Οτι χειροτερο. Και μ αρεσει που πληρωνεις και για courier. xa xa xa xa
ΔΕΔΔΗΕ Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για ΔΕΔΔΗΕ:
Η ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. (Διαχειριστής του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας) συστάθηκε με την απόσχιση του κλάδου Διανομής της ΔΕΗ Α.Ε. σύμφωνα με το Ν. 4001/2011 και σε συμμόρφωση με την Οδηγία 2009/72/ΕΚ της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σχετικά με την οργάνωση των αγορών ηλεκτρικής ενέργειας, με σκοπό να αναλάβει τα καθήκοντα του Διαχειριστή του Ελληνικού Δικτύου Διανομής. Σήμερα το μετοχικό κεφάλαιο της Εταιρείας ανήκει κατά 51% στη ΔΕΗ Α.Ε. και κατά 49% στη Macquarie Asset Management.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Απαράδεκτοι!!!!Για να έρθει συνεργείο να αποκατασταθεί η βλάβη μετά από 2 ώρες που δηλώθηκε! Συνεχείς διακοπές ρεύματος με προφανώς πλημμελείς ενέργειες από τα συνεργεία, διότι οι διακοπές συνεχίζονται κάθε μέρα κ φτου κ απ’ την αρχή!
”❌ ΔΕΔΔΗΕ – Παράδειγμα διοικητικής αυθαιρεσίας και καταναλωτικής καταπίεσης
Η εμπειρία μου με τον ΔΕΔΔΗΕ αποτελεί υπόδειγμα καταχρηστικής, αδιαφανούς και αυθαίρετης διοίκησης. Μου επιβλήθηκε πρόστιμο ρευματοκλοπής χωρίς καμία αποδεικτική βάση, χωρίς παρουσία μου, χωρίς δελτίο αυτοψίας, χωρίς πρόσβαση στα ευρήματα, και χωρίς δυνατότητα ουσιαστικής αντίκρουσης.
Ο ΔΕΔΔΗΕ:
• Παραβίασε κατάφωρα το Εγχειρίδιο Ρευματοκλοπών και τον Κώδικα Διαχείρισης Δικτύου.
”• Αγνόησε επιδεικτικά την υποχρέωση ενημέρωσης και ακρόασης του καταναλωτή.
• Κατασκεύασε τεκμαρτή κατανάλωση με αυθαίρετους υπολογισμούς, αδιαφορώντας για τη μόνιμη διαμονή μου στο εξωτερικό και την εποχική χρήση του ακινήτου.
• Απείλησε με διακοπή ρεύματος, αναγκάζοντάς με να πληρώσω υπό επιφύλαξη για να προστατεύσω την παροχή.
Άχρηστοι! Η καταγγελίες θα πέσουν βροχή!
”Επιεικώς απαράδεκτη.
”Διαμέρισμα πολυκατοικίας που έγινε βραχυκύκλωμα στις 23/9 λόγω παλαιότητας του δικτύου.Αποκαταστάθηκε με κόστος των ιδιοκτητών ηλεκτρολογικά η ζημιά και αντικαταστάθηκαν τα ρολόγια εντός 5 ημερών δηλαδή στις 28/9
Πληρώθηκαν 43 € στον ΔΕΔΗΕ και εκδόθηκε πιστοποιητικό ηλεκτρολόγου για καθε διαμέρισμα άμεσα.
Ηλεκτροδοτηθήκαν τα εννέα διαμερίσματα περιπου στα μέσα Οκτωβρίου και τα υπόλοιπα τρία έχουν μείνει χωρίς ρεύμα μέχρι σήμερα.
Στο ένα από αυτά κατοικεί η μητέρα μου ογδόντα οκτώ χρόνων ,με σοβαρά προβλήματα υγείας.
Η επικοινωνία με τον ΔΕΔΗΕ είναι μέσω τηλεφωνικού κέντρου που δέχεται αιτήματα και σου λένε ότι τα καταγράφουν και μέχρι εκεί είναι αρμόδιοι.Με άλλη υπηρεσία του Οργανισμού δεν δικαιούσε να επικοινωνήσεις.Δηλαδή ο πολίτης είναι όμηρος της ΑΕ Απάνθρωποι …,
Δεν είναι Υπηρεσία αλλά η τραγική κατάληξη της χρήσης της τεχνολογίας στην ζωή μας.
”Στα τηλέφωνα απαντά μόνο ένα μηχανικά , τα email καταχωρούνται χωρίς να απαντώνται και ο μόνος τρόπος να συνεννοηθεί κάποιος είναι μέσω των βλαβών.
Ας ελπίσουμε ότι δεν θα καταντήσουν όλες οι Υπηρεσίες έτσι .
Είναι επιεικώς τραγική !
Θεωρώ ότι επιτυχώς η κυβέρνηση μας υποβαθμίζει τα πάντα για να τα ιδιωτικοποιήσει
Κατάσταση τραγική..μήνες περιμένουμε για να μπει νέα παροχή.Απειρα αιτήματα καμία απάντηση.Ακούει κανείς;;;;;;;;; Ζούμε σε οργανωμένο κράτος ; Ελέγχει κανείς; Απαξιούν να απαντήσουν .
”Έχουμε κάνει αίτηση να περάσουν για μέτρηση αλλά μας αγνοούν επανειλημμένα
”έχω κάνει αίτηση για αρχική σύνδεση και δεν υπάρχει καμία απάντηση, παρόλο που αναφέρει ότι θα έχω απάντηση σε 5 εργάσιμες ημέρες. Δεν μπορείς να συνδεθείς και να επικοινωνήσεις με το τμήμα που επεξάργαζεται τις αιτήσεις. Το τμήμα εξυπηρέτησης αναφέρει ότι δεν έχει εικόνα και θα ενημερωθούμε από το αρμόδιο τμήμα, άγνωστο το πότε. Η κατάσταση είναι απλά τραγική.
”Για ενοποίηση 2 ρολογιών και επαύξηση ισχύος έχουν περάσει 5 μήνες κι ακόμα δεν έχουν ολοκληρώσει το αίτημα, παρόλες τις συχνές οχλήσεις που δέχθηκαν. Μάλιστα αρχικά δώσανε λάθος οδηγίες με αποτέλεσμα να κατατεθεί λάθος αίτηση και για το λάθος μας ενημέρωσαν 2 μήνες μετά. Αδιανόητη καθυστέρηση και στα τηλέφωνα δεν βγάζεις άκρη γιατί δεν εξαρτάται από την εξυπηρέτηση πελατών (η οποία ομολογουμένως δεν είναι κακή) η πορεία των αιτημάτων.
”