Nova Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.3 από 837 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Nova:

Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

837 κριτικές για “Nova

  1. Η Nova Πατησίων έχει γεμίσει τις πολυκατοικίες επί της Πατησίων, Αχαρνών, Αγιου Μελετίου και πέριξ με μεγάλες αυτοκόλλητες αφίσες στις εισόδους. Επιθετική προσέγγιση, παλιομοδίτικη “προώθηση” / ρύπανση και, φαντάζομαι, αναποτελεσματική διαφήμιση στην τελική. Απευθύνεστε σε ανθρώπους που μπορούν να γκουγκλάρουν τις υπηρεσίες σας και να συγκρίνουν τιμές. Κρατήστε αυτό το μπάτζετ για να ρίξετε τις τιμές ή να προσλάβετε υπαλλήλους αντί να μας βρωμίζετε τις πολυκατοικίες.

  2. Αφροδίτη Κ.

    Η χειρότερη εταιρεία!!! Είναι αξιολυπητοι και σιχαμενοι!!! Σας παρακαλώ μην κάνετε το λάθος και τους επιλέξετε ως πάροχο!

  3. Η NOVA είναι η χειρότερη επιλογή που έχω κάνει σε πάροχο, έχω 2 σταθερά με πολλές αποσυνδέσεις & διακοπές internet, 1 κινητό τηλέφωνο που μέσα σε κατάστημα nova έδειξα στον υπεύθυνο ότι το κινητό παγώνει όταν πάω να κάνω κλήση αλλάζω συσκευή σε samsung s25 ultra και μετα μου λένε άλλαξε και Sim card αλλάζω αλλά τίποτα και nova τηλεόραση η οποία δουλεύει όταν δεν κάνει αποσυνδέσεις, σήμα άθλιο, internet τραγικό, εξυπηρέτηση τη φταίνε τα παιδιά που δουλεύουν για ένα μεροκάματο,
    Άχρηστοι και κλέφτες αφού το μόνο που κάνουν καλά είναι να σε ενημερώνουν για το πότε εκδόθηκε ο λογαριασμός και πόσο είναι σου ζητάνε χρήματα για υπηρεσίες που δεν απολαμβάνεις.

  4. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Π.

    αθλιοι .. το προσωπικο που επικοινωνουμε και τουσ εκπροσωπει παπαγαλιζει μια φραση χωρισ να ακουει, η χρεωσεισ ανευ λογου στα καλα καθουμενα ετσι!! γιατι μπηκε το τηλεφωνο στο ιντερνετ χωρισ να εχουμε ανοιχτα δεδομενα, και ασφαλωσ δεν ειναι η πρωτη φορα και ο εκφωνητησ (εκπροσωποσ) να επαναλαμβανει οτι ανοιξα τα δεδομενα… ετσι να φαει την καρτουλα, η χειροτερη εταιρεια κινητησ μακραν

  5. Μηνάς Μ.

    Κανονικά ούτε το ενα αστέρι θα έπρεπε να μπει.
    Η υποστήριξη ειναι άθλια. Επικοινωνία με ρομπότ και σε chat.
    Δια ζώσης φωνής ούτε κατά διάνοια.
    Με πρόβλημα εδώ και 8 ώρες το σταθερό και ίντερνετ και στα στοιχεία της γραμμής δεν αναφέρεται καμία βλάβη.
    Κρίμα. Στην ανανέωση συμβολαίου θα το έχουμε υπόψιν μας.
    Μακριά.
    Έχω την προσπάθεια επικοινωνίας σε screenshot

  6. Μαιρη Π.

    Τα δεδομένα κιν σέρνονται. Κάντε κατι.
    Πριν φύγω.

  7. αγγελος Κ.

    πιστευω ειναι η καλυτερη εταιρια. και τις καλυτερες τιμες πεοσφορες και πατεκα.εχει σημασια ο υπαλληλος που θα σε εξυπηρετησει. οι πλεοψηφια τους βλεπω να ειναι ατομα που ενδιαφερονται για το πελατη κι αυτο ειναι το πιο σημαντικο. ΣΑν εταιρια αναγνωριζει λαθη και αδυναμιες και προσπαθει να βελτιωθει. πιστευω αυτη η εταιρια αξιζει πολλα.

  8. ΔΕΣΠΟΙΝΑ Τ.

    Άθλια εξυπηρέτηση πελατών.

  9. Γιώργος Μ.

    Εχω κατάστημα και έκανα εταιρικό πακέτο (έτσι βάζω μυαλό).Εδώ και 2 μήνες που λειτουργεί το κατάστημα εχω πρόβλημα με το pos εξετιας του παροχου. Επι μόνιμου βασεος δεν εχω σήμα με αποτέλεσμα να δυσανασχετεί οι πελάτες ψάχνοντας τελικά να βρουν μετρητά κάποιοι και κάποιοι άλλοι τελικά να περιμένουν πιέζοντας με την υπομονή τους.Ειπαν πριν 2 μήνες θα λυθεί το πρόβλημα και στέλνουν 1 τεχνικό ο ένας στέλνει πως χρειάζεται 2 για τον λόγο πως θέλει σκάλα η δουλειά (αν είναι δυνατόν!!!)αφού έρχονται 2 μετά από καιρό και συνεχείς ενοχλήσεις από εμένα λένε πως χρειάζεται και τρίτος (χαχαχαχα αθάνατο δημόσιο)τελικά σήμερα ήρθε…..πάλι ένας!!!από την αρχή λοιπόν ξεκίνηναμε.

  10. Iakovos Giannisis G.

    Χάλια μαύρα….. Αδυναμία επικοινωνίας με υποστήριξη πελατών

  11. Nikos A.

    θελουν να δειχνουν μεγαλη εταιρια αλλαμια παραγκα ειναι. απο πισω δεν ξερουν τι τους γινεται. γι αυτο αποφευγουν την κριτική πελατων. ειχα συμβολαιο στο ονομα του πατεραμου σταθερο. Ο πατερας μου απεβιωσε λιγο καιρο πριν. παω στο καταστηαμ τους λεω να το φερω στο ονομα μου με την ληξη υου συμβολαιου οπως μου ειπα. μου λενε θα κανουμε νεα συνδεση τηλεφωνο και μετα θα το ζητησουμε σε εσας. τωρα δεν μπορουν να φερουν το τηλεφωνο σε εμενα. αιτησεις παρα αιτησεις , σημερα το εκλεισαν τον παλιο αριθμο. Αν εχετε παρομοια περιπτωση ψαξτετο σε καποια μεγαλη εταιρια κατι θα σας προτεινουν. αυτοι μπαχαλο σκετο. απο τη ν εξυπηρετηση μια μου ειπε οτι δεν γινεται. για ενα συμβολαιο δεν τους νοιαζει τιποτα.

  12. Μάρθα ..

    Μια εβδομάδα χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ, μίλησα με 5 υπαλλήλους της nova και αποτέλεσμα κανένα άσχετοι με τεχνικά θέματα καλά που ήρθαν από την cosmote χωρις να παραβρεθεί δικος τους τεχνικός και λύθηκε το πρόβλημα. COSMOTE και πάλι COSMOTE.