Έκλεισα ραντεβού για να παραλάβουν την συσκευή ανακύκλωσης συγκεκριμένη ημερομηνία που ξαφνικά άλλαξε και πήγε 10 μέρες αργότερα . Απαράδεκτη…

Eurolife Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Eurolife:
Για εμάς στη Eurolife FFH αξία έχει να φροντίζεις για εκείνους που φροντίζουν, να δημιουργείς για αυτούς που δημιουργούν, να είσαι κάθε στιγμή δίπλα σε όσους μεγαλώνουν μαζί σου. Αξία έχει να κάνεις τους άλλους να πιστεύουν στον εαυτό τους και σε όσα μπορούν να καταφέρουν με τις δικές τους δυνάμεις. Αξία έχει να εμπιστεύεσαι τη γνώση και τη δύναμη που βρίσκουν οι άνθρωποι να συνεχίζουν. Προχωράμε μπροστά και εξελίσσουμε μαζί σου την έννοια της ασφάλισης, γιατί πίσω από ό,τι έχει αξία για σένα, βλέπουμε όλα όσα μπορείς να καταφέρεις. Eurolife FFH. Τι έχει αξία για σένα;
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Μετά από 5 χρόνια ασφάλισης, δήλωσα πρόσφατα την πρώτη ζημιά για βλάβη σε inverter φωτοβολταικού και αφού ακολούθησα επί 2μηνο όλη την διαδικασία με πραγματογνώμονα κ.λ.π., στο τέλος μου είπαν ότι δεν δικαιούμαι αποζημίωση διότι η βλάβη προκλήθηκε μεν από βραχυκύκλωμα αλλά χωρίς πυρκαγιά. Τους έκανα ένσταση με αναλυτική αιτιολόγηση και αυτοί απλά μου επανέλαβαν τον όρο της ζημιάς του συμβολαίου, χωρίς να «μπουν στον κόπο» να απαντήσουν στους ισχυρισμούς μου. Ήταν λάθος μου που τους εμπιστεύτηκα τόσα χρόνια, νομίζοντας ότι είμαι ασφαλισμένος αλλά στην ουσία δεν ήμουν διότι οι περισσότερες βλάβες σε inverter, οφείλονται σε βραχυκυκλώματα που συχνά δεν αφήνουν ίχνη καύσης, με συνέπεια την μη αποζημίωση της ζημιάς. Πλέον διέκοψα τα ασφαλιστήρια που είχα με την Eurolife και θα επιλέξω άλλη εταιρεία που να μου καλύπτει την ζημιά από βραχυκύκλωμα «με ή χωρίς πυρκαγιά» ώστε να είμαι σίγουρος ότι θα αποζημιωθώ, ότι από τα δύο και να συμβεί.
”Ένα χρόνο περιμένω να με αποζημιώσουν καθώς βγήκε ένας φονιάς πελάτης τους απο Stop και μου βγάζουν την ψυχή να μοθ δώσουν τα λεφτά καθώς λένε το μηχανάκι μετα απο σύγκρουση με τον φονιά οτι δεν έπεσε στον δρόμο… τους έδειξα τις φωτογραφίες με το μηχανάκι ξάπλα και παλι αποφεύγουν να μου δώσουν το ποσο που έβγαλε το συνεργείο!!! ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ !!!
”απαράδεκτοι δεν υπάρχει καμια συννενόηση, απο τις χειρότερες ασφαλιστικές
”μακρια απο αυτην
εκανα αιτηση 24/06
μου απαντησαν 15/07 αφου ειχα παρει 10 φορές τηλέφωνο και ζητούσα μια απαντηση
η απάντηση που πήρα ηταν οτι ειναι μη καλυπτομενο και θα λαβω νεο μηνυμα με επιστολη απόρριψης
ακόμα περιμένω
Απαράδεκτοι.Δεν υπάρχει καμία συννενόηση μεταξύ τους οι μισοί λένε αλλά και οι άλλοι μισοί κάτι διαφορετικό.Με αφήσανε χωρίς αμάξι για 2 μέρες επειδή επέλεξα δυστυχώς να το αφήσω στην φύλαξη τους και να το στείλουν το αμαξι την επόμενη στο συνεργείο(με διαβεβαίωναν κιολας κάθε δυο ωρες που έπαιρνα να ρωτήσω ότι θα το στείλουν)Το αμάξι δεν στάλθηκε ποτέ την επόμενη.Και αν δεν έπαιρνα 200 τηλέφωνα δεν θα είχε σταλθεί ούτε σε 2 μέρες!
”Μακριά!
Από τις χειρότερες ασφαλιστικές σε θέμα αποζημίωσης (υπαιτιότητα αλλού με φιλικό διακανονισμό ).
”Μακριά από αυτήν την εταιρία η προσωπική μου άποψη ..
Ένα μήνα τώρα ενώ έχω τελειώσει τις ενέργειες όλες από την δεύτερη εβδομάδα και ακόμη περιμένω το τμήμα της δικής μου ασφαλιστικής eurolife για να μπει το ιχ στο συνεργαζόμενο συνεργείο. Αισχοσ
Εχω ληξει το συμβολαιο μου και ακομα περιμενω τα λεφτα μου…ο ασφαλιστικος μου συμβουλος μου επιβεβαιωσε μαλιστα οτι δεν θα τα χασω…ακομα περιμενω…
”