ΕΛΤΑ Courier Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.2 από 388 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για ΕΛΤΑ Courier:

H EΛΤΑ Courier είναι Ανώνυμη Εταιρεία που ιδρύθηκε το 2000 και δραστηριοποιείται στην άκρως ανταγωνιστική αγορά των ταχυμεταφορών. Είναι μέλος του Ομίλου ΕΛ.ΤΑ. (Ελληνικά Ταχυδρομεία) και αποτελεί συνέχεια της υπηρεσίας ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ, της πρώτης υπηρεσίας courier στην Ελλάδα που άρχισε να προσφέρεται στην αγορά το 1987. Με την εμπειρία, τη σύγχρονη αντίληψη οργάνωσης και λειτουργίας και το εξειδικευμένο προσωπικό, η ΕΛΤΑ Courier κερδίζει την εμπιστοσύνη όλο και περισσότερων επιχειρήσεων και καταναλωτών, χάρη στις ευέλικτες υπηρεσίες και τη γρήγορη και αξιόπιστη ταχυμεταφορά οποιουδήποτε αντικειμένου, σε οποιονδήποτε προορισμό στην Ελλάδα και τον κόσμο.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

388 κριτικές για “ΕΛΤΑ Courier

  1. Βασιλική Κ.

    Η χειρότερη εταιρεία courier στην Ελλάδα. Τρομερές καθυστερήσεις αν πρόκειται για αντικαταβολή (που και πάλι δεν στο φέρνουν, πρέπει να πας σε κατάστημα) και όταν το δέμα είναι πληρωμένο το στέλνουν σε BOX NOW γιατί «δεν έχουν προσωπικό να εξυπηρετήσει». Δεν απαντούν ποτέ στα τηλέφωνα και στα e mail απλώς κάνουν αυτό που θέλουν, δεν σε εξυπηρετούν ακόμα κι αν υπάρχει ανάγκη.

  2. Πολυχρόνης Θ.

    Ούτε το 1 αστέρι σας αξίζει! Το έβαλα γιατί δεν έχετε το μηδέν! Κρίμα για κάποιους που βλέπω ότι ιδρώνουν, ενώ άλλοι στο γραφείο Κολωνακίου αρέσκονται στο να κάνουν πλάκα στους πελάτες τους,γράφοντας παραπλανητικά ονόματα και διευθύνσεις! Ντρέπομαι ειλικρινά!

  3. Ζαχαρίας Β.

    Πάρα πολλές φορές κάνει μια με δύο βδομάδες για να φτάσει ένα δέμα σε εμένα . Σε αυτόν τον χρόνο παραλαμβάνω μόνος μου από το κατάστημα ακόμα και αν βρίσκομαι στο εξωτερικό . Απαράδεκτο εντελώς και αν κάτι είναι ανάγκη να παραδοθεί σε ορισμένο χρονικό διάστημα μας εκθέτει . Δυστυχώς σε πολλά καταστήματα δεν γνωρίζουμε από πριν την αγορά την εταιρία μεταφοράς αλλιώς δεν θα γινόταν η αγορά εξαρχής .

  4. Aggeliki K.

    Η πιο άθλια εταιρία. Καλω στο κατάστημα και το μόνο που ξέρουν να απαντήσουν με χυδαιότητα πάντα είναι δεν μπορώ να σε βοηθήσω κάπως. Το δέμα έχει φτάσει εδώ και 3 μέρες και ενώ τους εξηγώ ότι είναι επείγον να το παραλάβω αδιαφορούν.

  5. Ιωάννης Τ.

    Η εξυπηρέτηση και η ποιότητα υπηρεσιών που προσφέρει η ΕΛΤΑ είναι εκπληκτική. Το πιο σημαντικό όμως που θέλω να τονίσω είναι το γεγονός ότι οι υπάλληλοι σε προστατεύουν από αγορές αμφιβόλου προέλευσης και ποιότητας. Συγκεκριμένα ο υπάλληλος του υποκαταστήματος Κουφαλίων Θεσσαλονίκης με γλίτωσε 90€ από κάτι που παρήγγειλα και ήταν απάτη και τον ευχαριστώ πολύ! Μη δισταζετε να ρωτάτε τους υπαλλήλους για τυχόν απάτες κλπ, είναι έμπειροι και θα σας βοηθήσουν!

  6. Mara M.

    Η χειρότερη μεταφορική. Έχουν το δέμα μου από την Παρασκευή και δεν το έστειλαν ακόμα. Είπαν θα μου έρθει την Τετάρτη. Δηλαδή το κρατάνε εκεί χωρίς λόγο 3 μέρες Άχρηστη τελείως! ACS και πάλι ACS!

  7. Δεν έχω παραλάβει το δέμα μου και μάλλον χάθηκε θά προχωρήσω σέ μήνυση γιατί τό έχω πληρώσει και θά απαιτήσω εκτός τά λεφτά μου και αποζημίωση για την απώλεια

  8. Χριστινα Μ.

    Το δέμα μου χάθηκε η δεν παραδόθηκε και ήταν προπληρωμένο ,προσπαθω να εχω μια ανθρώπινη αντιμετώπιση ,μέχρι τώρα που γράφω αυτή τη κριτική και να αποζημιωθω για το ποσο που είχα πληρώσει . Δεν εχω να πω κάτι εκτός του ότι έχοντας επικοινωνήσει δύο φορές και μεταβεί δύο φορές στο υποκατάστημα Ελτα της οδού Αναπαυσεως η αρμόδια υπεύθυνη που ήταν εκεί δεν με αντιμετώπισε σαν άνθρωπο που έχει πληρώσει και έχει χάσει τα λεφτά του …αλλά με αδιαφορία και ταση για επιρριψη ευθυνών σε εμενα περισσοτερο απο οτι στο courier που εκθειάζε .Αναμένω την αποζημίωση μου έστω για το πόσο που έχασα

  9. ΕΥΘΥΜΙΟΣ Μ.

    Στο tracking που παρακολουθούσα την πορεία του δέματος, έγραφε ημέρα Πέμπτη ότι έφυγε από Λαμία και έφτασε στην Λάρισα. Την Παρασκευή μου έδειξε άφιξη στην Θεσ/νίκη και αναχώρηση από εκεί στις 1:25 το βράδυ. Μέσα είχε εμπορεύματα που έπρεπε να παραδοθούν μέχρι το Σάββατο. Τα παρήγγειλα με ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΑΒΒΑΤΟΥ για να είμαι ”ήσυχος” και το Σάββατο κατά τις 11 το πρωί, με ενημέρωσαν από το γραφείο της Καστοριάς, ότι το container βρίσκεται στην Κοζάνη. Καλή Δευτέρα λοιπόν και βλέπουμε. Ποιος θα αποζημειώσει αυτή την χασούρα;

  10. Αλέξανδρος Μ.

    Παρήγγειλα ένα δώρο απο το myikona με παράδοση από τα ΕΛΤΑ Courrier στο χώρο του πελάτη (το τονίζω). Αντ’ αυτού, αποφάσισαν ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ να στείλουν το δέμα σε…BOX NOW 2χλμ μακριά χωρίς καν να με ειδοποιήσουν ενώ είχα πληρώσει 4€
    Στο mail διαμαρτυρίας μου, απάντησαν οτι σύμφωνα με το σύστημά τους (να το κάνει ο Θεός..) φαίνεται οτι η παραγγελία παραδόθηκε. Λες και έπρεπε να την αφήσω να σαπίσει ή να κλαπεί στο κουτί της ΒΟΧ. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.

  11. Νικος Μ.

    οτι χηροτερο υπαρχει στο ελλαδισταν.αν ειχε μειον θα το επελεγα οι ανθρωποι ειναι ανεκδιηγητοι.για δέμα από τεμου αναφέρανε ότι παραλήπτης επιθυμεί παράδοση αργότερα – επικοινωνήστε με το κατάστημα
    ενώ δεν είχα καν επικοινωνία μαζί τους.στην προσπάθεια να επικοινωνήσω δεν σήκωσαν ποτέ όμως το τηλέφωνο

  12. Ο κούριερ, ούτε λίγο ούτε πολύ, στα παράπονά μου ότι αναγκάστηκα να παραλαβω η ίδια από το ταχυδρομείο το πακέτο που περίμενα μου είπε ότι αφού το πήρα τι πρόβλημα έχω.Την προηγούμενη ημέρα τον περίμενα να έρθει στο χρονικό διάστημα που μου είχαν στείλει τα ΕΛΤΑ. Αυτός, όμως ήρθε μία ώρα νωρίτερα με αποτέλεσμα να μην με βρει.Αλλα όπως είπε εντός του… ωραρίου του!!!

  13. Νεκτάριος Π.

    Είστε επιεικώς απαράδεκτοι μην ταλαιπωρείται τον κόσμο κλείστε το το μαγαζάκι απορώ πως κάποιες εταιρείες συνεργάζονται μαζί σας!!!