Κρατάνε τα δέματα πόσες μέρες , 3 φορές έχει τύχει να να παραλάβω από αυτούς και κάθε φορά υπάρχει αργοπορία
Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Κωτσόβολος:
ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Έκλεισα ραντεβού για να παραλάβουν την συσκευή ανακύκλωσης συγκεκριμένη ημερομηνία που ξαφνικά άλλαξε και πήγε 10 μέρες αργότερα . Απαράδεκτη συμπεριφορά στο τηλέφωνο και εξυπηρέτηση μη επαρκεί. Τελικά τα αρνητικά σχόλια που διάβασα και ήξερα όντως ισχύουν. Η επόμενη επιλογή σίγουρα δεν θα είναι η συγκεκριμένη εταιρεία και όχι μόνο.
”Η χειρότερη εταιρεία με μεγάλη διαφορά από την δεύτερη εβερ !Τέτοιο μ******** ούτε στα Δημόσια Νοσοκομεία δεν υπάρχει.
”Αγόρασα ψυγείο για στο σπίτι στην Θεσσαλονίκη την Παρασκευή 28 Νοεμβρίου κατάστημα Α. Τούμπας (εγώ μένω και εργάζομαι στο Κιλκίς) και μου έδωσαν παράδοση σήμερα Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου στις ώρες 6 – 8 μ.μ με ενημέρωσαν στις 8:29 μ.μ ότι δεν θα παραδοθεί σήμερα το ψυγείο λόγω βλάβης του φορτηγού.
Εννοείται αύριο πρωί καταγγελία στον συνήγορο προστασίας του καταναλωτή και θα βάλω και δικηγόρο για αποζημίωση !
Που 2 μέρες θα κάνω πάνε έλα Κιλκίς – θεσσαλονίκη – Κιλκίς !
Και είναι η δεύτερη καταγγελία που τους κάνω γιατί πριν 2 χρονιά μου είχαν κάνει πάλι πουστια σε κατάσταση με προπαραγγελια Κινητού τηλεφώνου ( το έδωσαν σε γνωστό τους και το έριξαν σε λάθος του υπαλλήλου)
Στις 29/11/25 παράγγειλα τηλεφωνικά ένα εντοιχισμένο σετ φούρνου και εστίας. Με διαβεβαίωσαν ότι μέχρι τις 03/12/25 θα παραλάβω το προϊόν. Στις 02/12/25 το απόγευμα και αφού δεν έλαβα sms, καλώ το τμήμα εξυπηρέτησης της επιχείρησης και αφού μίλησα με το αυτοματοποιημένο σύστημα, έλαβα τελικά sms που με ενημέρωνε ότι στις 03/12/25 θα παραλάβω τις συσκευές με ώρα παράδοσης 08:57 έως και 10:57. Στις 10:35 της 03/12/25, έλαβα sms στο viber, που με ενημέρωνε ότι το φορτηγό παράδοσης είναι καθοδον, ενώ με σύνδεσμο έβλεπα ζωντανά τη ροή του δρομολογίου. Το πακέτο δεν ήρθε ποτέ. Με πάρα πολύ δυσκολία αφού επικοινώνησα και πάλι μαζί τους (το αυτοματοποιημένο σύστημα δεν σε αφήνει), μου ανέφεραν ότι δεν ήταν για σήμερα η παράδοση και δεν ξέρουν πως έγινε αυτό. Απαράδεκτοι, μακριά!!!!
”Την προηγούμενη Τρίτη σε επίσκεψη στο κατάστημα Αμπελοκήπων προκειμένου να αγοράσουμε πλυντηριο ρούχων μεταβήκαμε. Αφού μας ενημέρωσε ο πωλητής για το πλυντηριο ρούχων και ότι με την παράδοση στις 01/12/2925 θα πάρουν αυθημερόν το παλιό πλυντηριο δίνοντας μια επιταγή αξίας τριάντα 30 ευρώ πήγαμε στο ταμείο για ολική εξόφληση επτακοσίων 700 ευρώ.
”Το πλυντηριο ήρθε 01/12/2025 η σύνδεση έγινε 02/12/2025 και το παλιό πλυντηριο θα το πάρουν 22/12/2025.
Καμία εμπιστοσύνη πλέον στον Κωτσοβολο.
Έκανα παραγγελία και πλήρωσα από το κατάστημα Γλυφάδας για πλυντήριο πριν 15 μέρες.Η υπάλληλος έγραψε λάθος διεύθυνση παράδοσης και λάθος τηλέφωνο συνεννόησης.Η εξυπηρέτηση πελατών τηλεφωνικής είναι αυτόματος τηλεφωνητής που δεν κάνει τίποτα, μόνο σε εκνευρίζει.Πηγα 4 φορές στο κατάστημα μίλησα με 4 υπαλλήλους,αλλα αντί άλλων έκαστος μου είπαν ,τίποτα δεν έγινε.Μετα 3 μέρες με παίρνει τηλέφωνο ο κ.Κ Κωνσταντίνος από τα κεντρικά μου λέει χίλια συγνώμη ξέρω τι περάσατε θα έλθει 3/12, παραμονή θα λάβετε μήνυμα.Σημερα με παίρνει άγνωστη κυρία μου λέει θα έλθει 8/12.Ζητησα ακύρωση της παραγγελίας και στο κατάστημα και τηλεφωνικά και αρνήθηκαν.Η συνέχεια στις 8/12, μείνετε συντονισμένοι… γράφω ημερομηνία κάτω που ακόμα δεν με έχει εξυπηρετήσει 2/12/2025
”Η χειρότερη επιχείρηση. Έκανα μια αγορά on line και ενώ έχω δικαίωμα με τον νόμο να την επιστρέψω, ακόμα και να πάρω τα λεφτά μου πίσω. Το βάλανε σαν αίτημα και θα επικοινωνήσουν μαζί μου.δεν έχουν επικοινωνήσει και ούτε πρόκειται έως ότου περάσει η προθεσμία ώστε να μην ισχύει πλέον με τον νόμο το αίτημα μου. ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΜΑΚΡΙΑ !!¡!!!!!!!!!!!!!???????
”οτι χειρότερο ως επιχειρηση
”Απαραδεκτο customer service.
”Έκανα αγορά προσδοκώντας να πάρω 100000 bonus πόντους από την αγορά αλλά παρα το ότι ενημέρωσα τον υπάλληλο ότι ο κύριος λόγος αγοράς ήταν η προσφορά πόντων, αυτός δεν με ενημέρωσε ότι αυτό ισχύει μόνο για διαδικτυακές αγορες. Δεν είναι η πρώτη φορά που είχα πρόβλημα με το συγκεκριμένο κατάστημα αλλά σίγουρα θα είναι η τελευταία
”Ειμαστε στο καταστημα του Πειραια. Πρεπει μα φωναξουμε 10 φορες την κοπελα που ειναι με το κινητο και μονιμως δεν ξερει και να ρωτησει….ποτε ομως. Ευτυχως μας εξυπηρετησε μια κυρια που μαλλον μας ειδε απελπισμενους. Φυσικα τιποτα διαθεσιμο…κραχτες ολα
”περιμενω 3 μηνες για επισκευη εγγυησης.
”Απαράδεκτο συνεργείο μεταφοράς.
”Ήθελαν να αφήσουν το ψυγείο
Έξω στο πεζοδρόμιο με βροχή.
Και είχαν την απαίτηση να δέσω τον σκύλο χαχαχα
Μακριά από Κωτσόβολο όλοι!!!!
Απαράδεκτη αντιεπαγγελματικη αρνητικη εξυπηρέτηση οσο αφορά το συνεργείο παραλαβής για ανακύκλωση λύσαμε το ψυγείο το βγάλαμε στην είσοδο κ επειδη δε χοραγε στο ασανσέρ αρνήθηκαν σε μια γυναίκα 80 χρόνων να μεταφέρουν το ψυγείο απο τις σκάλες εύκολη πρόσβαση λυμένο ψυγείο κ να το πάρουν για ανακύκλωση.
”Να μας λέτε αλλη φορα οτι πρεπει εμεις να σας το βάλουμε στο φορτηγό η ξεφτίλα στο μεγαλείο της .
Εξωτερικοί συνεργάτες καραμέλα πια ώστε να μιλανε κ να συμπεριφέρονται με αγένεια κ αρνητικοτητα.
Σας εύχομαι καλο οαεδ .
κοίταγα στις 23/10/2025 μια μηχανή καφέ rohson r98082 και την είχε 136,21
”σήμερα στις 23/11/2025 την έχει 168,90!!!
Παρέδωσαν χτυπημένη κουζίνα, δεν απαντούσαν στα τηλέφωνα, ανάγκασαν άνθρωπο 80 ετών να πάει στο κατάστημα για να ζητήσει αντικατάσταση, του ζητούσαν να στείλει email με φωτογραφία του χτυπήματος (ανέλαβε φυσικά άλλος να το διεκπεραιώσει αυτό) κι αφού ταλαιπώρησαν όσο μπορούσαν να ταλαιπωρήσουν, στην ερώτηση «πότε θα παραλάβω επιτέλους τη νέα κουζίνα», η απάντηση ήταν, «ε, κάποια στιγμή την άλλη βδομάδα, μάλλον». Ε, άμα ξαναψωνίσουμε από τον Κωτσόβολο να μας γράψετε.
”Απαραδεκτοι ως προς την αντιμετώπιση της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης τους. Ενώ κανόνισα να παραλάβω σήμερα μια παραγγελία διαπίστωσα εκπληκτη ότι η αποστολή θα γίνει από 25/11. Έχασα 2μιση ώρες στο τηλέφωνο να μιλάω με 5 διαφορετικους εκπροσώπους και να μου λέει ο καθένας διαφορετικη απάντηση. Ο ένας μάλιστα ειχε το θρασος να μου πει ότι δεν μιλαει με πελάτη αλλά με άνθρωπο. Υπεύθυνο που ζήτησα ακόμα περιμένω να με καλέσει κ πραγματικά φοβάμαι ότι εφόσον δεν μπορώ να παραλάβω το προϊόν καθώς δεν θα είναι κάποιος στο χώρο μιας και εργάζομαι ,θα χάσω και τα χρήματα μου. Κάκιστη εξυπηρέτηση στο τηλέφωνο και στο κατάστημα που ενώ μαζί με την υπάλληλο συνεννοηθηκα την παραλαβή μιας κ σαν υπηρεσία την προσφέρουν την άμεση αποστολή, τελικά δεν έγινε. Αν μπορούσα να βάλω μείον θα το έκανα.
”Ναι το αίτημά μου έχει καταχωρηθεί με κωδικό Κ25097973,αλλά εγώ είμαι 5 μέρες και μέχρι τη δευτέρα θα είναι 7 χωρίς κλιματιστικό ενώ έχω πληρώσει 850€ με τη μία και δεν έρχεσαι να το επισκευάσετε αυτό είναι απαράδεκτο, .ΠΟΤΕ μην αγοράζετε απο αυτήν την εταιρεία διότι δεν έχουν καμία κάλυψη, μετά από την ππληρωμή κάθε συσκευής για τυχων βλάβες ή αστοχίες υλικου,αλλά σε παραπέμπουν στην κατασκευάστρια εταιρεία,οπότε αντε βρές άκρη….
”Παραγγελία και πληρωμή Laptop στις 11/10 και μέχρι σήμερα δεν έχω παραλάβει, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!
”Περίμενα να έρθουν στο σπίτι και με έστησαν. Δεν ήρθαν ποτέ. Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία μου είπαν πως με πήρε τηλέφωνο ο οδηγός και δεν με βρήκε. Μόνο ψέματα λένε και δικαιολογίες!
”Έγινε αγορά 11/10 και επέλεξα να μου φέρουν το προϊόν (πλυντήριο στεγνωτήριο) 16/10. Λίγο πριν την παράδοση με ενημέρωσαν από το φορτηγό ότι το είδαν χτυπημένο και δεν θα το φέρουν. Στο μεταξύ η κατάσταση της παραγγελίας μου άλλαξε ότι δεν με βρήκαν στο σπίτι!! και γι αυτό επικοινώνησα μαζί τους να κάνω τη διευκρίνιση. Για την κατάσταση παραγγελίας μου είπαν ότι είναι αυτοματοποιημένο μήνυμα και να μην ανησυχώ και θα με ενημερώσουν για επόμενη παράδοση. 27/10 κάλεσα εγώ και μου είπαν ότι επειδή δεν με βρήκαν ήταν σε αναμονή η παραγγελία!! Όταν τελικά παρέλαβα τους και έστειλαν ερωτηματολόγιο αξιολόγησης βαθμολόγησα ανάλογα. 5/11 επικοινώνησαν μαζί μου για λεπτομέρειες και μου είπαν θα στείλουν και δώρο με ενημέρωση εκείνη τη μέρα για την παραλαβή! φυσικά δεν έλαβα ποτέ ενημέρωση για δώρο!
”