απλά απαράδεκτοι. προσπαθούσα 3 μέρες για παραλαβή στο σπίτι μου. Αφηναν σημειώματα ακόμα και ώρες που ήμουν αλλα δεν χτυπούσαν…
Vodafone Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Vodafone:
Ανακάλυψε ολοκληρωμένες λύσεις τηλεόρασης, Internet, σταθερής και κινητής στο vodafone.gr.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Σχεδόν 2 χρόνια στην εταιρεία. Χειρότερη εμπειρία δεν είχα από εταιρία κινητής. Δεν έχει σημα πουθενα. Κλείστε την
”Από τις 4/12 παλεύω σχεδόν 5 ώρες να μιλήσω με κάποιον αφού όλοι είναι ρομπότ.τελικα μου είπαν είναι πρόβλημα δικτύου..Αντί να ενημερώσουν αυτοί παιδευομουν εγώ.!!ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΤΑΘΕΡΟ έμεινε η εργασία στη μέση και δεν μου είπαν τίποτα μόνο ότι θα στείλουν μνμ.ΝΤΡΟΠΗ..ΘΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ .και εννοείται θα αφαιρέσετε τις μέρες μέχρι να φτιαχτεί …
”Ευχαριστώ στον κο Πάνο Γ( εργάζεται στην εξυπηρέτηση πελατών και συγκεκριμένα στην τεχνική υποστήριξη), για την άμεση εξυπηρέτηση, για την επεξήγηση της διαδικασίας που έπρεπε να ακολουθήσω με απλά και κατανοητά λόγια. Για την ευγένεια του και τον επαγγελματισμό του.
”Για κανέναν λόγο μην συνεργαστείτε μαζί τους.Σε χρεώνουν πρόστιμα χωρίς να κόβουν καν απόδειξη.Οι υπάλληλοι δεν ενημερώνουν σωστά,λογικά πολιτική της εταιρίας ,για να σε χρεώνουν μετά παραπάνω χρήματα.Ποτέ ξανά οποιαδήποτε συνεργασία.
”Περίπου 4 χρόνια στην κινητή με συμβόλαιο πλέον. Οσες φορές τους χρειάστηκα στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση, μπορεί να υπήρχε – υπάρχει αναμονή αλλά ανεκτή και όχι στα τραγικά επίπεδα COSMOTE και πάντα εξυπηρετήθηκα με τον καλύτερο τρόπο. Σήμα άψογο σχεδόν παντού και σαφώς λογικά τιμολόγια. Το μόνο αρνητικό, η νέα υπηρεσία που εφάρμοσαν (Vodafone Priority Line) και σε χρεώνει με χαράτσι 2,5 ευρώ προκειμένου να εξυπηρετηθείς άμεσα και εις βάρος όλων όσων είναι ήδη στην αναμονή!!!!!
”Πολύ κακή εξυπηρέτηση
”Ότι χειρότερο ειλικρινά… Δεν έχω ποτέ ίντερνετ παρότι έχω οπτική ίνα και πλήρωνα 1 χρόνο άσκοπα χώρις να έχω ίντερνετ. Το 2ο χρόνο με παίρνουν από νομικές εταιρείες και με απειλούν με μυνησεις
”Δυστυχώς το προσωπικό δεν είναι κατάλληλα εκπαιδευμένο με αποτέλεσμα, όχι μόνο να χάνουν πελάτες, αλλά να σε καθυστερεί κ για τη λήξη, ενώ ταυτόχρονα εκδιδει Κανονικά νέους λογαριασμούς. Καθόλου επαγγελματικό.
”Η χειρότερη εταιρία με διαφορά!
”Πέρα από το ότι δεν πιάνει καλό σήμα πουθενά και το ίντερνετ τους είναι το πιο αδύναμο που κυκλοφορεί, μας στείλανε ένα voucher αγοράς αξίας 1.900€ γιατί είχαμε λένε καλό πρόγραμμα. Αφού το χρησιμοποιήσαμε, μετά από λίγους μήνες, χωρίς καμία προειδοποίηση, μας ζήτησαν αυτά τα λεφτά άμεσα με την δικαιολογία ότι ήταν αγορά και δε δέχονται στα κεντρικά το voucher που μας είχαν στείλει. Εννοείται πως μας έκοψαν κατευθείαν τηλέφωνα και ίντερνετ. Η μεγαλύτερη απάτη!
ηρθαν στο σπιτι μου στην Δραμα δεν μπορεσαν να μπουνε μεσ, γιατι μου ειπαν επειδη εχω πορτα ασφαλειας βρισκουν σιδερο, κ δεξια αριστερα εχει ηλεκτρικο ρευμα κ αδυνατουν να εισελθει οπτικη ινα! ο τεχνικος Θανασης μου προτεινε να καλεσω ηλεκτρολογο με δικα μου εξοδα να βαλει μπριζα στο χωλ του σπιτιου μου,μονον ετσι θα εχωινα! Απο την αθηνα στην τηλεφωνικη επικοινωναι μου ελεγαν ασυναρτησιες… πληρωσα ηλεκτρολογο, ηρθε τρυπησε εβαλε μπριζα, ερχεται αλλος τεχνικος. Εξαιρετικος! Γ Παναγιωτης. Αψογη καταρτιση, περασε την ινα απο εκει που δεν μπορεσε ο αλλος. υποψιν ηταν κ μονος του, ο αλλος ειχε κ βοηθο.Αψογος σε ολα του, ευγενης, αριστος στην εργασια του, κοσμημα για τη εταιρεια του.1 ασερι στην vodafon, 5 αστερια στον κ. Γ. αποτελει παραδειγμα προς μιμηση σε ολα!
”Ότι χειρότερο την πάτησα….. μέσα στην αλεξανδρουπολη στο κέντρο και 4ος ο όροφος του σπιτιού και δεν πιάνει σήμα έλεος… Ούτε τα βασικά…..
”Άμεση ανταπόκριση στο πρόβλημα να σου βρουν λύση απλά θα τόνιζα να γίνεται άμεση ανταπόκριση στην αποκατάσταση του σήματος σε συγκεκριμένες περιοχές γιατί είναι κρίμα να διακόψουν συνεργασία λόγω αυτό ..έχει δελεαστικές προσφορές που συμφέρουν ..
”Ποια χάλια εταιρία δεν θα μπορούσε να υπάρχει.Παιδια για μια αλλαγή έκαναν ενάμιση μήνα και έπρεπε να παίρνω κάθε μέρα για να μαθαίνω νέα.Τελος πάντων πήγα στην COSMOTE και ηρέμησα
”Η χειρότερη εταιρεία μακράν από όλες της κινητής και σταθερής….
”Με τρόπο που ούτε ξέρω και εγώ πώς…με μια σαβουρα υπάλληλο που μόνο τα γκομενάκια την ενδιέφεραν…μας είπε ότι το πακέτο πού θα πληρώναμε θα ήταν στα 22 ευρώ κινητό και σταθερό μαζί…
Και μας έρχεται λογαριασμος χωριά κινητού και σταθερού ξεχωριστά με αποτέλεσμα από τα 22 που ήταν και τα δύο μαζί..να κάνει ένα ωραίο συνολακι στα 37.. ευρώ
Μην κάνετε το λάθος και μπείτε..
Την συγκεκριμένη κυρία που μας έβαλε με δόλιο τρόπο στο τρυπακι πήγα να την βρω αλλά είχε πάρει πόδι…
Τον νου σας….
Τα χρήματα στους περισσότερους μας βγαίνουν με κόπο
Δεν έχουμε σταθερό από Δευτέρα 10/11/25,μας είπαν πώς θα έρθουν Τετάρτη,δεν ήρθαν ποτέ,μας είπαν πώς θα έρθουν σήμερα 14/11/25 δεν ήρθαν ποτέ….Αναμονή στο τηλέφωνο κ με αυτοματοποιημένο σήμα φυσικά μας είπαν πώς θα μας καλέσουν κ περιμένουμε εδώ κ δύο ώρες….Επιεικως απαράδεκτοι….Δεν μπορεί μία τόσο μεγάλη επιχείρηση να είναι τόσο αφερεγγυα…Θέλετε να βγάζετε λεφτά με υποστελεχωμένα κέντρα….Και τα παιδιά να τα κάνετε λάστιχο κ να μην προλαβαίνουν…..Μια απογοήτευση γενικά
”Απαράδεκτοι. Πληρώνουμε κάθε μήνα για να μην έχουμε δικτυο. Το ίντερνετ σέρνεται στην κυριολεξία και δεν μπορούμε να δουλέψουμε.
”