Leroy Merlin Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.23 από 91 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Leroy Merlin:

Τοποθετώντας πάνω από κάθε αξία το σεβασμό στον άνθρωπο, αποστολή μας είναι να εμπνεύσουμε και να βοηθήσουμε κάθε κάτοικο, να κάνει πραγματικότητα οποιοδήποτε project έχει ονειρευτεί για να αναβαθμίσει το χώρο στον οποίο ζει. Φιλοξενούμε στα καταστήματά μας 14 τμήματα που μπορούν να υποστηρίξουν κάθε έργο ανακαίνισης, διαθέτουμε περισσότερα από 50.000 προϊόντα πάντα στις καλύτερες τιμές, προσφέρουμε υπηρεσίες όπως Τηλεφωνική παραγγελία, Παράδοση και Τοποθέτηση και τις υποστηρίζουμε με καταρτισμένους συνεργάτες εφοδιασμένους με ενθουσιασμό, τεχνογνωσία και εξειδικευμένες γνώσεις.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

91 κριτικές για “Leroy Merlin

  1. Νίκος Ν.

    Μακράν ότι χειρότερο σε εξυπηρέτηση πελατών. Σε ταλαιπωρούν για πολύ απλά πράγματα.

  2. Θεόδωρος Κ.

    Αγόρασα τρία σετ έπιπλα μπάνιου, νιπτήρα και καθρέφτη και τα μετέφερα συσκευασμένα στην επαρχία για να τα τοποθετήσω σε αντίστοιχα μπάνια.
    Κατά την αποσυσκευασια διαπιστώθηκε ότι ο ένας νιπτήρας είχε βαθειά χαρακιά στο σμάλτο εμφανώς σε εργοστασιακή αστοχία. Σε επικοινωνία με την εταιρεία μου είπαν να στείλω φωτογραφία, το οποίο έκανα την ίδια στιγμή με email.
    Παρά τις συνεχείς τηλεφωνικές επαφές που είχα τις επόμενες ημέρες ο εκπρόσωπος της Leroy Merlin με ενοχλημένο ύφος μου έλεγε ότι πρέπει να περιμένω μέχρι κάποιος να επικοινωνήσει μαζί μου. Ακόμα περιμένω, καμία εξυπηρέτηση, καμμία λύση στο θέμα ελαττωματικού προϊόντος για το οποίο δεν φέρει ευθύνη ο πελάτης. Ανεπιφύλακτα θα αποφύγω κάθε μελλοντική προμήθεια προϊόντων από την Leroy Merlin.

  3. Τρύφωνας Β.

    Αγενές προσωπικό στο κατάστημα της Β. ΣΟΦΙΑΣ τριτη μεσημέρι στα είδη κήπου ειρωνική αντιμετώπιση σε ερώτηση λες και πρέπει να πάμε διαβασμένοι για το πως λειτουργεί το αυτόματο πότισμα

  4. Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Ι.
    Είχα κανει παραγγελία ένα τζάκι το πλήρωσα και δεν ερχόταν …. Εξυπηρέτηση υπό το μηδέν.
    Μου έκλειναν το τηλέφωνο ,μου έλεγαν να πάρω αύριο ,μου έλεγαν ότι με συνδέουν και μου το έκλειναν ….
    Πέρασε ένας μήνας .. περάσαν 2 μήνες το ίδιο σκηνικό ..
    Μέχρι που έστειλα μειλ και εβαλα δικηγόρο.
    Απλά δεν ήξεραν που είναι (..)
    Εν τελη μετά από τη γραπτή αναφορά μου είπαν ότι δεν ήξεραν με ποια μεταφορική στάλθηκε (όταν στάλθηκε μετά από 2 μήνες )…
    Δεν θα παω αλλα.. είχα περάσει μεγάλη ταλαιπωρία το διάστημα αυτό χωρίς καμία συννενόηση.
    Μακριά από αυτή την εταιρία ότι χειρότερο υπάρχει.

  5. Απαράδεκτη μεταχείριση για πληρωμένη υπηρεσία. Πλήρωσα για καμπίνα μπάνιου και τοποθέτηση. Η τοποθέτηση δεν έγινε ποτέ. Με εμπαίζουν από τηλέφωνο σε τηλέφωνο, ο δε υδραυλικός που μου έστειλαν είπε ότι δεν μπορεί να τοποθετήσει την καμπίνα λόγω στενότητας χώρου και ρύσεως, ενώ έχω ήδη τοποθετήσει άλλες τρεις στα υπόλοιπα στούντιο της ίδιας πολυκατοικίας. Δηλαδή οι προηγούμενοι υδραυλικοί ήταν πιο μάγκες; Μάλλον. Απογοήτευση…

  6. Παναγιώτα Κ.

    Καλησπέρα παραλάβαμε ένα σετ για βεράντας τραπέζι και καρέκλες.
    Απογοητευτικά γιατί στο κατάστημα το οποίο κάναμε την αγορά δεν μας ενημέρωσαν ενώ πληρώσαμε για μεταφορά πώς για να γίνει μεταφορά στο πρώτο όροφο έπρεπε να πληρώσουμε επιπλέον και επίσης δεν μας ενημέρωσαν για το κόστος της τοποθέτηση στοιχίζει 45€ επιπλέον θεωρώ είναι υποχρέωση του κάθε υπάλληλο να γνωρίζει και να ενημερώνει σωστά τον πελάτη και να μην τον φέρνει σε αυτή τη δύσκολη θέση πραγματικά λυπάμαι.

  7. Filippos Kontaxis K.

    Εκτός από ασυνεπείς στην παράδοση (καθυστερούν ήδη πέντε μέρες και ακόμη δεν σε ειδοποιούν πότε και αν θα παραδόσουν). Όταν τους καλείς για ενημέρωση κινδυνεύεις να σε προσβάλουν και να σε ειρονευτούν (κα Ρένα Μαρούσι). Απίθανοι!!!
    Επιβεβαιώνω τα σχόλια όλων ως προς τη μεταφορική συνεργάτη. ¨Άραγε ποιός κερδίζει από αυτή τη συνεργασία? Παντως όχι οι πελάτες!!!
    Θα το σκεφτώ πολύ να θα ξαναγοράσω το οτιδήποτε από αυτούς. Παρακαλώ να σημειωθεί πως οι συνολικές μου αγορές -διαχρονικά- ξεπερνούν τις 50Κ €
    Άλαξε ο CEO αλλά η εξυπηρέτηση και η συμπεριφορά χειροτέρεψε. Συγχαρητήρια !!!
    Μήπως οι μέτοχοι πρέπει να κάνουν κάτι?

  8. Ρια Ό.

    Το site είναι δύσχρηστο. Πατάς βγάζει error, περιμένει εμια ώρα να φορτώσει η σελίδα, δυσκολεύεσαι μέχρι να κάνεις παραγγελία.
    Τα μεταφορικά 9.80 για κουριερ έως 2 κιλα; ενώ για ιδιώτη έχεις 7€
    Τι φάση;
    Αντί να έχετε καλύτερες τιμές βάζετε κ από πάνω;
    Τραγικοί

  9. Αριστειδης Μ.

    Τραγική η κατάσταση!!! ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    Η πικρή μου ιστορία έχει ως εξής…
    Προσπαθώντας να βοηθήσω φίλο μου νε την ανακαίνιση του σπιτιού του (με προθεσμία) επισκεφθηκαμε το κατάστημα της Λευκωσίας.
    Διαλέξαμε, λοιπον και καταλήξαμε σε κεραμικά που η υπάλληλος μας εγγυήθηκε ότι υπάρχουν στοκ.
    Αφού πληρώσαμε και κανονίσαμε τη μεταφορά μέσω καταστήματος, στα μέσα της ερχόμενης εβδομάδας έλαβα τηλεφώνημα με την ενημέρωση ότι τα κεραμικά δεν υπάρχουν και η καθυστέρηση θα ήταν ένας μήνας.
    Φυσικά και έγινα έξαλλος.
    ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν στους επίδοξους επισκέπτες-αγοραστές.
    Τραγικοί και ανεύθυνοι!!
    Θα υπάρξει συνέχεια και απαίτηση απόδοσης ευθυνών.

  10. Γραφω αυτο το σχολιο για να εκφρασω τη δυσαρεσκεια μου για την ποιοτητα της ταπετσαριας που αγορασα απο το leroy merlin. Συγκεκριμενα αναφερομαι στον κωδικο 82200539 που ειναι ταπετσαρια βαφομενη stripe με μοτιβο ριγες non-woven που κοστιζει 17,90€ το ρολο. Ειναι το υλικο σα χαρτι κουζινας τοσο λεπτο. Η υφη θυμιζει χαρτι για φωτοτυπιες Α4. Πολλα χρονια αγοραζω βαφομενες ταπετσαριες απο αυτο το καταστημα και ημουν ευχαριστημενη ομως και την τιμη αυξησαν κατα 5€ αλλα δυστυχως αλλαξαν και την ποιοτητα.

  11. ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Σ.

    Έδωσα πάνω από 3.000 ευρώ στην εταιρεία για ανακαίνιση μπάνιου, κουζίνας και χρώματα για τους τοίχους… Ο υπάλληλος που με εξυπηρέτησε για την παραγγελία των προϊόντων κουζίνας και μπάνιου ήταν ευγενέστατος και πολύ καταρτισμένος… Ωστόσο, τα προβλήματα στα υπόλοιπα ήταν τεράστια. Ξεκινάω με την κουζίνα: Ο υπάλληλος που ήρθε να την περάσει ήταν ΑΓΕΝΕΣΤΑΤΟΣ… Ένα παιδάκι 25-28 (;) χρονών που αλίμονο αν ήξερε να κάνει αυτή τη δουλειά μόνος του… Κι αυτό αποδείχτηκε, καθώς ο νεροχύτης πλημμύρισε, το αντιλήφθηκα μετά από δύο μέρες, όποτε και είχε ήδη φουσκώσει και λεκιάσει το ντουλάπι… Πέραν τούτου, πέρασε λάθος το σχεδίο… ενώ, το ντουλάπι-συρτάρι το είχα ζητήσει σε ένα συγκεκριμένο σημείο της κουζίνας, το έβαλε σε άλλο. Επίσης, στο τηλέφωνο είχαμε πει να βάλει πλακάκια στην προεξοχή μέχρι ένα σημείο και όχι μέχρι το παράθυρο (απόσταση 4 πλακιδίων)… όταν επέστρεψα στο σπίτι και το είδα από κοντά, του ζήτησα να βάλει και στο υπόλοιπο κενό, δηλαδή να κολλήσει τέσσερα επιπλέον πλακάκια, που σημαίνει δουλειά 10′ λεπτων… Με πολλή ΜΑΓΚΙΑ και ΜΕΓΑΛΗ ΙΔΕΑ για τον εαυτό του, άρχισε να πετάει τα εργαλεία μέσα στην τσάντα του και να τα μαζεύει, λέγοντας μου ότι στο τηλέφωνο του είχα πει όχι και ότι τώρα είχε σχολάσει και δε γινόταν!!! Του ζήτησα να έρθει άλλη μέρα και είπε θα μιλήσει με την εταιρεία κι αν του επιτρέψουν και όποτε του επιτρέψουν μπορεί και να ερχόταν… Μίλησα με τον υπεύθυνο αμέσως, τον έβαλα μάλιστα σε ανοιχτή ακρόαση, ξαφνικά του έφυγε η μαγκιά, δεν παρέλειψε ωστόσο να πει ψέματα ότι τάχα του μίλησα άσχημα και τελικά μου έβαλε 4 πλακάκια σε 5′ λεπτά.. Δε θα παραλείψω να πω ότι το μπάνιο μου το γέμισε κόλλες και λάσπη σε σημείο που μετά δεν μπορούσα να τα καθαρίσω… Τις επόμενες μέρες πλημμύρισε ο νεροχύτης… Τηλεφώνησα να έρθουν να το φτιάξουν… Μου είπαν δεν γίνεται άμεσα αυτό… Θα περιμένετε πάνω από μήνα …. Αυτό σημαίνει ότι πλήρωσα υδραυλικό για να έρθει να μου φτιάξει το σύστημα κάτω από το νεροχύτη… Μετά από 2 μήνες σχεδόν ήρθαν επιτέλους να αντικαταστήσουν το ντουλάπι και το λάθος ντουλάπι – συρτάρι… Ήρθε ο ίδιος “μάστορας”, γιατί μου είπαν ότι δε γινόταν αλλιώς…. Μίλησα μαζί του και κλέισαμε ένα ραντεβού για τις επόμενες ημέρες νωρίς το πρωί, στις 8.30 συγκεκριμένα, καθότι ήμουν απογευματινή στην εργασία μου… Εκείνη τη μέρα, πήγε 8.30, πήγε 9.00, πήγε 9.30, τον κάλεσα να δω που είναι και στις 9.30 πήγαινε ακόμα να φορτώσει από την εταιρεία τα πράγματα και να επιστρέψει δυτικά, για να ξεκινήσει τη δουλειά του… Του είπα ότι έχω χρόνο μέχρι τις 12.00 και ότι είχαμε κανονίσει νωρίς για να προλάβει ο ίδιος να τελειώσει… Η απάντηση ήταν “Και τι θέλεις να σου κάνω εγώ αν έχει κίνηση στο δρόμο…”. Μίλησα με τον υπέυθυνο του, ο οποίος φάνηκε να τον καλύπτει και να του δίνει δίκιο για όλα… Να τους χαίρεστε τέτοιους υπαλλήλους… Ειλικρινά… ήρθαν όλοι μαζί, ο υπάλληλος, ένας βοηθός και ο υπεύθυνος… στο τέλος με ειρωνεύτηκαν κιόλας για το πόσο γρήγοροι είναι, επειδή πρόλαβαν να τελείωσουν …. Πάμε στο μπάνιο… Μέσα από τη συσκευασία της βρύσης έλειπε η βάνα που ανοιγοκλείνει το ντουζ… Ο υδραυλικός το κατάλαβε όταν πέρασε τη βρύση και μετά… Πήγα στο κατάστημα και τους το ανέφερα… Μου είπαν “Α δε γίνεται, πρέπει να μας φέρετε πίσω την παλιά βρύση και να σας δώσουμε καινούρια… “. Δηλαδή να πληρώσω πάλι υδραυλικό να μου βγάλει την παλιά βρύση, να την πάω πίσω, να πάρω καινούρια και να πληρώσω πάλι υδραυλικό να μου την περάσει, επειδή αυτοί δεν ελέγχουν τα προϊόντα τους… Τελικά με φασαρία μου έδωσαν από μία άλλη βρύση τη βάνα από το ντουζ… Τα χρώματα… Παλιά και ξερά, πολύ χαμηλής ποιότητας, με αποτέλεσμα να μη στρώνουν στους τοίχους… Αγόρασα άλλα και το έβαψα ξανά… Όσο για το να μας δώσουν μια συμβουλή σχετικά με αυτό που ζητούσαμε, ούτε καν… μια πρόχειρη απάντηση “Ναι, ναι έτσι θα είναι”… Ίσα ίσα να πουλήσουμε και δε μας νοιάζει τίποτε άλλο …. ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΞΑΝΑ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΕΞΩ!!

  12. Κάναμε μαζί με τον υπάλληλο παραγγελία ένα τζάκι και το βάλαμε σε δώσεις,έπρεπε να ακυρωθεί και να κάνουμε εκ νέου την νέα παραγγελία και μου επιστρέφουν τα λεφτά μου σε δώσει,τώρα θα κάνω την νέα παραγγελία σε 4 χρόνια.(και είχα δώσει ήδη αλλά 600 ευρώ μετρητά τα υλικά που μου μείνανε να τα κοιτάω)

  13. Παραγγελια απο 18-12 και δεκα ημέρες μετα δεν εχει καν σταλει ενημερωση στην μεταφορικη Αν ειχα διαβασει τα σχολια δεν θα ειχα προχωρησει τις αγορες μου απο εκει

  14. Ρενια Σ.

    Απλά απαράδεκτοι, έχω πληρώσει την παραγγελία μου από 18 Νοεμβρίου και μέχρι σήμερα 5 Δεκεμβρίου όχι μόνο δεν την έχω παραλάβει αλλά έχει χαθεί κιόλας και δεν ξερουν που είναι.

  15. Απλά απαράδεκτοι, πληρωμένη παραγγελία δεν την παρέλαβα ποτε!!!

  16. Η χειρότερη εταιρία που έχω δει.. μακριάααααααα

  17. Κωστής Φ.

    Απαράδεκτοι.. μηδέν εξυπηρέτηση πολύ λίγο προσωπικό για αυτό το τεράστιο μαγαζί Απαράδεκτη.. πάρτε προσωπικό..

  18. Βασίλης Γ.

    Αγόρασα μπαταρία μπάνιου από μέσα έλειπαν οι ροζέτες πλήρωσα στο κατάστημα 35 ευρώ για τοποθέτηση αλλά δεν έδωσε μέχρι σήμερα το οκ ο διευθυντής να ξαναέρθει ο συμβεβλημένος τεχνικός να της τοποθέτηση πήγα στο κατάστημα μου έδωσαν της ροζέτες αλλά ποιος θα τής βάλει….

  19. Aslanidis Stavros S.

    Αναξιόπιστοι.
    Έλαβα ένα μήνυμα στις 30 /9 που έλεγε ότι με αγορά 270 ευρώ μέχρι τις 8 /10 θα πάρω επιταγή 270 πίσω.
    Αφού το διασταύρωσα σήμερα και ψώνισα με πήραν τηλέφωνο ότι έγινε λάθος και δεν ισχύει η προσφορά έκανε λάθος το σύστημα.
    Γελοιότητες .
    Λυπάμαι που είμαι πελάτης σας.

  20. Mixalhs P.

    εξυπηρέτηση κάτω του μετρίου

  21. Λουιζα Σ.

    Παρήγγειλα ένα ανεμιστήρα οροφής και το έλαβα κανονικά με δωρεάν τοποθέτηση. Περίμενα να έρθει ο ηλεκτρολόγος να τοποθετήσει τον ανεμιστήρα και μετά από πέντε τηλεφωνήματα βεβαίωσαν πως θα στείλουν ηλεκτρολόγο. Μετά από ενάμιση μήνα μας παίρνουν τηλέφωνο να μας πουν πως ηλεκτρολόγο δε βρίσκουν. O σύζυγος μου αναγκάστηκε να το τοποθετήσει μόνος του και μετά από 3 ώρες με μεγάλη δυσκολία τα κατάφερε. Δυστυχώς είναι τέλος του καλοκαιριού και δεν το απολαύσαμε την ώρα που χρειαζόταν με το καύσωνα! Ας μην διαφήμιζαν δωρεάν τοποθέτηση εφόσον δεν είχαν ηλεκτρολόγο.

  22. Ιω Σ.

    Απαράδεκτοι!! Παράγγειλα 2 τέντες στο κατάστημα Αμαρουσίου και τις πλήρωσα κανονικά. Είχε απόθεμα 8, Σήμερα ακυρώνουν την παραγγελία με τη δικαιολογία ότι δεν υπάρχει. Μπαίνω στο σύστημα και βλέπω απόθεμα 4 ακόμα!! Και μιλάνε για συστημικό λάθος. Κάποιον προσπαθούν να καροιδέψουν. Θάπρεπε να ντρέπονται. Δεν το περίμενα. Αν μας ξαναδούν να μου γράψουν.

  23. Μαρία Σ.

    Απαράδεκτοι!!! Έχουμε παραγγείλει ντουλάπια κουζίνας από το Μάρτη, μας είπαν ότι θα κάνουν ενάμιση μήνα να έρθουν από Γαλλία. Μόλις ήρθαν απαίτησαν να εξοφλησουμε, ήταν λάθος τα μέτρα που πήραν οι ίδιοι, περιμέναμε ως τον Ιούλιο να έρθουν τα σωστά και δεν μας λένε πότε θα τα τοποθετήσουν…. Καλύτερα οπουδήποτε αλλού…

  24. Απαράδεκτη εξυπηρέτηση!!!!!!! Περιμένουμε ακόμα πληρωμένη παραγγελία από τις 08/05 και στο τηλεφωνικό κέντρο μας το παίζουν Κινέζοι !!!! Πότε ξανά !!!!!

  25. Γιαννης Τ.

    Είχα κάνει μια παραγγελία μέσω ίντερνετ μετά από 1 ημέρα με ενημερών ότι δεν υπάρχουν τα περισσότερα προϊόντα και αν θέλω να μου στείλουν το 1 που είχαν. Τους απάντησα να ακυρωθεί η παραγγελία και να μου επιστρέψετε τα χρήματα μου. Έχουν περάσει 15 μέρες και ακόμα τίποτα. Περιμένω και ψάχνω που είναι τα χρήματα μου. Μηδέν εξυπηρέτηση.