Seajets Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.6 από 15 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Seajets:

Η SEAJETS είναι η εταιρεία με το μεγαλύτερο στόλο ταχύπλοων παγκοσμίως εξυπηρετώντας συνολικά 50 λιμάνια και περισσότερες από 400 διασυνδέσεις από Πειραιά, Ραφήνα, Λαύριο, Κρήτη, Θεσσαλονίκη & Βόλο με τελικούς προορισμούς τις Κυκλάδες & το Αιγαίο. Η πορεία της SEAJETS στη ναυτιλία ξεκινά το 1989 και μετά την επίσημη είσοδό της στο χώρο της επιβατηγού ναυτιλίας από το 2002 συνεχίζει απρόσκοπτη έως και σήμερα διαθέτοντας έναν υπερσύγχρονο στόλο πλοίων υψηλής ταχύτητας.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

0/800

15 κριτικές για “Seajets

  1. Maria K.

    Μετά απο την τραγική εμπειρία πριν καιρό όπου το πλοίο χάλασε μεσοπέλαγα και μείναμε ώρες ακινητοποιημένοι στη θάλασσα, αναγκαστικά το πήραμε ξανά φέτος απο Τήνο για Μύκονο σήμερα. Περιμέναμε στον ήλιο μέχρι να έρθει γιατί καθυστέρησε. Στην αποβίβαση μας κατέβασαν 20 λεπτά νωρίτερα στην έξοδο και είμασταν εκατοντάδες άνθρωποι στο πάρκινγκ μέσα σε αποπνικτική ζέστη και καυσαέρια με δίπλα μας τα οχήματα με αναμμένες μηχανεσ, πράγμα που απαγορεύεται αυστηρά. Τρομερά επικίνδυνο. Πολύ κακή εταιρεία.

  2. Sofia P.

    Μόνο θετικά σχόλια έχω να κάνω εγώ που ταξιδεύω συχνά για επαγγελματικούς λόγους.Πανω απ όλα άνθρωποι που προσπαθούν να εξυπηρετήσουν όσο καλύτερα γίνεται .Σας ευχαριστώ πολύ από καρδιάς !!!

  3. 8818tqfhg αρ κράτησης

    πειραιάς ρέθυμνο με το power jet 13 ιουλ 25

    μιση ωρα καθυστερηση αναχωρησησ και προβλεπομενη ωρα καταπλου ισωσ 2.30 -3.30 ωρεσ καθυστέρηση.καμια ενημερωση απο το πλοιο . τουσ επιβατεσ γραμμενουσ στα παλαιότερα των υποδηματων τουσ. απαραδεκτη εταιρεία.

  4. Αλεξανδρα K.

    αισχρη εταιρια. το ενα αστερι τους πεφτει πολυ.
    μεγαλη ταλαιπωρια . καθυστερησεις τεραστιες.
    αισχρο αισχος.
    μην ταξιδευψετε με την συγκεκριμενη εταιρια. μακρια…

  5. Nikos C.

    χειρωτερη ναυτιλιακη εταιρεια στην ελλαδα. Ας ξεκινησουμε απο τον βλακα που του εχουν αναθεσει τον προγραμματισμο των δρομολογιων που κανονισε 5 δρομολογια απο μαντουδι (γεματα ολα) να ερθουν στα νησια των σποραδων για το πασχα και μονο 2 δρομολογια απο τα νησια για μαντουδι για μετα το πασχα! ΜΠΡΑΒΟ ΒΛΑΚΑ οσοι δεν χωραμε θα πεταξουμε για να φυγουμε. Ας συνεχισουμε με το ΜΟΝΑΔΙΚΟ δρομολογιο ολον το χειμωνα 08:00 το πρωι απο βολο για τα νησια των σποραδων που σημαινει οτι εστω και για μια εργασια μιας ωρας στον βολο ή για εναν γιατρο πρεπει να μεινεις τουλαχιστον 3 μερες σε ξενοδοχειο στον Βολο, ανεβαζοντας τον κοστος κατακορυφα (ΜΠΡΑΒΟ ΒΛΑΚΑ καταφερες να αγανακτησεις 3 νησια). Ας συνεχίσουμε με τον κλιματισμο μεσα στο πλοιο (απο βολο για σκιαθο) που ταξιδευεις ειτε με 45 η με 5 βαθμους,

  6. Ζωη Π.

    Απαραδεκτοι!Δεν μας αφηνατε να κανει μια βολτα το κατοικιδιο μας το οποιο ειναι εντελως ακακο και πολυ φρονιμο και χαρουμενο! Δεν σας καταλαβαίνω τι πραγματα ειναι αυτα ελεος !

  7. Γεωργία Τ.

    Σε όλο το ταξίδι είχε αφόρητη ζέστη. Μιλάμε στο σημείο που καθόμασταν πρέπει να είχε και 30 με 35 βαθμους. Οταν ρώτησα έναν υπάλληλο ούτε που μου έδωσε σημασία και φευγαλέα μου απάντησε έτσι λειτουργεί το πλοίο. Απαράδεκτο για τα χρήματα που δίνουμε να έχουμε τέτοια αντιμετώπιση.

  8. Αφροδίτη Π.

    7/10/2024…..Από Σκιάθο με προορισμό τν Βόλο έχω να επισημάνω ότι επισκέφτηκα τις τουαλέτες γυναικών και ήταν πεντακάθαρες. Τα συγχαρητήρια μ στον κύριο που τις επιμελείται

  9. Χαρίκλεια Σ.

    Πρόκειται για μια απαράδεκτη ταξιδιωτική εταιρεία με την οποία δεν πρόκειται να πραγματοποιήσουμε άλλο ταξίδι. Το ταξίδι θα διαρκούσε τέσσερις ώρες, αλλά διήρκησε πεντέμισι, με αποτέλεσμα να χάσουμε το τελευταίο δρομολόγιο του ΚΤΕΛ και να αναγκαστούμε να διανυκτερεύσουμε σε ξενοδοχείο. Υποτίθεται ότι είχαμε πληρώσει τη διπλάσια τιμή του κανονικού εισιτηρίου για να φτάσουμε με το γρήγορο χωρίς καθυστέρηση στον προορισμό μας. Μέσα στο πλοίο έτρεχαν πάνω από τις θέσεις μας και πολύ άλλου κόσμου νερά από το ταβάνι. Το πλήρωμα μας υπέδειξε να καθίσουμε σε άλλες θέσεις, από τις οποίες μας σήκωναν δικαιολογημένα άλλοι επιβάτες. Γενικά επικρατούσε ένα μπάχαλο.

  10. Θέλαμε να ταξιδέψουμε για Άνδρο , έχοντας κλείσει τα εισιτήρια. μείναμε
    ήσυχοι ότι όλα βαίνουν καλώς.Την προηγούμενη ημέρα ενημερώθηκα με μύνημα, ότι θα ταξιδέψουμε με άλλο σκάφος καίμε τα ίδιες θέσεις.
    Όμως ενώ είχαμε καθίσει στις θέσεις ήρθε μέλος του πληρώματος και μας σήκωσε από τις θέσεις μας με τρόπο αγενέστατο , λέγοντας μας πως κάθονται άλλοι εκεί ,και πως πρέπει να καθίσουμε σε θέσεις σκαμπό στον τοίχο, χωρίς σωσίβια από κάτω. Επίσης στον γυρισμό άλλαξε η ώρα αναχώρησης με αποτέλεσμα να περιμένουμε μες την ζέστη.

  11. Maria B.

    Αν μπορούσα να βάλω -1 σαν βαθμολογία θα το έβαζα! Απαράδεκτοι το λιγότερο! Μην ταξιδέψετε μαζί τους ποτε! 5/8 ήταν να ταξιδέψουμε στις 9:30 προς Τήνο. Ημέρες πριν μας άλλαζαν πλοίο. Ως που ήρθε η ημέρα του ταξιδιού και αποφάσισαν 7 το πρωί να αλλάξουν και ώρα αναχώρησης.15:50 νέα ώρα αναχώρησης με αποτέλεσμα να χάσω όλη τη μέρα μου όπου έχω πληρώσει διαμονή και μετακίνηση !!! Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση απαράδεκτη! «Αν δεν μπορείς γίνε κομμωτής» λέγανε στο χωριό μου! Κλείστε το το ρημάδι αφού δεν μπορείτε!

  12. Aggelos Meintanis M.

    Θα έβαζα μηδέν αστέρια αν γινότανε. Σχετικά με το ταξίδι μας τη Κυριακή 21/07/2024 από Φολέγανδρο προς Πειραιά ενώ αρχικά ήταν προγραμματισμένο να πραγματοποιηθεί στις 15.15, μας ανακοίνωσαν τελευταία στιγμή ότι το πλοίο θα αναχωρήσει από Φολέγανδρο στις 13.00. Το εισιτήριο που λάβαμε ανέγραφε ότι το πλοίο θα αναχωρήσει στις 14.00 και τελικά αναχώρησε περίπου στις 13.30. Παράλληλα, ενώ αρχικά είχαμε πληρώσει 83 ευρώ περίπου το άτομο για αεροπορικές θέσεις και διάρκεια ταξιδιού 3 ώρες και 50 λεπτά, τελικά το ταξίδι διήρκησε 6μιση ώρες (μπορεί και παραπάνω) και οι θέσεις που μας αντιστοιχούσαν όχι μόνο δεν ήταν αεροπορικές, ήταν στη μέση του διαδρόμου και χειρότερες από θέσεις του τραμ! Ταυτόχρονα, αυτές οι άθλιες θέσεις κατόπιν λάθους της εταιρείας, είχαν διπλοκλειστεί, δηλαδή κάθονταν ήδη άλλοι επιβάτες. Κατόπιν πολλών παρόμοιων παραπόνων και από άλλους επιβάτες, μετά από μία ώρα που ήμασταν όρθιοι ευτυχώς βρέθηκε ένα ευγενικό μέλος του πληρώματος να μας εξυπηρετήσει και μας βοήθησε να βρούμε θέσεις για να κάτσουμε. Στο σημείο αυτό να προσθέσω την απαράδεκτη συμπεριφορά της πλειοψηφίας του πληρώματος κατα τη διάρκεια της επιβίβασης, όπου μας μίλησαν με αγένεια και με φωνές (σχεδόν μας έβρισαν), λες και φορτώνανε στο καράβι πρόβατα. Κατόπιν όλων των ανωτέρω, δεν είναι αποδεκτό να πληρώνουμε αυτό το ποσό για μια ακριβή υπηρεσία και να τυγχάνουμε αυτής της αντιμετώπισης. Πληροφορηθήκαμε ότι για το συγκεκριμένο δρομολόγιο γίνονται συνέχεια τέτοιες αλλαγές της τελευταίας στιγμής.

  13. Konstantinos V.

    Γραμμή Σαντορινη Πειραιά Seajets με συμπεριφορές ταξινόμησης των αυτοκινήτων που σου θυμίζει τριτοκοσμικές καταστάσεις .εισητριο αυτοκινήτου 128€. Τα συμπεράσματα δικά σας

  14. ΑΝΝΑ Μ.

    γιατι να πληρωσεις τοσα χρηματα για ενα υποτιθεμενο γρηγορο καραβι, το οποιο καταληγει να μην ειναι γρηγορο γιατι καθυστερει στα λιμανια και ανακοινωνει πως δε φταιει το καραβι, αλλα το λιμενικο?Αν ειναι να κανεις 7-8 ωρες κρητη πειραια πας και με το συμβατικο με τα μισα χρηματα η δινεις ελαχιστα παραπανω και πας με αεροπλανο χωρις να καταπιεζεσαι σε μια θεση χυμα διπλα σε καθε καρυδιας καρυδι

  15. ΧΡΥΣΟΥΛΑ Κ.

    Η πολιτική επιβίβασης είναι απαράδεκτη.Η αναχώρηση βρίσκει τους επιβάτες όρθιους στο γκαράζ ή στις σκάλες.

ΔεΤρΤεΠέΠαΣάΚυ
301234567891011121314151617181920212223242526272829303112345678910