Απαράδεκτη η τηλεφωνική εξυπηρέτηση. Σήμερα 6/12/25 χρειάστηκε να επικοινωνήσω για ένα δέμα και μετά από κυριολεκτικά 1 ώρα αναμονής απάντησαν…
Γενική Ταχυδρομική Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Γενική Ταχυδρομική:
Η Γενική Ταχυδρομική είναι ένας οργανισμός επιχειρήσεων με αντικείμενο την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ιδρύθηκε το 1994 από τους πρωτοπόρους της υπηρεσίας ταχυμεταφορών στην Ελλάδα και κατέχει την υπ’ αριθμόν 99-149 Γενική Άδεια Ταχυδρομικών Υπηρεσιών της ΕΕΤΤ και την πιστοποίηση ISO 9001:2015. Το 2017 πιστοποιήθηκε κατά ISO 9001:2015 και για τη «Μεταφορά και Διακίνηση Φαρμάκων εντός 24-48 ωρών, σε ελεγχόμενη θερμοκρασία». Είναι μία αμιγώς ελληνική εταιρεία η οποία παρέχει ταχυδρομικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις αλλά και στο ευρύ κοινό, βασιζόμενη στο ανθρώπινο δυναμικό της και στην εμπιστοσύνη των πελατών της. Διαθέτει δίκτυο άνω των 260 καταστημάτων στην Ελλάδα, 4 καταστήματα στην Κύπρο, 7 καταστήματα στη Βουλγαρία και 1 κατάστημα στην Ρουμανία.•Απασχολεί περίπου 3.500 άτομα (πάνω από 1.370 στη μητρική εταιρεία και περίπου 2.130 στο δίκτυο καταστημάτων των αποκλειστικών συνεργατών της).
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Η χειρότερη όλων, ειδικά στο υποκατάστημα της Λευκάδας η αγένεια των υπαλλήλων και μιας κοντής με χοντρά γυαλια είναι παροιμιώδης. Με συνοπτικές διαδικασίες βρίζει και προσβάλλει τον κόσμο λες και της ανήκει η εταιρία, δεν θα γράψω πότε δεν εξυπηρετήθηκα σωστά γιατί όλες τις φορές δεν εξυπηρετούμαι σωστά και κόσμια με αυτούς τους απίθανους. Να πω και για το τζιμάνι τον οδηγό τους που ενώ ειναι υποχρεωμένοι να φερνουν το δέμα στο σπίτι του καθένα μας που πληρώνει την κουριερ ειδικά γι’ αυτο, ο τυπάκος μου έδωσε ραντεβού μακριά απ’το σπιτι μου λέγοντας μου μαλιστα ότι αν αργήσω θα φύγει…ξεφτιλισμένοι το λιγότερο. Ντροπή στην εταιρεία σας και δυσφήμιση οι υπάλληλοι. Κλείστε το ρημάδι να μη παιδεύετε και τον κόσμο.
”Δυστυχώς δε μπορώ να βάλω μηδέν. Αυτή η εταιρεία έχει κάνει εμάς κούριερ να κυνηγάμε τα δέματα μας.
”Βρισκω ένα σημείωμα μη παράδοσης αντικειμένου το οποίο δεν ανέφερε ούτε καν σε ποιο κατάστημα βρισκόταν το δέμα ενώ με καλούσε να τηλεφωνήσω στο 210 5200099 στο οποιο απαντούσε συνεχως τηλεφωνητής χωρις χώρο για να αφήσω ηχητικό μυνημα
Τηλεφώνησα στα κεντρικά και περίμενα μισή ώρα για να απαντήσουν και να ενημερωθώ σε ποιο πρατηρειο τελικά βρισκόταν το δέμα μου, όπου όταν πήγα να το παραλάβω έμαθα ότι το είχαν στείλει πίσω στην Αμερική!
Μου είπαν ότι οι τρεις (!) ειδοποιήσεις για την προσπάθεια παράδοσης στελνονται μέσω μυνηματων τα οποία δεν έλαβα γιατί είχαν λάθος το τηλέφωνο μου!!!!!
Στα δέματα από εξωτερικό μεσω ΕΛΤΑ ποτέ δεν ειχα πρόβλημα – γιατί δεν κλεινουν αυτούς; Απαράδεκτοι
Δυστυχώς δεν υπάρχει χαμηλότερη βαθμολογία να βαλουμε.Δε σηκώνουν ποτέ το τηλέφωνο ούτε στο τοπικό κατάστημα ούτε στα κεντρικά.Αναμονη στο τηλέφωνο 20 λεπτά και μετά αγανακτείς.Η πλάκα είναι ότι στο σάιτ παρακολούθησης αναφέρει “Αδυναμία παράδοσης” ενώ δεν ήρθαν ποτε
”Εχω παραγγειλει ενα αεροθερμο.Σημερα πηγα να το παραλαβω.Η υπαλληλος μου λεει οτι η εταιρεια που το παρηγγειλα δεν ειναι περιωπης.τοτε θυμηθηκα το ιδιο ειχε συμβει και με εναν ανωδυνο μετρητη γλυκοζης που οταν το ανοιξα ηταν το κουτι κατεστραμενο και μεσα ενας παλιος μετρητης αχρηστος.Της ειπα σημερα θελω να ανοιξω να δω τι εστειλαν πως ειναι και δεν με αφησε.Δευτερη φορα δεν θα τη πατουσα.Δεν το παρελαβα.γιατι το κουτι δεν ειναι σαν αυτο που ειδα στο σαιτ που το παρηγγειλα,αφου εχω αποθηκευμενη τη σελιδα.Και γιατι αυτο συμβαινει μονο με τη γενικη ταχυδρομικη και οχι με αλλες εταιρειες κουριερ που τα λαβαινω κανονικα;Αυτο εγινε σημερα στο υποκαταστημα Αιγιου.
”Το ένα αστέρι ως βαθμολόγηση δεν ισχύει – μακάρι να υπήρχε η δυνατότητα της μηδενικής βαθμολόγησης! Η χειρότερη εμπειρία που έχω με μεταφορική εταιρεία (Kατάστημα Πάτρας – Φιλοποίμενος 2). Δεν σηκώνουν ποτέ τα τηλέφωνα και όταν πήγαμε να παραλάβουμε το δέμα μας μάς αντιμετώπισαν με ειρωνεία και απίστευτη αγένεια! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!
”Αδιανόητοι! Ειδικά το κατάστημα στη Λάρισα Ηρώων Πολυτεχνείου 44 ποτέ, μα ποτέ δεν φέρνει τα δέματα. Ζητάνε παντα να πας να τα πάρεις από εκεί. Ειδικά αν ζεις κοντά την έχεις βάψει κι ας είσαι αμέα με κινητικά προβλήματα και το έχεις πει εκατό φορες. Σε κάνουν να νιώθεις πραγματικά οτι είσαι ένα τίποτα. Απαράδεκτοι!
”Απαράδεκτοι
”Ενώ μου έστειλαν μήνυμα παράδοσης δέματος
Δεν ήλθαν γιατί κάτι έτυχε στον οδηγό είπαν
Αλλά θα μου έστελναν το δεύτερο δέμα που περίμενα.ουτε αυτό παραδόθηκε γιατί δεν είχαν το τηλέφωνο μου κ δεν έβρισκαν το όνομα στο κουδούνι του σπιτιού.
Αναμονή στο τηλ. 57.47λεπτα κ στο τέλος δεν το σηκωνωναν.όλη μέρα αναμονή στο σπίτι
Να περιμένω
Πρέπει να επέμβει το κράτος κ η δημόσια αρχή τηλεπικοινωνιων
αν είχε 0 θα το έβαζα. Η χειρότερη μεταφορική με διαφορά. Περιμένω ένα πακέτο εδώ και μια βδομάδα καθημερινά μου λένε 10-3 και δεν έρχονται ποτέ . Στο τρακινγκ τους λέει ότι πέρασε και δεν βρήκε κανέναν στις 5:40. Σήμερα 13:20 λέει δεν του απάντησε κανείς ενώ ήμουν σπίτι και περίμενα. Βαριούνται να κάνουν την δουλειά τους και προφανώς δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα ✌🏻
”Το υποκατάστημα του διδυμοτειχου δεν έχει τρόπους ο κύριος άμα είχε μηδέν θα το έβαζα καθόλου συμπεριφορά Χωριάτιλα άμα είναι κλείστε το Οτιδήποτε είναι με γενική ταχυδρομική δεν ξανακάνω παραγγελία
”Αν υπήρχε μηδέν θα το έβαζα.
”Το υποκατάστημα της αλεξπολης είναι για κλάματα, ξεφτίλες -ψεύτες.
Χωρίς τηλέφωνο και καμμία ειδοποίηση το δέμα μετά από περίπου δέκα ημέρες επιστράφηκε πίσω .
Όσο για το φέρσιμο των υπαλλήλων ας μην το σχολιάσω…. ελεεινό και τρισαθλιο, στο τέλος σου κλείνουν και το τηλέφωνο.
Μόνο ένας χαζός θα χρησιμοποιήσει την γενική ταχυδρομική.
Σκουπίδια απαράδεκτοι ανύπαρκτοι ασέβαστοι θα έπρεπε να ντρέπονται!
”Δεν θα γράψω ημερομηνία εξυπηρέτησης γιατί δεν με εξυπηρετήσανε ποτέ τα καθάρματα
Απαράδεκτες υπηρεσίες !! Δεν έχουν απαντήσει ποτέ ούτε στα τηλέφωνα όσες φορές πήρα ούτε στα mail !!
”αισχοσ ότι χειρότερο. 35 λεπτά στην αναμονή και δεν μου το σήκωσαν ποτέ αν μπορούσα θα εβαζα -5
”Η εταιρεία που μου έχει στείλει το δέμα μου έστειλε μήνυμα, ότι το δέμα τους έχει παραδοθεί στην εταιρεία γενική ταχυδρομική από την Παρασκευή, σήμερα είναι Τρίτη και ακόμα δεν με έχουν πάρει τηλέφωνο. Προσπαθώ να τους καλέσω εγώ αλλά είμαι στην αναμονή 25 λεπτά χωρίς να το σηκώνουνε
”13 ημέρες και ακόμα δέν έχει παραδοθεί η αποστολή μου!!! Δέν γνωρίζω αν την χάσανε ή οτιδήποτε άλλο συνέβη . Στο τηλ. δέν απαντάνε πουθενά, ο υπεύθυνος στο Καλοχώρι Θεσσαλονίκης 8 μέρες είναι μονίμως σε συνάντηση προφανώς γιατί δέν θέλει να απαντήσει και όποιος απαντάει σε περιφερειακό κατάστημα απλά δέν γνωρίζει τίποτα ! ΑΝ ΜΠΟΡΟΎΣΑ ΘΑ ΕΒΑΖΑ -5* εννοείται ΜΑΚΡΙΑ!!
”Κακή εξυπηρέτηση, συνεχεια γράφουν αδυναμία παράδοσης και πως σε 2 με 3 εργάσιμες μέρες θα ερθει το προϊόν αλλά κάνουν πάνω από 10 εργάσιμες.Αν θα είχα τη δυνατότητα να βαλω μηδέν θα το έβαζα. Κάκιστη εξυπηρέτηση, και καθόλου δουλειά
”Ότι χειρότερο. Ψεύτες. Δεν προσπαθούν ούτε μία φορά την παράδοση και λένε τρεις. Μακριά
”38 λεπτά στην αναμονή
”Και δεν μου το σήκωσαν ποτέ
Ημαρτον