Nova Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.2 από 920 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Nova:

Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

920 κριτικές για “Nova

  1. Emanuela Velaj V.

    Απαράδεκτη. Πραγματικά. Ας αρχίσουμε με την εξυπηρέτηση με το κόστος χρεώσεις με την φραγή που σε χρεώνουν κάθε μήνα με το σήμα που μια δουλευει μια οχι.ντροπη τους.οταν μας επερναν τηλεφωνώ το μςσημερι και μας ξυπνουσαν.οταν μας παρακαλουσαν για να κανουμε συμβολαιο και καλα,με την δελεαστική προσφορά τους τοτε γιατι δεν μας ενημερωσαν για παραπανω χρεώσεις .γιατι εμας αν απο την δουλειά μας αργήσουν 5 μερες στην πληρωμη .θα πρεπει να δωσουμε τα λεφτά μας στην νοβα..ωραια κάναμε το συμβόλαιο και τωρα τι.Τώρα σας παίρνουμε τηλεφώνο κάθε μήνα επειδή μας κάνετε φραγή και η απάντηση ειναι δεν μπορουμε να βοηθήσουμε.θελετε κατι άλλο?. Ναι αγαπη μου θελουμε να κάνετε τον σταυρό σας γιατι είστε κλέφτες.και ο κόσμος εχει πραγματικα προβλήματα,δεν μπορει να τους κλέβετε κάθε μήνα . Ντροπή

  2. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Δ.

    Δυστυχώς πολύ νευριασμενη με την εξυπηρέτηση πελατών, με πήρε τηλέφωνο μία κοπέλα την Τετάρτη και κλείσαμε ραντεβού να έρθει το Σάββατο τεχνικός να συνδέσει τις οπτικές ίνες στο διαμέρισμα μου. Της επισήμανα ότι μένω 4ο όροφο, έρχεται ο τεχνικός και πάει στον πρώτο όροφο γιατί έτσι έγραφε στην αίτηση. Επειδή ήταν λάθος ο όροφος χρειάστηκε νέα αίτηση και φυσικά να περιμένω πάλι. Εγώ κλείστηκα μέσα να περιμένω, αφήνοντας πίσω τις δουλειές μου. Συνέχεια σαν πελάτες πληρώνουμε την ασυνέπεια, τα λάθη τους και να είχαμε και internet που ανταποκρίνεται στα χρήματα που δίνουμε να πω,οκ χαλάλι!!! ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΙΝΑΙ!!!

  3. Χάλια το internet, χάλια η εξυπηρέτηση πελατών,και ειδικά μαύρο χάλι οι τεχνικοί που έχετε,δεν ξέρουν να σού λύσουν προβλήματα με το internet, ανίδεοι εντελώς

  4. Useless N.

    Απαράδεκτοι,αδιάφοροι,αντιεπαγγελματίες

  5. Γνήσιοι κλέφτες και απατεώνες όπως οι υπόλοιπες εταιρείες απλά αυτοί εδώ είναι λίγο χειρότεροι αλλα λένε και άλλα κάνουν εντελώς όμως

  6. Ρανια Γ.

    Απαράδεκτη πολιτική απαράδεκτο κόστος . Το προσωπικό ανίδεο χωρίς να μπορεί να εξηγήσει στον πελάτη τις απορίες του . Δυσαρεστημένη μέχρι αηδίας και εγώ και η οικογένεια μου .Κανετε δυο μέρες να συνδέσετε τα κανάλια με την πληρωμή κανονικά , αλλά για να την ξεσυνδεσετε κάνετε ένα μήνα με την πληρωμή εννοείται κανονικά στην πόσο . Ντροπή και στην εταιρεία κι στο προσωπικό που δουλεύει και ακολουθεί αυτήν την πολιτική ΑΠΛΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ για να μην πω τίποτα άλλο …. Χειρότερη τηλεφωνική εταιρεία στην Ελλάδα Κλέφτες !!!!!

  7. Ελενη Δ.

    Είμαι άπειρα χρόνια πελάτισσα και σχετικά ευχαριστημένη μέχρι πριν από 40 μέρες που κόπηκε ένα καλώδιο εξω από το σπίτι και από τότε δεν έχω ίντερνετ και κάποιες μέρες ούτε τηλέφωνο. Μετα από πολλαπλά τηλεφωνήματα στο 13700 και 3 επισκέψεις τεχνικών ούτε μου λύνουν το πρόβλημα, ούτε με ενημερώνουν πότε θα φτιαχτεί. Έκανα αίτημα σε άλλη εταιρεία για φορητότητα και μου λένε τώρα από τη Nova ότι δεν φτιάχνουν τη γραμμή γιατί έχω κάνει αίτημα φορητότητας. Αίσχος! Απαράδεκτοι!

  8. Argyro B.

    Απλά ψεύτες. Επί 24 ώρες χωρίς ίντερνετ και χωρίς ίχνος πραγματικής βοήθειας.

  9. Σερβιου Μ.

    Η χειρότερη εταιρία μακράν
    Παρακαλάμε πλέον για μεταφορά και μετά από δικό τους λάθος (λάθος διεύθυνση)έχουμε κάνει 18 τηλέφωνα στην εξυπηρέτηση πελατών και δεν υπάρχει ανταπόκριση στο πρόβλημα
    ΗΜΑΡΤΟΝ
    Όσο για το κατάστημα του κορυδαλλού της NOVA ,,,κλείστε το παιδιά δεν εξυπηρετή ΠΟΥΘΕΝΑ
    ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΠΟΛΥ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ
    ΠΑΩ COSMOTE

  10. Chris P.

    Άθλια εξυπηρέτηση! Να μην κάνετε ποτέ συμβόλαιο στη nova γιατί ζητούν να πληρωσετε παραπάνω οταν πρεπει να φτιαχτεί καποιο τεχνικό προβλημα και δε σπάνε το συμβόλαιο εκείνοι σου ζητούν πάλι να πληρωσεις παραπάνω! Απαράδεκτοι

  11. Οδυσσέας Β.

    Απλά ντροπή 3 μήνες κοροϊδεύουν για οπτική ίνα μου είχαν πει 15 μέρες παίρνω τηλέφωνο και με πάνε από μέρα σε μέρα!!!αύριο σπάω συμβόλαιο και γεια σας!!!δεν ξέρετε τ σας γινετ εκεί μέσα!!!

  12. Ασυνέπεια στα ραντεβού των τεχνικών. Μη λύση προβλημάτων .τεράστιες καθυστερήσεις στην τοποθέτηση οπτικών ινών

  13. Stauroula X.

    Αν η εξυπηρέτηση πελατών ήταν αγώνισμα στους Ολυμπιακούς, η UltraFail Mobile θα αποκλειόταν από τον πρώτο γύρο… λόγω αδιαφορίας.

    Το να επικοινωνήσεις μαζί τους είναι πιο δύσκολο κι από το να βρεις σήμα σε υπόγειο καταφύγιο. Περιμένεις αιώνες στην αναμονή και όταν τελικά απαντήσουν, νιώθεις ότι σε ενοχλείς απλώς και μόνο επειδή… έχεις πρόβλημα. Λες και η δουλειά τους δεν είναι να βοηθούν, αλλά να σε κάνουν να μετανιώνεις που κάλεσες.

    Οι απαντήσεις είναι τυποποιημένες, άσχετες και καθόλου χρήσιμες. Λες για χρέωση — σου απαντούν για πακέτα. Λες για βλάβη — σου μιλούν για αναβάθμιση. Είναι σαν να μιλάς σε chatbot του 2005 που έπαθε αμνησία.

    Κάθε φορά σου λένε διαφορετική ιστορία. Κανείς δεν ξέρει τι είπε ο προηγούμενος, κανείς δεν αναλαμβάνει ευθύνη και κανείς δεν λύνει τίποτα. Το πρόβλημα ανακυκλώνεται, όχι επειδή είναι περίπλοκο, αλλά επειδή απλώς δεν ενδιαφέρονται.

    Και όταν ζητήσεις κλιμάκωση; Σε «παραπέμπουν» σε κάποιο ανώτερο που ποτέ δεν σε καλεί πίσω. Είναι σαν μυστικός χαρακτήρας σε βιντεοπαιχνίδι – όλοι μιλούν γι’ αυτόν, κανείς δεν τον έχει δει.

    Συμπέρασμα: Δεν έχουν τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Έχουν τμήμα εξόντωσης πελατών. Αν θέλεις να χάσεις χρόνο, νεύρα και εμπιστοσύνη στην ανθρωπότητα, είσαι στο σωστό μέρος.

  14. Venice D.

    Παιδιά δεν θα πω τα ίδια, η χειρότερη εταιρεία που υπάρχει σε όλα. Χρόνια πελάτες εποχής WIND και πιο πίσω ακόμα. Επειδή διαβάζω όμως ότι σας ζητούν ρήτρες αποχώρησης κτλ χωρίς τεκμηρίωση, είχαμε το ίδιο πρόβλημα, μας είχανε πρήξει τα εσώψυχα, να θέλουμε να πάμε COSMOTE να έχουμε όλα τα συμβόλαια με ημερομηνίες και να μας λένε ότι θέλουν, να ζητάνε πέναλτι και ότι σκάτα μπορείτε να φανταστείτε, καταγγελία στην εεττ με όλα τα αποδεικτικά, φύγαμε χωρίς να πληρώσουμε δεκάρα τσακιστή. Τολμήστε το!

  15. Ελενη Ρ.

    Η χειρότερη εταιρεία μακράν!!υπέρογκες χρεώσεις,αγενέστατο υπάλληλοι στο κατάστημα χαιδαριου!δε ξέρουν τι τους γίνεται!!με τη μοναδική υπάλληλο από το τηλεφωνικό κέντρο που με διαφώτισε άριστα,ήταν με τη Λ ΧΡΥΣΑ!!μπράβο της για την ενσυναισθηση ,τον επαγγελματι σμο της και την ευγένεια της!!

  16. Hi Nbshah J.

    Αν μπορούσα να μη βάλω αστέρι θα το έκανα υπογράφεις συμβόλαιο για 24 μήνες και σε παίρνουν τηλ. 5μηνες πριν να ανανεώσεις για δήθεν… προσφορά…η απόλυτη κοροϊδία Νόβα… μακριά..οι τρέχουσες προσφορές που έχουν είναι λέει μόνο για νέους συνδρομητές… μόλις λήξει το συμβόλαιο επιστροφή στην cosmote

  17. Στυλιανός Χ.

    Εχω συμβόλαιο σταθερής + ίντερνετ + κινητής στη νόβα και τηλεφώνησα στην “εξυπηρέτηση πελατών ” για να κάνω και άλλο συμβόλαιο σταθερής και ίντερνετ για το γραφείο. Μου απάντησε αγενής και βιαστικός υπάλληλος, που βαριόταν να εξηγήσει και στο τέλος άρχισε να το παίζει εξυπνάκιας. Δεν έχω ξανατύχει χειρότερο από αυτόν. Αναρωτιέμαι, δεν τους ελέγχουν πριν τους τοποθετήσουν στη θέση αυτή; Φυσικά, δεν θα κάνω το συμβόλαιο σε αυτούς και μόλις λήξουν και τα άλλα, θα αλλάξω πάροχο.

  18. Απαράδεκτη τηλεφωνική και γενικότερα εξυπηρέτηση πελατών

  19. Μακριά. Είναι εκδικητικοί και δεν έχουν ενσυναίσθηση. Για μια γραμμή που αναγάστηκα να διακόψω λόγω μετακόμισης μου χρεώσανε ένα υπέρογκο πόσον με την διαβεβαίωση ότι μπορούσα να το πληρώνω σιγά, σιγά και σε ένα μήνα επειδή είχα και δεύτερη γραμμή στην παραπάνω εταιρία με απειλούν ότι ελιναι συνεδεμένες και οι δυο γραμμές και θα μου κόψουν τις παροχές παρόλο που πληρώνω κανονικά. Είμαι καρδιοπαθής, δουλεύω εξ αποστάσεως στε κοινοφελές ίδρυμα και παρότι τους το γνωστοποίησα δεν έκαναν διακανονισμό δυο δόσεων.
    Όταν ήλθε ο πωλητής μου είπε ότο να αρνηθώ να πληρώσω πέναλτι στην αλλαγή της γραμμής και αυτοί διακόπτουν την άλλη γραμμή που είναι άσχετη. Δεν έχω συναντήσει εταιρία σαν αυτή ΠΟΤΕ. Θα συμβούλευα τους πελάτες της Cosmote να ΜΗΝ κάνουν το λάθος για μερικά ευρώ να αλλάξουν πάροχο.

  20. Katerina Τ.

    Η χειρότερη εταιρία που υπάρχει! Τον Αύγουστο με πείθει ο άντρας μου να πάμε στη nova για καλύτερο σήμα! Πήγαμε κάτι ήξερα και λέω στον υπάλληλο όχι θα βάλουμε καρτοκινητο! Φυσικά δεν έχει τίποτα απολύτως! Μάπα το καρπούζι,έτσι πήγαμε σε κατάστημα της cosmote να γυρίσουμε πάλι! Από της 7/11 έχουμε κάνει αίτηση και οι μάγκες εδώ δεν την έχουν εγκρίνει ακόμη! Αλλά όταν ήταν να μας πάρουν πελάτες τους ξέρανε μέσα σε 24ωρο να μας βάλουν! Σώνεται εκεί στα γραφεία σας και εγκρίνεται τις αιτήσεις μας να φεύγουμε από εσάς,κ να τις καθυστερείτε επίτηδες δεν θα μας κάνετε να αλλάξουμε γνώμη! Γιατί σε λίγο θα επικοινωνήσω με cosmote και αν μου αναφέρουν περιμένουν από εσάς ακόμη έγκριση θα γίνει χαμός! Σαν δεν ντρέπεστε που σας κράζει όλος ο κόσμος! Ανίκανοι!