Μου υποσχέθηκε τιμολόγιο 30€ και ήταν 70€!! Πρώτο λογαριασμό μηδενικό και ήρθε 82€!!!! Τα λόγια είναι περιττά...
Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Κωτσόβολος:
ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Και το ένα αστέρι πολύ ειναι!!!! Από τις 21 Ιουλίου παρέδωσα την ισιωτική μαλλιών για επισκευή εντός της προθεσμίας της εγγύησης και αφού είχα πληρώσει και για επιπλέον χρόνο εγγύησης. Επισκέφτηκα το Κατάστημα στη Λάρισα 3 φορές για να μου απαντήσουν και τις τρεις ότι έστειλαν μήνυμα στο service αλλά δεν έχουν λάβει καμία απάντηση. Πήρα τηλέφωνο στο τηλεφωνικό κέντρο άλλες δύο φορές και η κ.Λ όπως και η κ. Μ μου απάντησαν ότι είναι και φυσιολογικό να περιμένω πάνω από μήνα και μου ανέφεραν ότι κι άλλοι πελάτες περιμένουν και περισσότερο!!!!! Αν είναι δυνατόν!!!!! Εννοείται βέβαια ότι μετά από 3 επισκέψεις στο Κατάστημα και 2 τηλεφωνικές επικοινωνίες, ακόμη δεν έχω λάβει ούτε μια απάντηση.
”Η χειρότερη αντιμετώπιση από μια τόσο μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων.
Άπειρες ώρες αναμονής στο τηλέφωνο, αδυναμία εξυπηρέτησης στο κατάστημα, οι υπάλληλοι υπόσχονται να ενήμερώσουν για να ξεφορτωθούν τους πελάτες και δεν ενημερώνουν ποτέ, και όλα αυτά απο δικό τους λάθος καθώς τα μισά προιόντα που παραδίδονται είναι ελατωματικά.
”ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ από όλες τις απόψεις!! Η δε επέκταση εγγύησης είναι απλά μια απάτη, μιας που η τεχνική υπηρεσία εξυπηρετεί αν και όποτε αυτή θέλει! Ευτυχώς για όλους εμάς τους καταναλωτές, υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές… ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ούτε ευρώ σε αυτήν την απάτη!!!
”Απαράδεκτη πολιτική επιστροφών. Επί μια ώρα προσπαθούσε μια υπαλληλος στο κατάστημα της Μ.Αντυπα να με πείσει ότι δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω ένα δικαίωμα επιστροφής 90 ευρώ που είχα. Τα συστήματα είχαν πέσει, τα τηλέφωνα δεν έπιαναν για να μιλήσει με κάποιον,γενικά δεν εξυπηρετηθηκα ποτέ. Κι αν τολμούσα να ρωτήσω ποσες ώρες θα χρειαζόταν να καθίσω ακόμα για να λυθεί το θέμα, η απάντηση ήταν… “καλά δεν καταλαβαίνετε τι σας λέω? Έχουν πέσει τα συστήματα. ”
”Τα οποία συστήματα μια χαρά δούλευαν για πωλήσεις, στις επιστροφές κωλυωνταν…. απαράδεκτη εταιρεία, καμία σχέση με το πως ήταν παλιά.
η εταιρεια δε συνεργαζεται με τους πελατες αμφισβητει και προσπαθει να επιβαλλει την αποψη της κανει μπαλακι τις ευθυνες το μονο που την ενδιαφερει ειναι να κοσμει και να πουλαει ακομα κι αν ειναι σκαρτο το προιον δεν ειναι αξιοπιστη υπαρχουν στα ραφια πολλα σκαρτα πραγματα που θελουν ελεγχο κλπ κλπ. Επισης η τεχνικη υπηρεσια και το σερβις ειναι εντελως αναξιοπιστα και προσπαθουν να φορτωσουν τις ευθυνες της εταιρειας στον πελατη οτι δηλαδη εκανε λαθος χρηση κλπ.
”με την εταιρεια δεν ειχα προβλημα ειμαι πελατησ 10 χρονια το προβλημα δημιουργηθηκε με την συνεργαζομενη τουσ εταιρεια μεταφορικων courier center , η οποια ειναιο η πιο αχρηστη εταιρεια που υπαρχει. εαν δεν λυσουν την συνεραγσια τουσ με την συγκεκριμενη θα χασουν πελατεσ
”Επισκεφτήκαμε το κατάστημα στη λεωφόρο Κηφισίας την Τρίτη 26/8/2025 το απόγευμα και Καταλήξαμε στην εξής παραγγελία: Μια τηλεόραση 40΄΄ Philips και μια ηλεκτρική κουζίνα AEG. Βάλαμε και τις πλήρεις εγγυήσεις και προπληρώσαμε όλο το ποσό. Η συμφωνία με την υπάλληλο ήταν: Θα σας έρθει μήνυμα στο κινητό την Πέμπτη 28/8/2025 ότι την επόμενη ημέρα Παρασκευή 29/8/2025 θα παραλάβετε την κουζίνα και την τηλεόραση, θα σας συνδέσουν την κουζίνα (είχαμε πληρώσει τα τέλη σύνδεσης) θα πάρουν πίσω την παλιά κουζίνα για ανακύκλωση δίνοντάς σας μια δωροεπιταγή 30 ευρώ, θα σας φέρουν την τηλεόραση και θα πάρουν πίσω την παλιά. Αυτή ήταν η τελική τελική συμφωνία και την επιβεβαιώσαμε τέσσερις φορές. Όλα θα γίνουν την ίδια ημέρα Παρασκευή, απλά στο μήνυμα θα αναγράφεται το δίωρο αναμονής.Αυτή ήταν και η διαβεβαίωση δύο υπαλλήλων και του ταμία όπου εξοφλήσαμε. Πάμε τώρα από τα λόγια στην πράξη: Την επόμενη ημέρα, Τετάρτη 27/8 ήρθε μήνυμα στο κινητό πως η παράδοση της κουζίνας και η σύνδεση αυτής θα γίνει την Πέμπτη 28/8 μεταξύ 14-16. Όχι την Παρασκευή όπως ήταν αρχικά προγραμματισμένο. Αναστάτωση στα ωράρια, δουλειά κλπ αλλά τα προσπερνώ. Με καλεί στο κινητό ο ηλεκτρολόγος και όντως γύρω στη μιάμιση ήρθε και έφερε και σύνδεσε την κουζίνα αφού αποσύνδεσε την παλιά. Όμως, μου είπε πως η υπηρεσία της ανακύκλωσης είναι άλλη και θα λάβω άλλο μήνυμα. Για την παράδοση της τηλεόρασης δεν ήξερε τίποτα. Του είπα γιατί ήρθατε μια ημέρα νωρίτερα μου απάντησε πως ο πωλητής τα λέει όλα ωραία για να πουλήσει να σε ξεφορτωθεί και να πάει στον επόμενο πελάτη αλλά στην πράξη τα πράγματα είναι διαφορετικά. Οπότε έμεινε η αποσυνδεδεμένη κουζίνα μέσα στο σπίτι. Την Πέμπτη λαμβάνω μήνυμα ότι η ανακύκλωση θα έρθει την επόμενη ημέρα Παρασκευή 29/8 πάλι μεταξύ 14-16 περίπου. Πάλι έπρεπε να κανονίσω τα της δουλειάς για να είμαι παρών. Παίρνω τηλέφωνο το απόγευμα στα κεντρικά της εταιρίας για να ρωτήσω εάν θα έρθει μαζί με την ανακύκλωση και η τηλεόραση. Αφού περίμενα κάποια λεπτά απαντώντας στο αυτοματοποιημένο σύστημα, με συνέδεσε με έναν υπάλληλο εξυπηρέτησης ο οποίος με διαβεβαίωσε πως μαζί με την ανακύκλωση θα έρθει και η τηλεόραση. Στις 11 παρά το πρωί της επομένης (Παρασκευή 29/8) με παίρνει τηλέφωνο ένας κύριος και μου λέει μάστορα είμαι από την ανακύκλωση σε μισή ώρα είμαι στο σπίτι σου να πάρω την κουζίνα. Του λέω είναι και μια τηλεόραση. Αγγαρεύω την πεθερά μου να περιμένει και της λέω θα προσπαθήσω να έρθω. Όχι φυσικά στο προγραμματισμένο δίωρο αλλά τρεις ώρες νωρίτερα!! Μετά από μισή ώρα με ξαναπαίρνει ο ίδιος από το κινητό του και μου λέει μάστορα είμαι κάτω από το σπίτι σου αλλά δεν μπορώ να παρκάρω γιατί είμαι με το μεγάλο φορτηγό οπότε θα φύγω!!!!! Και θα σου κάνω επαναδρομολόγηση από βδομάδα!! Αφού προσπάθησα να του εξηγήσω πως ποτέ δεν θα βρει να παρκάρει και πως πάντοτε έτσι γίνεται όπου πάει, αυτός επέμενε και μου είπε θα γράψω στην εφαρμογή μου ότι ζήτησες εσύ μικρό βανάκι για να έρθει να παραλάβει τη λευκή συσκευή!! Του λέω βρε άνθρωπε του Θεού εξυπηρέτησέ με είμαι εργαζόμενος, μου λέει δεν μπορώ να κάνω τίποτα ίσως γράψω πως επείγει να έρθουν ίσως το Σάββατο αλλιώς από βδομάδα!! Τον ρωτάω έχεις μαζί σου την τηλεόραση μου απαντά εγώ μόνο ανακύκλωση κάνω!! Μετά από λίγο μου έρχεται μήνυμα στο κινητό πως η τηλεόραση έχει παραδοθεί σε άλλη εταιρία ταχυμεταφορών και εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι έως 3/9!!! Εντωμεταξύ εγώ είχα αποσυνδέσει την παλιά για να την πάρουν. Μετά από όλη αυτήν την αναστάτωση αποφάσισα να μεταβώ στο κατάστημα μήπως βγάλω κάποια άκρη. Εκεί μίλησα για αρκετή ώρα με τον κύριο …… και του εξήγησα πώς έχει η κατάσταση και πως θα ήθελα μια εξήγηση και κάποιο αποτέλεσμα. Ο άνθρωπος άκουσε με προσοχή όσα του είπα, τα διασταύρωσε με την υπάλληλο που είχα κλείσει την παραγγελία η οποία ήταν παρούσα, καθώς και από την καρτέλα μου. Του ζήτησα να μου εξηγήσει πού οφείλεται η δυστοκία και που χωλαίνει η όλη διαδικασία, καθώς φυσικά και δεν είναι η πρώτη φορά που υπάρχουν παραπονούμενοι καταναλωτές στον οργανισμό που εργάζεται. Απέδωσε τα σφάλματα σε ανθρώπινο λάθος αλλά και σε λάθος του συστήματος, χωρίς όμως να έχει τη δυνατότητα να εντοπίσει ποιος/α συνάδελφός του το έκανε, καθώς η όλη επικοινωνία με τα διάφορα τμήματα γίνεται μέσω εσωτερικής ηλεκτρονικής επικοινωνίας. Ο ίδιος παραδέχτηκε ποσοστό αστοχιών καθημερινά. Μου είπε πως θα καταγράψει και θα αναφέρει τα παράπονά μου. Του ζήτησα να μου τα κοινοποιήσει με μειλ, μου είπε πως δεν μπορεί να κοινοποιεί εσωτερική αλληλογραφία. Πίεσα για να έχω κάποιο αποτέλεσμα. Είδε στην καρτέλα μου στο σύστημα όσα του έλεγα. Δεν ήξερε γιατί η τηλεόραση δεν θα παραδίδονταν σήμερα Παρασκευή αλλά την έδωσαν σε εταιρία ταχυμεταφορών. Δεν μπόρεσε να μου απαντήσει παρά τις καλές προθέσεις του. Μου είπε μπορούμε να ακυρώσουμε την παραγγελία της τηλεόρασης και να την παραγγείλουμε ξανά αλλά έτσι θα αργήσει περισσότερο. Άλλη λύση μου πρότεινε να φέρει την τηλεόραση από το κατάστημα στην Πατησίων, να την πληρώσω!!! και να μου επιστρέψει κάποια στιγμή τα χρήματα από την προηγούμενη παραγγελία! Για την ανακύκλωση: Πήρε τηλέφωνο τον υπάλληλο που με είχε καλέσει ο οποίος παραδέχτηκε πως δεν μπορούσε να παρκάρει και έφυγε. Δεν είχε κάνει επαναδρομολόγηση αλλά ο κ. ……. είπε πως ανακυκλώσεις δεν γίνονται Σάββατο, όπως μου είχε πει ο οδηγός. Μπήκε δε στο σύστημα και είδε ότι επόμενη διαθέσιμη ημέρα ανακύκλωσης είναι στις 5/9!!! Δηλαδή μετά από μια εβδομάδα, χωρίς να μπορέσει να μου διασφαλίσει ότι σίγουρα οι συσκευές θα παρθούν με βεβαιότητα. Του ζήτησε του οδηγού να κάνει έναν κόπο να επιστρέψει την ίδια ημέρα την Παρασκευή για να τις πάρει. Φυσικά δεν ήρθε ποτέ. Μου είπε πως είναι εξωτερικοί συνεργάτες. Εν τέλει, ήρθε στο τέλος ένας άλλος υπεύθυνος (δεν συγκράτησα το όνομά του αλλά μόνο τα χαρακτηριστικά του) και μου είπε αν θέλετε μπορώ έως τις πέντε το απόγευμα να σας φέρω από το κατάστημα στο Παγκράτι την τηλεόραση αλλά θα πρέπει να την μεταφέρετε μόνος σας δεν μπορώ να σας την παραδώσω με όχημα. Έκατσα συνολικά στο κατάστημα πάνω από δύο ώρες και άκρη με αποτέλεσμα δεν έβγαλα. Ο ένας τα έριχνε στον άλλον. Αυτός αγαπητοί κύριοι είναι ο ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ? Με πολλά παράπονα καθημερινά. Δίπλα μου μια κυρία στο ταμείο φώναζε έλεος γιατί πήγε να πληρώσει κάτι και ο ένα της είπε (κατά τα λεγόμενά της) πως κάνει 2,5 ευρώ, ο άλλος 6 και ο άλλος 7.90. Και δεν της έδωσαν και κουπόνι για το πάρκινγκ. Τα ίδια είχα πάθει και πριν καιρό τόσο με την αγορά ενός ψυγείου όσο και με την αγορά ενός κινητού, από το ίδιο κατάστημα, αλλά είπα να δώσω μια ακόμα ευκαιρία. Όμως τώρα δεν πάει άλλο και θα κινηθώ νομικά. Είμαι καταναλωτής και θα πρέπει να προστατεύομαι. Προφανώς οι εκκρεμότητες (ανακύκλωση) παραμένουν και άγνωστο το πότε θα επιλυθούν, εάν επιλυθούν.
”Απαράδεκτη εταιρεία!
”Μακριά!
Είναι το πιο χάλια μαγαζί: είναι ψεύτες είχα πάει να πάρω το ps5 ήταν όλα μια χαρά στην αρχή μου είπα ότι είχε δύο χρόνια εγγύηση και μετά αφού πέρασε ο πρώτος χρόνος μου χάλασε τότε πήγα για να μου το φτιάξουν αλλά όταν πήγα στο μαγαζί μου έλεγαν ότι είχε μόνο ένα χρόνο εγγύηση και δεν μου το έφτιαξαν 2 επίσης έχει πολύ κακή εξυπηρέτηση πελατών και οι υπάλληλοι δεν είναι καθόλου βοήθειτική!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
”