Η ασυνέπεια σε όλο της το μεγαλείο ! Κανονίσω ηλεκτρονικά παραλαβή φακέλου 9:00-11:00 δύο μέρες πριν την επιθυμητή ημερομηνία. Εντός…
Γενική Ταχυδρομική Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Γενική Ταχυδρομική:
Η Γενική Ταχυδρομική είναι ένας οργανισμός επιχειρήσεων με αντικείμενο την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ιδρύθηκε το 1994 από τους πρωτοπόρους της υπηρεσίας ταχυμεταφορών στην Ελλάδα και κατέχει την υπ’ αριθμόν 99-149 Γενική Άδεια Ταχυδρομικών Υπηρεσιών της ΕΕΤΤ και την πιστοποίηση ISO 9001:2015. Το 2017 πιστοποιήθηκε κατά ISO 9001:2015 και για τη «Μεταφορά και Διακίνηση Φαρμάκων εντός 24-48 ωρών, σε ελεγχόμενη θερμοκρασία». Είναι μία αμιγώς ελληνική εταιρεία η οποία παρέχει ταχυδρομικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις αλλά και στο ευρύ κοινό, βασιζόμενη στο ανθρώπινο δυναμικό της και στην εμπιστοσύνη των πελατών της. Διαθέτει δίκτυο άνω των 260 καταστημάτων στην Ελλάδα, 4 καταστήματα στην Κύπρο, 7 καταστήματα στη Βουλγαρία και 1 κατάστημα στην Ρουμανία.•Απασχολεί περίπου 3.500 άτομα (πάνω από 1.370 στη μητρική εταιρεία και περίπου 2.130 στο δίκτυο καταστημάτων των αποκλειστικών συνεργατών της).
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Η ασυνέπεια σε όλο της το μεγαλείο ! Κανονίσω ηλεκτρονικά παραλαβή φακέλου 9:00-11:00 δύο μέρες πριν την επιθυμητή ημερομηνία. Εντός του διαστήματος δεν εμφανίστηκε κανείς και στο τηλ μου είπαν ότι δεν γνωρίζουν τι ώρα θα περάσει οδηγός κι ότι θα έρθει ως τις 17:00!!!!! Ότι δηλαδή είμαστε αργόσχολοι και θα περιμένουμε 9:00-17:00 την κούριερ μην ξέροντας και τι ώρα θα έρθει ! Αφού δεν μπορείτε να εξυπηρετείτε εντός των διαστημάτων που εσείς έχετε θέσει ως διαθέσιμα να επιλέξει ο πελάτης μην το κάνετε αλλά γράψτε ότι πρέπει να έχουμε 8 ώρες διαθέσιμες να μην πάμε στην δουλειά μας και να περιμένουμε όποτε και αν τελικά έρθει οδηγός!!! Ειλικρινά ντροπή !
”Απο τις πιο αθλιες εταιριες που υπαρχουν στην Ελλαδα .
”Περιμένω εδώ και δύο εβδομάδες μία αποστολή. Στο τηλέφωνο δεν απαντά κανείς απολύτως, ούτε στα εμαιλ. Δεν έχει υπάρξει ποτέ χειρότερη υπηρεσία! Αναφέρομαι στο παράρτημα της Κάτω Κηφισιάς. Ντροπή σας!
”Προτείνω να σβήσουν τον χαρακτηρισμό “ταχυμεταφορική” και να τον αντικαταστήσουν με “τα ζώα μου αργά”.
”Δεν απαντούν ποτέ στο τηλέφωνο.
Χρειάστηκε να πάω να παραλάβω από το κατάστημα το δέμα μου, που το είχαν εκεί 9 ημέρες!
Χρέωασαν σαν να το παρέδωσαν στο σπίτι μου.
Στελνουν μνμ κ ταυτοχρονα αφηνουν σημειωμα χωρις να χτυπησουν το κουδουνι. Στα τηλεφωνα δεν απαντουν ποτε, καθως φαινονται παντα κατηλλειμενες ολες οι γραμμες. Επισης καθυστερουν 2-3 μερες απο τη μερα που μπαινει το δεμα στο καταστημα παραδοσης. Τελος, αν δε σε βρουν (παρολο που εισαι σπιτι κ περιμενεις, γιατι εισαι ΑΜΕΑ κ δε βγαινεις) σου λενε να πας να το παραλαβεις μονος σου, η να στειλεις καποιον αλλο, γιατι δε μπορουν να προγραμματισουν ξανα την παραδοση. Με δυο λογια, ισως οι χειροτεροι στην εξυπηρετηση …. που Δεν Ειναι Εξυπηρετηση
”Η χειρότερη εταιρεία. Συνεχώς κατειλημμενο το τηλέφωνο και όταν καλεί δεν απαντούν ποτέ. Μου στείλανε μήνυμα ότι το πακέτο μου είναι στην Αβέρωφ από την Πέμπτη 18/9 και ακόμα δεν έχω παραλάβει έως σήμερα 23/9 και φυσικά ουδεμία ενημέρωση!
”Προφανώς δεν έχω τη δυνατότητα για αρνητική αξιολόγηση… Να ξεκινήσουμε από το ότι ψεύδεστε.?? Λέτε ότι ήρθατε ενώ δε συνέβη ποτέ? Ότι δεν σηκώνεστε τηλέφωνα και δεν απαντάτε στα email? Ότι ερχόμαστε από κοντά και είστε αγενής? Μακριά….!! Επειδή πιο κάτω θα συμπληρώσω ημερομηνία εξυπηρέτησης ειναι ειρωνικό, μόνο εξυπηρέτηση δεν έλαβα… Για τη γενική ταχυδρομική..
”Απαράδεκτη, δεν φερνουν καν τα προϊόντα απλά στέλνουν μήνυμα για αδυναμία παράδοσης. Μην αγοράζετε προϊόντα από έμπορο που τους χρησιμοποιεί
”Επιεικώς απαράδεκοι. Δεν σηκώνουν το τηλέφωνο.
”Στο εξής δεν θα αγοράζω από καταστήματα που χρησιμοποιούν Γεν. Ταχ.
Καλημέρα.στο καταστημα της Κω δεν τα φέρνουν στο σπίτι μέσα στην Κω καθώς όπως λένε εκεί εξυπηρετούν μόνο τα χωριά και την άλλη άκρη του νησιού όχι όμως μέσα την πόλη.πληρωνεστε για να τα φέρνετε σπίτι Παρ όλα αυτά απαράδεκτοι και η εταιρία ακόμα χειρότεροι που δεν κάνει ελέγχους και αφήνει να συμβαίνουν αυτά στα καταστήματα της.
”Μακράν η χειρότερη, δεν σηκώνουν τηλέφωνο ποτέ στο κεντρικό του νομού μας και στο υποκατάστημα της μικρής επαρχιακής μας πόλης εξυπηρετεί μια αγενεστατη ο Θεός να την κάνει “υπάλληλος “
”Τηλεφωνικό κέντρο για κλάματα. Μακράν η χειρότερη μεταφορική.
”Δεν γνωρίζω για άλλες πόλεις αλλά στην δική μου είναι η χειρότερη….
”Κρατάει το δέμα για μέρες αφού το παραλάβει με ένδειξη “αδυναμία παράδοσης” χωρίς να έχει καν επικοινωνήσει μαζί μου.
Αυτό δεν λέγεται ταχυμεταφορά!
Δεν έχει 0 γι’αυτό το 1 αστέρι απαράδεκτοι εξυπηρέτηση 0 επικοινωνία δεν σηκώνουν ποτέ τηλέφωνο 30 λεπτά αναμονή στέλνεις Μάιλ πότε θα παραλάβω? Αύριο λέει ου τε περίπου την ώρα ούτε τίποτα να κάτσουμε άλλη μέρα πίσω από την πόρτα να σας περιμένουμε στο Μάιλ έγραψα επικοινωνήστε μαζί μου και έβαλα τηλέφωνο μονολεκτικά απαντητηκα mail η απάντηση. Δεν ξέρω σε άλλες πόλεις αλλά εδώ στην Πάτρα χαλιά μαύρα
”Πάνω από μία ώρα αναμονή στο τηλέφωνο για να με ενημερώσουν ότι η παράδοση μιας αποστολής που ήδη έφυγε από το κέντρο τους στο Καλοχώρι Θεσσαλονίκης θα παραδοθεί “εντός της εβδομάδας” χωρίς να μπορούν να μου δώσουν περισσότερες πληροφορίες.
”Η γαϊδούρα που απάντησε το τηλέφωνο, όταν της ζήτησα περισσότερες πληροφορίες, μου έκλεισε το τηλέφωνο!!
Ενώ για το Σάββατο οι ώρες λειτουργίας είναι έως τις 14:00, στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχα μαζί τους μού είπαν ότι θα είναι έως τις 13:45, ήμουν στο κατάστημα στις 13:40, ήταν εντός του καταστήματος, η πόρτα ήταν κλειδωμένη και αυτοί είχαν κοροϊδευτικά γελάκια. Ελπίζω σε τυχόν επόμενες παραγγελίες μου να μην είναι η συγκεκριμένη εταιρεία. Απαράδεκτη συμπεριφορά.
”