Easy Mail Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.2 από 36 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Easy Mail:

Η Easy Mail ιδρύθηκε το 2013 και δραστηριοποιείται στο χώρο των ταχυμεταφορών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

36 κριτικές για “Easy Mail

  1. ΑΓΓΕΛΙΚΗ Κ.

    Ότι χειρότερο. Χάνουν δέματα, δεν απαντούν ποτέ στο τηλέφωνο (της Αθήνας) και δεν απαντούν ποτέ στα emails.

  2. Athanasia K.

    Είναι εντελώς απαράδεκτοι. Δεν σηκώνουν τηλέφωνα, τους καλώ και δεν έχει σήμα, κάλεσα στο τηλέφωνο της Θεσσαλονίκης για να μπορέσω να βγάλω κάπως άκρη κι ακόμη δεν τα έχω καταφέρει. Επίσης, οι couriers είναι αγενείς…

  3. Απο τις λίγες εταιρείες που εξυπηρετούν. ιδιαίτερα ο Βαλεντίνο, το παιδί με τα μούσια μας είναι ευγενικός και εξυπηρετικος και κυρίως για αυτόν βάζω τα 4 αστέρια

  4. ΜΑΡΙΑ Γ.

    Απαραδεκτη εξυπηρετηση.
    Μου εχουν ακυρώσει παραδοση δύο φορες.
    Τηλεφωνα δεν σηκώνουν και αδιαφορουν παντελώς.
    ΑΙΣΧΟΣ….ΑΙΣΧΟΣ….ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ.

  5. Mar D.

    Απαράδεκτη. Δεν σηκώνουν ποτέ το τηλέφωνο, δεν απαντουν στα email δεν ξέρεις πότε θα παραλάβεις.

  6. Μαρία Μ.

    Συμφωνώ απόλυτα με τα σχόλια των υπολοίπων θυμάτων. Απλώς εντυπωσιάζομαι από το ότι αδιαφορούν παντελώς για τα τόσα αρνητικά σχόλια . Α, ναι υπάρχει μέσα στα τόσα αρνητικά κι ένα θετικό………
    Δεν μπορώ να γράψω ημερομηνία εξυπηρέτησης γιατί ακόμη δεν εξυπηρετηθηκα

  7. ΗΛΙΑΣ Σ.

    Δεν απαντάνε στο τηλέφωνο επικοινωνίας,δεν ενημερώνουν με κανένα τρόπο για την παράδοση ως οφείλουν,πιστεύω ότι λένε ψέματα στα αναλυτικά στοιχεία αποστολής στην ιντερνετική τους σελίδα,όταν καταχωρούν αιτία μη παράδοσης σε συκγεκριμένη ημερομηνία και ώρα που υποτίθεται ότι προσπάθησαν να κάνουν την παράδοση,γιατί δεν αφήνουν κανένα σημείωμα ειδοποίησης ότι προσπάθησαν να παραδώσουν δέμα ενω ήμουν σπιτι και κανένα κουδούνι δεν χτύπησε.Σήμερα,είναι η δεύτερη φορά που η συγκεκριμένη εταιρεία καταχωρεί στα αναλυτικά στοιχεία αποστολής της στο ιντερνετ ψευδώς,ότι Καταχωρήθηκε Αιτία μη Παράδοσης, χωρίς να αναφέρεται πια είναι αυτή η αιτία και χωρίς να αφήσουν ειδοποίηση.Την 1η φορά μου είπαν ότι τάχα χτύπησαν το κουδούνι, χωρίς να έχω ακούσει χτύπημα κουδουνιού. Είναι ψεύτες και αναξιόπιστοι.

  8. Σταυρουλα Μ.

    Απαράδεκτη επικοινωνία δεν απαντούν στο τηλέφωνο περιμένοντας με τις ώρες στο τηλέφωνο στο τέλος το κλείνουν χωρίς να μπορείς να εξυπηρετηθεις

  9. Ευροσυνη Π.

    Χαοτική μη εξυπηρέτηση. Εάν μου ξαναστειλουν μ αυτήν την εταιρεία δεν θα ξαναψωνισω μόνο easy mail δεν ειναι

  10. Αργυρώ Τόπη Τ.

    Απαράδεκτη εταιρεία δεν θέλω να ξαναπαραλάβω κάτι απο αυτούς.Μηδενική εξυπηρέτηση,δεν απαντάνε σε τηλέφωνα και μέιλ.Ενώ το δέμα βρίσκεται μέρες στο κατάστημα παράδοσης δεν το φέρνουν.

  11. Πέτρος Κ.

    Είναι απαράδεκτη άσχετοι και το τηλεφωνικό κέντρο δεν λειτουργεί πολλές φορές και όταν το σηκώνουν λένε πως θα το δούνε και θα πάρουνε πίσω και δεν σε παίρνουν ποτέ. Το κατάστημα Σέρρες που έχει κάποιον που σηκώνει το τηλέφωνο είναι απαράδεκτος και μιλάει άσχημα στον πελάτη. Να φανταστείτε τον ρώτησα πιο είναι το τηλέφωνο στα κεντρικά της Αθήνας και η απάντηση ήταν… Ε ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΞΈΡΩ ΕΓΏ ΚΎΡΙΕ. Και με τόνο ειρωνείας στην φωνή του. ΝΑ ΤΟ ΚΛΕΊΣΕΤΕ ΤΟ ΧΑΜΣΙΤΥΠΕΙΟ ΣΑΣ. ΆΣΧΕΤΟΙ Ε ΆΣΧΕΤΟΙ.