DHL Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.8 από 33 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για DHL:

Όταν οι Adrian Dalsey, Larry Hillblom και Robert Lynn ίδρυσαν την DHL το 1969, δεν γνώριζαν ότι θα έφερναν την επανάσταση στον κόσμο των υπηρεσιών logistics. Σήμερα, η DHL είναι η κορυφαία εταιρεία υπηρεσιών logistics στον κόσμο. Οι 380.000 εργαζόμενοι της εταιρείας μας σε περισσότερες από 220 χώρες και επικράτειες εργάζονται καθημερινά, για να σας βοηθήσουν να διασχίσετε τα σύνορα, να αποκτήσετε πρόσβαση σε νέες αγορές και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας. Ή για να στείλετε απλώς μια επιστολή στα αγαπημένα σας πρόσωπα.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

33 κριτικές για “DHL

  1. Βασιλης Σ.

    Απαράδεκτοι. Η χειρότερη. Μετά απο τηλεφωνική επικοινωνία μου είπαν θα το παραλάβω σήμερα. Άλλαξα τα ραντεβού μου και περίμενα όλη μέρα. Δεν ήρθε το δέμα μου. Τους πήρα τηλέφωνο. Μου είπαν δεν μπόρεσε να γίνει παράδοση σήμερα και θα την προγραματησουν για αύριο. Δεν συνιστώ την DHL Greece με τπτ.

  2. Giannis Kafousis K.

    Καμία ενημέρωση ότι έπρεπε να γίνει εκτελωνισμός και το δέμα γυρίζει πίσω με συνέπεια 230 ευρώ να γίνουν άφαντα!!!

  3. Dinos S.

    Γενικά είναι οι ποιο αργοί στο οδικό (road shipping / Deutsche Post). Μπορεί να περιμένεις έως και 2 εβδομάδες μόλις φτάσει στις εγκαταστάσεις της DHL στα Σπάτα, ποιο αργοί και από τα ΕΛΤΑ! Μόνο στην Ελλάδα συμβαίνει αυτό! Αν το δεμα σας δεν είναι με την υπηρεσία Express την πατήσατε!

  4. από 29/8 δέμα σταλμένο από Ιταλια , εφτασε 4/9 στις αποθηκες τους στην Αθήνα και σημερα 16/9 ακόμη δεν υπάρχει επίσημη απάντηση , το ψάχνουνε και δεν αναφέρουν την λέξη το χάσαμε . Απαράδεκτοι

  5. Αλεξάνδρα Ρ.

    Περίμενα το πακέτο μου όλη την ημέρα.!!!! Ήρθε ένα μήνυμα ότι πέρασαν και δεν με βρήκαν πριν 2 λεπτά. Όχι μόνο δεν χτύπησαν κουδούνι, ούτε άφησαν σημείωμα στην είσοδο της πολυκατοικίας, όπως γίνεται όταν δεν σε βρίσκουν. Έστειλαν όμως το μήνυμα για να κατοχυρωθούν. Αναξιόπιστοι

  6. Stamatina K.

    Σ’εμένα η προσπάθεια τους να μου φέρουν τα δέματα μου ήταν άψογη, καθώς επίσης και το τηλεφωνικό κέντρο απάντησε γρήγορα με εξερετικη εξυπηρέτηση.

  7. Konstantinos A.

    Κάποιος πείραξε το πακέτο μου και αφαίρεσε αντικείμενο από μέσα. Έγινε επανασυσκευασια και μου απεστάλη. Ζήτησα damage report ώστε να λάβω επιστροφή χρημάτων από το κατάστημα και δεν μου έδωσαν. Μόνο άνοιξαν αόριστα μια υπόθεση με τα γερμανικά ταχυδρομεία.

  8. Leona T.

    Κλέφτες με όλη τη σημασία της λέξεως. Δεν με ενημέρωσα ποτε για το πόσο εκτελωνισμού μου. Μιλούσα με την εξυπηρέτηση πελατών για 2 εβδομάδες περίπου και όλοι έδιναν διαφορετικές πληροφορίες. Κάνεις δεν ήξερε τη δουλειά του προφανώς. Και μου είπαν ότι τα ποσά που μου προανέφερα ήταν παραδείγματα τελικά και όχι το ποσόν που πρέπει να πληρωθεί μέχρι και τη τελευταία μέρα κρατούσαν τα πράγματα μου και δεν μου έλεγαν τι πρέπει να πληρώσω και ήρθε τελικά ένα ποσό των 900 ευρώ ενώ είχα ήδη πλήρωση τη μεταφορά και δεν μου ανέφεραν ποτέ για τη διαδικασία εκτελωνισμού. Απατεώνες .