UPS Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.35 από 49 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για UPS:

Η UPS είναι παγκόσμιος ηγέτης στα logistics, προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα λύσεων, συμπεριλαμβανομένης της μεταφοράς δεμάτων και εμπορευμάτων. τη διευκόλυνση του διεθνούς εμπορίου· και την ανάπτυξη προηγμένης τεχνολογίας για την αποτελεσματικότερη διαχείριση του επιχειρηματικού κόσμου. Με έδρα την Ατλάντα της Τζόρτζια, η UPS εξυπηρετεί περισσότερες από 220 χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

49 κριτικές για “UPS

  1. ΓΩΑΓ Α.

    μακρια. οτι χειροτερο υπαρχει. μην μπλεξετε

  2. Βσλεντινα Ι.

    Οτι χειρότερο … δεν έχω λόγια να σας πω!’ Ιωσηφίδου Βαλεντίνα. Λογιστικό γραφείο.

  3. Xrysa T.

    Ότι χειρότερο μπορεί να σου συμβεί. Είναι απαράδεκτοι ηλίθιοι

  4. Dimitra G.

    Αν μπορουσα να βάλω μείον στα αστερακια θα έβαζα. Περίμενα δεμα από το εξωτερικό και απλά χωρίς Ειδοποίηση και χωρίς κανένα εννοείται λόγο, γυρισε πισω στον αποστολέα, δεν με πηραν ποτε τηλ ουτε το απάντησαν σε καμία κλήση, αλλά και απο όσο ξέρω το δέμα δεν το παρέλαβε πισω ο αποστολέας. Πιο άχρηστοι από αυτούς δεν υπάρχει. Και η φίλη μου που παρηγγειλε παπουτσια Nike δεν ήρθαν ποτέ . Απορώ πως γίνεται τόσο μεγάλη εταιρεία κούριερ να είναι τόσο άχρηστη. Για να μην εκφραστώ διαφορετικά. Λέει και ημερομηνία που σας εξυπηρέτησε η εταιρεία χαχαχαχαχα μα δεν εξυπηρέτησε με έγραψε κανονικά. Γελοίοι

  5. Δημήτρης Π.

    Είναι τραγικά άχρηστη εταιρεία. Ώρα παράδοσης 9 με 6. Δεν επικοινωνούν με τους οδηγούς. Αν δεν σε βρουν κάνε road trip εκτός Αθηνών στο Κορωπί για να παραλάβεις το δέμα σου αφότου τους ενημερώσεις μια μέρα νωρίτερα. Απορίας άξιο πως γίνεται να υπάρχει τέτοια εταιρεία ενώ υπάρχουν lockers και points με τα οποία συνεργάζονται όλες οι άλλες εταιρίες. Για τα μπάζα απλά.

  6. Έρχονται δεν βρίσκουν το κουδούνι και φεύγουν. Δεν παίρνουν τηλέφωνό. παίρνω στην εταιρεία τηλέφωνο και σου λένε δεν έχουμε επικοινωνία με τους οδηγούς δεν ξέρουμε σε πιο βάν είναι το δέμα σου (απαράδεκτοι).

  7. Kate G.

    Κάτι πίνουν εκεί στη UPS, δεν εξηγείται. Διανομέας που ισχυρίζεται ότι το δέμα ΔΕΝ γράφει όνομα (ενώ έχω το voucher στα χέρια μου). Γίνεται επιβεβαίωση των στοιχείων παραλήπτη τηλεφωνικά, οπότε και ξανάρχεται …για να αφήσει χαρτάκι ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙ, χωρίς να το χτυπήσει ποτέ.

    Και μετά λένε ελάτε Κορωπί να το πάρετε.

    Δεν έχουν επικοινωνία με τους οδηγούς (λένε), δεν έχουν τηλέφωνα από τη Διακίνηση (λένε), ό,τι σου λένε είναι μέσω του tracking που τα βλέπεις και μόνος σου έτσι κι αλλιώς.

    Ναι, παίρνετε το Βραβείο.

  8. ΑΝΤΩΝΗΣ Κ.

    Η UPS είναι η top μ****** εταιρεία. Δυστυχώς ο δικηγόρος μου λείπει σε διακοπές και δεν μπορώ να σας κάνω μήνυση για απάτη.

  9. Η μοναδική courier που δε μπορει να συνεννοηθει με τους οδηγους της.
    Ενα τηλεφωνικο κεντρο για ολη τη χωρα ,δε μπορεις να μιλησεις απευθειας με το καταστημα της περιοχης σου,5 μιση κλεινει,αν δεν το εχει επιστρεψει ο οδηγος μεχρι εκεινη την ωρα κριμα.
    Δεν παιρνουν τηλεφωνο για κανενα λογο η οδηγοι ( πολιτική της εταιριας ).
    Περασαν παρασκευη και δε σε βρηκαν;Καλη Δευτερα (Σαββατο κλειστα).
    Η μεγαλυτερη courier παγκοσμίως οπως λεει και το μυνημα στο τηλεφωνο.

  10. Μάριος Σ.

    Περίμενα ένα δέμα από το εξωτερικό. Με ενημερώνουν ότι μια συγκεκριμένη μέρα θα είναι η άφιξή του απογευματινές ώρες. Περίμενα, περίμενα αλλά τίποτε. Κάνω αναζήτηση της αποστολής και βλέπω ότι έχει παραδοθεί σε ΄να άλλο επώνυμο, τελείως διαφορετικό από το δικό μου. Σκέφτομαι ότι μπορεί να είναι κάποιο γραφείο της περιοχής και θα μου το φέρουν την επόμενη μέρα. Πέρασε και η επόμενη μέρα αλλά τίποτε. Επικοινωνώ με την εταιρεία και μου λένε ότι έχει παραδοθεί στο όνομα που είχα δει και εγώ. Τους ρωτάω λείπουν τι σχέση έχει αυτό το όνομα με το δικό μου που ήταν στα στοιχεία αποστολής και μου απαντάνε ότι θα επικοινωνήσουν με τον μεταφορέα και θα επικοινωνήσει αυτός μαζί μου για να συνεννοηθούμε. Σε λίγη ώρα χτύπησε το κουδούνι και μου φέρανε το δέμα. Ευτυχώς δεν το είχε ανοίξει ο άλλος. Ούτε όμως ένα “συγνώμη”, ούτε ένα “μας συγχωρείτε για την αναστάτωση”. Το παράτησαν και έφυγαν, Θα έβαζα ένα αστεράκι, αλλά τους σώζει ότι το βρήκαν και το διευθέτησαν γρήγορα

  11. Spiros M.

    Δεν άλλαξε τίποτα απο το 2020 που χρησιμοποίησα τη ups. Παραγγελία απο τη nike και μεταφορά μέσω ups. Στην ιστοσελίδα της ups, 28 Μαι 2024, ημέρα παραλαβής (“Προς παράδοση”) το μεσημέρι άλλαξε η κατάσταση σε “Ημερομηνία παράδοσης θα δοθεί το συντομότερο δυνατόν” (“Καθ οδόν”). Την επόμενη ημέρα μεταφορέας άλλης εταιρείας (ΤΑΧΥΔΕΜΑ) είχε φέρει το δέμα. Στην ιστοσελίδα της ups έγραφε ακόμη “Ημερομηνία παράδοσης θα δοθεί το συντομότερο δυνατόν” (“Καθ οδόν”).

    Αν το διαβάσει η εταιρεία: 1. Χρησιμοποιήστε ups points κ 2. Αγοράστε, νοικιάστε, αξιοποιήστε τα lockers παραλαβής και real time ειδοποιήσεις. Ειδάλλως ποτέ UPS.

  12. Ups @.

    Για τα μπάζα !!!!!!

  13. Ourania K.

    Έχοντας ενημερωθεί ηλεκτρονικά ότι σήμερα θα μου παραδιδόταν το δέμα που περίμενα, παρέμενα σε ετοιμότητα περιμένοντας τηλεφωνική κλήση από τον διανομέα για να τον κατευθύνω να αφήσει το δέμα σε συγκεκριμένο κατάστημα στο πλάι της εισόδου της πολυκατοικίας που διαμένω (αυτήν την πληροφορία, δηλαδή πού ακριβώς να αφήσει το δέμα, δεν μπορώ να τη γνωρίζω εκ των προτέρων, μόνο τη στιγμή που με ενημερώνει ο διανομέας ότι έχει φτάσει στη δ/νσή μου). Η κλήση που περίμενα δεν έγινε ποτέ, είδα μόνο στην ανίχνευση της πορείας του δέματός μου ότι υπήρξε ανεπιτυχής προσπάθεια παράδοσης. Απογοητευμένη, τηλεφώνησα στο 210-9984000, και ο υπάλληλος με ύφος σαν να ήταν αυτόματος τηλεφωνητής με ενημέρωσε ότι η τηλεφωνική επικοινωνία πριν από την παράδοση είναι μια πρακτική που δεν συνηθίζεται σε αυτήν την εταιρεία, και ο διανομέας θα προσπαθήσει πάλι αύριο. Δυστυχώς, και για μια αιωνιότητα να προσπαθούσε, η κατάληξη θα ήταν ίδια. Τελικά έδωσα ως σημείο παραλαβής μια άλλη δ/νση, ως λύση έσχατης ανάγκης μπροστά στο αδιέξοδο.
    Αναρωτιέμαι λοιπόν, αν το 2024 υπάρχει άνθρωπος να περιμένει πλάι στο θυροτηλέφωνο του σπιτιού του όλη μέρα για να πετύχει τον διανομέα και να παραλάβει το δέμα του. ΕΙΜΑΙ ΒΕΒΑΙΗ ΟΤΙ ΟΙ ΔΙΑΝΟΜΕΙΣ ΤΗΣ UPS ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΔΕΜΑΤΑ ΑΠΑΡΑΔΟΤΑ! Γιατί απλούστατα δεν ζούμε στο 1960, με τις νοικοκυρές να μένουν σπίτι για να ελέγχουν το μικρό τους βασίλειο.
    Δεδομένου ότι άλλες εταιρείες διανομών ασφαλώς και πραγματοποιούν τηλεφωνικές κλήσεις πριν από την παράδοση, ώστε να είναι διαθέσιμος ο παραλήπτης ή για να μπορεί να δώσει άμεσα λύση, άρα είναι καθαρή επιλογή της ups η συγκεκριμένη πρακτική, κρίνω την εν λόγω εταιρεία μεταφορών πολύ κατώτερη των περιστάσεων και θα αποφύγω στο εξής κάθε συνεργασία με αυτήν, γιατί γνωρίζω με βεβαιότητα ότι θα μου προξενήσει παρόμοια στενοχώρια και απογοήτευση και στο μέλλον!

  14. Παναγιωτης Π.

    Αν μπορούσα θα έβαζα και 0. Παρηγγειλα και ακόμα περιμενω. Μακάρι κλείσιμο

  15. Mike P.

    Η χειρότερη επιχείρηση ever!

    Χτυπάει το κουδούνι γιά παράδοση και αν δεν είσαι εκεί, φεύγει χωρίς να σε πάρει τηλ.

    8 στις 10 φορές, υπάρχει η δυνατότητα να το αφήσουν δίπλα ή σε άλλο ένοικο της πολυκατοικίας!

  16. Elli T.

    ειναι απαραδεκτοι !! μου εκλεισαν το τηλ στην μουρη 21/02/2024 ωρα 13.45 ενω απο λαθοσ επεστρεψαν σε μενα αποστολη μου στην γερμανια !!! η χειροτερη courier που εχω συνεργαστει !! ολα αυτα επειδη δεν γινεται καμια αξιολογηση στο προσωπικο τουσ μετα απο τηλεφωνημα ! κριμα .

  17. ΙΩΑΝΝΑ ΡΑΛΛΗ Ρ.

    Απαράδεκτοι….Έχουν στείλει μήνυμα 3 μέρες πριν ό,τι το δέμα μου θα παραδοθεί στο τέλος της ημέρας…Ποιας ημέρας δεν ξέρω.. Σήμερα μου στέλνουν ότι είναι καθοδον…Από το πρωί..
    Θα έπρεπε να έχουν φιλότιμο..

  18. Στην ώρα της!
    Επαγγελματική συμπεριφορά!

  19. ΑΡΓΥΡΩ Π.

    απαραδεκτη/τραγικη πολιτικη …
    ειμαι σπιτι με περνει τηλ ο οδηγοσ ( ο οποιοσ εχει ξαναερθει πολλεσ φορεσ ευγενεστατοσ ) δεν ακουω κουδουνι ουτε το κινητο … οταν επιασα το κινητο στα χερια μου , 5 λεπτα μετα την κληση πηρα πισω και μου εκλεινε την κληση ..
    τον επερνα για την επομενη ωρα και μου το εκλεινε !!!
    πηρα στα γραφεια και μου λεει η κυρια στην αλλη γραμμη ( απαντησαν μετα απο πολυ ωρα ) ‘’δεν ειναι υποχρεωμενοσ ο οδηγοσ να σασ περιμενει ‘’
    ωραια τησ λεω πειτε μου τι ωρα θα ερθει αυριο να περιμενω στην πορτα μην τον χασω ..
    μεσα στη μερα μου λεει ..
    εγω δηλαδη ειμαι υποχρεωμενη να περιμενω ολη μερα ενα δεμα ;;;
    ναι μου λεει αφου το εχετε παραγγειλει …
    πραγματικα ειναι τοσο δυσκολο να επικοινωνησουν πριν σκασουν στη πορτα για να παρεισ το δεμα σου οπωσ ολεσ οι αλλεσ εταιριεσ ..
    λυπαμαι που αναγκαζομαι να συνεργαζομαι με την ups και δεν εχω τη δυνατοτητα να επιλεξω αλλη εταιρια ..
    ειστε α π α ρ α δ ε κ τ ο ι !!!!!!!!!
    κανενα αστερι ..

  20. Alex P.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Αφήνουν μια ειδοποίηση, δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα, όταν επιτέλους απαντήσουν μετά από 45 λεπτά δεν υπάρχει περίπτωση να δώσουν στοιχεία του διανομέα για να συνεννοηθείς απευθείας μαζί του, δεν σου δίνουν καν χρονοδιάγραμμα παράδοσης λες και δεν έχουμε άλλες δουλειές να κάνουμε και πρέπει να περιμένουμε όλο το πρωί.
    ΜΗΝ ΜΠΛΕΞΕΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.

  21. Εισται όλοι άχρηστοι

  22. Natasa Stam S.

    Απαραδεκτη Δυο μερες το προιον που παρηγγειλα ειναι στην πολη μου και δεν μπορω να τα παρω Δεν ενημερωνουν για την ωρα παραδοσης Δεν υπηρχε τροπος επικοινωνιας με τον μεταφορεα ουτε μου δινουν τη δυνατοτητα να το παραλαβω απο τα γραφεια τους Τωρα μου λενε απο Δευερα .. Χρονια χρησιμοποιω μεταφορικες πρωτη φορα την ups Τετοιο πραγμα δεν μου χει ξανατυχει

  23. Vassiliki K.

    Επιεικώς απαράδεκτη. Καθόλου ευέλικτη.

  24. Σ. Γ.

    απαραδεκτη!!!!!!!!
    ποτε ξανα!!!

  25. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Φ.

    Απαράδεκτοι ,

    χωρίς ίχνος διάθεσης για εξυπηρέτηση