Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.5 από 1139 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Κωτσόβολος:

ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

1.139 κριτικές για “Κωτσόβολος

  1. Klio Tsakiri T.

    Στείλαμε ένα DJI mini 4k για επισκευή μετα από μπλακάουτ και πτώση μέσα στην εγγύηση και μας απάντησαν μετά από 25 ημέρες ότι η επισκευή στοιχίζει 190€ ενώ το drove αγόραστικε 300€ .ΦΥΣΙΚΑ και δεν το δεχτήκαμε μας το επέστρεψαν 40 ημέρες μετά.Το στείλαμε στην Μαμά εταιρεία μέσα σε 8 ημέρες μας απάντησαν ότι δεν γνωρίζουν τι αιτία αλλά με 95 € μας έστειλαν καινούργιο .Μεγάλη προσοχή τους ενδιαφέρει μόνο η πώληση μετά μόνο να σε γδάρουν θέλουν από την εμπειρία που έχω και από άλλο μεγάλο Μαγαζί μιλάς μόνο με την επίσημη Εταιρία.

  2. Σοφια Τ.

    Απαράδεκτοι! Αγόρασα έναν αφυγραντήρα inventor 340 € , με είχαν ρωτήσει αν θέλω με 80 περίπου ευρώ επιπλέον να μου δώσουν μια ασφάλεια από τον Κωτσόβολο για ο,τι πάθει η συσκευή να μου την αντικαταστήσουν μέχρι και τρεις φορές μέσα σε δύο τρία χρόνια, αρνήθηκα. Μετά από δύο εβδομάδες με πήραν τηλέφωνο να μου κάνουν έκπτωση σε αυτή την ασφάλεια , αρνήθηκα ξανά , και μου απάντησαν: ενταξει αλλά αν πάθει κάτι η συσκευή σας θα επικοινωνήσετε εσείς απευθείας με την inventor! Έγινα έξαλλη! …. Ή που θα πληρώσεις τα έξτρα 80 ή που δε θα σε εξυπηρετήσουν καν αν έχει ελάττωμα; Απαράδεκτοι…. πρεπει να στηρίζουμε τις επιχειρήσεις της γειτονιάς τις μικρες και όχι τις απρόσωπες….

  3. ΔΕΣΠΟΙΝΑ Σ.

    Έχω λάβει ελαττωματική τηλεόραση, εδώ και μια εβδομάδα παρακαλάω παίρνοντας κάθε μέρα τηλεόραση να έρθει να την δει τεχνικός και δεν έχω καμία επικοινωνία απο τον τεχνικό! απαράδεκτη εξυπηρέτηση για προϊόν το οποίο έχουν αυτοί την ευθύνη για το οτι είναι προβληματικό. Στην ουσία πήρα τηλεόραση για να μην εχω

  4. Κατερίνα Β.

    Αναξιόπιστοι αντιεπαγγελματιες!!!! Αρπάζουν τα λεφτά κ όταν έπρεπε ν πάρουν τις παλιές συσκευές γιατί για αυτό τους επιλέξαμε, μας ακύρωσαν 2 ραντεβού περιμέναμε σαν τους ηλίθιους, κ στο τέλος μας είπαν επειδή είναι τσάμπα η εξυπηρέτηση ( την οποία όμως συμφωνήσαμε) δεν είμαστε υποχρεωμένοι να έρθουμε!!! Έχουν στείλει κ χαλασμένη ηλεκτρική κουζίνα σε φίλο μ κ του έβγαλαν την Παναγία για να στείλουν καινούρια!!!! Απλά μην τους προτιμήσεις!!! Ποτέ!!!! Είναι αρπακτικά!!! Κ θα φάνε κ εξώδικο

  5. ΔΕΣΠΟΙΝΑ Κ.

    Απλά τραγικοί!! Τους έχω πάρει τηλέφωνο να δηλώσω βλάβη για το ψυγείο μου απο τις 26/11. Στην 1/12 ήρθε ο τεχνικός, είπε ότι μπορεί να φταίει η πλακέτα και ότι θα μας πάρουν τηλέφωνο να μας ενημερώσουν το κόστος και αν θέλουμε να προχωρήσουμε στην επισκευή. Ως εδώ ωραία. Από τότε σήμερα έχουμε 9/12 και δεν μας έχει πάρει κανείς να μας πει τι έχει το ψυγείο, πόσο θα στοιχήσει και πότε θα έρθουν για να το επισκευάσουν!! 9 μέρες δεν μας έχουν πάρει τηλέφωνο και είμαστε χωρίς ψυγείο, μία τετραμελής οικογένεια συνολικά 15μέρες. Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση μετά απο 30λεπτά αναμονής μου είπε να κάνω ΥΠΟΜΟΝΗ και κάποια στιγμή θα με καλέσουν. Αν θέλουν τόσο χρόνο για να μας ενημερώσουν, πόσο θα χρειαστούν για να μας το φτιάξουν;; Σε 15μέρες έρχονται Χριστούγεννα και εμείς θα είμαστε με ξηρά τροφή!!

  6. γιωτα κ.

    Μου δωσαν ελαττωματικό πλυντηριο μου σχιζε όλα τα ρουχα …ανταλλακτικά δεν υπήρχαν 20 μέρες για να ρθουνε… Ο τεχνικός που στείλανε… ΑπΡαδεκτος… Μετά έβγαζε βλάβες… 9 μέρες για ναρθει ο τεχνικός… Ακόμα τον περιμενω… Θα σας ξανά προτιμήσουμε… Μη φάτε… 0 σε όλα… Είναι μη ⛔ σου βγει ελαττωματικό… Έμπλεξες…

  7. Είμαι πελάτισσα που έχω αγοράσει χιλιάδες ευρώ από τον Κωτσόβολο. Η τεχνική τους υποστήριξη καθώς και οι επισκευές ή αλλαγές προιόντων είναι άθλια!! Με υπηρεσία total support έκαναν ένα μισο΄χρόνο να μου αλλάξουν προβληματικό πλυντήριο ρούχων και τώρα με βλάβη στο πολυμηχάνημά μου έκαναν τρεις μήνες να μου το φτιάξουν και ενώ είχε έρθει στο κατάστημα Περιστερίου εδώ και ένα μήνα δεν με ειδοποίησαν να πάω να το πάρω!! Δεν θα ξαναπάρω απολύτως τίποτα από αυτούς!!

  8. Παμη Κ.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση από το τηλέφωνο για παραγγελία και πληρωμή και ακόμα δεν έχει επιδοθεί τα χρήματα όμως τα ‘χουν πάρει και βάλε και την αναμονή σχεδόν 1 h στο τηλέφωνο αντιεπαγγελματικό αυτό που κάνει ο Κωτσόβολος

  9. Αγγελική Κ.

    Μια βδομάδα πριν παράγγειλα κάτι ήθελα να έρθει σε συγκεκριμένη ημερομηνία μετά από εφτά μέρες και να Παραληφθεί με διαβεβαίωσαν ότι επειδή είναι τόσες μέρες δεν υπάρχει περίπτωση Να μην πάει στην ώρα του…
    βέβαια πληρώνοντας έξτρα τον courier
    και εννοείται ότι ποτέ δεν πήγε στην ώρα του ….δεν ξέρω πότε θα παραληφθεί ακόμα …;;!!!
    γιατί έκανα ολόκληρη φασαρία και είπανε τώρα το δώσανε μετά από εφτά μέρες
    απαράδεκτη συμπεριφορά και απαράδεκτο το ότι πρέπει να περιμένεις στην γραμμή Τόση ώρα για να εξυπηρετηθείς
    περίμενα πρώτα 45 λεπτά και μετά σε αναμονή με βάλανε 35 ολόκληρα λεπτά !!!
    και στο τέλος να μην εξυπηρετηθώ έτσι όπως έπρεπε !!!
    τα χρήματα όμως τα πήρανε !!!!
    Αν το ‘χανε στείλει στο κατάστημα της περιοχής μου θα ‘χε έρθει πιο γρήγορα😄 Και όταν θα έρθει σε τι κατάσταση θα είναι!

  10. Απαράδεκτη εταιρεία . Πλήρως Αντιεπαγγελματιες ,δίνουν ραντεβού και δεν έρχονται ποτέ χωρίς καμία ενημέρωση και χωρίς να σε βάζουν σε προτεραιότητα έπειτα αφού το λάθος ήταν δικό τους ! Τους απασχολεί μόνο πως θα σου χρεώσουν τα πάντα να σου πάρουν τα λεφτά και μετά μένεις βδομάδες χωρίς τις ηλεκτρονικές συσκευές που πήρες ! Σας αποτρέπω να αγοράσετε από αυτούς η εταιρεία είναι μηνυσιμη !

  11. Anastasia Astypaliotou A.

    Αναξιόπιστοι στις παραδόσεις. Κάκιστο customer service. Ανύπαρκτο CRM.
    Παραγγελία για πλυντήριο με παράδοση 4.12. 5 λεπτά πριν, παίρνει τηλέφωνο ο οδηγός ότι χάλασε το αυτοκίνητο. Θα προσπαθούσε για την επόμενη μέρα. Πολλά τηλεφωνήματα, αναμονή 20 λεπτά την κάθε φορά και την κάθε φορά ρωτούσαν τί θα ήθελα σχετικά με την παραγγελία?? Να παραδοθεί ίσως? Καμία ενημέρωση, κανένα follow up. Με το 5ο τηλεφώνημα , δήθεν θα προσπαθούσε για νωρίτερη αναδρομολόγηση από τις 10.12 και μετά από δική μου σημερινή όχληση μαθαίνω έκπληκτη ότι η νέα ημερομηνία παράδοσης που αποφάσισαν είναι η 11.12.
    Αναποτελεσματικοί και παραπλανητικοί στο έπακρο.
    Μετάνιωσα οικτρά που δεν προτίμησα κάποιο τοπικό κατάστημα.
    Δεν θα υπάρξει επόμενη φορά για Κωτσόβολο και έχουμε αρκετές αγορές ακόμα να κάνουμε….

  12. Ελευθερια Τ.

    Τραγικοι σε καθε αποπειρα επικοινωνιας.
    Προχωρησα σε τηλ παραγγελια και ακολουθως επιχειρησα να αλλαξω την ημερομηνια παραδοσης. Η τηλ επικοινωνια ειναι αδυνατη. Ζητησα να επικοινωνησουν μαζι μου ακολουθωντας την επιλογη που υποτιθεται προσφερουν χωρις να επικοινωνησουν ποτε. Το Bot μεσω του οποιου επιχειρησα να επικοινωνησω δεν δουλευει!!! Η αναμονη για “εκπροσωπο” υπερβαινει την μιση ωρα που ειχα υπομονη να περιμενω.
    Προχωρησα σε ακυρωση της παραγγελιας.

  13. Σπυρος Κ.

    απαραδεκτη συμπεριφορα απο τον κοτσοβολο στο θεμα total support.
    πλυντηριο ρουχων siemens 8kg
    απο τον πρωτο χρονο αρχησε να βγαζει προβληματα και συνεχωσ ερχοταν τεχνικοσ στο σπιτι και δηθεν το επισκευαζε.
    μετα απο δεκα επισκεψεισ με τελευταια παρατηρηση οτι το πλυντηριο χανει νερα και κανει θορυβο κατα το στυψιμο θεωρητικα το εφτιαξε και παλι μετα απο δυο πλυσεισ το ιδιο προβλημα
    περιμενουν απλα να ληξει η 5ετια για να μην κανουν καποια ενεργεια αντικαταστασησ συσκευησ.
    μακρια παιδια ειναι απατη

  14. δυστυχώς στην ανακύκλωση τα έχουν κάνει θάλασσα!! ακυρώνουν παραγγελία από μόνοι τους & σε ραντεβού ούτε που εμφανίζονται, κρίμα γιατί ήθελα να αγοράσω & άλλο προϊόν