Hellas Direct Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.81 από 21 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Hellas Direct:

Είμαστε ό,τι δεν περίμενες από μια ασφαλιστική. Είμαστε online, είμαστε direct. Πιστεύουμε στη διαφάνεια, την καινοτομία και την κοινή λογική. Είμαστε μαθηματικοί, αναλυτές ρίσκου, κινηματογραφιστές, δημοσιογράφοι, προγραμματιστές, ψυχολόγοι, designers. Έχουμε ένα κοινό. Όλοι μας είμαστε πορωμένοι με την τεχνολογία. Αλλάζουμε την ασφάλεια. Αυτοκινήτου, μηχανής, κατοικίας. Κάνουμε τα πάντα online, μέσα σε λίγα λεπτά. Κι εσύ μιλάς απευθείας μαζί μας. Έχεις μια ομάδα που βρίσκεται δίπλα σου 7 ημέρες της εβδομάδας και όλο το 24ωρο, για ό,τι χρειαστείς.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

21 κριτικές για “Hellas Direct

  1. Panagiotis B.

    Νομίζω ότι δεν υπάρχει ασφαλιστική με αυτό το προφίλ. Είναι πάρα πολύ μπροστά σε όλα τα επίπεδα!!

  2. Τζοαννα Ζ.

    Μου έκαναν 6μηνη προσφορά 119€ και όταν πήγα για την ανανέωση μου τη πήγαν στα 132€ απατεωνες!

  3. Ιωάννης Γ.

    Μετά από ατύχημα με ασφαλισμένο όχημα σε αυτήν την εταιρεία και ενώ η οδηγός αποδέχεται ότι φταίει 100%, με ενημερώνουν ότι δεν αποδέχονται την δήλωση και προσπαθούν να μεταφέρουν μέρος της ευθύνης σε εμένα. Στο χώρο του ατυχήματος δεν ήρθε κανένας από την εταιρεία και βγάζουν συμπεράσματα από φωτο.Μετά από συζήτηση με κάποιον υπεύθυνο τους και αφού δεν πήρε υπόψιν του τίποτα από όλα όσα του είπα απλά μου είπε να το πάω δικαστικά. Δηλ να περιμένω κάνα εξάμηνο το λιγότερο. Δεν σέβονται τίποτα.

  4. Αλίνα Μ.

    Δέν αποζημίωσε ένα μικρό ποσό.
    Ο εκπρόσωπος της εταιρείας δεν απάντησε στις ερωτήσεις μου ποτέ.
    Αναφέρομαι σε ασφάλιση κατοικίας.
    Ενώ το συμβόλαιο αναφέρει ότι υπάρχει πλήρης κάλυψη μέχρι ενός ποσού, κάνουν μια δική τους κοστολόγηση που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και σου λένε αυτά είναι και άμα σου αρέσει. Σου ζητάνε επιπλέον να υπογράψεις ένα έγγραφο που αναφέρει ότι δεν έχεις επιπλέον απαιτήσεις και ότι η εταιρεία κρατάει τα προσωπικά σου δεδομένα για όσο καιρό θελήσει. Αλλιώς δεν πληρώνεσαι.

  5. Aris K.

    Καθυστερουν οταν προκειται να πληρωσουν, με παιδαριωδεις προφασεις. Δεν υφισταται ουσιαστικη εποπτεια των καταχρηστικων συμπεριφορων των ασφαλιστικών στη χωρα μας. Και δυστυχως τα δικαστηρια τις χαϊδευουν αντι να προστατευουν τους παθόντες. Μακριά…..

  6. Αφορά ασφάλιση κατοικίας:Δυστυχώς, παρά τα τρία συμβόλαια που οικογενειακώς είχαμε κάνει στην εταιρεία που είχαμε, αναγκαστήκαμε να αλλάξουμε, διότι δεν θέλησαν να αποζημιώσουν ένα μικρό ποσό, αν αφαιρέσουμε και την απαλλαγή, για τη ζημιά που προξένησαν τα νερά που μπήκανε στο διαμέρισμα μου και συγκεκριμένα στο ταβάνι μου λόγω αιφνίδιου ακραίου καιρικού φαινομένου.
    Δεν ήταν νερό από σωληνώσεις, ούτε προήλθαν από μέσα από το σπίτι των επάνω κατοίκων. Στη βεράντα τους , στην ένωση ακριβώς του πατώματος και του τοίχου από όπου και μπήκαν τα νερά,δεν υπήρχαν σημάδια ορατά με το μάτι που να δείχνουν ότι υπάρχει κάποια ρωγμή από την οποία μπορεί να μπει νερό. Τυχαίνει το συγκεκριμένο σπίτι να ναι πολύ φροντισμένο και πεντακάθαρο.Και ήταν η πρώτη και η τελευταία φορά που μου συνέβη. Που σημαίνει ότι η ζημιά προκλήθηκε ξεκάθαρα από το αιφνίδιο ακραίο καιρικό φαινόμενο και όχι από πλημμελή συντήρηση της βεράντας. Ήρθε ο πραγματογνώμονας που συνεργάζεται με την hellas direct , και αφού είδε τη ζημιά ανεβήκαμε για ούτε 2 λεπτά στο επάνω διαμέρισμα για να δει.Όταν διαβάσαμε την έκθεσή του βρεθήκαμε προεκπλήξεως!
    Συγκεκριμένα έγραψε:1. δεν καλύπτονται ζημιές εξαιτίας φυσιολογικής φθοράς, παλαιότητας και κακής συντήρησης!!
    2. Δεν καλύπτονται ζημιές από αλλοίωση στις εξωτερικές επιφάνειες ή απο σταδιακή βλάβη αντικειμένων που έχουν εκτεθεί σε φυσικά φαινόμενα!!!
    Το πρώτο είναι ξεκάθαρο ψέμα!
    Το δεύτερο ειλικρινά είναι για γέλια! Ακόμα και ένα σπίτι που μόλις χτίστηκε, αν το βρέξει η βροχή έστω και μία φορά, θεωρείται εκτεθημένο σε φυσικά φαινόμενα! Που σημαίνει ότι ούτε τότε θα πληρωναν!
    Με λίγα λόγια δεν επρόκειτο να καλύψουν ποτέ τίποτα!
    Έστειλα δεκάδες mail να μου εξηγήσουν από πού προκύπτει αυτή η απάντηση, και εννοείται ότι δεν είχαν κάτι περαιτέρω να μου πουν.
    Δεν είναι καθόλου αξιόπιστη εταιρεία. Το δικό μου φιλικό και οικογενειακό περιβάλλον έχω φροντίσει να μαθευτεί , ώστε να μην πάθει κάποιος άλλος κάτι αντίστοιχο. Λυπάμαι που υπάρχουν τέτοιες εταιρείες και κοροϊδεύουν τον κόσμο. Ίσως αν είχα ασφάλιση μέσω κάποιο ασφαλιστή να είχα κάποιον λίγο να τους ταρακουνήσει. Ως καθαρά ίντερνετική εταιρεία, σου λένε κάτι και τέλος. Πρέπει να πας στα δικαστήρια για να βρεις το δίκιο σου. Και στη δική μου περίπτωση, οι οικονομικές μου δυνατότητες δεν το επιτρέπουν.

  7. Apostolos Kontos K.

    Δεν είναι αξιόπιστη εταιρεία μου τράκαρανε το μηχανάκι η άλλη ασφαλιστική εταιρεία πήρε την ευθύνη για την ζημιά και μετά από ένα μήνα η hellas direct (αφού πήρα και ξανά πήρα τηλέφωνο να ρωτήσω τι πρόβλημα υπάρχει και δεν τελειώνουμε)δεν προχωράει στο να φτιαχτεί το όχημα μου λέγοντας μου άθλιες δικαιολογίες
    Μακριά

  8. Ελ. Φ.

    5/12/24 ενας πελάτης σας,χτυπησε το μηχανακι μου από πισω κ μ εριξε κατω.Πηρε την ευθυνη στην εκθεση της Τροχαιας. 9/12/24 που ζητησα εμπειρογνώμονα να ερθει στο συνεργειο,για αποτιμηση ζημιων…με στελναν στην δικη μου ασφαλιστικη. Πληρωσα τη ζημια κ το εφτιαξα. Ή οι συνεργατες σας δεν ξερουν τί να κανουν ή η εταιρεια σας,δεν ειναι αξιοπιστη.

  9. Χαρης Σ.

    ΠΡΟΣΟΧΗ !Μακριά από αυτή την Εταιρεία. Μας τράκαρε ένα μηχανάκι ασφαλισμένο σε αυτούς πέφτοντας επάνω στην πόρτα του οδηγού. Αποζημίωσαν μόνο την πόρτα που καταστράφηκε και όχι τον καθρέπτη της ίδιας πόρτας επειδή ήταν ανακλινόμενος και τους φάνηκε ακριβός. Αποτέλεσμα να τα πληρώσουμε όλα από την τσέπη μας και να πάμε δικαστικώς ζητώντας τη συνολική αποζημίωση και αποζημίωση για ηθική βλάβη από τον πελάτη τους που μας τράκαρε όπως και για καθυστέρηση στην έλευση του πραγματογνώμονά τους. Εισπράττουν δηλαδή κανονικά τα ασφάλιστρα και μετά δεν αποζημιώνουν όπως έχουν υποχρέωση εκθέτοντας τον ίδιο τους τον πελάτη που τους ταΐζει. Θα καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια να ενημερώσουμε το καταναλωτικό κοινό αφού οι αρμόδιες αρχές για γνωστούς λόγους αδιαφορούν.

  10. ΑΝΔΡΕΑΣ Γ.

    Είχα καλή και γρήγορη εξυπηρέτηση (τηλεφωνικό και οδική) σε ένα μικροτροχαίο. Kωδικός έκπτωσης ΙΜΒ6845

  11. εξυπηρετήθηκα άψογα ευχαριστώ

  12. Kate K.

    Δεν τους έχω χρειαστεί για κάτι σοβαρό η αλήθεια είναι ωστόσο για οδική βοήθεια που χρειάστηκε 2 φορές με εξυπηρέτησαν, οικονομική ασφάλεια ΚΩΔΙΚΌΣ ΕΚΠΤΩΣΗΣ ΙΟΝ4578

  13. Giwrgos P.

    ΜΕΓΆΛΗ ΝΤΡΟΠΗ για την hellas direct ..
    Να ΜΠΛΟΚΑΡΗ ένα πελάτη της ό όποιος έχει δυσαρεστηθεί από τής υπηρεσίες της ,
    και για νά μήν γράψει την κακή εμπειρία πού είχε ,τον “μπλοκάρετε”σάν 15χρονα παιδιά!!!!
    Λυπάμαι πάρα πολύ εν γένει για όλη την συμπεριφορά σάς, και αναρωτιέμαι ένας – ένας προϊστάμενος ένας υπεύθυνος δεν υπάρχει, και αφήνει αυτά τα άτομα να δυσφημούν την εταιρεία.

  14. Νικος Ι.

    Με πήγατε σε συνεργείο της επιλογής σας κ αφού είχαν ξεκινήσει οι εργασίες για ένα ατύχημα που είχα,με πετάξατε εκτός φιλικού διακανονισμού κ με αναγκάσατε να πληρώσω όλο το ποσό για να πάρω το αυτοκίνητο (1000 ευρώ)έχω φέρει πολλούς ανθρώπους σε σας αλλά να ξέρετε τα 1000 ευρώ δεν είναι τίποτα μπροστά στις ακυρώσεις συμβολαίων που έρχονται ήδη ακυρώθηκαν 2 συμβόλαια.μακρια μην μπλέξει κανείς ….τέρμα αναξιοπιστη…

  15. Γεωργιος Φ.

    Η καθοδήγησή που ειχα απο την Hellas Direct μετά από ατύχημα, μου προκάλεσε περιττή οικονομική απώλεια. Ειμαι πολυ δυσαρεστημένος απο την συγκεκριμένη εταιρία και δεν την συστήνω σε καμία περίπτωση.

  16. Γιώργος Δ.

    Μεγάλοι απατεώνες!!! Η διαφήμιση στην τηλεόραση τους μάρανε!!!

  17. Κωνσταντινα Κ.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση! Έχει πάθει υλική ζημια το αυτοκίνητο μου και βγήκε η αρνητική η έγκριση από την δίκη μου ασφαλιστική για να καλυφθεί η ζημιά , με γελοία επιχειρήματα εξαιτίας του πραγματογνώμονα που μου έστειλαν!

  18. Νίκος Κ.

    Μετά από πολλα χρόνια συνεργασίας και εφόσον δεν τους χρειάστηκα ποτέ μέχρι την μερική κλοπή με ενημέρωσαν με e-mail ότι το ασφαλιστήριο μου δεν θα ανανεωθεί καθώς μετά την μερικη κλοπή στο αυτοκινήτου μου ξεκίνησαν να λενε δικαιολογίες, δεν καλύπτουμε το ένα, το άλλο δεν ισχύει. Μετά από εκατοντάδες τηλέφωνα από την μεριά μου καθως νομικά ήμουν ενημερος και απίστευτες δικαιολογίες από εκείνους και αφού φτάσαμε ένα βήμα πριν από δικηγόρους αλλάξανε στάση και πληρώσανε. Μεγάλη προσοχη με την συγκεκριμένη εταιρία καθε φορά αλλάζει τα λόγια της. Προτιμήστε να έχετε γραπτή επικοινωνία γιατί πραγματικά θα σας χρειαστεί.

  19. Nikolaos P.

    Κατόπιν μια επεισοδιακης επιτελους πληρωμής για τρομοκρατικό χτύπημα στο αυτοκίνητο μου και παρέμβαση Δκηγορου μου και εφόσον πλήρωσα όλα τα συνεργεία από την τσέπη μου πρώτα…οκ πληρωθηκα…ΑΛΛΑ..μου έστειλε η Hellas direct oτι από εδώ και πέρα δεν με θέλουν για πελάτη…επειδή δεν τρώω κουτόχορτο και κατάφερα να πληρωθώ…τους ήμουν ακριβός πελάτης….😀 Όσο δεν συμβαίνει σοβαρή ζημιά είναι όλα οκ ….μετά άμα καταλάβουν ότι νομικα είσαι ενήμερος και μάχιμος σε χιονίζουν. Επιεικα Απαράδεκτοι….μακρυά… Απλά ψηφιακά είναι Γρήγοροι για αυτο ψήθηκα…αλλά μόνο αυτό.

  20. ΗΛΙΑΝΑ Α.

    Η χειρότερη ασφαλιστικη!!! Εχω μεινει στην εθνικη στα χανια και περιμενω 3 ωρες να ερθει ο γερανος και ακομα τιποτα! Εχει 40 βαθμους κοντεύουμε να πεθανουμε και ακομα δεν εχει φανει κανεις. Δεν εχω λογια να το περιγραψω.. Μετανομαστε το σε direct to hell καλυτερα. Σιγουρα δεν θα ξαναανανεωσω συμβόλαιο. Με τα χερια να το τσουλαγα παιζει να χα φτασει στο συνεργειο! Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Ι!!!!!

  21. Ελευθέριος Ζ.

    Άλλη μια ασφαλιστική που επιβεβαιώνει τα στερεότυπα για ψιλά γράμματα κ κρυφούς όρους. Σε συμβόλαιο που διαφήμιζαν ότι προσφέρουν αντικατάσταση αυτοκινήτου,όταν το χρειάστηκα με ενημέρωσαν ότι ισχύει μόνο για κλοπη και πυρκαγιά. Καμμία παροχη βοήθειας την ώρα του ατυχήματος με τη δικαιολογία ότι είναι Κυριακή,λες και Κυριακές δε τρακαρουμε. Πέρασε μια μέρα ακόμα περιμένω κάποιο τηλέφωνο να προχωρήσει η επισκευή του αυτοκινήτου. Έως τότε θα πρέπει να χρεωθω άλλο αυτοκίνητο για να πηγαίνω στη δουλειά μου.Τελευταία φορά που συνεργάζομαι με τη συγκεκριμένη εταιρεία.