ΕΛΤΑ Courier Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.22 από 358 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για ΕΛΤΑ Courier:

H EΛΤΑ Courier είναι Ανώνυμη Εταιρεία που ιδρύθηκε το 2000 και δραστηριοποιείται στην άκρως ανταγωνιστική αγορά των ταχυμεταφορών. Είναι μέλος του Ομίλου ΕΛ.ΤΑ. (Ελληνικά Ταχυδρομεία) και αποτελεί συνέχεια της υπηρεσίας ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ, της πρώτης υπηρεσίας courier στην Ελλάδα που άρχισε να προσφέρεται στην αγορά το 1987. Με την εμπειρία, τη σύγχρονη αντίληψη οργάνωσης και λειτουργίας και το εξειδικευμένο προσωπικό, η ΕΛΤΑ Courier κερδίζει την εμπιστοσύνη όλο και περισσότερων επιχειρήσεων και καταναλωτών, χάρη στις ευέλικτες υπηρεσίες και τη γρήγορη και αξιόπιστη ταχυμεταφορά οποιουδήποτε αντικειμένου, σε οποιονδήποτε προορισμό στην Ελλάδα και τον κόσμο.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

358 κριτικές για “ΕΛΤΑ Courier

  1. Maria A.

    Εντελώς απαράδεκτοι !!!
    Ας κλείσουν!!!
    Είναι ανίκανοι να διαχειριστούν τα αυτονόητα. Περιμένω 10 ημέρες ιατρικά αναλώσιμα. Παίζουν με την υγεία και τη ζωή μας. Αναγκάζομαι καθημερινά να πηγαίνω στο κατάστημα για να λάβω μια αλλοπρόσαλλη αρνητική απάντηση. Το πακέτο σας δεν έχει φτάσει. Ντροπή, αίσχος, μας εμπαίζουν οικτρά. Λυπάμαι πολύ.

  2. Αντώνης Λ.

    ΜΑΚΡΙΑ
    Μια απλή αποστολή φακέλου από Αθήνα-Ηράκλειο έχει πάρει 15 ημέρες και δεν έχει φτάσει ακόμα.

  3. Αύρα Κατσαμά Κ.

    Η επιχείρηση ζει στο παρελθόν…1980 και βγάλε

  4. Ναομι Κ.

    Εντελώς αχρηστοι, Παρήγγειλα ενα ipad και ακομη να το μετακινήσουν απο το κεντρο διαλογης. Απαραδεχτοι ελπιζω να κλεισει η επιχείρηση

  5. Konstantina Tsironi T.

    Δεν ξέρω αν υπάρχει χειρότερη. Από 4/7 το δέμα μου . είναι στο ΚΔΤ Αθηνών και έκτοτε αγνοείται η τύχη του. Κανένας δεν μπορεί να μου πει πότε θα το παραλάβω.

  6. Άρης Σ.

    Κοροϊδεύουν τον κόσμο. Και εμένα τα ίδια μου είπαν: δεν είστε σπίτι να το παραλάβετε. Και το τηλέφωνο δεν απαντάει ποτέ. Δεν ντρέπεται κάποιος υπεύθυνος της ΕΛΤΑ να το κλείσει;

  7. Νώντας Β.

    Απαράδεκτες καθυστερήσεις παράδοσης. Επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών ανύπαρκτη!

  8. Ολγα Κ.

    Ηταν αδυνατη η τηλεφωνικη επικοινωνια με το καταστημα Ν Σμυρνης για να συνεννοηθω για την παραλαβη δεματος.He1100795224Gr Κανεις δεν σηκωνε το τηλ επι 2 μερες Στο sms δεν υπηρχε mail επικοινωνιας. Μονη μου αναζητησα τη νυχτα στο δθαδικτυο τη δυνατοτητα αυτη
    Ρωτησα τωρα τις υπαλληλους αν σηκωνουν ποτε το τηλ κ μου ειπαν κα πυν ο,τι μπορουν! 20 φορες ειχα καλεσει
    Η εξυπηρετγση ειναι χειροτερη της a s