ΕΛΤΑ Courier Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.22 από 353 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για ΕΛΤΑ Courier:

H EΛΤΑ Courier είναι Ανώνυμη Εταιρεία που ιδρύθηκε το 2000 και δραστηριοποιείται στην άκρως ανταγωνιστική αγορά των ταχυμεταφορών. Είναι μέλος του Ομίλου ΕΛ.ΤΑ. (Ελληνικά Ταχυδρομεία) και αποτελεί συνέχεια της υπηρεσίας ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ, της πρώτης υπηρεσίας courier στην Ελλάδα που άρχισε να προσφέρεται στην αγορά το 1987. Με την εμπειρία, τη σύγχρονη αντίληψη οργάνωσης και λειτουργίας και το εξειδικευμένο προσωπικό, η ΕΛΤΑ Courier κερδίζει την εμπιστοσύνη όλο και περισσότερων επιχειρήσεων και καταναλωτών, χάρη στις ευέλικτες υπηρεσίες και τη γρήγορη και αξιόπιστη ταχυμεταφορά οποιουδήποτε αντικειμένου, σε οποιονδήποτε προορισμό στην Ελλάδα και τον κόσμο.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

353 κριτικές για “ΕΛΤΑ Courier

  1. Δωροθέα Κ.

    Ότι χειρότερο υπάρχει, θα έπρεπε να τους κλείσουν. Αν δεν πληρώσεις υπηρεσία πόρτα πόρτα το δέμα φτάνει μετά από 10 μέρες σε κάποιο πρακτορείο και δεν σε ειδοποιούν καν ότι μπορείς να το πάρεις. Πριν αγοράσετε κάτι από e shop ρωτήστε τι courier χρησιμοποιούν.

  2. Αρ Φ.

    Αίσχος. Μην περιμένετε παράδοση στον χώρο σας, δεν θα γίνει ποτέ. Το δέμα σας έχει φτάσει με τις κλωτσιές στο ράφι κάποιου πρακτορείου και πρέπει να πάτε εσείς να το πάρετε μιας και θα το κρατήσουν όμηρο μέχρι να πάτε. Ούτε στο τηλέφωνο θα τους βρείτε, ούτε μέσω email. Αποφύγετε τους.
    Δύο φυτάκια περίμενα, και σαπισαν ξεριζωμένα μέσα στη γεμάτη χώματα κούτα τους σε ένα ράφι.

  3. Απλά ότι χειρότερο υπάρχει σέ κούριερ

  4. Α γε νέ στα τοι !!!

  5. Χρηστος Τ.

    Το άκρον άωτον της ταχυμεταφοράς … από τις 2 Αυγούστου τους έδωσε εντολή η E FOOD για να παραλάβουν κάτι από το μαγαζί μου πήγε 22 και ακόμη τους περιμένω . Δεν τη συνιστώ για συνεργασία .

  6. ΑΣΗΜΑΚΗΣ Γ.

    Είναι η χειρότερη εταιρεία. Ο κουριερ δεν έρχεται ποτέ και στέλνουν μήνυμα ότι δεν σε βρίσκουν. Επίσης δίνουν τηλέφωνο για επικοινωνία ,το οποίο δεν σηκώνουν ποτέ και πρέπει να το παραλάβεις ο ίδιος από το γραφείο τους (πολιτική της εταιρείας) . Τσάμπα τους πληρώνουμε για παράδοση στο σπίτι. ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ
    Δεν αξίζετε μια

  7. Η χειρότερη εταιρεία. Δεν σηκώνουν τλφ το δέμα έχουν περάσει 15 μέρες κ ακόμη τίποτα.Απαραδεκτοι !!!!

  8. Μι Κ.

    Το δεμα μου έφτασε από το εξωτερικό στο ΚΤΕΠ Θεσσαλονίκης στις 24 Ιουνίου
    και ακόμα και σήμερα 10 Ιουλίου (16 ημέρες αργότερα) δεν το έχω παραλάβει.
    Στις 7 Ιουλίου είδα στην ιστοσελίδα της εταιρειας που απεστειλε το δεμα ότι
    το δέμα είναι στον διανομέα προς παράδοση. Περίμενα όλη την μέρα στο σπίτι για να το παραλάβω αλλά δεν ήρθε και είδα στην ιστοσελίδα elta courier ότι «Παραλήπτης επιθυμεί παράδοση αργότερα – Επικοινωνήστε με το κατάστημα» αν και εγώ ΠΟΤΕ δεν ζήτησα να το παραδώσουν αργότερα! Το ίδιο έγινε την επομένη ημέρα (8 Ιουλίου). Παίρνω τηλέφωνο σήμερα στο Πρακτορείο
    Χαλανδρίου να δω αν πράγματι θα γίνει παράδοση σήμερα όπως δείχνει στην ιστοσελίδα και δεν απαvτάει κάνεις στο τηλέφωνο. Στο παρελθον ειχα στειλει email (γιατι και τοτε δεν απαντουσαν) και ποτε δεν διαβασαν
    το email μου. Καλυτερα να κλεισουν τα elta courier ωστε το amazon να επιλεξει καποια αλλη εταιρεια οπως την ACS. Ειναι αχρηστοι!

  9. Βαλεντίνα Ν.

    Το ταχυδρομείο Φιλιατών του Νομού Θεσπρωτίας που δυστυχώς στελεχώνεται από μόνο ένα άτομο είναι άψογο στην εξυπηρέτηση με τον υπαλληλο να τρέχει και να καλύπτει αντικείμενα τουλάχιστον 5 ατόμων…

  10. Ειναιαγενεστατοιμουκλεισντοτηλεφωνοοτανδιαμαρτηρηυηκαοτιδενενημερωθηκαγιατηνημεραπαραδοσηςκαιμουειπανανδεμαρεσηναπαωαλλου

  11. Γιωργια Μ.

    Τα νεύρα που έχω άλλη μια φορά από την συμπεριφορά σας είναι περιττό να το αναφέρω.. βλέπω κανείς δεν έχει κάτι καλό να πει.. για άλλη μια φορά υποτίθεται ότι ειδοποιήσατε χωρίς να χτυπήσει το τηλέφωνο ποτέ!!! Και πρέπει παλι να τρέχουμε εμείς να σας βρίσκουμε για μια υπηρεσία που έχουμε πληρώσει!!!!! ε αι σιχτιρ ποια!!! Είστε απαράδεκτοι!! Απορώ γιατί λειτουργεί ακόμα αυτή η εταιρεία!!

  12. ΓΕΩΡΓΙΟΣ Τ.

    μακραν η χειροτερη ταχυμεταφορικη εταιρεια στον χωρο τησ με λιγα λογια η προσωποποιηση τησ καθυστερησησ

  13. Χρυσα Μ.

    ποσο τραγικοι ειστε??? σημερα μου ηρθε ειδοποιηση ταχα μου οτι δεν ημουν σπιτι και δεν κανατε καν τον κοπο να χτυπησετε κουδουνι?? και σπιτι ημουν και ξεφτιλες ειστε

  14. Γεωργια Β.

    Η χειροτερη εταιρεια. Ακυρωσαν μονοι τους μια παραδοση λεγοντας πως δε με βρηκαν,ενω δεν ειχαν κανει καμια προσπαθεια να με βρουν. Πηρα 10 φορες τηλ.να εξηγω στην καθε υπαλληλο στο τηλ κεντρο τι ειχε συμβει κ τελικα αφου εφαγα τη μερα περιμενοντας…..καποια στιγμη ηρθαν!!!

  15. Είστε Απαράδεκτοι όπως πάντα, βλέπω έγινε πάλι μεγάλη προσπάθεια της παράδοσης, χωρίς να με έχετε πάρει ένα τηλέφωνο, χωρίς να χτυπήσετε το κουδούνι . Και έχετε και την απαίτηση να σας πάρω εγώ τηλέφωνο για άλλη μέρα παράδοσής.🤬🤬🤬🤮🤮 Κλείστε το να τελειώνουμε.

  16. Αθηνά Μ.

    Η χειρότερη εταιρεία. Οι κουριερ δεν εμφανίζονται ποτέ και στέλνουν μηνύματα ότι δεν σε βρίσκουν. Παίρνεις το πακέτο μόνο αν πας από εκεί, άρα τσάμπα τους πληρώνεις

  17. Απαράδεκτοι!!! έκανα την παραγγελία μου στις 25 Απριλίου και σήμερα 17 Μαίου ,
    22 μέρες μετά δεν έχω παραλάβει ακόμη!!
    προσπάθησα να επικοινωνήσω μα δεν πήρα κάποια σαφή απάντηση!!
    ποτεεεεεεεε ξανα!

  18. ΓΕΩΡΓΙΟΣ Μ.

    Δεν έχει ποιο κάτω από το ένα αστέρι?

  19. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Ξ.

    Ότι χειρότερο σε Μεταφορικη
    Δεν πέρασαν ποτέ απο το σπίτι,ούτε άφησαν κάποιο σημείωμα ενώ στο σχ site τους έλεγαν ότι πέρασαν 2 φορές κ δεν με βρήκαν!!!
    Χρησιμοποιώντας το σχετικό κωδικό αποστολής που μου έστειλαν απο το εξωτερικό ο ΕΛΤΑ μου έλεγε ότι δεν υπάρχει δέμα με τον κωδικό αυτό !!!
    Μετά απο πολλά τηλέφωνα με ενημέρωσαν ότι είχε αλλάξει ο κωδικός !!!!
    Εν τελεί παρέλαβα το δέμα με σπασμένο το περιεχόμενο του !!!!!
    Τριτοκοσμική κατάσταση είναι το λιγότερο που μπορεί να πει κάποιος για τη «Μεταφορικη» αυτή …

  20. ΚΩΣΤΑΣ Μ.

    Ότι χειρότερο σε courier, απλά απαράδεκτοι, συστηματικά. Εμφάνιση στο σπίτι ποτέ, ούτε ειδοποιητήριο, ούτε viber, sms, ένα τηλέφωνο τέλος παντων, και πάγια συστηματική τακτική τα μηνύματα στο sìte σας του στυλ ότι…κάνατε προσπάθεια να μας βρείτε ενώ το δέμα δεν έχει φτάσει καν στην πόλη ακόμα!!!, ή τα ψέματα του στυλ ότι…δεν ήμασταν εκεί για να μας παραδώσετε χωρίς να έχετε καν πατήσει σπίτι μας για να το διαπιστώσετε, ή ότι δεν επιθυμούμε διανομή στο σπίτι χωρίς εμείς ποτέ να έχουμε ερωτηθεί καν! Να μη μιλήσω καν για τις τηλεφωνικές επικοινωνιες αν ποτέ πιάσουμε γραμμη…θα φρίξει το σύμπαν με αυτά που έχω ακούσει και τον τρόπο που μιλάνε τα διάφορα μπουμπούκια “επαγγελματίες” που έχετε…τι να πω, ότι χειρότερο σε εξυπηρέτηση αυτή τη στιγμή, ψέματα, αδιαφορία και κοροϊδία. Δεν υπάρχει περίπτωση εγώ να σας δώσω ποτέ καμία δουλειά, απλά θα αναγκάζομαι να σας ανέχομαι και να με ταλαιπωρείτε όπου δε μπορώ να κάνω αλλιώς λόγω των συνεργαζόμενων με σας επιχειρήσεων.

  21. γιαννης χ.

    απαραδεκτοι οι χειροτεροι κουριερ που υπαρχουν ειστε!απο οπου και να το πιασω ειστε χαλια μαυρα εξυπηρετηση μηδεν!καλα μη μιλησω για τους οδηγους που εχετε οι τυποι ειναι λες και βγηκαν απο ανεκδοτο με ποντιους ενας κι ενας ειναι ολοι!μου αφησανε σημειωμα και προσπαθουσαμε 3 ατομα να καταλαβουμε τι γραφει και δεν βγαζαμε τα γραμματα αλλα ουτε και τους αριθμους που ειχε πανω!και μετα κλασσικα παιρναμε τηλ να κλεισουμε ημερομηνια και δεν το σηκωνανε ποτε!αχρηστοι εντελως μιλαμε ολοι

  22. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Τ.

    eλτa courier“ μεταμορφωσησ

    είστε απαράδεκτοι κλασικο προβλήμα των ψεύτικων προσπαθειών

  23. Ελντα Μ.

    Εκτός του κλασικού προβλήματος των ψεύτικων προσπαθειών παράδοσης,τωρα τα παραδίδετε και με σπασμένο το περιεχόμενο τους, λες και παίζετε ξύλο με τα δέματα!ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΕΛΤΑ!

  24. Mi T.

    Τα θερμά μου συγχαρητήρια για την υπάλληλο ονόματι Δέσποινα στο ΕΛΤΑ Αργυρούπολης. Σε 5 λεπτά εξυπηρετεί 5 πελάτες και δεν υπάρχει καθόλου αναμονή. Τέτοιοι υπάλληλοι ανεβάζουν το επίπεδο εξυπηρέτησης.

  25. Θεοχάρης Δ.

    Είστε ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ. Είμαι καθηλωμένος όλη την ημέρα, και μου έρχεται μήνυμα στις 16.36 ότι δήθεν έγινε η …1η προσπάθεια παράδοσης αποστολής.
    Στις 16.45 (μόλις δηλαδή αντιλήφθηκα το μήνυμά σας) προσπάθησα να τηλεφωνήσω στο 2105245619 που γράφατε σ’ αυτό, αλλά ουδεμία απάντηση. Προσπάθησα και σε άλλα καταστήματά σας, αλλά ενώ όλα με ενημέρωναν για τις ώρες λειτουργίας τους (μέχρι 8 το βράδυ) κανένας , πλην ενός που δήλωσε …αναρμόδιος, δεν απαντούσε στις κλήσεις μου. Αυτός που υποτίθεται ότι ήρθε στο σπίτι μου, δεν έπρεπε τουλάχιστον να αφήσει και σχετικό σημείωμα;