Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.5 από 1138 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Κωτσόβολος:

ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

1.138 κριτικές για “Κωτσόβολος

  1. Nikolaidou Aikaterini A.

    Η αγορά έγινε ηλεκτρονικά και η παραλαβή από το κατάστημα. Αψογη εξυπηρέτηση σε όλα αγόρασα μια Rohnson lnno Fry AI και παρέλαβα Παρασκευή.

  2. Chatzistratis Athanasios A.

    Παιδιά προσέχετε τώρα με την black Friday ανεβάζουν της τιμές ένα μήνα πριν και μετά στο πουλάνε στην ίδια τιμή που ήταν και πριν όχι μόνο ο Κωτσόβολος,πλαίσιο κτλ

  3. Dimitrios Papastamos P.

    Κρίμα κρίμα κρίμα!!!μιλάμε τη μεγαλύτερη απογοήτευση σε εξυπηρέτηση αλλά και post service experience…online εξυπηρέτηση με αυτόματους πωλητές, ανειδίκευτοι άνθρωποι στο τηλεφωνικό κέντρο που το μόνο που θέλουν είναι να απαλλαγούν από την «γραμμή» κ να σε παραπέμψουν στον άλλον κοκ…αναμένω πάνω από 15 μέρες να φτιάξουν την τηλεόραση μου, που παρεμπιπτόντως έχω κ πληρώσει κ για total support…όλα λάθος στο συγκεκριμένο group…

  4. Θανάσης Μ.

    Αγόρασα για λογαριασμό της μητέρας μου έναν ψυγειοκαταψύκτη BOSCH στις 31.10.25 (Αρ. Παρ. 1013719553), ο οποίος παραδόθηκε στις 4.11.25 με ελάττωμα (βαθούλωμα στην αρ. πλευρά). Το ελάττωμα επιβεβαιώθηκε άμεσα από τον μεταφορέα ο οποίος το ανέφερε στην εταιρεία και μας δόθηκαν οι εξής δύο επιλογές:
    1)Αποζημίωση €170 ή
    2)Αντικατάσταση του ψυγείου.
    Επιλέξαμε την αποζημίωση των €170 γιατί το βαθούλωμα ήταν σε σημείο που δεν φαίνονταν. Μας πρότειναν να πάμε στο κατάστημα που κάναμε την αγορά την επόμενη μέρα για να μας κάνουν την επιστροφή χρημάτων. Τότε προφασίστηκαν ότι έχει κάποιο πρόβλημα το σύστημα και δεν μπορεί να γίνει η επιστροφή αλλά θα διορθωνόταν το αργότερο μέχρι τις 7.11.25. Μέχρι σήμερα 15.11.25 μας εμπαίζουν χωρίς να έχει γίνει ποτέ επιστροφή χρημάτων. Κατσαπλιάδες!

  5. Θωμάς Μ.

    Αλητεία η τηλεφωνική τους εξυπηρέτηση. Κρίμα

  6. Εξερετικη εξυπηρετιση..
    Ευγενεια κσι ακριβεια στην ενημερωση. Για τον υπαλληλο σας Ν Δημητριο.

  7. ΠΟΠΗ ΦΛΟΥΡΗ Φ.

    Απαράδεκτη η στάση της εταιρείας για την εγγύηση….

  8. Ανν Ν.

    Ο,τι να’ναι μακρυά. Ο,τι χειρότερο. Κακή εμπειρία

  9. Κωστας Γ.

    Απαράδεκτη συμπεριφορά και ταλαιπωρία για ένα ολοκαίνουργιο σκεύος που ήταν ελαττωματικό και μας ταλαιπωρούν 2 μήνες για μια υποτιθέμενη επισκευη, αρνούμενοι την αντικατάσταση. Κοροϊδία στην εξυπηρέτηση πελατών όπου περιμένεις πάνω από μισή ώρα για να ΜΗΝ πάρεις απάντηση.
    ΜΑΚΡΙΑ απο Κωτσοβολο

  10. Χριστινα Χ.

    Ενώ στην αγορά Ενός προϊόντος η πληρωμή γίνεται αμέσως στην επιστροφή των χρημάτων από την Κωτσόβολος τα χρηματζ έρχονται με τον αραμπά

  11. Είναι ότι χειρότερο υπάρχει!!!
    Παρείγγειλα από το ηλεκτρονικό τους κατάστημα την Κυριακή 18 Οκτωβρίου ένα κινητό τηλέφωνο. Πληρωμή με πιστωτική κάρτα παρακρατήθηκε με την αγορά η 1η από τις 3 δόσεις. Υποτίθεται ότι θα παραδίδονταν σε 3 – 5 εργάσιμες ημέρες καθώς το προϊόν ήταν άμεσα διαθέσιμο.
    Σήμερα έχουμε 6 Νοεμβρίου κινητό δεν έχω παραλάβει ακόμη. Τηλεφωνικά τουλάχιστο 5 – 6 φορές στο τοπικό κατάστημα στη Λαμία 2 φορές και μέσω chat στο site δεν βγάζω καμία άκρη . Το κινητο είναι υποτίθεται στο κατάστημα στα Ιωάννινα έχει κοπεί ενα vaoucher το οποίο δεν ακυρώνεται είμαι στο περίμενε και θα σας ενημερώσουμε σχετικά με την παραγγελία σας εδώ και 19 ημέρες. Δεν ξέρουν τι τους γίνεται και το χειρότερο δεν μπορείς να επικοινωνήσεις με κάποιν που να σου λύσει το πρόβλημά σου. Απαραδεκτοι

  12. ΔΗΜΉΤΡΙΟΣ Ν.

    πολύ καλή εξυπηρέτηση μέσω τηλεφώνου στάλθηκε τό αίτημα στούσ τεχνικούσ τώρα είναι ή σειρά τών τεχνικών για νά δούμε ό κοπέλα ειταν άψογη

  13. Σπυριδουλα Κ.

    Απαράδεκτοι!!!!
    Λαθος σύνδεση στο πλυντήριο.
    Ο τεχνικός δεν ήρθε ποτέ να τη διορθώσει πάρα τις επανειλημμένες προσπάθειες μας επισκέπτομενοι το κατάστημα για να βρούμε ακρη,την οποία δε βρήκαμε ποτε!
    Ντροπή!

  14. Stathopoulos A.

    Απαράδεκτοι,προϊόν άμεσα διαθέσιμο στο site,το περιμένουμε 8 μέρες για Πάτρα,παίρνεις σε ένα τηλεφωνικό κέντρο και περιμένεις μια ώρα ,η απάντηση τους ότι θα φύγει από κατάστημα στην Ζάκυνθο,όταν έφυγε πήγε σε λάθος κατάστημα στην μεταφορική γιατί μου είπαν τα στοιχεία ήταν ελλιπής

  15. Δήμητρα Γ.

    Μακάρι να μην έβαζα ούτε το ένα αστέρι!Απαραδεκτοι!!Πηραμε ένα ψυγείο πριν ενάμισι μήνα και ακόμα ταλαιπωρούμαστε!

  16. Florentina S.

    Απαράδεκτο έχουμε πάρει ένα στεγνοτηριο έπρεπε να παραλάβουμε Πέμπτη 30/10 και τελικά ούτε σήμερα δεν έχει δρομολογηθεί λάθος στην αποθήκη . καθόμαστε εμείς νά πάρουμε τιλεφονο Με αναμονή μια ώρας να βρούμε τί έχει πάει λάθος..μας ειρθε νά πληρώσουμε πρώτη δόση χωρίς να έχω παραλαβή στεγνοτηριο.. άλλη φορά τίποτα δεν θά πάρουμε από εκεί…

  17. ΣΟΦΙΑ ΜΑΝΤΑ Μ.

    Πουλήσατε προϊόν χωρίς το αναγκαίο καλώδιο για να μπει στο ρεύμα και να λειτουργήσει. Δε λύνετε το πρόβλημα. Μας στέλνετε από τον ένα στον άλλο. Ποιο κατάστημα τη σύγχρονη εποχή πουλάει ελλιπές προϊόν? Κανένα. Μόνο εσείς. Έχετε πρωτοτυπήσει. Σας ευχαριστούμε που υποτιμάτε τη νοημοσύνη μας. Πήρε κάποιος το καλώδιο από το προϊόν για να κάνει τη δουλειά του και εμείς τώρα ταλαιπωρούμαστε. Ποτέ ξανά δεν μπαίνω σε κατάστημά σας……

  18. Εp V.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση
    Το προϊόν είναι χαλασμένο με μηχανικά προβλήματα εξ αρχής. Η εγγύηση και η έξτρα εγγύηση για ένα χρόνο που είναι ακόμα κ για φυσική φθορά κ αντικατάσταση λένε δεν ισχύει! Είναι όμως σε ισχύ και έχουν περάσει 2 μήνες από την αγορά. Εσκεμμένα δεν καταγράφουν την παρουσία για σερβις οι τεχνικοί και μετά λένε “τώρα έχει λήξει η εγγύηση που είναι για ένα χρόνο κλοπή, ακόμα κ φυσική φθορά γιατί πέρασαν 2 μηνες.” Παρότι η εγγύηση ισχύει για ένα χρόνο ισχυρίζονται ότι έληξε σε 2 μήνες! Αγγίζει τα όρια της απάτης όλο αυτό.

  19. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Π.

    Ανεκπαίδευτο ή ανεκδιήγητο προσωπικό.
    Δυσκολίες στην επικοινωνία μεταξύ των τμημάτων, με διαφορετικές απαντήσεις από διαφορετικούς υπαλλήλους.
    Απίστευτη αναμονή στο τηλεφωνικό κέντρο για δικά τους λάθη.. κοινώς δεν ξέρουν τι τους γίνεται!! Η ντροπή του τηλεφωνικου κέντρου ως χαρακτηρισμός είναι εξαιρετικά επιεικης χαρακτηρισμος.
    Κόπηκε παραστατικό τιμολόγιο με επαγγελματικο αφμ .. λιανικη πωληση!! και φυσικά παιδευεται ο αγοραστης!!!

  20. Ευάγγελος Γ.

    Αγόρασα ένα πλυντήριο ρούχων από το υποκατάστημα που βρίσκεται στο river west για να μου το παραδώσουν στο εξοχικό μου στην νέα Αρτάκη.ειχα πληρώσει για ανακύκλωση συσκευής, όταν το έφεραν αρνήθηκαν,αν και είχα πληρώσει την ανακύκλωση, να το πάρουν, επικοινώνησα με την εταιρεία και μου είπε ότι θα έρθει άλλη εταιρεία να το πάρει, φυσικά ούτε ήρθαν ούτε τηλέφωνο ούτε τίποτα, ξανά επικοινωνησα με το Κωτσόβολος μου είπαν συγνώμη θα έρθουμε την επόμενη μέρα, φυσικά ούτε επικοινωνία ούτε ήρθαν!!! Τώρα μου είπαν ότι θα έρθουν μετά από 4 μέρες!!!! απαράδεκτοι, κανένας σεβασμός στο πελάτη , κοροϊδεύουν και εξαπατούν, μακριά η χειρότερη γνώμη δεν πρόκειται να ξαναπάρω τίποτα από εκεί!!!!

  21. Ματινα Α.

    Σιλβανα απ τις καλυτερες πωλητριες!!! Ευχαριστουμε😘😘😘

  22. Α. Τ.
  23. Γιωργος Ε.

    Έχω δώσει το κινητό μου για επισκευή έχοντας total support από τις 25/09 και μέχρι σήμερα στις 27/10 έχω πάρει 6 φόρες στα κεντρικά και έχω πάει 3 φορές στο κατάστημα και μέχρι στιγμής δεν έχω πάρει ξεκάθαρη απάντηση. Δεν πρόκειται να ξανά πάρω κάτι από εκεί και αν αναγκαστώ δεν πρόκριτε να πληρώσω total support είναι πεταμένα λεφτά.

  24. Κώστας Κ.

    Απαράδεκτη συμπεριφορά εξυπηρέτησης πελατών
    Δεν έβγαλα ποτέ άκρη μαζί τους ! Αλλά έλεγε ο ένας αλλά ο άλλος .
    Χρόνια πελάτης αλλά δυστυχώς μερικοί θέλουν το κακό της εταρείας !!!

  25. Anthi S.

    Τι να πρώτο σχολιάσει κανείς για αυτήν την εταιρία. Κάκιστη συννενόηση, υποτίθεται ευελιξία με πλάνο δόσεων από έναν συγκεκριμένο μήνα και μετά που το μόνο που κάνουν είναι ουσιαστικά να σε κλέβουν και να τα παίρνουν. Αυτοί είναι, με θύματα τους πελάτες που τους επιλέγουν.