Δυστυχώς, είναι αδύνατη η επικοινωνία μαζί τους. Δεν σηκώνουν ποτέ το τηλέφωνο. Χτυπάει για ώρα, ρίχνουν την γραμμή και πάλι…
Easy Mail Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Easy Mail:
Η Easy Mail ιδρύθηκε το 2013 και δραστηριοποιείται στο χώρο των ταχυμεταφορών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Δυστυχώς, είναι αδύνατη η επικοινωνία μαζί τους. Δεν σηκώνουν ποτέ το τηλέφωνο. Χτυπάει για ώρα, ρίχνουν την γραμμή και πάλι από την αρχή η κλήση για να μην απαντήσουν και πάλι. Το το ‘χουν το σκατοτηλέφωνο τότε;
”EasyMail. Μόνο easy δεν είναι. ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ… έχω παραγγείλει από 6/10 έχουμε 28/10 ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΤΙΠΟΤΑ. Πραγματικά συμφωνώ με τα παρακάτω σχόλια. Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. Πραγματικά σας συμβουλεύω να μην πάρετε ποτέ από εκεί για τους εξής λόγους: 1) Δεν σηκώνουν ΠΟΤΕ το τηλέφωνο. 2) ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΤΕ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΔΟΥΛΙΑ. 3) είναι αναιδέστατοι. Χειρότερη εταιρία από αυτούς ΔΕΝ υπάρχει. τους παίρνω καθημερινά αλλά καμία ανταπόκριση…. Έχει να ενημερωθεί η παραγγελία μου από 21/10 και έχουμε 28. Παρακαλώ πολύ οι εταιρίες που συνεργάζονται μαζί με την EasyMail να διακόψουν τη συνεργασία γιατί έτσι ο κόσμος ΔΕΝ θα μένει ευχαριστημένος όπως εγώ… ΟΥΤΕ 1 ΑΣΤΕΡΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ…
”Ότι χειρότερο…..
”Δεν βγαίνει άκρη και το χειρότερο είναι ότι συνεχίζει να λειτουργεί χωρίς κανείς να την ενοχλεί ενώ οοοοοολοι οι καταναλωτές λένε ότι έχουν πρόβλημα….τι πρέπει να κάνουμε;
Έχουμε προπληρώσει δέματα και οι κύριοι μας κοροϊδεύουν….όσα σχόλια έχω διαβάσει λένε πάνω κάτω τα ίδια και οι easymail στα @@ της …
Πολύ κακή εξυπηρέτηση. Μακριά
”Εινσι άσχετοι, ασυνέπειες και ψεύτες.Τους κυνηγάς για να πάρεις το δέμα σου.
”Για τον Γαιδαρο…… Απο τις 27/9 μεχρι σημερα το δεμα στην αθηνα , σημερα 13/10 ηρθε στα ΕΛΤΑ με ΜΗ ενημερωμενο αριθμο αποστολης ( καλα να ειναι η κοπελα στα ΕΛΤΑ που εψαξε )….. Το θεμα δεν ειναι γιατι δεν το κλεινουν… αλλα ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΛΕΙΝΟΥΝ οι καταναλωτικες οργανωσεις
”ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ οπως λενε ολοι οι παρακατω. Ας το κλεισουν το μαγαζακι τους αν δεν μπορουν να κανουν σωστα την δουλεια τους. Καλω και δε το σηκωνουν και οταν το σηκωσαν βρεθηκε ενας κυριος που ειπε οτι και καλα θα το τακτοποιησει .Πραγμα που δεν εγινε
”Καμία επικοινωνία. Καμία εξυπηρέτηση. Δεν απαντούν στα τηλέφωνα. Ασυνεπείς. Κανένας επαγγελματισμός.
”ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ
”Δεν απαντούν στα τηλέφωνα.
Έχω screenshot με 55 λεπτά αναμονής. Ειναι μόνο 55 λεπτά γιατί έφτασα στον προορισμό μου και χρειάστηκα το τηλ.
Μπαίνεις σε μια εφαρμογή που σου έχει προεπιλεγμενα δυο πράγματα. Το ένα είχε V και η ακύρωση παράδοσης είχε Χ. Πάτησα το Χ νομίζοντας ότι το αφαιρώ σαν επιλογή και ενεργοποιηθηκε. Οπότε φαινόταν σαν να ακύρωσα…
επι 3 ώρες δεν μπορώ να επικοινωνήσω…
Απαραδεκτοι. Απο τις 27/8 περιμενω δέμα μου. Ειχαν κανει λαθος διευθυνση και ενω ειπα τη σωστη στον διανομεα που μου τηλεφωνησε ακομα δεν εχω καμια ενημερωση για το ποτε θα παραλαβω τελικα. Ασυνεπείς, ανύπαρκτη εξυπηρέτηση πελατών, και κανένας τρόπος επικοινωνίας. Θα προτεινω σε ολους να αλλαξουν εταιρεια.
”Δίνω αναγκαστικά ένα αστέρι, γιατί δεν υπάρχει η δυνατότητα να μη δώσω κανένα!
”Ασυνεπείς, ανύπαρκτη εξυπηρέτηση πελατών, και κανένας τρόπος επικοινωνίας. Εχω κι εγώ ενημερώσει τον προμηθευτή ώστε ν αμην χρησιμοποιεί τον εν λόγω διανομέα πλεόν.
Η EASY MAIL συνώνυμο της ταλαιπωρίας . Ασυνέπεια, απόλυτο χάος στην “οργάνωση” ! Τα τηλέφωνα δεν απαντούν ποτέ! Μία κυρία κάνει μια φιλότιμη προσπάθεια με ότι εργαλείο της έχει δοθεί, δυστυχώς ανεπιτυχώς διότι δεν έχει όπως προ-είπα τα κατάλληλα μέσα. Ενημέρωσα και τον προμηθευτή μου για την κατάσταση αυτή και τον προέτρεψα να πάψει τη συνεργασία του με τους ακατάλληλους.
”