Praktiker Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.2 από 176 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Praktiker:

Η Praktiker Hellas είναι το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο DIY & Home Improvement στην Ελλάδα, με 17 καταστήματα, ένα δυναμικό e-shop και το πρώτο b2b Center αποκλειστικά για τους Έλληνες επαγγελματίες. Ξεκινώντας την πορεία της το 1991, η Praktiker Hellas αποτελεί σήμερα ένα one-stop-shop για όλες τις ανάγκες του σπιτιού και του κήπου, προσφέροντας σε όλους μας μοναδικές εμπειρίες αγορών, για κάθε μικρή ή μεγάλη μας αλλαγή.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

176 κριτικές για “Praktiker

  1. Βικη Μ.

    Όπως βλέπω παρακάτω πολλοί όπως κ εγώ την πατήσαμε με ηλεκτρονικές παραγγελίες.εκανα προπληρωμενη παραγγελία στις 17 Νοεμβρίου χριστουγεννιάτικο δέντρο το οποίο μετά από δικές μου προσπάθειες επικοινωνίας έμαθα στις 2 Δεκεμβρίου ότι δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν γιατί ξαφνικά το απόθεμα που φαινόταν στο site διαθέσιμο τελικά κρίθηκε ακατάλληλο προς πώληση κ ακόμα παλεύω να μου κάνουν επιστροφή χρημάτων!τραγικοί σε όλα στην εξυπηρέτηση πελατών 👎

  2. Φανης Α.

    Απαράδεκτη αντιμετώπιση Προϊόν που φαίνεται διαθέσιμο και με διαβεβαίωσαν ότι η παραγγελία έγινε κανονικά .
    Μετά από δικά μου τηλεφωνήματα διαπιστώνουν ότι τελικά δεν είναι διαθέσιμο και θα είναι σε ένα μήνα .Η τελευταία φορά που ψωνίζω από τη συγκεκριμένη εταιρεία .Δικαιολογιες του τύπου ήταν black friday και δεν ανανεώθηκε η σελίδα τις θεωρώ αστείες .Η κίνηση αυτή είχε ως απότελεσμα να εκτεθώ στον ενοικιαστή του διαμερίσματος και φυσικά δεν ενοικίασε το σπίτι

  3. Γεωργια Χ.

    Απαράδεκτη εταιρεία. Απαράδεκτοι και οι υπάλληλοι. Ποτέ ξανά.

  4. Maria Gerosideri G.

    Απαράδεκτοι όλοι οι πωλητές καιυπεύθυνοι στο κατάστημα του Ελληνικού. Είναι ανηδεοι και αγενείς. Ούτε να πληρώσεις δεν μπορείς. Απίστευτος χρόνος αναμονής. Δυστυχώς

  5. Georgios M.

    Αναμονή πάνω από 25 μέρες για πράγματα που ήταν ετοιμοπαράδοτα στο κατάστημα. Η ανικανότητα και η κοροϊδία στο μεγαλείο της. Να σου λένε ότι τα πράγματα εχουν φύγει και μετα απο 20 μέρες να διαπιστώνω ότι δεν έχουν καν παραδοθεί στην μεταφορική..Η χειρότερη εμπειρία που είχα ποτέ σε αγορά online.

  6. Ανέστης Ο.

    Black friday σήμερα. Πριν 1 μηνα διαφήμιζαν προϊόντα για την συγκεκριμένη μέρα αλλά δεν υπήρχαν ούτε στην Αθήνα. Ήταν κραχτης για να επισκεφτείς το κατάστημα. Την πάτησα. Παρήγγειλα κρεββάτι αρχές Νοεμβρίου και αφού το πλήρωσα και μου είπαν θα το παραλάβω σε 2 βδομάδες, έχει περάσει 1 μήνας και το στέλνουν στην μεταφορική στην Ρόδο λίγο λίγο. Ακόμα περιμένω τις τάβλες. Έχω πάρει τηλέφωνο πάνω από 10 φορές και με δουλεύουν. Λένε ότι θα με ενημερώσουν άμεσα. Εν τω μεταξύ ούτε e mail ούτε τηλέφωνο ούτε sms ούτε Περιστέρι ούτε καπνό. Ζητώ να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο και μου λένε ότι δεν είναι δυνατόν. Έχω κάνει καταγγελία και θα δείτε ότι σύντομα θα κλείσει το καταστημα

  7. Katerina Ftakla F.

    Έκανα την παραγγελία 8νοεμβριου 2025 κ 25νοεμβριου που επικοινώνησα μου είπαν ότι δεν είχε φύγει από Αθήνα.Ακυρωσα την παραγγελία.ειχε ξανασυμβεί το ίδιο πριν ένα χρόνο.Δεν πρόκειται να ξανακάνω παραγγελία

  8. Dimitris C.

    Δεν ήρθε ποτέ η ηλεκτρονική παραγγελία…αγενεστατη κυρία Κ χαρά
    Στα Leroy merlin εξυπηρετούμαι καλυτερα

  9. Alexandra Galati G.

    Ότι χειρότερο υπάρχει από εταιρεία είναι τελείως αναξιόπιστοι δεν ξέρουν τι τούς γίνεται ειδικά στο ηλεκτρονικό κατάστημα, όσες φορές και νά τούς ρωτήσεις και στην ίδια μέρα κανείς δεν θα σε ενημερώσει σωστά για τό πού βρίσκεται η παραγγελία., καί ίσως να μήν παραλάβεις και ποτέ. η κριτική έγινε για μια βρύση για την οποία με διαβεβαίωσαν ότι θά την παραλάβω σέ δύο εργάσιμες καί αυτό εγινε στο κατάστημα στον Ταύρο.Μακρια από το Πρακτικερ. Να αγοράσετε μόνο ότι βλέπετε.μην παραγγέλνετε τίποτα είναι αναξιόπιστοι

  10. Μην πληρώσετε ποτέ με μετρητά στις ηλεκτρονικές παραγγελίες του Praktiker. Κινδυνεύετε να μην παραλάβετε ούτε το προϊόν που αγοράσατε ούτε και τα χρήματά σας!
    Η παραγγελία μου ακυρώθηκε χωρίς καμία ενημέρωση, και το ανακάλυψα εντελώς τυχαία μέσα από τον λογαριασμό μου. Αναγκάστηκα να καλέσω πάνω από έξι φορές, μιλώντας κάθε φορά με διαφορετικούς εκπροσώπους που έδιναν αντικρουόμενες και απολύτως ασυντόνιστες πληροφορίες.

  11. Τινα Τ.

    Παραγγελία πλακάκια τα εχω πληρώσει κσι εδώ κ 10 μέρες νε δουλεύουν ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ με μεγάλα γράμματα δήθεν ποιοτικός έλεγχος στέλνουν μυνηματα οτι τα φέρνουν κ μετα εξαφανιζοντσι..μιλάνε για αισχρή συμπεριφορά!!ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΜΕΓΑΛΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ!

  12. Νίκος Σ.

    Καλή εξυπηρέτηση και καλές τιμές

  13. Θεόδωρος Α.

    Σε παραγγελία φωτιστικών που ήταν να παραληφθούν στις 07/11/2025, δεν ήρθαν ποτέ και σε κλήση μου προς την εταιρεία στις 10/11/2025 θυμήθηκαν ότι δεν είναι διαθέσιμα και αν θέλω να μου επιστρέψουν τα χρήματα που τους κατέβαλα. Είπα περαστικά και δεν ξαναέχει άλλη παραγγελία στο εν λόγω μαγαζί!!!

  14. Ο χειρότερος κλέφτης πανελλαδικά. Κρατούν παράνομα σχεδόν 1 μήνα τα χρήματα μου και δεν έχουν δώσει την παραγγελία μου στην GS . Παράγγειλα 18 οκτωβρίου μία καμπίνα την προπλήρωσα 190€. Μου είπανε η παραγγελία θα έρθει σε 15 μέρες αλλά και πολύ νωρίτερα. Σήμερα τηλεφώνησα και και με έστελνε ο ένας στον άλλον και κανένας δεν γνώριζε τίποτα. Με τα χαρτιά που είχα τηλέφωνησα στον προμηθευτή τους ,GS A E.και μου είπαν ότι η παραγγελία μου δεν έχει φτάσει σε αυτούς για να κατασκευάσουν την καμπίνα. Αφού έστειλε η εταιρεία e-mail τότε τους έστειλαν την παραγγελία μου. Δηλαδή 20 μέρες κρατούσαν τα δικά μου χρήματα και μαζί με τα δικά μου και χιλιάδων άλλων πελατών. Το ίδιο συνέβηκε πέρυσι με κάποια σεντόνια ένα μήνα κρατούσαν τα χρήματά μου και με κορόιδευαν απατεώνες SOS.

  15. Φωτεινή Μ.

    Κάκιστη εξυπηρέτηση στην τηλεφωνική επικοινωνία. Σε μόνιμη αναμονή εξυπηρέτησης. Απαράδεκτοι!

  16. Δημήτρης Μ.

    Κακή εξυπηρέτηση. Αναμονή πάνω από μισή ώρα για να εμφανιστεί υπάλληλος στις βρύσες. Έγινε παραγγελία για να παραδοθεί (2-7 εργάσιμες μέρες). Μετά από 15 μέρες και με δική μου επικοινωνία, μου είπαν ότι δεν είναι διαθέσιμο!
    Απαράδεκτοι!

  17. ΜΑΡΙΟΣ Γ.

    Προβληματική υποστήριξη πελατών. Σε πετάει ο ένας στον άλλον και κανένας δεν ξέρει τίποτα για την παραγγελία σου.

  18. Χριστίνα Τ.

    Έκανα παραγγελία τραπεζαρίας απ’ το e-shop και πληρωμή με κάρτα. Δεν υπήρχε διαθέσιμη η επιλογή αποστολής κανονίζω πως θα πάω να το παραλάβω. Καλώ 2 μέρες αφού έχω κάνει τη παραγγελία για να ελέγξω τη διαθεσιμότητα και λένε ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο και καλό είναι να ακυρώσουμε τη παραγγελία και να κάνουμε εκ νέου τηλεφωνική και αυτή τη φορά αντικαταβολή και μεταφορικά δωρεάν. Ένα μήνα μετά και χωρίς σημεία ζωής παραγγελίας, τους καλώ και μετά από ώρα αναμονής μου λένε ότι η τραπεζαρία έχει εξαντληθεί και δεν θα ξαναέρθει. Τους ρωτάω ποτέ περίμεναν να μου το πούνε, μου λένε την Παρασκευή (η ημέρα ήταν Τετάρτη και 1,5 μήνα μετά την αρχική παραγγελία). Άλλον μισο μήνα μετά από αυτό μπαίνω στο e-shop, το τραπέζι φαίνεται ακόμα διαθέσιμο και με τιμή 60€ παραπάνω απ’ ότι όταν το είχα πρωτοδει.

  19. Ελπινίκη Ι.

    Αν υπήρχε -*αυτό θα έβαζα απαράδεκτοι αγοράζω ένα προϊόν δεν δουλεύει….το πάω μου το αλλάζουν βάζω και παραπάνω χρήματα να πάρω υποτίθεται ένα καλύτερο προϊόν,,αμ δε…..λόγω νοσοκομείων δεν έλεγξα τη συσκευή και σήμερα ενώ έχω βίντεο που δείχνει το πρόβλημα επειδή καθυστέρησα 2-3μερες μου είπαν ότι θ το στείλουν στην εταιρεία κ θα αφήσουν μια οικογένεια χωρίς φαγητό για ένα μήνα συγχαρητήρια ωραία επιχείρηση!!!!

  20. Dimitrios K.

    ότι χειρότερο υπάρχει… απόθεμα της πλάκας και αναξιόπιστο. μηδέν επικοινωνία. Μπορεί να περιμένεις για πάντα προϊόν που έχει καταργηθεί, να μην σε ενημερώσουν ποτέ και ταυτόχρονα το προϊόν να το βλέπεις διαθέσιμο. Εξυπηρέτηση πελατών, ότι πιο άθλιο έχω συναντήσει στη ζωή μου. Περιμένω πχ ήδη 2 μέρες ώστε να μας πουν αν έχουν απόθεμα από ένα προϊόν σε κατάστημα. προσέξτε μεταξύ της εξυπηρέτησης πελατών και ενός καταστήματος που είναι οι ίδιοι…. δεν σηκώνουν ένα τηλ να μάθουν. στέλνουν ένα email και οπότε και αν απαντήσουν. και ούτε οι ίδιοι δεν εμπιστεύονται το δικό τους σύστημα…. τραγωδία . ΜΑΚΡΙΑ

  21. Θεοδώρος Μ.

    Απαράδεκτοι!!!!! Απατεωνες!!!
    Το λάθος μου που δεν διάβασα κριτικές πριν αγοράσω. Συσκευή
    κτυπημένη ακόμα περιμένω για αντικατάσταση. Υποτίθεται θα μιλήσει τεχνικός μαζί μου αλλά είναι άρρωστος !!!!!!! ΧΑ ΧΑ ΧΑκαι δεν γνωρίζουν πότε θα γυρίσει
    στην δουλειά του. Επικοινωνία απαράδεκτη.
    κοροϊδία κοροϊδία κοροϊδία
    Πολύ απλά…….. μην αγοράζεται τίποτα απ’ αυτούς.

  22. Δημήτρης Μ.

    Απαράδεκτη εταιρεία, δε μπορείς να επικοινωνήσεις με κάποιον υπεύθυνο, η παραγγελία άργησε δύο μήνες και τελικά ήρθε λάθος. Πάρα τα μεηλ και τα άπειρα τηλεφωνήματα δεν έχω κάποια ενημέρωση. Απορώ με το κράτος, πώς τους αφήνει να λειτουργούν έτσι!

  23. Καλλιόπη Μ.

    Απαράδεκτη εταιρεία..ενώ παραγγείλαμε μια καρέκλα γραφείου και προπλοπληρωσαμε για αυτήν ακόμα την περιμένουμε .
    Έχει κλείσει ένα μήνα αναμονής και τίποτα…δεν είχαν ούτε τον στοιχειώδη επάγγελματισμο να ενημερώσουν πότε θα έρθει από Αθήνα.
    Ήδη κλείσαμε μήνα περιμένοντας και σήμερα που μιλήσαμε στην Αθήνα μας είπαν ότι ακόμα θα περιμένουμε καμιά εβδομάδα..
    Απαράδεκτοι……
    Αν δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν να το δηλώσουν από την αρχή..και να είναι σωστοί στην περίοδο αναμονής και παραλαβής των προϊόντων τους…
    Ούτε ένα τηλ.σαν να τους χρωστάμε και από πάνω.

  24. Πληρώνεις στο καλάθι τα προϊόντα και μια υπηρεσία που λέγεται μεταφορικά, συν 30 ευρώ. Σε παίρνουν τηλέφωνο μετά από τρεις μέρες και σου λένε για έξτρα χρέωση μεταφορικών γιατί αυτά που πληρώνεις είναι για να κάνουν βόλτες μέσα σε πρακτορεία στην Αθήνα. Τουλάχιστον παραπλανητικό . Μετά σου λέει να σας βάλω δωρεάν μεταφορικά να πληρώσετε εσείς τη μεταφορική, ναι γιατί δεν το κάνατε εξ αρχής .Τους λες θελω να ακυρώσω την παραγγελία και τα χρήματα μου πίσω. Σου λέει προχωράμε άμεσα στην αποδέσμευση και το αποδεικτικό της κατάθεσης είναι 2 μέρες αργότερα. Ο,τι χειρότερο σε εξυπηρέτηση γιατί από ποιότητα δεν ήταν αξιόλογοι ποτέ.

  25. Απαράδεκτοι !! Σε αγορά μέσω τηλεφωνικού τμήματος πωλήσεων είχαν άμεση ανταπόκριση για την παραγγελία αλλά στη συνέχεια ενώ πληρώθηκαν άμεσα μέσω πιστωτικής κάρτας μας κορόιδεψαν και δεν ήρθε ποτέ το προϊόν στην ημερομηνία που μας είχαν πει. Αντ΄αυτού ποτέ δεν ενημερωθήκαμε γιατί και πότε θα έρθει. Αναγκαστήκαμε για πολλά τηλέφωνα κάθε μέρα για πολύωρη αναμονή στα τηλέφωνα , από τον έναν στον άλλον, χωρίς κάποιον υπεύθυνο να δώσει λύση και με ειρωνεία να μας λένε αν δεν επιθυμείτε ακυρώστε την παραγγελία . Διαφορετικά παρά τη δικό τους λάθος επρεπε να ανανεώσουμε με την σύμφωνη γνώμη μας το ραντεβού παράδοσης για άλλες 10 ημέρες . Τραγική και απαράδεκτη εταιρία και εξυπηρέτηση !!