Εθνική Ασφαλιστική Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1 από 15 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Εθνική Ασφαλιστική:

Η Εθνική Ασφαλιστική, από την πρώτη ημέρα της ίδρυσής της υπηρετεί με συνέπεια το ανθρωποκεντρικό της όραμα που καθορίζει κάθε της δραστηριότητα. Στα 131 χρόνια λειτουργίας της, δεν έπαψε ποτέ, να στέκεται δίπλα στο κοινωνικό σύνολο και να υλοποιεί ενέργειες στηρίζοντάς το, επιστρέφοντας σε αυτό ένα κομμάτι του «εαυτού της».

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

15 κριτικές για “Εθνική Ασφαλιστική

  1. ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ Μ.

    Η εμπειρία μου με την Εθνική Ασφαλιστική είναι το απόλυτο παράδειγμα για το πώς μια μεγάλη ασφαλιστική εταιρεία ακυρώνει στην πράξη την έννοια της ασφάλισης και προσβάλλει το δικαίωμα στην υγεία, ακόμη και ενός ανηλίκου.

    Εδώ και 15 χρόνια πληρώνω ανελλιπώς ασφάλιστρα για εμένα και την οικογένειά μου, χωρίς ποτέ να ζητήσω αποζημίωση. Το παιδί μου, γεννημένο το 2010, ήταν ασφαλισμένο από τη γέννησή του. Ουδέποτε απασχόλησε την εταιρεία με ζήτηση κάλυψης. Ήταν και παραμένει υγιέστατο.

    Το 2024, χωρίς καμία προηγούμενη προειδοποίηση, η Εθνική Ασφαλιστική αύξησε τα ασφάλιστρα, χωρίς καμία αιτιολόγηση. Όταν ζήτησα εξηγήσεις (με 3 email), δεν μου απάντησε κανείς. Όταν τελικά επικοινώνησαν μαζί μου, είχαν ήδη ακυρώσει μονομερώς το συμβόλαιο, χωρίς να μου δώσουν εναλλακτική επανενεργοποίησης.

    Ανα

  2. Αναστασια Μ.

    Απαράδεκτοι!!! Οι υπάλληλοι ευγενικοί, η ίδια η ασφαλιστική μια μεγάλη απάτη!!! Ο μέσος όρος ικανοποιημένων πελατων αφορά εκείνους που δεν χρειάστηκε να αποζημιωθούν….

  3. Μιλάμε για τους μεγαλύτερους απατεώνες στις ασφάλειες
    Μια απαράδεκτη εταιρία με ένα ιστορικό όνομα που ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ!!!
    Μακριά !! Και όποιος σας παίρνει τηλέφωνο ή σας πλησιάζει αποφύγετε τον ευγενικά.
    Κάντε ασφάλεια αλλού !!
    Είναι απαράδεκτοι με το χειρότερο customer service ever

  4. ΓΕΩΡΓΙΟΣ Μ.

    Εμπειρία που σοκάρει – Αδιανόητη συμπεριφορά απέναντι σε ανήλικο ασφαλισμένο.

    Ως πολυετής ασφαλισμένος στην Εθνική Ασφαλιστική – άνω των 22 ετών συνεχούς, αδιάλειπτης και πλήρως εξοφλημένης ασφαλιστικής σχέσης – αισθάνομαι υποχρεωμένος να προειδοποιήσω κάθε πολίτη για την ανεύθυνη, καταχρηστική και ηθικά ανεπίτρεπτη συμπεριφορά της εταιρείας απέναντι στην οικογένειά μου και – κυρίως – στο ανήλικο τέκνο μου.

    🔴 Το παιδί μου, ηλικίας 15 ετών, υπεβλήθη σε έκτακτη χειρουργική επέμβαση στη σπονδυλική στήλη, στο Ιατρικό Κέντρο Αθηνών, από εξειδικευμένο ορθοπαιδικό. Το συμβόλαιό του ενεργό με προσθήκη στο δικό μου ισόβιο συμβόλαιο ήταν ενεργό πολλά χρόνια, με αναφορά σε συνεχή προγενέστερη ασφάλιση από τη γέννησή του, χωρίς ΚΑΜΙΑ αποζημίωση μέχρι σήμερα και ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΑΙΤΗΣΗ από την Εθνικ

  5. ΘΑ Δ.

    Χρειάστηκε να νοσηλευτώ με Οξεία Λευχαιμία. Αντι ιδιωτικού νοσοκομείου επέλεξα το Λαικό εξοικονομώντας από την ασφαλιστική δεκάδες χιλιάδες ευρώ. (Έκανα 5 κύκλους θεραπειών 30 ημερών έκαστη) . Στις 2 τελευταίες νοσηλείες μου απέφυγαν να καταβάλλουν την ημερήσια αποζημίωση γιατί πήγα στο Ιατρικό Κέντρο για να βάλω ένα pic line και το χρησιμοποίησαν για να αποφύγουν να καταβάλλουν το επίδομα στην νοσηλεία πριν αλλά και μετά.

    Αν δεν μπορείς να στηριχθείς επάνω τους σε μια τέτοια ανάγκη τι να τους κάνεις;

    Αν διαβάζεις αυτές τις γραμμές και αποφασίσεις να τους επιλέξεις η ευθύνη δική σου.

  6. Θόδωρας Μ.

    Μίλησα με την κυρία Π πάνω από 3 φορές και τις 3 φορές (για μια υπόθεση που μου χρωστούσαν κάποιο ποσό ) δεν ήταν καθόλου εξυπηρετική … ντροπή σας ..αποφύγετε αυτή την ασφαλιστική

  7. Σπυρος Δ.

    Είμαι πελάτης χρόνια σήμερα 16/12/2024 επικοινώνησα με τα κεντρικά Εξυπηρετήσεις πελατών μετά από επίσκεψη σε κατάστημα ο κύριος υπάλληλος που μας έκανε μια αγενής Εξυπηρέτηση και χωρίς καν να μας βοηθήσει σε κάτι μας μιλούσε Ειρωνικά και μας έστειλε στο κατάστημα Επί 4 συνεχόμενες φορές χωρίς κάποια βοήθεια ζητήσαμε Ονοματεπώνυμο και δεν μας έδωσε αγενής συμπεριφορά

  8. Ιωάννης Κ.

    Κλείνουν απότομα το τηλέφωνο μόλις καλέσουν μια μόνο φορά για να έχουν δικαιολογία ότι κάλεσαν και δεν πήραν απάντηση. Πως είναι δυνατόν να υπάρξει απάντηση όταν κλείνουν απότομα με την πρώτη κλήση Αισχος. Αλητες κοπροσκυλα τηλεφωνητες.Πως δεν θα εξυπηρετήσουνε. Απολύσεις εδώ και τώρα.

  9. Ζακλιν Γ.

    Η χειρότερη εξυπηρέτηση που έχω συναντήσει. Αγενέστατοι και αντί επαγγελματίες. Δεν τηρούν τα συμφωνηθέντα. Πραγματικά πεταμένα λεφτά τόσα χρονια.

  10. Ασυνεπείς . Δεν τηρούν τα συμφωνηθέντα. Μακριά. Γύφτοι κυριολεκτικά.

  11. Γεώργιος Κ.

    Απατεώνες.Μείνετε μακριά.Αρνούνται να τηρήσουν το συμβόλαιο υγείας κ τις δεσμεύσεις τους χωρίς καμιά αιτιολόγηση και με ταλαιπωρούν.Η θέση τους είναι στη φυλακή.

  12. Ελενη Π.

    Καμία εξυπηρέτηση .
    Ταλαιπωρεια για τους πελάτες.
    Δεν αποδίδουν αυτά που δικαιούται ο κάθε πελάτης .
    Ζητάνε έγγραφα ετών και αποδείξεις από πληρωμή εξετάσεων που έγιναν μέσω Εοπυ

  13. Ελενη Π.

    Η χειρότερη ασφαλιστική που έχει υπάρξει.
    Εδώ και ένα μήνα αναμένω χειρουργικό επίδομα .
    Και δε νομίζω να το λαβω άμεσα επιπλέον μου ζητήθηκαν να αποστείλω τόσα πολλά έγγραφα που πραγματικά δεν τα ζητάει κανείς.
    Προφανώς εσκεμμένα καθυστερούν
    Δεν την συστήνω για κανένα λόγω

  14. ΓΕΡΑΣΙΜΙΑ Χ.

    Η εμπειρία μου 26 χρόνων στην Εθνική Ασφαλιστική για ασφάλεια ζωής είναι η ΧΕΙΡΌΤΕΡΗ, από άποψη εξωφρενικών ασφαλίστρων!!! Ξεκίνησα με 200.000δρχ. και μέσα σε αυτά τα χρόνια έχουν σχεδόν πενταπλασιαστεί, αναγκάζοντας με δε, ν’ αφαιρέσω τις διαγνωστικές εξετάσεις εδώ και χρόνια από το συμβόλαιο μου για να μην γίνονται αυτές οι αυξήσεις σε μένα!! Οι ετήσιες αυξήσεις τους, όπως και να,’χει, είναι ανεπίτρεπτες αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει καμία εποπτική αρχή που να τους ελέγχει με αποτέλεσμα να κάνουν ότι θέλουν κατά το συμφέρον τους, της τάξεως του 7 και 10%!!! ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ!!!!!!!!!

  15. Πληρώνω πρόγραμμα “ασφάλισης Καρτών” ένα πακέτο που μου προώθησαν εργαζόμενη της Εθνικής Τράπεζας για να έχω λέει το κεφάλι μου ήσυχο. Μου κλέψαν λοιπόν κινητό κ όλες τις κάρτες τραπεζών και δεν με αποζημειώσαν (αντικατάσταση ουσιαστικά ήθελα όχι χρήματα) ούτε το κινητό μου ούτε κάναν τις ενέργειες που έπρεπε για να μου εκδόσουν τις κάρτες που μου κλέψαν (ενώ πλέον υπάρχει κόστος για επανέκδοση καρτών, πέρα από την ταλαιπωρία). Το τηλέφωνο θα έπρεπε να είναι 2 ετών. Συγνώμη δηλαδή που είναι εργαλείο το κινητό, το αγοράζω μία φορά για να είναι καλό κ να μη χρειάζεται να το αλλάζω συνέχεια. Ε να που μου έγινε η “στραβή” και δεν βρέθηκαν στο πλευρό μου ούτε για τα πιο μικρά και απαραίτητα ποσά. Δηλαδή ευτυχώς που δεν με χτύπησαν κι όλας ….Κάκιστη συμπεριφορά. Οι κλέφτες δεν είναι μόνο αυτοί που κατά πρόσωπο σου αφαιρούν ποσά ή αντικείμενα, αλλά και αυτοί που με ψέματα και άλλες “νόμιμες” συμπεριφορές σου αποσπούν χρηματικά ποσά σε ετήσια βάση και “νόμιμα’ . Τουλάχιστον ΠΡΟΣΕΧΤΕ ΜΗΝ ΜΠΛΕΚΕΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ! ΠΙΟ ΤΙΜΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΗΣΤΕΣ!!!