Vodafone Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.2 από 349 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Vodafone:

Ανακάλυψε ολοκληρωμένες λύσεις τηλεόρασης, Internet, σταθερής και κινητής στο vodafone.gr.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

349 κριτικές για “Vodafone

  1. Parian T.

    Είμαι χρόνια συνδτομητής σε αυτή την εταιρεία και μόνο παράπονα έχω.Δεν είναι δυνατόν να προσπαθώ να δουλέψω στο σπίτι ή να κάνω χρήση του κινητού μου και να μην πιάνω ποτέ σήμα.Είναι απαράδεκτοι όλοι στο προσωπικό,αφού τους τηλεφωνώ κάθε φορά και τους εξηγώ πως τουλάχιστον 3-4 φορές την εβδομάδα μου κόβουν το internet για λόγο που δεν καταλαβαίνω ενώ δεν έχει λήξη η μηνιαία μου συνδρομή και μου λένε πάντα πως θα το διορθώσουν το πρόβλημα.Βέβαια,δεν έχω μόνο εγώ αυτό το πρόβλημα καθώς ακούω τα ίδια παράπονα από φίλους και γνωστούς που τυχαίνει να είναι συνδτομητές στην Vodafone.Και όσο για τους αθλητικούς,προσπαθώ να δω ποδόσφαιρο στην τηλεόραση κάθε φορά και πρέπει να μου βγει η ψυχή για να παρακολουθήσω έναν αγώνα αφού κάνει παύσεις λόγω αδύναμης συνδεσιμότητας.

  2. Εσθηρ Μ.

    Ειμαι πολλα χρονια στην εταιρεια με διαφορα προβληματα κατα καιρους. Φετος λογω μετακομισης εκανα αιτηση μεταφορας του σταθερου τηλ. απο αρχες Σεπτεμβριου. Εχουν περασει 4 μηνες και ακομα δεν εχω σταθερο. Ολο θα με καλεσει η προσωπικη συμβουλος κι ακομα περιμενω…
    Οι υπολοιποι στην πολυκατοικια που εχουν αλλο παροχο εχουν ηδη συνδεθει, εγω δεν γνωριζω ουτε σε ποιο σταδιο βρισκεται η διαδικασια.
    Εκτος αυτου μου εστειλαν εναν λογαριασμο 211 € για σταθερο που δεν εχω ακομα. Με χιλιες δυσκολιες επικοινωνιας τελικα μου ειπαν οτι εκαναν λαθος και παροτι στο συστημα φαινεται “αιτημα μεταφορας σταθερου”, αυτοι χρεωσαν “πεναλτι διακοπης συμβολαιου”. Με το τελος του συμβολαιου θα αλλαξω εταιρεια οσο κι αν ειναι το κοστος !!

  3. Απαράδεκτοι!!!! 11 μέρες χωρίς inrlternet παρόλο που τους παρακάλεσα γιατί για μας είναι κυριολεκτικά ζήτημα ζωής ή θανάτου. Έχω έναν παππού 92 ετών που ο μόνος τρόπος να έχω επαφή όταν λείπω από το σπίτι είναι με μία κάμερα που συνδέεται μέσω internet!!! Με διαβεβαίωσαν πως θα το κάνουν άμεσα και 11 μέρες μετά δεν έχω πρόσβαση και δεν ξέρω ανά πάσα στιγμή τι συμβαίνει με τον πατέρα μου!!!!!! Αν συμβεί κάποιο ατύχημα και δεν μπορέσω να τρέξω για βοήθεια (αφού δεν έχω επαφή)να ψάξουν να βρουν πέτρα να κρυφτούν!!!!!!! Θα είναι 100% υπεύθυνοι!!!!!!!!

  4. ελενη κ.

    Η χειρότερη εξυπηρέτηση πελατών… Μια βδομάδα προσπαθούσα να βρω άκρη… Αν υπήρχε χειρότερη βαθμολογία θα την έβαζα.

  5. Βαγγελης Π.

    Πέντε μέρες δεν εχω ίντερνετ και τα data που μου δώσανε δεν μπαίνεις ούτε στα sosial media με τέτοιο σήμα που έχει…”ιδανική” εταιρεία για smart home…δύο μέρες βροχή και πέντε μέρες τώρα δεν δουλεύει τίποτα ούτε τηλέφωνο..

  6. Georgia B.

    Μετά από 15 χρόνια σε αυτή την εταιρεία κ επειδή μετακομίζω σε μια περιοχή την οποία δεν καλύπτει η vodafone σε σταθερό κ internet πάω σε άλλο πάροχο. Το αποτέλεσμα είναι να με βάλουν να πληρώσω τέλη διακοπής 43€!!
    Τους εξηγώ ότι δεν είναι δικια μου ευθύνη κ ότι δεν είχα πρόθεση να φύγω οπότε για ποιο λόγο να πληρώσω??
    Απαράδεκτη πολιτική εταιρείας!
    Ποτέ ξανά!!!

  7. .. ..

    Εξηπερητη 0 ή κοπέλα πού μου μίλησε δεν ήταν καθόλου ευγενική

  8. Anna K.

    Πολύ κακή εξυπηρέτηση. Θέλω να κάνω κατάργηση γραμμής και περιμένω 5 εργάσιμες ημέρες για να με καλέσει εκπρόσωπος, ενώ σε αίτημα ανανέωσης είχα κλήση μέσα σε 1 ώρα από υπάλληλο αγενή χωρίς καμία επιθυμία να με εξυπηρετήσει. Μίλησα με εκπρόσωπο στο live chat να ρωτήσω για το διάστημα αναμονής και δεν έλαβα καμία απάντηση και ο υπάλληλος διέκοψε και την επικοινωνία μαζί μου.

  9. Κλείστε Τ.

    Σχεδόν 2 χρόνια στην εταιρεία. Χειρότερη εμπειρία δεν είχα από εταιρία κινητής. Δεν έχει σημα πουθενα. Κλείστε την

  10. ΦΙΛΙΩ Χ.

    Από τις 4/12 παλεύω σχεδόν 5 ώρες να μιλήσω με κάποιον αφού όλοι είναι ρομπότ.τελικα μου είπαν είναι πρόβλημα δικτύου..Αντί να ενημερώσουν αυτοί παιδευομουν εγώ.!!ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΤΑΘΕΡΟ έμεινε η εργασία στη μέση και δεν μου είπαν τίποτα μόνο ότι θα στείλουν μνμ.ΝΤΡΟΠΗ..ΘΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ .και εννοείται θα αφαιρέσετε τις μέρες μέχρι να φτιαχτεί …

  11. Νικολέττα Β.

    Ευχαριστώ στον κο Πάνο Γ( εργάζεται στην εξυπηρέτηση πελατών και συγκεκριμένα στην τεχνική υποστήριξη), για την άμεση εξυπηρέτηση, για την επεξήγηση της διαδικασίας που έπρεπε να ακολουθήσω με απλά και κατανοητά λόγια. Για την ευγένεια του και τον επαγγελματισμό του.

  12. Ma N.

    Για κανέναν λόγο μην συνεργαστείτε μαζί τους.Σε χρεώνουν πρόστιμα χωρίς να κόβουν καν απόδειξη.Οι υπάλληλοι δεν ενημερώνουν σωστά,λογικά πολιτική της εταιρίας ,για να σε χρεώνουν μετά παραπάνω χρήματα.Ποτέ ξανά οποιαδήποτε συνεργασία.

  13. ΜΙΧΑΗΛ Κ.

    Περίπου 4 χρόνια στην κινητή με συμβόλαιο πλέον. Οσες φορές τους χρειάστηκα στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση, μπορεί να υπήρχε – υπάρχει αναμονή αλλά ανεκτή και όχι στα τραγικά επίπεδα COSMOTE και πάντα εξυπηρετήθηκα με τον καλύτερο τρόπο. Σήμα άψογο σχεδόν παντού και σαφώς λογικά τιμολόγια. Το μόνο αρνητικό, η νέα υπηρεσία που εφάρμοσαν (Vodafone Priority Line) και σε χρεώνει με χαράτσι 2,5 ευρώ προκειμένου να εξυπηρετηθείς άμεσα και εις βάρος όλων όσων είναι ήδη στην αναμονή!!!!!

  14. Πολύ κακή εξυπηρέτηση

  15. Κωνσταντίνα Τ.

    Ότι χειρότερο ειλικρινά… Δεν έχω ποτέ ίντερνετ παρότι έχω οπτική ίνα και πλήρωνα 1 χρόνο άσκοπα χώρις να έχω ίντερνετ. Το 2ο χρόνο με παίρνουν από νομικές εταιρείες και με απειλούν με μυνησεις

  16. Κωνσταντίνα Γ.

    Δυστυχώς το προσωπικό δεν είναι κατάλληλα εκπαιδευμένο με αποτέλεσμα, όχι μόνο να χάνουν πελάτες, αλλά να σε καθυστερεί κ για τη λήξη, ενώ ταυτόχρονα εκδιδει Κανονικά νέους λογαριασμούς. Καθόλου επαγγελματικό.

  17. Νικος Χ.

    Η χειρότερη εταιρία με διαφορά!
    Πέρα από το ότι δεν πιάνει καλό σήμα πουθενά και το ίντερνετ τους είναι το πιο αδύναμο που κυκλοφορεί, μας στείλανε ένα voucher αγοράς αξίας 1.900€ γιατί είχαμε λένε καλό πρόγραμμα. Αφού το χρησιμοποιήσαμε, μετά από λίγους μήνες, χωρίς καμία προειδοποίηση, μας ζήτησαν αυτά τα λεφτά άμεσα με την δικαιολογία ότι ήταν αγορά και δε δέχονται στα κεντρικά το voucher που μας είχαν στείλει. Εννοείται πως μας έκοψαν κατευθείαν τηλέφωνα και ίντερνετ. Η μεγαλύτερη απάτη!

  18. Αθανασιος Μ.

    ηρθαν στο σπιτι μου στην Δραμα δεν μπορεσαν να μπουνε μεσ, γιατι μου ειπαν επειδη εχω πορτα ασφαλειας βρισκουν σιδερο, κ δεξια αριστερα εχει ηλεκτρικο ρευμα κ αδυνατουν να εισελθει οπτικη ινα! ο τεχνικος Θανασης μου προτεινε να καλεσω ηλεκτρολογο με δικα μου εξοδα να βαλει μπριζα στο χωλ του σπιτιου μου,μονον ετσι θα εχωινα! Απο την αθηνα στην τηλεφωνικη επικοινωναι μου ελεγαν ασυναρτησιες… πληρωσα ηλεκτρολογο, ηρθε τρυπησε εβαλε μπριζα, ερχεται αλλος τεχνικος. Εξαιρετικος! Γ Παναγιωτης. Αψογη καταρτιση, περασε την ινα απο εκει που δεν μπορεσε ο αλλος. υποψιν ηταν κ μονος του, ο αλλος ειχε κ βοηθο.Αψογος σε ολα του, ευγενης, αριστος στην εργασια του, κοσμημα για τη εταιρεια του.1 ασερι στην vodafon, 5 αστερια στον κ. Γ. αποτελει παραδειγμα προς μιμηση σε ολα!

  19. Σταυρος Λ.

    Ότι χειρότερο την πάτησα….. μέσα στην αλεξανδρουπολη στο κέντρο και 4ος ο όροφος του σπιτιού και δεν πιάνει σήμα έλεος… Ούτε τα βασικά…..

  20. Ανθοφίλη Τ.

    Άμεση ανταπόκριση στο πρόβλημα να σου βρουν λύση απλά θα τόνιζα να γίνεται άμεση ανταπόκριση στην αποκατάσταση του σήματος σε συγκεκριμένες περιοχές γιατί είναι κρίμα να διακόψουν συνεργασία λόγω αυτό ..έχει δελεαστικές προσφορές που συμφέρουν ..

  21. Andy Y.

    Ποια χάλια εταιρία δεν θα μπορούσε να υπάρχει.Παιδια για μια αλλαγή έκαναν ενάμιση μήνα και έπρεπε να παίρνω κάθε μέρα για να μαθαίνω νέα.Τελος πάντων πήγα στην COSMOTE και ηρέμησα

  22. Ευαγγελία Κ.

    Η χειρότερη εταιρεία μακράν από όλες της κινητής και σταθερής….
    Με τρόπο που ούτε ξέρω και εγώ πώς…με μια σαβουρα υπάλληλο που μόνο τα γκομενάκια την ενδιέφεραν…μας είπε ότι το πακέτο πού θα πληρώναμε θα ήταν στα 22 ευρώ κινητό και σταθερό μαζί…
    Και μας έρχεται λογαριασμος χωριά κινητού και σταθερού ξεχωριστά με αποτέλεσμα από τα 22 που ήταν και τα δύο μαζί..να κάνει ένα ωραίο συνολακι στα 37.. ευρώ
    Μην κάνετε το λάθος και μπείτε..
    Την συγκεκριμένη κυρία που μας έβαλε με δόλιο τρόπο στο τρυπακι πήγα να την βρω αλλά είχε πάρει πόδι…
    Τον νου σας….
    Τα χρήματα στους περισσότερους μας βγαίνουν με κόπο

  23. Ευη Δ.

    Δεν έχουμε σταθερό από Δευτέρα 10/11/25,μας είπαν πώς θα έρθουν Τετάρτη,δεν ήρθαν ποτέ,μας είπαν πώς θα έρθουν σήμερα 14/11/25 δεν ήρθαν ποτέ….Αναμονή στο τηλέφωνο κ με αυτοματοποιημένο σήμα φυσικά μας είπαν πώς θα μας καλέσουν κ περιμένουμε εδώ κ δύο ώρες….Επιεικως απαράδεκτοι….Δεν μπορεί μία τόσο μεγάλη επιχείρηση να είναι τόσο αφερεγγυα…Θέλετε να βγάζετε λεφτά με υποστελεχωμένα κέντρα….Και τα παιδιά να τα κάνετε λάστιχο κ να μην προλαβαίνουν…..Μια απογοήτευση γενικά

  24. Απαράδεκτοι. Πληρώνουμε κάθε μήνα για να μην έχουμε δικτυο. Το ίντερνετ σέρνεται στην κυριολεξία και δεν μπορούμε να δουλέψουμε.