Κάκιστη εξυπηρέτηση από άτομα χωρίς ειδίκευση και χωρίς ευαισθησία και ίχνος ντροπής…..με κοροϊδεύουν πάνω από τέσσερεις ώρες!!!
E-shop Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για E-shop:
Το e-shop.gr ιδρύθηκε το 1998 και αποτελεί το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα! Με περισσότερα από 200.000 προϊόντα στο e-shop.gr το πρώτο ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα προσφέρει λύσεις για κάθε είδους ανάγκες! Συγκεκριμένα, διαθέτει ολοκληρωμένα συστήματα υπολογιστών με το σήμα Innovator™ καθώς και ότι άλλο χρειάζεται ο καταναλωτής από hardware, software, περιφερειακά, ήχο και εικόνα, κινητή τηλεφωνία, βιβλία, παιχνίδια, εργαλεία, συσκευές θέρμανσης και πολλές ακόμα ηλεκτρικές συσκευές.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Προϊόν που τελικά δεν είναι άμεσα διαθέσιμο και πρέπει να περιμένω τουλάχιστον 10 μέρες μου ζητάνε να πληρώσω διαφορετική τιμή, ενώ κατά την ημέρα της παραγγελίας είχε την ίδια, για να αλλάξω χρώμα
”Παρήγγειλα ένα αρχοντίσιο19 ιουλίου. 30 Αυγούστου
”μου έστειλαν ένα μήνυμα να πάω από το κατάστημα της Ρόδου να το παραλάβω. Η υπάλληλοι της Ρόδου γωρίζουν ότι επερπατώ με το ζόρι. Φυσικά τους απάντησα εάν δεν μου το φέρουνε στο σπίτι δεν πρόκειται ποτέ να πάω να το παραλάβω.
Αν υπάρχει κάτι που λέγεται καθυστέρηση αυτό είναι το e-shop.gr ονομα και πράγμα το παράδειγμα της καθυστέρησης το πιο αργό κατάστημα όλων των εποχών έχουμε παραγγείλει temu έχουμε παραγγείλει απο AliExpress bagood, ebay ολα εκαναν 18 μερες και το Temu 8 μερες το e-shop.gr αν δεν κλείσει 40 ολόκληρες μερες δεν γίνεται να έρθει παραγγελία τελευταία φορά που πήρα πράγμα από το e-shop τέλος δεν είναι κατάσταση αυτή κυριοι αν θέλετε να λέγεστε κατάστημα πρέπει να το λιγότερο στο 10ήμερο να έχετε παραδόσει τις παραγγελίες σας υποτίθεται ότι εσείς είστε και ελλάδα δεν δικαιολογήστε 40 μέρες καθυστέρηση αν είναι να περιμένω να βγει ο μήνας για να στείλετε εσείς την παραγγελία μου, ας παω και από αλλού και ας δώσω κάτι παραπάνω..
”μπορει να εχει τισ πιο φθηνεσ τιμεσ αλλα η αναμονη ειναι χωρισ προηγουμενο (εγω εχω να παραλαβω πραγματα εδω και 31 μερεσ και ακομα να μου τα στελνουν)
”Απο τα ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ηλεκτρονικά καταστήματα ever. Ειχα παρει εναν βραστηρα ο οποιος πεταγε το νερο απέξω, κυριολεκτικά. για να μην το πεταει επρεπε να βαλεις περιπου το μισο να παει ως τη μεση… οπου τα λιτρα γινονται αυτοματα τα μισα, αν και πληρωσα για τα διπλασια λιτρα.
”Οταν τους το ειπα, ειπαν πως δεν θα μου κανουν επιστροφη χρηματων γιατι δεν εχει βλάβη. Τους ειπα “οταν ενα προιον δεν πληροι τις προδιαγραφες που καταγραφετε, ακομα και βλαβη να μην εχει, τοτε απαιτω επιστροφη χρηματων. πολυ απλα”
Μου εκαναν το βιο αβιωτο επι 40 ημερες και εμτα απο πολλα τηλεφωνηματα, και φωνες, μου τα επεστρεψαν. Λες και τους ζητησηες 1000 ευρω. αν δεν εχουν 30 ευρω να επιστρεψει ολοκληρη η επιχειρηση φαντασου…..
Το ποιο αργω κατάστημα όλον τον εποχών!!! ζητάνε και 0.50€ εξοδα παραγγελία για την άμεση εξυπηρέτηση που αν δεν κλεισουν μηνα η έστω 17 μερες αναμονής δεν σου φερνουν δεμα και συγκεκριμένα στην Κω εχουμε μαγαζί κύριοι οταν ο πελατης το pc του το θελει το πολυ σε 7 μερες δεν μπορειτε εσεις την παραγγελια να μου την φέρνετε στης 20 με 30 μερες μετά έλεος!!! Θελω να κανω ενα δωρο καπου θα περιμένω ενα μηνα η 15 με 20 μερες μονο temu παιδια μακρια απο eshop!!! Τελος και απο εμενα το eshop!!!
”Η Καθυστέρηση σε όλο το μεγαλείο της .
”Απαράδεκτη εξυπηρέτηση, συνεχείς καθυστερήσεις και πλήρης αδιαφορία Έκανα παραγγελία για άμεσα διαθέσιμο προϊόν και πέρασαν πάνω από 3 εβδομάδες χωρίς να έχω παραλάβει τίποτα. Η επικοινωνία με την εταιρεία ήταν απογοητευτική—ατελείωτη αναμονή στο τηλέφωνο, αντιφατικές πληροφορίες, και προσωπικό που δεν γνώριζε ούτε τα βασικά χαρακτηριστικά των προϊόντων που πουλά.
”Μακριά από το eshop. Η χειρότερη εμπειρία που μπορείς να έχεις.
”Απέστειλαν το προιόν 10 ημέρες μετά την παραγγελία ενώ υποτίθεται ήταν ετοιμοπαράδοτο.
Ήθελα να το επιστρέψω. Αναμονή 1 ώρα στο τηλεφωνικό κέντρο. Δεν υπάρχει επιλογή για επιτροφές στο site, είναι μέσα στο service!!!
Έχουν περάσει 22 ημέρες από την επιστροφή και ακόμη ψάχνονται.
Η χειρότερη εμπειρία που μπορείς να έχεις ως πελάτης.
Παραγγελία στις 25/5. Eχω στείλει 3 emails έκτοτε κ σε όλα μου απαντούν “αναμένεται μες στην εβδομάδα εκτός απροόπτου”. Είναι τέλος Ιούλη …Άμα δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν να το κλείσουν το ” μαγαζάκι”
”Κύριοι, το e- shop μάλλον πάει
”για φούντο,δεν έχει τίποτα πάνω του από την παλιά εποχή.Τα περισσότερα προϊόντα δεν έχουν διαθεσιμότητα ,δεν ενημερώνουν ποτέ για καθυστερήσεις πέρα από την ημερομηνία διαθεσημότητας των προϊόντων τους.Εαν δεν πάρεις τηλέφωνο δεν θα μάθεις ποτέ ότι το προϊόν θα καθυστερήσει 10,20,30 μέρες.
Τελευταιες τρεις παραγγελίες καθυστέρηση πάνω από 20 μέρες με διαθεσιμότητα στο site 3 έως 7 μέρες.
Κρίμα είναι για κλάματα,αναξιόπιστοι μέχρι εκεί που δεν πάει