνες απο την εταιρία και ακόμα στέλνουν τιμολόγια γιατι δεν μπορούν να εκδόσουν τελικό.!!! Τι πρωτόγονα πράγματα Θεέ μου!
Και απειλούν οτι θα κινηθούν δικαστικά γιατι έχω καθυστερήσει την πληρωμή.
Για τα πλασματικά τιμολόγια.
Μακάρι να είχα διαβάσει τις κριτικές πρίν πάω στην ζενιθ.
”Θα είχα σωθεί. Μακρυάααα!
Απαράδεκτοι και λαμόγια….Μου απάντησαν σε μύνημα μετά απο 4 ολόκήρους μήνες με το πρόσχημα του φόρτου εργασίας… Το πρόβλημα ήταν και είναι η λανθασμένη καταχώρηση που οι ίδιοι περάσανε στο σύστημα με το αππτέλεσμα να βγεί ενας μεγάλος λογαριασμός που ποτέ δεν διορθώσαν και εξακολουθούν να μήν πείθονται παρόλο που τους έχω στείλει εικόνα του ρολογιού καταμέτρησης… Αναμονές στα τηλέφωνα, χρεώσεις αδικαιολόγητες και κανένας υπεύθηνος να δώσει λύση… Το κορυφαίο είναι οτι δίνουν ευχές να βρεθεί λύση στο πρόβλημακαι να αν μπορούμε να κάνουμε σύσταση της Ζενίθ και αλλού… “Tragic.”….
”Είστε απαράδεκτοι και τάζετε κάρτες υγείας και ταξίδια στο κόσμο για να έρθει σε εσάς δωρεάν και μετά τους βάζετε να πληρώσουν κάποια πράγματα για να έχουν και το δωρεάν ως δώρο !ειμαι 15 μέρες στη Ζενιθ από τη Πρωτεργια ,η κάρτα υγείας δεν έχει σχεδόν τίποτα αν δεν μένεις Αθήνα η Θεσσαλονίκη και το δώρο που μου στείλανε το ταξίδι μου λένε ότι για να το πάρω πρέπει να πληρώνω 40 ευρώ τη μερά ημιδιατροφή στο ξενοδοχείο αλλιώς δεν το δικαιούμαι (όλα αυτά δεν τα πάνε στην αρχή ποτε ) Μακριά από τη Ζενιθ γιατί εξαπατά κόσμο με δήθεν δώρα!!!
”Ό,τι χειρότερο σε εξυπηρέτηση. Στο τηλεφωνικό κέντρο, όσες φορές έχω καλέσει, μου απαντάει ο ίδιος άνθρωπος. Οι υπάλληλοι που απαρτίζουν το τηλεφωνικό τους, πρέπει να είναι ελάχιστοι. Μου έδωσαν ημερομηνία για επιστροφή χρημάτων εντός 20 ημερών, ενώ ο νόμος ορίζει 14 ημέρες, έχει περάσει μήνας και δεν έχει γίνει καμιά επιστροφή.
”Εδώ και 4 μήνες κάνουν το κορόιδο ενώ πρέπει να μου επιστρέψουν χρήματα που μου έχουν κρατήσει!
”Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση τους είναι για Κλάματα!!!!!
για ρυθμιζόμενη χρέωση δικτύου διανομής με χρεώσανε 85,00 kVA x € 141,421 (€/kVA) x32 ημέρες /365 ημέρες = €1053.88 ενώ όλοι οι υπόλοιποι πάροχοι με χρεώνουν για το ίδιο ακίνητο 85 kva x €0.53 (€/kva) x 32 ημέρες / 365 ημέρες= €3.95 !!! Εστειλα επίσημη καταγγελία στην ΡΑΕ (Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας) και επιμένουν. Είναι απαράδεκτο και εξοργιστικό η ΡΑΕ και το υπουργείο Ενέργειας να επιτρέπουν σε τέτοιες εταιρείες να λειτουργούν στην χώρα μας…. Ειναι εξωφρενικό και αδιανόητο. Σε άλλες χώρες θα τους είχαν ήδη βάλει μέσα …..
”Περιμένω από τις 16 ιανουαρίου επιστροφή χρημάτων 176€ .2 μήνες τώρα και μετά από πολλές ενοχλήσεις σε καταστήματα τους μου λένε ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Σε επικοινωνία μου μέσω e-mail με ευχαριστούν πολύ για την αίτηση μου και μου λένε να περιμένω. Κωδ.αιτηματος337798
”Σημείωση.
Η επιστροφή αφορά χρήματα που μου πήραν απο τον Νοέμβριο του 22 σε κλειστό σπίτι για λογαριασμο “εναντι” 280€. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.
Εκανα το μπλε τιμολογιο με 0,129 , ο πρωτος λογαρισμος μου ηρθε ομως με 0,199 κ η δικαιολογια ειναι οτι ειναι συνεπειας οποτε πρεπει να υπαρξει πρωτα συνεπεια για υπαρξει το 0,129 . Μακρια απο ζενιθ
”Αρχές Νοεμβρίου αλλάξαμε το λογαριασμό του φυσικού αερίου και από το όνομά μου πέρασε σε αυτό της συζύγου. Λίγες μέρες μετά εκδόθηκε ο πρώτος λογαριασμός μαζί με την εγγύηση των 100 ευρώ.
Και ενώ όλα ακούγονται και είναι φυσιολογικά μέχρι εδώ, περιμένουμε ακόμη την επιστροφή της δικής μου εγγύησης. Τους τηλεφώνησα 3 φορές, η μία δεν καταχωρήθηκε (είπαν) και στην 3η όχληση από μέρους μου με ενημέρωσαν τι δικαιολογητικά να στείλω και που, όπως και έγινε την ίδια μέρα.
Κάποιες μέρες μετά με τηλεφώνησαν και αφού μου ζήτησαν εξουσιοδότηση από τη σύζυγο για να μιλήσουμε για λογαριασμούς και εγγυήσεις, μου είπαν ότι, αφού έχω στείλει ό,τι μου ζητήθηκε, θα μου επιστραφεί η εγγύηση εντός 15-30 ημερών.
Με άλλα λόγια 4 μήνες θα έχουν δεσμευμένες 2 εγγυήσεις για μία παροχή. Και ενώ ζήτησαν την καινούργια εγγύηση από τη γυναίκα μου στον 1ο λογαριασμό, για να επιστρέψουν χρήματα θέλουν 2-4 εβδομάδες.
Τι να πει κανείς…
”