Σήμερα έχουμε 9 Αυγούστου το δέμα με αριθμό SE004919160GR έτοιμο για παραλαβή από τελωνείο 26 Ιουλίου και δεν το έχω…
Eurobank Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Eurobank:
Προγράμματα για κάθε σας ανάγκη, η ηλεκτρονική τραπεζική, η εξυπηρέτηση και η επιβράβευσή σας. Ανακαλύψτε προϊόντα και υπηρεσίες της Eurobank για ιδιώτες.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Ισως η χειρότερη τραπεζική εξυπηρέτηση πελατών που υπάρχει. Η μόνη τράπεζα που η αναμονή ξεπερνάει το μισάωρο και δεν μπορείς να λύσεις το πρόβλημα σου καθώς ο καθένας σε περνάει από τμήμα σε τμήμα χωρίς να θέλουν ουσιαστικά να σε βοηθήσουν. Οπότε δεν καταλαβαίνω την ύπαρξη του τηλεφωνικής υποστήριξης όταν δεν είναι τηλεφωνική υποστήριξη.
”Απαράδεκτη σε όλα ,, καμία επικοινωνία εκτός εάν είσαι μεγάλο ψάρι!! Δεν την συστήνω σε καμία περίπτωση, μην γίνεται πελάτες μακριά ,, κλείστε
”ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ και ΑΠΑΝΘΡΩΠΟΙ. Είχα μια πιστωτική με υπόλοιπο 4.600 euro με όριο τα 5000. Η κάρτα ήταν σε απόλυτα διαχειρίσιμη κατάσταση αφού πλήρωνα την ελάχιστη καταβολή κάθε μήνα και συμπλήρωνα και κάτι παραπάνω για να την “κατεβάσω”.
”Προχθές από τον λογαριασμό μου Μισθοδοτικό plus μου “τράβηξαν” 3.348 ευρώ όσα είχε δηλαδή μέσα , μου τον μηδένισαν με την δικαιολογία “πληρωμή πιστωτικής”.
Μετα από ώρες αναμονής στα τηλέφωνα και αφού όλοι δήλωναν αναρμόδιοι τελικά από το τμήμα καρτών έλαβα την ΚΥΝΙΚΗ απάντηση “αφού χρωστάτε” .
Επισημαίνω ότι δεν είχα καμία ειδοποίηση.
Τώρα ενόψει τριήμερου παντρεμένος με τρία παιδιά στην οικογένεια θα τρώμε πέτρες, περιμένοντας την επόμενη μισθοδοσία.
ΠΡΟΣΟΧΗ παιδιά οι άνθρωποι είναι επικίνδυνοι και τοκογλύφοι. Καμία ΑΝΘΡΩΠΙΑ.
ΜΗΔΕΝΙΖΟΥΝ λογαριασμούς.
Απαράδεκτο τηλεφωνικό κέντρο!!!!
”Κάθε φορά περιμένω 25’ τουλάχιστον, για να με ξανά συνδέσουν και να περιμένω άλλα 25’…. 50’ απ τη ζωή μου ρεεεε;
Δυστυχώς, το πρώτο πρόβλημα και καθοριστικό, είναι το ότι ΔΕΝ με εξυπηρέτησαν. Είμαι 40 λεπτά στην τηλεφωνική αναμονή…από την μία στην άλλη…διότι προφανώς , εκτός από έλλειψη υπαλλήλων που θα έχει η τράπεζα, έχουν και έλλειψη γνώσεων αυτοί που δουλεύουν. Οι δύο υπάλληλοι που μου μίλησαν, απορούσαν γιατί με είχε συνδέσει ο προηγούμενος σε αυτόν.. Ταλαιπωρία στην ώρα της δικής μου εργασίας … Και τελικά … έκλεισαν και την γραμμή! Αποκλείεται να ξανασυνεργαστώ μαζί σας
”