Η Χειρότερη τραπεζα με μεγάλη διαφορά Προσπαθώ πάνω απα ενάμιση μήνα να ανανεώσω τη χρεωστική μου κάρτα και ακόμη δεν…
Eurobank Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Eurobank:
Προγράμματα για κάθε σας ανάγκη, η ηλεκτρονική τραπεζική, η εξυπηρέτηση και η επιβράβευσή σας. Ανακαλύψτε προϊόντα και υπηρεσίες της Eurobank για ιδιώτες.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Μας εφαγε 900 ευρο το ΑΤΜ δεν τα εβγαλε ομως τα χρεωσε στην καρτα καναμε αίτηση για να δουμε τι εγινε και η απαντι ηταν οτι επειδη βγαλαμε λεφτα το σαββατο τα μέτρησε την δευτερα, δεν μας έδειξαν video ενω ζητήθηκε, εδω δεν ηξερε η διευθύντρια να μας απαντήσει ποσο μαλων το προσωπικό
”Απαράδεκτοι. Υποτίθεται ότι από τις 08/05/2025 έχουν αποστείλει την κάρτα μισθοδοσίας μου που ζήτησα λόγω κλοπής στο ταχυδρομείο. Τηλέφωνο στο τηλέφωνο, αίτημα στο αίτημα για να φτάσουμε σήμερα 22/05/2025 να μου πουν ότι έχει παραλάβει η speedex. Με κάνουν μπαλάκι ο ένας στον άλλο και κανείς δεν ξέρει που είναι. Ντρέπομαι πραγματικά εν έτει 2025 που αντί να εξελισσομαστε πηγαίνουμε εμπρός πίσω στην εποχή των παγετώνων
”Χάλια.
”Είκοσι ένα λεπτά αναμονή για να απαντήσει υπάλληλος.
Ντροπή.
Να έχεις ανάγκη και να βιάζεται κάποιος.
Κάναμε μεταβίβαση σε ένα όχημα και πληρώθηκε το ποσό από eurobank σε alpha bank μέ ηλεκτρονική μεταφορά που έγινε Πέμπτη βράδυ…Δευτέρα τα λεφτά ακόμα δεν έχουν φανεί στον λογαριασμό του πωλητή με αποτέλεσμα να χαλάσει η αγορά του οχήματος…η απάντηση της τράπεζας είναι ότι κανονικά θα έπρεπε να έχουν φανεί τα χρήματα αλλά υπάρχει προβλημα της τράπεζας και θα στείλουν email μπας και λυθεί το πρόβλημα….η χειρότερη τράπεζα μακράν η eurobank
”Μου κράτησαν 1 ευρώ προμήθεια για 1 ευρώ συναλλαγή στην Αλβανία !!! Όταν τους ρώτησα για ποιο λόγο αυτή η κράτηση μου είπαν ότι είναι πολιτική της τράπεζας μας !!! Και όταν τους είπα ότι για την ίδια συναλλαγή στην Αλβανία μέσω άλλης τράπεζας ( Alpha bank ) δεν μου κρατάνε ποτέ προμήθεια , συνέχισε την ίδια δικαιολογία !!! Και όταν τους είπα ότι δεν είστε τράπεζες που λειτουργείτε στην ίδια χώρα και με το ίδιο νομικό πλαίσιο , μου έκλεισαν το τηλέφωνο !!! Απαράδεκτη συμπεριφορά !
”Μια κάρτα που περιμένω έχει χαθεί δυο φορές. Ήδη πέρασαν 2 μηνες και παραπάνω… αρνούνται να βγάλουν χωρίς προμήθεια επί τόπου θαρρείς και είναι δικό μου το πρόβλημα. Απαράδεκτοι αν δεν μπορούν να συνεργαστούν ούτε με μια σωστή ταχυδρομική. Μόνο να τσεπώνουν είναι ικανοί.
”Η πιο χειρότερη τράπεζα που έχω επισκεφτεί 5 μήνες περιμένω ένα PIN και ακόμα τίποτα. Είστε απλά απαράδεκτοι. Μηδέν οργάνωση, μηδέν εξυπηρέτηση. Δεν σέβεστε τον πελάτη καθόλου. Ουστ ρε από εδώ . Πριν 2 μήνες μια κυρία στο τηλέφωνο κορόιδευε εμένα για το πρόβλημα μου ακοής που είμαι κωφή μίλησε απίστευτα αγένεια …είστε για πολύ βρισιμο
”Καταστημα στο χολαργο απαράδεκτοι αγενείς προσβλητικοι χωρίς να ξέρουν να κάνουν τη δουλειά τους κ χωρίς καμία διάθεση να εξυπηρετησουν, ντροπη
”Εξυπηρετήθηκα κ στο παρελθόν από κατάστημα της Eurobank κ έμεινα ευχαριστημένος από το προσωπικό. Πρόσφατα όμως έμεινα ενθουσιασμένος από το κατάστημα Eurobank στα Πεύκα Θεσσαλονίκης. Η κ. Ελένη Μ., όσες φορές κι αν χρειάστηκε, με υπομονή, χαμόγελο, επαγγελματισμό κ ευαισθησία ταυτόχρονα, διεκπεραίωσε όλα τα θέματα μου άμεσα κ αμέσως. Την ευχαριστώ από καρδιάς.
”μιλάω για το κατάστημα στην ακρωτήριου στη πατρα απαράδεκτη η υπάλληλος αγνής και μου μίλαγε με απαξίωση
”Θελω να ευχαριστησω και να συγχαρω τον Διευθυντη κ. Δημητρη Μανιδακη της Τραπεζας Eurobank Πρασινου Λοφου 3 Ηρακλειο Αττικης. Διεκπεραιωσε αριστα και αμεσα το δυσκολο – πολυπλοκο προβλημα που αντιμετωπιζα. (Σε αλλο καταστημα Eurobank εκτος Αττικης δεν εξυπηρετηθηκα). Διακρινεται για τον σεβασμο, την ευγενεια και αψογη συμπεριφορα. Με συγκινησε το ενδιαφερον και η προθυμια για βοηθεια σε καθε ανθρωπο που εμπαινε στην Τραπεζα. Επισης διαπιστωσα να ενθαρυνει τους υπαλληλους και να δινει καλο παραδειγμα προς μιμηση με την εργασια και τον επαγγελματισμο του. Το περιβαλον ευχαριστο και το προσωπικο ευγενεστατο. Προτεινω ανεπιφυλακτα το συγκεκριμενο καταστημα Eurobank. Και παλι Ευχαριστω για την εξυπηρετηση ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
”Θέλω να ευχαριστήσω την υπάλληλο Μ Ρουμπίνα για την άψογη εξυπηρέτηση στο κατάστημα mall Αμαρούσιου . Λύθηκε άμεσα πρόβλημα που δημιουργήθηκε με την κάρτα μας
”Από τις χειρότερες τράπεζες στην εξυπηρέτηση πελατών. Δυστυχώς είμαι πελάτης τους (μετα την εξαγορά του Τ.Τ. από την εν λόγο τράπεζα). Για άνοιγμα νέου λογαριασμού στο γιο μου μετά από δύο άκαρπα ραντεβού (με διάστημα δύο εβδομάδων μεταξύ τους) γιατί ο υπάλληλος δεν ήξερε ούτε ο ίδιος τα απαραίτητα δικαιολογητικά που χρειάζονται και με ύφος βαριέμαι που σας εξυπηρετώ πήγαμε σε άλλη.
”Όσο για την αντικατάσταση καρτών σας προτείνω να την αποφεύγεται γιατί μετά από ένα μήνα αναμονής που έχω κάνει την αίτηση δεν την έχω παραλάβει ακόμα και σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με το τμήμα καρτών χωρίς το παραμικρό ενδιαφέρον για την αργοπορία μου είπαν απλά να περιμένω. Να ενημερώσω πως οι κάρτες τους μετά από κάποιο διάστημα δεν λειτουργούν σωστά και το επιβεβαιώνουν στα περισσότερα εμπορικά.
Απαράδεκτη εξυπηρέτηση,κάθε δύο χρόνια η οικολογική(ευαίσθητη )debit κάρτα τους θέλει αντικατάσταση από υπαιτιότητα τους και βέβαια με χρέωση του πελάτη,την ακύρωσα από τις 11/12/24 και μου εξέδωσαν τη νέα μου κάρτα ,,σήμερα είναι 12/1/25 και ακόμα δεν έχει έρθει στα χέρια μου,,πολλές φορές επικοινωνησα μαζί τους αλλά μόνο λόγια καιτο απότελεσμα μηδεν
”Ι χειρότερη τραπέζα.Ατελείωτος χρόνος αναμονής
”Έβαλα την κάρτα σε ένα ATM και την κράτησε πριν καν ζητήσει pin.
”Πήρα τηλέφωνο και μετά από 10 λεπτά στην αναμονή ξαφνικά το ATM έκανε επανεκκίνηση και μετά την έβγαλε.
Αν είχα φύγει δηλαδή θα μπορούσε να την έχει πάρει ο οποιοσδήποτε περαστικός.
Αναξιοπιστία *Αναξιοπιστία
”Είμαι ευχαριστημένη από την εξυπηρέτηση,μου δίνουν λύσεις που με βοηθούν πολύ.
”Έχω τον επαγγελματικό λογοριασμο μου σε σας έχω πάρει ένα δάνειο με το advance όπου πληρώνεται κανονικά και εκείνα αίτηση για καινούργιο και μου απορρίφθηκε λόγω παλιών δανείων τα οποία έχετε πληρωθεί τα χρήματα τα έχετε πάρει.Για ποιο λόγο βιάζεται σε κίνδυνο μια επιχείρηση και μια ζωή όταν λέτε ότι είσαστε δίπλα στον πολίτη;;;Τα ελληνικά κόμματα που σας χρωστάνε τόσα χρήματα και τους βουλευτές γιατί δεν τους κυνηγάτε κυνηγάτε τους πολίτες που έχουν πραγματική ανάγκη;;;Αυτό είναι το ανθρώπινο πρόσωπο που δείχνεται στην κοινωνια
”Μου τραβάνε από τον λογαριασμό 0.60€ κάθε μήνα για να είναι λέει ενεργός ο λογαριασμός! Απαράδεκτοι!!!
”Η ποιο αργεί τράπεζα περιμένουμε να πληρωθούμε και δεν τα βάζουν εθνική στην ώρα της και πάντα πρωί αυτή γ τράπεζα αξίξει.εδω τα βάζουν το μεσιμερη και άμα τα βάλουν έλος φτιάξετε το αυτό
”Σήμερα 20/08/2024 , η Διευθύντρια του καταστήματος στην Πάτρα ( Έλληνος Στρατιώτου) αρνήθηκε να δεχθεί αίτηση μου για συμμετοχή μου στην έκδοση εντολών γραμμαρίων του Ελληνικού Δημοσίου, επειδή,οι υπάλληλοι που έχουν κωδικό,λοιπουν με άδεια. Οπότε μου δήλωσε ότι πρέπει να χάσω την δυνατότητα αίτησης για επένδυση στους υπόψη τίτλους επειδή η ίδια βαριοτανε να κάνει την αίτηση. Πήγα σε άλλη τράπεζα που είναι ακριβώς απέναντι και εξυπηρετήθηκαν σε λίγα λεπτά. Είμαι καταθέτης στην τράπεζα αυτή με αξιόλογο κεφάλαιο καταθέσεων και επενδύσεων. Αλλά αυτό μέχρι σήμερα. Πότε πια eurobank.
”Ότι πιο άχρηστη σε τράπεζα τελικά. Ότι πιο τραγελαφικό έχω συναντήσει. Μακρυά Έχουμε λογαριασμό της πολυκατοικίας εκεί κ από 20 Δεκεμβρίου 2023 έχω στείλει σαν διαχειριστής όλα τα έγγραφα που χρειάζονται κ έχουν κολλήσει στο ότι η συνέλευση έγινε μέσω ηλεκτρονικά μέσα. Παρότι το κράτος από το Δεκέμβριο 2021 έχει αποφασίσει βάση νόμου ότι οι συνελεύσεις μπορούν να γίνουν ηλεκτρονικά, η δικηγόρος τους δεν το δέχεται. Κ όχι μόνο αυτό, αλλά ακόμα κ τα παράπονα που έχω κάνει, έχουν πάει στην ίδια δικηγόρο. Δλδ έβαλαν το λύκο να φυλάει τα πρόβατα. Κ το πιο αστείο, η ίδια γράφει στο email κ μιλάει στο 3ο πρόσωπο για τον εαυτό της στο email. ΔΕΝ ΈΧΩ ΛΌΓΙΑ. Σήμερα 7 Απριλίου 2024 κ ακομα δεν έχουν κάνει τίποτα. Κ έχουν σταματήσει την πρόσβασή μου στο λογαριασμό από μέσα Φεβρουαρίου. Αν κ από το τέλος Μαρτίου έστειλα το αποτέλεσμα συνέλευσης σε έντυπη μορφή, ακόμα μου απαντούν ότι δεν έχουν κάνει τίποτα.
”Κλέφτες μακριά ειδικά οι έμποροι μου κρατάνε λεφτά από συναλλαγή pos και αρνούνται να μου τα δώσουν επανελειμενα έκανα παράπονα και δε δίνουν ούτε μια εξήγηση απατεώνες και ξεφτίλες μακριά εγώ πέταξα και το pos στα σκουπίδια εύχομαι να κλείσουν αυτό τους αξίζει δε σέβονται τίποτα
”Απαράδεκτοι!!!Το πιο εύκολο κομμάτι εννοείται η έκδοση πιστωτικής να σε φεσώσουν κ μετά αρχίζει ο Γολγοθάς υψηλός τόκος άλλο βλέπει κ άλλο ισχύει ως υπόλοιπο,ενώ ζητάς συγκεκριμένα κ σαφή πράγματα π.χ.αύξηση του όριο κατά 500 ευρώ θέλουν να σε φεσώσουν στα 1000 κ στο παίζουν κ δύσκολοι,κ εννοείται απίστευτο ψέμα άλλα λέει ο υπάλληλος στην on line γραμμή άλλα ο υπάλληλος στο κατάστημα όπου σε,ταλαιπωρούν κ σε κοροϊδεύουν μπροστά στα μάτια σου 2, 3, 4, 5 μέρες άσκοπα ώστε να επιτύχουν τον τελικό στόχο τους,σου λένε ότι είναι θέμα στα κεντρικά κ ενώ μπορεί ο υπάλληλος του καταστήματος βα το επιλύσει με το πάτημα,ενός κουμπιού σου,λέει θα,λάβεις μνμ από τα κεντρικά κ στο στέλνει ο ίδιος ο υπάλληλος που έχεις μπροστά σου. Εάν κατσεις κ δεις την οθόνη τους εκείνη την στιγμή της συνομιλίας θα καταλάβεις πολλά κ το ποσό θέατρο παίζεται!Κ ενώ δείχνεις ότι σας έχω καταλάβει σταματηστε το θέατρο αυτοί συνεχίζουν κ υποτιμούν την νοημοσύνη σου!Κ όταν πια θελειςψβα κόψεις,συνεργασία εννοείται η ταλαιπωρία περισσοτερη μπας κ πέσεις στο σφάλμα κ ξαναφεσωθεις!!!Γενικά ισχύει παντού ειδικά στο Υποκατάστημα της Σαλαμίνας εκτός της κυρίας Β Έλενας η οποία ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ με εξυπηρέτησε όπως κ όταν το ήθελα με όση ειλικρίνεια της επιτρέπει το ηλίθιο σύστημα της EUROBANK.Όλοι οι υπόλοιποι στο κατάστημα άθλιοι κ ξερόλες.
”