Πήγα με το μωρό μου ενάμιση μηνών στο κατάστημα Κωτσόβολο στην Καλλιθέα λεωφόρος Βενιζέλου. Ενώ το κατάστημα ήταν τελείως άδειο…
Vodafone Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Vodafone:
Ανακάλυψε ολοκληρωμένες λύσεις τηλεόρασης, Internet, σταθερής και κινητής στο vodafone.gr.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Η εταιρεία είναι απαράδεκτη. Έχουμε βάλει στο σπίτι μας σταθερό και ίντερνετ 24αρα διότι η περιοχή μας δεν δέχεται παραπάνω. Εκτός του ότι πιάνω με το ζόρι 2mbps έχει έρθει δύο φορές τεχνικός στο σπίτι και μας λέει ότι είναι όλα μια χαρά. Δεν είχαμε ιντερνετ για ένα μήνα ακριβώς και μας είπαν ότι δεν θα πληρώσουμε τον επόμενο λογαριασμό ο οποίος ήρθε κανονικά βέβαια. Η εξυπηρέτηση είναι αίσχος και δεν σηκώνουν ποτέ το τηλέφωνο. Και τώρα για να διακόψω το ιντερνετ για το οποίο με διαβεβαίωναν ότι θα πιάνω τουλάχιστον 20mbps πρέπει να πληρώσω 150€
”Απαράδεκτη εταιρεία. Σκέτη κοροϊδία. Προσπαθώ εδώ και 2 εβδομάδες να κάνω διακοπή του σταθερού μου και δεν το κάνουν!!!! Έχω κάνει 3 αιτήσεις διακοπής. Επισκέφτηκα 2 φορές το τοπικό κατάστημα τους και η απάντηση τους είναι δεν γίνεται εάν δεν μιλήσετε με εκπρόσωπο μας τηλεφωνικά. Πολύ ωραία λοιπόν…. Μόνο που δεν απαντάνε στο τηλέφωνο που μου έδωσαν για διακοπή και όταν με πήραν αυτοί τηλ το έκλεισαν στο πρώτο χτύπημα πριν προλάβω να απαντήσω. Μακριά…πλήρως αναξιόπιστοι.
”απαραδεκτη εξυπηρετηση. επι ωρεσ αναμονη και κανεισ εκπροσωποσ. διακοπες συνδεσησ απειρεσ και κανεισ δεν ενδιαφερεται. κακιστη!!!!!!
”Η μόνη λέξη που μπορω να πω είναι ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ
”είμαι μια εβδομάδα χωρίς τηλέφωνο και internet και δεν κάνουν τίποτα για να βοηθησουν
Μου έκανε εντύπωση ότι συχνά είχα ανεξοφλητο προηγούμενο.
”Στον τελευταίο λογαριασμό επικοινώνησα με την εταιρεία και ήταν λάθος……….
Φαντάζομαι πόσους διπλούς λογαριασμούς έχω πληρώσει.,. Όλοι κλέβουν
Χαλια εταιρεία δε τη συνιστώ σε κανέναν ! Δεν έχει ποτέ σήμα όπου κι αν βρίσκομαι και δεν έχουν καθόλου καλά προγράμματα σε καρτοκινητα! Απαισια και τραγική !!!!!!!!!Δεν εξυπηρετεί κανέναν!
”Σε εξι μηνες τελειωνει το μαρτυριο μου που λεγεται vodafone
”εμφανιζονται με φυσικα προσωπα λιγο πριν ληξει το συμβόλαιο επικοινωνουν μαζι σου με χιλιους τροπους και μολις σε ψήσουν εξαφανίζονται ολοι
Και μετα αρχιζει το μαρτυριο χωρις σημα χωρις σταθερη χωρις ρουτερ που θα το στειλει καποιος κουριερ καποτε κ εσυ να παλευεις να αλλαξεις πιστα για να καταφερεις να μιλησεις με καποιον εκπροσωπο
Δεν υπαρχει χειροτερη εταιρια συνάνθρωποι μου μακρια απο αυτους θα χασετε χρηματα και κυριως την ψυχικη σας ηρεμια
ΜΑΚΡΙΑ καλυτερα χωρις ιντερνετ παρα μ αυτους
απαραδεκτοι!!!!! οταν θελουν να σου προτεινουν ενα προγραμμα ή αναβαθμιση ειναι μεσα στην ευγενια και στην εξυπηρετηση και οταν προκυψει προβλημα ποτε μα ποτε δεν το λυνουν και δεν βοηθουν ειναι η χειροτερη εταιρεια κινητης. Μου εχουν σπασει τα νευρα.
”Απαράδεκτη εξυπηρέτηση πελατών Από την πρώτη ημέρα έως και την 29η, όταν και ζήτησα τελικώς την διακοπή του συμβολαίου μου, η εμπειρία μου από την Vodafone Gr υπήρξε απογοητευτική σε όλα της. Ήταν, χωρίς καμία υπερβολή, η χειρότερη εξυπηρέτηση πελατών που έχω ποτέ συναντήσει από οποιαδήποτε εταιρεία—ανεξαρτήτως κλάδου, είτε πρόκειται για υπηρεσίες, είτε για λιανεμπόριο, είτε για φιλοξενία. Ατελείωτες τηλεφωνικές κλήσεις, αμέτρητα λεπτά σε αναμονή και απολύτως καμία λύση. Έλαβα μάλιστα και αυτοματοποιημένα μηνύματα από την υπηρεσία 1399, τα οποία με διαβεβαίωναν ότι επόπτες θα ανταποκρίνονταν στα τεχνικά μου προβλήματα—πράγμα που ουδέποτε συνέβη. Το μόνο θετικό στοιχείο της εταιρείας υπήρξαν οι τεχνικοί, οι οποίοι επισκέφθηκαν την οικία μου τέσσερις φορές και προσπάθησαν ειλικρινά—αν και ανεπιτυχώς—να επιλύσουν το ζήτημα. Με όποιον υπάλληλο συνομίλησα από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών οι απαντήσεις τους ήτανε ίδιες ότι δυστυχώς δεν μπορούν να με αποδεσμεύσουν μιας και οι τεχνικοί τους κατά την παρουσία τους στο χώρο δεν βρίσκουν κάποιο πρόβλημα στη γραμμή μου. Παρόλα αυτά το πρόβλημα καθημερινά συνεχιζόταν και ως εκ τούτου πέρασε πάνω από ένας μήνας από επισκέψεις τεχνικών, συνομιλίες με την εξυπηρέτηση πελατών για να μπορέσω να δώσω εγώ ο ίδιος μία λύση στο πρόβλημά μου. Η πολιτική της εταιρείας ακόμα και σήμερα είναι να μην αποδεσμεύουν κανένα πελάτη ακόμα και αν δεν μπορούν να του παρέχουν τις υπηρεσίες για τις οι οποίες έχουνε συνάψει συμβόλαιο. Μοναδικη λύση είναι να ζητήσεις αποδέσμευση εσύ σαν ιδιώτης και να πληρώσεις όποιο αντίτιμο χρειάζεται για τις επισκέψεις τους και για τις παροχές τις οποίες θα έπρεπε να σου παρέχουν αλλά τελικά δεν σου παρέχουν. Ειλικρινά, μένω άφωνος. Αποφύγετε την εταιρεία αυτή πάση θυσία.
”Για πρώτη φορά με τη Βόνταφον, μετά από χρόνια που είμαι πελάτισσα, έχω θέμα. Μου έστειλαν μήνυμα ότι θα λήξουν οι μονάδες μου αν δεν κάνω ανανέωση, μου έγινε μεταφορά από άλλο τηλέφωνο την επομένη και μάλιστα μεγάλο ποσό (ευτυχώς όχι όλο το ποσό που είχα σκοπό να βάλω) και μου τα έφαγε η εταιρεία με το πρόσχημα της προειδοποίησης και της μη ανανέωσης από κάρτα που αγοράστηκε από μένα, κάτι το οποίο δεν διευκρινίζεται καν. Λες και 1ον δεν είναι χρήματά μου αυτά και 2ον τα χρήματα αυτά ήταν στον λογαριασμό από πριν. Η μεταφορά έγινε μετά από το μήνυμα, απλά για να τα έχω διαθέσιμα στην κάρτα μου και για να βάλω πακέτο. Ελεεινή εξυπηρέτηση και φυσικά κοιτάω γι’ αλλού.
”Mια απογοήτευση απο την 1η μερα εως την 29η που ζήτησα διακοπη συμβολαίου.
”Η χειρότερη εξυπηρετηση πελατων που έχω συναντήσει ασχέτως του είδους της επιχείρησης.
Το μόνο θετικό στην εταιρία , οι υπάλληλοι του τεχνικού τμήματος που επισκέφθηκαν τον χώρο τέσσερις φορές προσπαθώντας μάταια να αποκαταστήσουν την βλάβη .
Πραγματικά δεν έχω λόγια. Μακριά!
Απαράδεκτοι όλοι τους Τρεις μέρες προσπαθώ να βγάλω άκρη γιατί το πάγιο ανεβαίνει κάθε μήνα και όλοι τους κρύβονται πίσω από τον tobi … Αναξιόπιστοι αδιάφοροι και ανίκανοι να εξυπηρετήσουν Σίγουρα θα αλλάξω πάροχο πολύ σύντομα
”Η πιο γελοία εξυπηρέτηση πελατών που υπάρχει!!! Εγώ δεν έχω internet κ σταθερό κ προσπαθώ να “περάσω” το TOBi κ να καταφέρω να μιλήσω με εκπρόσωπο, λες κ είναι η πιο δύσκολη πίστα στο Playstation.. Πραγματικά απαράδεκτοι!!!!!
”Οτι χειρότερο σαν εταιρία το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να σου πάρουν τα λεφτά σου,κοροϊδεύουν τον πελάτη σε συνδέουν με Εκπροσωπώ,μετά με άλλον και μετά με άλλον και ακρη δεν βρίσκεις,ίντερνετ πληρώνεις ίντερνετ δεν έχεις και σε παίρνουν τηλέφωνο μόνο όταν αργήσεις να πληρώσεις για να καταλάβουν ότι κοροϊδεύουν τον κόσμο Σε όλους τους γνωστούς και φίλους δεν θα σας προτείνω γιατί κοροϊδεύετε τον πελάτη
”Απαράδεκτη κλέφτες δεν σηκώνουν το τηλέφωνο επικοινωνίας καλή εδώ κ 1 ώρα χειρότερη εταιρεία
”Με διάφορα η χειρότερη εταιρεία τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα. Με έχουν αφήσει χωρίς τηλέφωνο στο κατάστημα μου για πάνω από 10 μέρες. Με κοροϊδεύουν μέρα με τη μέρα και ποτέ δεν αναλαμβάνουν καμιά ευθύνη. Αν έχετε επιλογή μείνετε μακρια
”Απαράδεκτο δίκτυο, Απαράδεκτο service
”κοροιδια μεχρι εσχατων. ουτε ενα αστερι δεν αξιζουν. μασ κοβουν συνεχωσ το ιντερνετ στο σπιτι. δημιουργουν προβληματα σε ανθρωπουσ που εργαζοντε απο το σπιτι. μασ αφηνουν χωρισ τροπο επικοινωνιασ μασ υποχρεωνουν να μιλαμε με τον toby οποιοσ δεν ειναι προγραμματισμενοσ να συνδεει αμεσα με εκπροσωπο και πρεπει να περναμε το μαρτυριο του τοβυ απειρεσ φορεσ για να μιλησουμε με αγενησ εκπροσωπουσ οι οποιοι οπωσ λενε δεν υπαρχει προισταμενοσ και κανουν οτι θελουν. μονο μοστρα και χρεωσεισ. οταν θελουν να κλεισουν συμβολαιο ολα υπεροχα και μετα αδιαφορια και ρητρεσ αν θελεισ να αποχωρησεισ. τα συμβολαια τα κανουν ανθρωποι τα λεφτα τα πληρωνουν ανθρωποι οχι μηχανεσ και ρομποτ.
”,πάνω από μια εβδομάδα χωρίς σταθερή και ίντερνετ η χειρότερη εταιρεία μακράν στην επίλυση βλαβών
”