Plaisio Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.4 από 431 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Plaisio:

Μπες Plaisio.gr και βρες tablet, laptop, υπολογιστές, τηλεοράσεις, κινητά, φωτογραφικές, αναλώσιμα, έπιπλα γραφείου, Άμεση παράδοση - Δωρεάν αντικαταβολή.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

431 κριτικές για “Plaisio

  1. Έχω να πω τα καλύτερα για αυτήν την εταιρεία, για την εξυπηρέτηση,για το πρόγραμμα δόσεων,για την μεγάλη ποικιλία προϊόντων.
    Ένα μπράβο σε όλους σας!

  2. Μιχάλης Λ.

    ΑΘΛΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ!!! ΑΘΛΙΑ! ΑΘΛΙΑ!
    Παραγγελία ηλεκτρονικά, πληρωμένα προϊόντα με χρόνο παράδοσης 24/11/2025, 10 μέρες μετά δεν έχουμε λάβει τίποτα.
    Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση αθλιότατη, το μόνο που λένε είναι ” θα σας ενημερώσουμε”, χωρίς ποτέ να υπάρχει ενημέρωση.
    Ακόμα δεν ξέρουμε σε ποια μεταφορική εταιρεία είναι τα προϊόντα μας, αν έχουν δοθεί σε μεταφορική εταιρεία τελικά ή μας δουλεύουν.
    Η ημερομηνία που μας εξυπηρέτησε η εταιρεία, δεν υπάρχει στην πραγματικότητα, γιατί ΔΕΝ μα εξυπηρέτησαν, μόνο τους πληρώσαμε!

  3. Efi Tomazou T.

    Αθλια εξυπηρετηση κ.στο eshop.Παραγγελνεις κ το παραλαμβανεις εντος 3 ημερων απο το καταστημα χωρις να μεσολαβει ΣΚ
    Υστερα απο αναμονη 15 λεπτων στο τηλ σου λεει η αγενεστατη υπαλληλος οτι δεν.μπορει να στο.κρατησει αλλη μια μερα !!!! Οι ανθρωποι δουλευουν τις καθημερινες ξερετε…Ανοητοι ερασιτεχνες

  4. Κυριακή Δ.

    Χρόνια πελάτισσα,θα το σκεφτώ σοβαρά αν ουτε χαρτι!Μετα απο αγορά πλυντηρίου ρουχων,θέλησα να το επιστρέψω διοτι είδα οτι ο κάδος ήταν πολυ μικρός.Το προϊόν παρέμενε στο σαλόνι μου που το άφησε ο μεταφορέας αφού άνοιξε την συσκευασία για να μου το δείξει υποχρεωτικά όπως είπε.Για αυτο το λόγο μου αφαίρεσαν 50 ευρω ,επειδη έβγαλε ο υπάλληλος τους τη ζελατίνα και με υποχρεωσαν να βρω μεταφορική να το στείλω στην ΜΑΓΟΥΛΑ, αλλα 60 ευρω εκεί,διοτι η εταιρεία δεν αναλαμβάνει παραλαβή ακόμα κι αν την χρεωθεί ο πελάτης,μόνο αν αγοράσεις αλλο προϊόν.Επιπλεον η υπεύθυνη επιστροφών με ειρωνευτηκε κ μου μιλησε απαξιωτικά οταν αντέδρασα στην επιβολή οικονομικού τιμήματος κ μάλιστα υψηλού επειδη δεν εχει την συσκευασία που οι ίδιοι αφαίρεσαν κ πέταξαν!ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ

  5. Μπέττυ Γ.

    Ελληνοαμερικανίδα
    Πολύ άσχημη η εμπειρία μου με την εταιρεία Πλαίσιο.
    Επιπόλαιες συμπεριφορές, πλήρης άγνοια στον τομέα
    ανάληψης ευθύνης (κρύβονται σαν τα ποντίκια προκειμένου
    να αποφύγουν την αντιμετώπιση του δυσαρεστημένου πελάτη),
    δεν ασχολούνται καθόλου με την επιμόρφωση/ ενημέρωση του
    εξ’ ορισμού χαμηλού IQ προσωπικού τους….
    Η ανευθυνότητα τους έγινε η αιτία για να δαπανήσω περίπου 200
    ευρώ, πλέον της συνολικής δαπάνης μου για την αγορά πλυντηρίου
    πιάτων (540 ευρώ), για την κατασκευή νέου, παραπλήσιας εμφάνισης,
    εντοιχισμού, καθώς με είχαν ενημερώσει /καθησυχάσει ότι ο υπάρχων θα ταίριαζε στο νέο πλυντήριο.
    Φανταστείτε ότι αυτό το γνώριζε ο τεχνικός/υδραυλικός
    (άλλης εταιρείας), που συνέδεσε το νέο πλυντήριο….
    Το resume είναι ότι διαταράχτηκε η αισθητική της κουζίνας μου.☺️

  6. Ντροπη σας ! Δυο διαδραστικοι πινακες απο Generali και Alpha bank και δυο προτζεκτορες απο Κωζατ Αβεε και Σελεκτικα σχολες προς το Δημοτικο σχολειο Ανδραβιδας και το τεχνικι τμημα εξαπατησε και ταλαιπορησε με ιχνις ντροπης τους τεχνικους που περιμεναν τηλεφωνο για βοηθεια ….
    Θα προβουμε σε δημοσια διαμαρτυρια για να ενημερωθουν οι πελατες σας !!!