Σκλαβενίτης Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 2.42 από 52 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Σκλαβενίτης:

Η ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΥΠΕΡΑΓΟΡΕΣ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ Α.Ε.Ε. είναι μία αμιγώς ελληνική Επιχείρηση στον χώρο της λιανικής πώλησης τροφίμων, ειδών ευρείας κατανάλωσης και διαρκών αγαθών.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

52 κριτικές για “Σκλαβενίτης

  1. Ευστάθιος Μ.

    Δευτέρα πρωί Ώρα 8.36
    Μεγάλη αναμονή στα τυροκομικά.
    Μόνο δύο άτομα που εξυπηρετούν συγχρόνως έτοιμα φαγητά.
    Ας αξιολογήσουν την κατασταση

  2. Ζωη Κ.

    Τόσο οι οδηγοί που έρχονται όσο και οι υπάλληλοι είναι πάντα πολύ χαρούμενοι ευγενικοί κ εξυπηρετικοί. Σήμερα όμως που πήρα το πρωί για μια παραγγελία μεσω του site η υπάλληλος ήταν τόσο ορεξάτη κ χαρούμενη που λέω αξίζει έστω κ μέσα στο τρέξιμο του Σαβνατου να γράψω αυτή την κριτική. Μπράβο παιδιά συγχαρητήρια !!

  3. Χτες μετά την δουλειά πήγα για τα εβδομαδιαία μου ψώνια στο κατάστημα του Σκλαβενίτη στο εμπορικό στα Σπάτα και όλα από εξυπηρέτηση μέχρι και προϊόντα ήταν όλα όπως πρέπει. Συγχαρητήρια στην αλυσίδα σουπερμάρκετ του Σκλαβενίτη!

  4. Ιωαννα Φ.

    Η κοπέλα Χριστινα Σ είναι ότι καλύτερο έχει αυτή την στιγμή ως υπάλληλο ο Σκλαβενίτης!Παντα χαμογελαστή πρόθυμη και πάρα πολύ ευγενική!

  5. Μαρία Ψ.

    16/12/24, στις 11.30πμ πήγαμε στο κεντρικό κατάστημα τέρμα Αχαρνών για αγορά παιδικού δώρου.Πάνω στο παιχνίδι που διαλέξαμε είχε τιμή 54.30€ και το πήγαμε στο ταμείο για πληρωμή. Η υπάλληλος στον πρώτο όροφο του καταστήματος,στο ταμείο δίπλα στις κυλιόμενες σκάλες,μας είπε ότι η τιμή είναι 75€,Της είπαμε ότι το ταμπελακι γράφει 54€ και μας είπε να ξαναπάμε να το δούμε και παράλληλα ειδοποιησε την άλλη υπάλληλο με τηλέφωνο ότι ερχόμαστε Φτάνοντας εκεί,μιλάμε για 1 ‘μετα ,είχαν βγάλει την τιμή απο το παιχνίδι ,και κράταγαν το πλαστικό της ταμπελας άδειο. και μας είπαν ότι κάποιος πελάτης θα έβγαλε το καρτελλακι με την τιμη! Άλλη τιμή στο παιχνίδι κι άλλη τιμή στο ταμείο! Παίζουν με την νοημοσύνη μας!Μας κοροϊδεύουν ασυστολα!Ζήτησα να δουν τις κάμερες και μίλησα με τον διευθυντη Θοδωρή όμως

  6. ΓΙΑΝΝΑ Π.

    Εξαιρετική εμπειρία! Όχι μόνο παρέλαβα στην προκαθορισμέμη ώρα την παραγγελία μου με τα κρασιά κι εκμεταλλεύτηκα την προσφορά με την έκπτωση 30%, αλλά μου τα έφερε ο ευγενέστατος κύριος Αρτέμης Βερώνης που συν τοις άλλοις είναι και τρομερός οινογνώστης!

  7. Χριστίνα Λ. Λ.

    Απαράδεκτη συμπεριφορά πωλήτριας αλλαντικών.Ειρωνικη όταν ζήτησα τα αλλαντικά (γωνίες),δεν τα δίνουν με την δικαιολογία ότι γίνεται απογραφή και τα δίνουν την άλλη μέρα…Οποιαδήποτε ώρα της μέρας τα έχω ζητήσει δεν τα δίνουν..λες και τα κρύβουν για δικά τους άτομα

  8. Lampros Gryparis G.

    Απαράδεκτοι .στο εστιατόριο λειτουργεί μια Βαφλέρια από τις δύο γιατί λέει η δεύτερη ρίχνει την ασφάλεια .αυτή την απάντηση μου δώσανε .για να τους βρω ηλεκτρολόγο ;ας βάλουν οικιακές .έλεος οι γελοιοι.περιμενει πόσος κόσμος γιατί είναι γύφτοι και δεν μπορούν να φτιάξουν τις παροχές τους

  9. Ολγα Α.

    Δεν έχω συναντήσει πιο κακότροπο και απότομο προσωπικό από αυτό στο κατάστημα του Σκλαβενίτη στην Βελβενδού στην Κυψελη. Αν δεν τους αρέσει η δουλειά τους ας βρουν κάτι άλλο να κάνουν και αν δεν μπορούν να βρουν κάτι άλλο ας μάθουν τρόπους. Eστω και τους στοιχειώδεις. Καλύτερα από το τίποτα…

  10. Μπαμπης Μ.

    Συνέχεια βρίσκουμε και αγοράζουμε φαγητά που έχουν λείξει? Τη είναι αυτά τα πράγματα που κάνουν δεν τα ελέγχουν? Εχτές αγόρασα μια τούρτα και ειχε λείξει.? Η υπάλληλοι τη κάνουν δεν τα βλέπουν?δεν τα ελέγχουν?

  11. Κωνσταντίνα Μ.

    Καλησπέρα σας, στο κατάστημα της Καλλιθέας στις 27/8 και περί τις 11:00 θέλησα να πλύνω τα χέρια μου στις γυναικείες τουαλέτες…. αλλά και οι τρεις θήκες σαπουνιού δεν λειτουργούσαν…τί σύμπτωση!!
    Υπήρχε ένα μπουκάλι πλαστικό με υγρό που απο την πολυχρησία είχε λιώσει η ετικέτα, πλένοντας τα χέρια μου είδα πως το υγρό δεν έκανε καθόλου αφρό και γλιστρούσε παράξενα! Αφού εντέλει ξέβγαλα και σκούπισα τα χέρια μου διαπίστωσα πως μύριζαν άσχημα – απαίσια!!! Ζήτησα τον υπεύθυνο να απαντήσει σε αυτό και η απάντηση που μου έδωσε η αντικαταστάτρια της υπεύθυνης (όπως συστήθηκε) είναι πως έχει ενημερώσει να αλλάξουν το προϊόν γνωρίζοντας την άσχημη μυρωδιά!!! Παρακαλώ για την ενημέρωση και τις ενεργειές σας!
    Κωνσταντίνα Μελά.

  12. Εκανα παραγγελια μεσο eshop
    Μου φερανε τα μισα απο αυτα που παραγγειλα …

  13. Κατερινα Μ.

    Η πατατες που πηραμε ηταν σαν σολα οτι χειροτερο.να προσεχετε περισσοτερο τους προμηθευτες που συνεργαζεστες.Οταν αγοραζω κατι καποιες φορες προσεχω την συσκευασια αν εχει προβλημα 2 φορες καποια υπαλληλος μου εχει μιλησει με υφος

  14. Γιώργος Π.

    Πανάκριβα τα προϊόντα ακόμα σε σχέση με μικρότερα σούπερ μάρκετ , Μερέντα σκλαβενίτης 8:30 ευρώ, μερέντα μουστόπουλος 6:30 ευρώ ,
    δυστυχώς η εταιρεία που δουλεύω μου δίνει κουπόνια για αυτά αναγκάζομαι να πηγαίνω εκεί

  15. Kris M.

    Το υποκατάστημα Σκλαβενίτη στου Ζωγράφου στη Γρ.Αυξεντίου 190 είναι από τα χειρότερα που έχω ψωνίσει. Υπάρχουν ληγμένα προϊόντα στα ράφια πολλές φορές, δηθεν προσφορές και δεν υπάρχει ποικιλία. Συν τοις άλλοις, ο υπεύθυνος κοιτάζει περιέργα και κουτσομπολεύει διάφορους πελάτες με το προσωπικό και σε αγριοκοιτάνε όταν διαλέγεις τα λαχανικά λες και δεν έχεις δικαίωμα να διαλέξεις αυτό που θα πληρώσεις και πρέπει να πάρεις τα μπαγιάτικα. Είναι λίγο σαν τη κουτσομπόλα του χωριού που γλύφει τους πελάτες που θέλει και τους υπολοιπους τους στραβοκοιταζει. ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ.

  16. Νικος Β.

    Ευρισκόμενος στο ταμείο του υπ/τος σας Κολωνακιου (οδού Καναρη)και μετά από ένα λιποθυμικό επεισόδιο που υπέστην κατά την αναχώρηση μου από το ταμείο έσπευσαν αμέσως 3 υπάλληλοι του καταστήματος καθοδηγούμενοι από την προϊσταμένη κα.Π,η οποία , αφού προηγούμενος κάλεσε ασθενοφορο,παρέμεινε μαζί μου μέχρι την άφιξη του ασθενοφόρου και το ενδιαφέρον της εξακολούθησε μέχρι το πρωί της επόμενης ημέρας,καθώς με κάλεσε στο τηλ.για να πληροφορηθεί για την υγεία μου
    Επειδή η επιτυχία μιας επιχείρησης δεν οφείλεται μόνον στις ικανότητες της διευθύνσεως αλλά και στην σωστή εκπαίδευση
    προς το προσωπικό της
    Πέρα από τις ευχαριστίες μου προς το προσωπικό και την κα.Π,θέλω να συνοδεύσω τις ευχαριστίες μου με τα θερμά συγχαρητήρια προς την επιχείρηση Σκλαβενίτης για την επιλογή και την εκπαίδευση του προσωπικού της

  17. Elka Konstantakou K.

    Απαραδεκτη και αναξιοπιστη εταιρεια…στις 27/05/2024 αγορασα ενα στρωμα γυμναστικης για πιλατες..με την πρωτη χρηση αεχισε κα φθειρεται και να διαλυεται .με την 2η χρηση συνεχιζεται η φθορα του.επισκευτηκα το καταστημα στην κηφισιας για επιστροφη προιοντος.Δυστυχως δεν ειχα την αποδειξη αλλα ειχα πληρωσει με καρτα….θα μπορουσα να παω στη τραπεζα και να φανει τον ποσο της αποδειξης….ο υπαλληλος μου μετεφερε οτι δεν μπορει να γινει επιστροφη…προμηθευονται οτι πιο φτηνο και αχρηστο απο την κινα και το πασαρουν στους αγοραστες …ντροπη τους .πλεον δεν θα ψωνισω ποτε απο την εταιρεια σας……

  18. ΙΩΑΝΝΗΣ Ι.

    παιζει να ειναι η χειροτερη επιχειρηση σε ολη την ελλαδα. σιγουρα στο μενιδι.

  19. Christin A.

    Παρηγγειλα μεσω eshop και οταν παρελαβα τα προιοντα ειχα παρει μια μπυρα σε γυαλινο μπουκαλι. Δεν το ειχαν τυλιξει οπως αρκετα αλλα σουπερ μαρκετ τα ευθραυστα, με αποτελεσμα να σπασει στην παραλαβη.
    Βαζουν τις σακουλες της μιας χρησης η οποιες ειναι της πλακας αλλα τις χρεωνουν κανονικα,τις υπερφορτωνουν με πολλα προιοντα μεσα, τις παραλαμβανεις ολες κακοποιωμενες και η μια κοπηκε εντελως με αποτελεσμα να πεσουν ολα τα μπουκαλια μετα απορρυπαντικα κατω, και να καθομαστε στην πολυκατοικια να μαζευουμε.
    Δυστυχως δεν υπαρχει σεβασμος στον πελατη οταν παραδιδουν σε τετοια χαλια τα προιοντα τους.

  20. Δήμητρα Α.

    Πήγα να κάνω τα ψώνια στου Σκλαβενίτη στο Μαρκόπουλο μόνο που είχα έναν νεαρό με άσπρο σακάκι, ίσως, από τα κρεατικά να με παρακολουθεί βήμα-βήμα. Είμαι κυρία συνταξιούχος περπατώ αργά και σκέφτομαι και τι να πάρω για τα εγγονάκια μου. Πάω να ψωνίσω όχι να κλέψω. Είπα αμάν πότε να φύγω από κει μέσα.

  21. Συγχαρητήρια για το τσουρεκι σας συναγωνίζεται τα καλύτερα ζαχαροπλαστεία!

  22. Νίκος Α.

    Κάποια μέρα μου κάνανε πάσα μπακαλιάρο με σκουλίκια,σάπιες πέστροφες ληγμένο κοτοπουλο, τυρί τοστ με υγρασία νερό,και σήμερα γιαούρτι Δωδώνη ληγμένο ένα μήνα ,στις τιμές είναι άστα να πάνε ,αλλάζω σούπερ,οπωςδηποτε άντε γεια,α και μια κότα ψητή παρολίγο να φύγω από την ζωή ,έπρεπε να τους δικασω,

  23. Ανδρέας Κ.

    Στο υποκατάστημα των Ιωαννίνων, κοντά στην Καιάφα, υπάρχει μεγάλη έλλειψη προϊόντων, ενώ οι τιμές είναι υψηλές σε σχέση με τα σούπερ μάρκετ άλλων εταιριών.

  24. Vasileios Atmatzidis A.

    Δεν ειναι δυνατόν να βρισκεις πολλά απο τα προιόντα που πουλά σε άλλα καταστήματα 20-30% φθηνότερα. Δεν γινεται πχ 1kg αλάτι ιμαλαιων να κοστιζει σε άνα μικρό καταστημα 1,20€ και ο Σκλαβενιτης που ειναι 1ος μακραν σε τζιρο απο όλους να το πουλά το ίδιο αλάτι 1,50€, τα ιδια και με σαμπουάν, σαπούνια και ενα σωρό άλλα προιόντα. Η αλυσίδα με τα περισοτερα σημεια πώλησης και τον μεγαλύτερο τζιρο όλων οφείλει να εχει και τις καλύτερες τιμές, να στηρίζει τους πελάτες που την εχουν φερει σε αυτή την θέση και όχι να τους τιμωρεί.

  25. η καλυτερη αλυσιδα σουπερ μαρκετ, παντα με καλες προσφορες και αγαπη για τους υπαλληλους και το κοινο.