Na συντηρείτε τα ATM σας. Δεν φταίει ο κόσμος εαν μας κλέβετε χρηματα , γιατί θεωρουν τα αυθεντικά , πλάστα…
Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Κωτσόβολος:
ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα
Μετάβαση στον ιστοτόπο
2 μήνες τώρα έχω κάνει αίτημα για μια λειτουργία που δεν δουλεύει σωστά σε μια κουζίνα ενώ έχω πληρώσει για επέκταση εγγύησης total support και για να μη το φτιάξει μου έστειλε ψυκτικό για τα ερκοντισιον που δεν ήξερα καν τις λειτουργίες της κουζίνας και πήρε άλλον μάστορα τηλέφωνο να του πει τι να δει και τελικά δεν έφτιαξε τίποτα και το αποτέλεσμα ανέφερα το συμβάν και δεν έστειλε τον σωστό μάστορα να το δει ακόμα
”Απαράδεκτη εταιρεία έχω παραγγείλει μια βδομαδα Ένα ψυγείο έχω δώσει προκαταβολή έρχονται και φευγουν δήθεν είναι βαρύ το ψυγείο να το κουβαλησουνε και ειναι αστατες οι σκαλες !!!εχω αδειασει το ψυγειο 2 φορες μας κοροιδευτε;;Σας βάζω ένα αστέρι γιατί δε μπορώ να βάλω μηδεν
”Απαράδεκτοι!!!
”Μου έστειλαν μήνυμα την προηγούμενη μέρα για παράδοση συσκευής συγκεκριμένη μέρα και ώρες …η παραλαβή δεν έγινε και δεν μπήκαν στον κόπο να ενημερώσουν.
Αναγκάστηκα εγώ να επικοινωνήσω με την εταιρεία την ίδια μέρα μετα από πολύωρη αναμονή!!!
Κανένας σεβασμός στον πελάτη!!!!
Απαραδεκτοι! Εχω 1 μηνα που ταλαιπωρουμαι με μια ξυλοσομπα ανταποκριση μηδεν! Ασ ξεκινησουμε με το οτι δεν εξυπηρετουν με γερανακι σε ολες τις περιοχες ενω στην αρχη ελεγαν ναι μετα τα αλλαζαν.στο τελος δεν υπηρχε επικοινωνια για το ποτε θα υπηρχε παραδοση
”Απαράδεκτο έχω κάνει εδώ και 5 ημέρες μια παραγγελία με πλάνο δόσεων και κάλεσα πριν από λίγο στο τηλεφωνικό κέντρο για να μάθω εάν υπάρχει εξέλιξη διότι δεν καλούν για να ενημερώσουν! Και απλά μου είπε ότι υπάρχει η παραγγελία χωρίς στοιχεία ταυτοποίησης ενώ η παραγγελία έχει γίνει τηλεφωνικά και έχω δώσει ότι στοιχεία χρειάζονται !
”Αντώνης Δ
”Κατάστημα Ιωαννίνων
Number 1 στην εξυπηρέτηση
Παρέδωσα το πατίνι μου στο κατάστημα Κωτσόβολος στις 13/8 για επισκευή. Έχουν περάσει πάνω από 40 μέρες και ακόμα δεν μου έχει επιστραφεί, παρόλο που η αντιπροσωπεία δήλωσε ότι επισκευάστηκε στις 16/9 και στάλθηκε στα κεντρικά. Από το κατάστημα και τα κεντρικά λαμβάνω μόνο ασαφείς απαντήσεις και καθυστερήσεις. Αν δεν παραλάβω το πατίνι μου άμεσα, θα προχωρήσω σε καταγγελία στην Προστασία Καταναλωτή
”Απαράδεκτοι και αναξιοπιστοι .Για να πάρουν ένα ψυγείο για ανακύκλωση από το Γαλαξίδι Φωκίδας, έχασα συνολικά 250€(3 εργασιμες μέρες και έξοδα μετακίνησης)και δεν ήρθαν ποτέ, αντίθετα ο μεταφορέας πήγε στην κατοικία μου στην Αθήνα,.Μετά από επικοινωνία με μέιλ (το τηλέφωνο είναι μάλλον διακοσμητικό) με διαβεβαίωσαν ότι θα το παραλάβουν σήμερα από το Γαλαξίδι και υποχρεωσα μια ηλικιωμένη κυρία 78 ετών να πάει να περιμένει καθώς εγώ εργάζομαι στην Αθήνα.Και αυτοί έστειλαν ΔΕΥΕΡΗ ΦΟΡΆ το μεταφορέα στην κατοικία μου στην Αθήνα . Δυστυχώς δεν υπάρχει 0 για να τους αξιολογήσω,το σίγουρο είναι ότι δεν θα ξαναπατήσω στα καταστήματά του.
”Τραγικοί!!!!!!!! πήρα ένα LAPTOP ASUS για δουλειά μεγάλης αξίας πάνω από 2Κ.
”Σε 1 μήνα έβγαλε πρόβλημα και το έδωσα να το στείλουνε στην ASUS για επισκευή.
ένα μήνα τώρα περιμένω να επιστρέψει στα χέρια μου!1 και δεν βρίσκω άκρη με κανένα τους ακόμα κα με τα κεντρικά τους, δεν ξέρουν τί τους γίνεται!
εντόπισα το S/N στην ASUS και μίλησα μαζί τους, σε αυτούς πήγε με μεγάλη καθυστέρηση , έμεινε 1 μέρα και το επιστρέψανε , αλλά ο Κωτσόβολος Δεν ξέρει τί του γίνεται .
Έχω τρομερό πρόβλημα με την δουλειά μου και δεν βγάζω άκρη!!!!
Αν ειχε 0 αστερια θα εβαζα . αγοράσαμε πλυντήριο περιμέναμε απο 8-9 εως 16-9 να ερθει , ηρθε χτυπημένο με σκισμένο περιτύλιγμα και μέσα στον κάδο ειχε υδρατμούς φυσικά και το γυρίσαμε πισω μετα αμεσως μπηκα να κανω ακυρωσει παραγγελιας και περιμενω μεχρι και σημερα να παρω τα λεφτα μου 24-9 και πηρα σημερα τηλ και με ειπαν θα κανουν 8 μερες να βαλουν τα λεφτα στην καρτα με αποτελεσμα να εχουμε μείνει χωρις πλυντήριο … ΤΡΑΓΙΚΗ μην παιρνετε τιποτα η συμβουλή μου,
”Παρήγγειλα και πλήρωσα άμεσα ένα προϊόν που εμφανιζόταν στο site ως ετοιμοπαράδοτο. Παρά τις διαβεβαιώσεις αυτές, έχουν περάσει ήδη 5 ημέρες και η εταιρεία δεν έχει αποστείλει καν το προϊόν σε κούριερ. Θεωρώ απαράδεκτο να διαφημίζεται κάτι ως άμεσα διαθέσιμο ενώ δεν είναι, γιατί αυτό αποτελεί παραπλανητική πρακτική και δείχνει έλλειψη σεβασμού προς τον πελάτη. Πολύ κακή εμπειρία, δεν θα ξαναεμπιστευτώ την εταιρεία και δεν τη συνιστώ σε κανέναν.
”Μεγάλη απάτη η εγγύηση Κωτσόβολος.
”Πλήρωσα την ασφάλεια για κάλυψη σπασμένης οθόνης κ.α. Το κινητό το αγόρασα Απρίλιο. Τώρα μου ζητάνε 99 ευρώ για να φτιάξουν την οθόνη. Που είναι η κάλυψη της εγγύησης Κωτσόβολος;;;
Επίσης το κινητό το παρέλαβαν στο κατάστημα της Πυλαίας αρχές Σεπτεμβρίου.Μου είπαν ότι γύρω στις 20 θα είναι έτοιμο με κόστος 30 ευρώ. Τώρα 23 Σεπτέμβρη με πήραν τηλέφωνο να με ρωτήσουν αν θέλω να φτιαχτεί με 99 ευρώ.Ειναι απατεώνες
Είναι η χειρότερη Εταιρία σε γράφουν έχουν κάτι βλαμμένα στο τηλεφωνικό κέντρο εννοείται δεν σε εξυπηρετούν και έχουν χαλασμένες συσκευές με διάγνωση των ψυκτικών είστε για κλείσιμο μην αγοράζεται τίποτα
”Περίμενα πόση ώρα στην αναμονή για μια μόνο ερώτηση και το τηλεφώνημα δεν απαντήθηκε ποτέ! Τι τα θέλουν τα τηλεφωνικά κέντρα αφού δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν τον κόσμο;;;;
”Το χειρότερο κατάστημα! Έκανα προ παραγγελία πληρώνοντας όλο το ποσό (1250€) την ώρα που κυκλοφόρησε το προϊόν και ακόμη με έχουν στην αναμονή! Ντροπή τους!
”Και μου την είπαν που παίρνω κάθε μέρα τηλέφωνο να ρωτήσω για την εξέλιξη της παραγγελίας μου.
Απαράδεκτοι. 55 λεπτά αναμονή και δεν το σήκωσε κανένας. Το έκλεισα βέβαια.
”Το χειρότερο κατάστημ@ ηλεκτρονικών ειδών.
”Αντί επαγγελματίες.
Το προσωπικό του σέρβις και από το τηλεφωνικό κέντρο, και οι διευθυντές του καταστήματος Πυλαία Θεσσαλονίκης είναι για απόλυση. Δεν εξυπηρετούν τον πελάτη και τον κοροϊδεύουν. Ο Κωτσόβολος δεν βλέπει ότι οι πελάτες κάνουν παράπονα?
Ευτυχώς υπάρχουν και άλλα καταστήματα για της αγορες μας.
Ψοφίμια ετοιμαστείτε για ανεργία διότι δεν θα έρχεται κόσμος να ψωνίσει. ΟΥΣΤ!
ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ!!!!
0 αν υπήρχε θα έβαζα …Αναξιόπιστοι όσο δε πάει ..ακόμα περιμένω επιστροφή χρημάτων εδώ κ ένα μήνα κ σήμερα μετά από δικη μου ενόχληση τα χρήματα η υπάλληλος τα πίστωσε στην καρτέλα κ όχι στο λογαριασμό όπως με είχε διαβεβαιώσει …Το αποτέλεσμα είναι να περιμένω άλλο έναν μήνα για δικό τους πάλι λάθος να επιστραφούν τα χρηματα.Public μεγαλύτερη αξιοπιστία να την προτιμήσετε
”Αγόρασα AirPods 4 ANC στις 7/3/2025. Σε λιγότερο από δύο μήνες το αριστερό ακουστικό χάλασε. Με έστειλαν σε άλλο κατάστημα για τεχνικό και τα έστειλαν στην iSystem. Στο report ανέφεραν αντικατάσταση του προβληματικού ακουστικού, αλλά μου έστειλαν εντελώς διαφορετικό ζευγάρι με άλλο αριθμό πλαισίου, που αποσυνδεόταν συνεχώς. Ζήτησα σφραγισμένα καινούρια, όμως δήλωσαν ότι «επισκευάστηκαν». Στις 10/09, στο Κωτσόβολο Κορυδαλλού, δεν έβρισκαν καν τα ακουστικά μου. Η υπεύθυνη υποσχέθηκε λύση σε μία μέρα, αλλά πέρασε εβδομάδα χωρίς καμία επικοινωνία. Απαράδεκτη εξυπηρέτηση, προχειρότητα και έλλειψη υπευθυνότητας από μια μεγάλη αλυσίδα.
”Αγόρασα μέσω τηλεφώνου ένα πλυντήριο ρούχων για το σπίτι μου στη Συμη. Το πλυντήριο αντί για Συμη Δωδεκανησα εστάλη στη Άνω Συμη στην Κρήτη! Η τηλεφωνική επικοινωνία είναι δύσκολη με τον Κουσοβολο και δεν έχω απάντηση πότε θα μου επιστραφούν τα χρήματα.
”Πληρωσα για ψυγειο στις 25 Αυγουστου. Ειναι 17 Σεπτεμβριου και ακομα δεν εχει ερθει. Ερχονται με φορτηγο, και φευγουν γιατι θελουν γερανο. Εχω πληρωσει και για το γερανο αλλα δε μπορουν να συνδεσουν το αριθμο παραγγελειας του ψυγειου με τον αριθμο παραγγελεις του γερανου. 3 φορες εχουμε αδειασει το παλιο ψυγειο περιμενοντας, 3 φορες ερχονται και φευγουν χωρις να γινει δουλεια. Δινω 1 αστερι μονο επειδη δεν εχω επιλογη να δωσω 0 αστερια.
”απαραδεκτοι!!!!! καμια εξυπηρετηση ……………………….. εδω και εναμιση μηνα περιμενω προϊον, εχω ήδη πληρωση την 1η δοση και δεν εχω καμια ενημερωση για το ποτε θα παραλαβω
”Υπήρχε μια εποχή που ήταν ωραίο να πηγαίνεις στο κατάστημα ηλεκτρονικών ειδών KOTSOVOLOS. Επαγγελματική, φιλική, σεβαστή στάση των υπαλλήλων προς τον πελάτη με χαμόγελο. ΠΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;;;;;;; Αγόρασα ένα σετ μελανιών (δοχεία) HP305, έγχρωμα και μαύρα, και ήταν σαν να αγόραζα ένα γουρούνι στο σακί. Μετά την εγκατάσταση, η έγχρωμη κασέτα μπλόκαρε τον εκτυπωτή μου. Και όταν επικοινώνησα με το κατάστημα για εγγύηση, με κορόιδευαν και μου εξήγησαν ότι δεν υπάρχει εγγύηση για αυτά τα προϊόντα και ότι φταίει ο εκτυπωτής (όταν μετά την αφαίρεση της έγχρωμης κασέτας, ο εκτυπωτής λειτουργούσε κανονικά). Με λίγα λόγια, με αρνήθηκαν βάναυσα χωρίς αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Αυτή είναι η τελευταία μου επίσκεψη στην KOTSOVOLOS. Αυτό είναι απλά εξωφρενικό. Είναι απλά πολύ απογοητευτικό το γεγονός ότι αυτό το κάποτε υπέροχο κατάστημα έχει βυθιστεί τόσο χαμηλά.
”Απαράδεκτοι στην εξυπηρέτηση πελατών,,,
”θα ήθελα να βάλω 0 , αλλά δεν έχςει
παλεύω 10 ημέρες να παραλάβω μια συσκευή την οποία έχω πληρώσει μετρητοίς , όπως και την τοποθέτηση 40 ευρώ….
ούτε λίγο ούτε πολύ ζητούν να μην πάμε στη δουλειά μας για να παραλάβουμε τη συσκευή … γιατί οι κύριοι των παραδόσεων προιόντων σχολούν στις 2.30….
Ήθελα να πάρω aircondition και πλυντήριο για το σπίτι μου και πήγα στον Κωτσόβολο του the mall athens . Είχα πολύ καλή εξυπηρέτηση και ποικιλία μοντέλων καθώς και τιμές για όλα τα πορτοφόλια . Ένας υπάλληλος ονόματι Α Δημήτρης που με εξυπηρετησε ήταν πολύ ευγενικός και με υπομονή με βοήθησε να διαλέξω τις κατάλληλες συσκευές για τις ανάγκες μου .Συστήνω ανεπιφύλακτα αυτό το κατάστημα για τις αγορές σας .
”