Ουτε ειδοποίηση ουτε τίποτα,, το άφησε το δέμα σε ένα προποτζίδικο ο διανομέας,, απορώ δεν υπάρχει κάποιος να τους ελέγχει?…
Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Κωτσόβολος:
ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Εδώ και 25 μέρες έχω στείλει στο Service το monitor που αγόρασα και είναι σε εγγύηση της εταιρείας. Συνάμα έχω πληρώσει και την επέκταση εγγυησης που έχουν σαν κατάστημα. Ποτέ δεν μας έδωσαν γραπτά τι γίνεται με την εγγυηση. Τότε ήταν 25, σήμερα είναι 28 μερες. Κανένας δεν με ενημέρωσε αν και συνέχεια ειμαι σε επαφή με το κατάστημα και μέσω μηνυμάτων με την εταιρεία τι θα γίνει. Είμαι επαγγελματίας και αδιαφορούν χωρίς να ξέρει κανείς τι θα γίνει έστω σε τρεις μερες που ληγει η προθεσμία που έχουν.
”Λυπάμαι τους εργαζόμενους γιατί ‘από το κεφάλι βρωμάει το ψάρι’ που στελεχώνουν την «εξυπηρέτηση» πελατών. Μόλις έκλεισα το τηλέφωνο μετά από 45 λεπτά αναμονή και μισή ώρα ταλαιπωρίας να λέω στην κοπέλα (Μαρία Σ., ) ότι ο τεχνικός τους έκανε λάθος εγκατάσταση στο πλυντήριο πιάτων που μας πούλησαν και η κοπέλα να μου λέει ‘όχι, είναι θέμα εντοιχισμου και δε το αναλαμβάνουμε»… εντωμεταξύ το βήμα που παραλήφθηκε (αλφαδιασμα) είναι ξεκάθαρο, διάγραμμα αριθμός 4, στις οδηγίες εγκατάστασης. Η κοπέλα κάθε τόσο με έβαζε σε αναμονή να μιλήσει και κάποιον/α που κρυμμένοι πίσω από την ανωνυμία τους απλά αρνούνταν την ευθύνη της εταιρίας και τώρα με αναγκάζουν να φέρω και να πληρώσω από την τσέπη μου έξτρα τεχνικό για να διορθώσει την παράληψη τους. Δεν υπάρχουν λόγια για τον αντιεπαγγελματισμο τους.
”Αίσχος! Αύριο θα απευθυνθώ στον Συνήγορο του Καταναλωτή! Ούτε απ’έξω από τον Κωτσόβολο δεν θα περνάω.
”Μακριά από κοτσοβωλο..περιμένουμε τεχνικο για βλαβη στο κλιματιστικό ούτε ένα χρόνο με εγγύηση και support 7 χρόνια και μας κοροϊδεύουν. Μας αφησανε μέσα στο καύσωνα με 3 παιδια
”Από δύο ιουλίου σημερα είναι 28 ιουλίου περιμένουμε να φτιάξεις να είναι πλυντήριο είσαι απαράδεκτοι η εταιρεία δεν υπάρχει πιο ξεφτίλες σαν εσάς
”Μόλις επέστρεψα απο το κατάστημα Κωτσοβολος Γλαύκου Πατρας.
”Η εξυπηρέτηση ειναι τραγική. Αδιάφοροι, άσχετοι και αγενείς οι υπάλληλοι.
Με στενοχωρεί το γεγονός και θα το σκεφτώ πολυ να επιστρέψω για αγορές. Είμαι πελατισσα με τον σύζυγό μου εδώ και πολλά χρόνια. Δεν το δέχομαι να βλέπω αυτήν την παρακμή … Λυπάμαι…
Τραγική εξυπηρέτηση για την μεταφορά συσκευής που λόγω μεγέθους δεν μπορούσα να την μεταφέρω μόνη μου σπίτι.Την πρώτη ημέρα έστειλαν μήνυμα ότι θα έρθουν…σε 60 λεπτά…σε 40 λεπτά…σε 20 λεπτά….και καλά,έβλεπα live την μεταφορά.ΠΟΤΕ δεν ήρθαν τελικά.Καμια ειδοποίηση…όλη μέρα σπίτι να περιμένω…Τέλικα αποφάσισαν Σάββατο που λείπαμε από το σπίτι….Μετά από αυτό,αντί για Δευτέρα,πήγε Τετάρτη.Ακυρωσα ραντεβού με γιατρό που είχα κλείσει εδώ και 1.5 μήνα.Καμια εξυπηρέτηση και Απαράδεκτοι
”Επισκέφθηκα το κατάστημα της Ηλιούπολης προκειμένου να αγοράσω πλυντήριο..Ζήτησα την βοήθεια μιας πιο ηλικιωμένης υπαλλήλου…Δεν έδειξε καθόλου διαθέσιμη και οι απαντήσεις της στις απορίες μου ήταν ορθές κοφτές προκειμένου να με “ξεπετάξει.Δεν έδειξε την παραμικρή πρόθεση να κάνει τα αυτονόητα της εξυπηρέτησης, προκειμένου ο πελάτης να οδηγηθεί στην αγορά αυτού για το οποίο μπήκε στο κατάστημα..Έφυγα απογοητευμένη και προφανώς θα απευθυνθώ αλλού για την συγκεκριμένη αγορά…
”