Nova η καλύτερη εταιρεία για να μάθεις την αρετή της υπομονής. Περιμένα 6 μήνες για να συνδεθεί το fiber ίντερνετ…
ΔΕΔΔΗΕ Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για ΔΕΔΔΗΕ:
Η ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. (Διαχειριστής του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας) συστάθηκε με την απόσχιση του κλάδου Διανομής της ΔΕΗ Α.Ε. σύμφωνα με το Ν. 4001/2011 και σε συμμόρφωση με την Οδηγία 2009/72/ΕΚ της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σχετικά με την οργάνωση των αγορών ηλεκτρικής ενέργειας, με σκοπό να αναλάβει τα καθήκοντα του Διαχειριστή του Ελληνικού Δικτύου Διανομής. Σήμερα το μετοχικό κεφάλαιο της Εταιρείας ανήκει κατά 51% στη ΔΕΗ Α.Ε. και κατά 49% στη Macquarie Asset Management.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Δεν είναι Υπηρεσία αλλά η τραγική κατάληξη της χρήσης της τεχνολογίας στην ζωή μας.
”Στα τηλέφωνα απαντά μόνο ένα μηχανικά , τα email καταχωρούνται χωρίς να απαντώνται και ο μόνος τρόπος να συνεννοηθεί κάποιος είναι μέσω των βλαβών.
Ας ελπίσουμε ότι δεν θα καταντήσουν όλες οι Υπηρεσίες έτσι .
Είναι επιεικώς τραγική !
Θεωρώ ότι επιτυχώς η κυβέρνηση μας υποβαθμίζει τα πάντα για να τα ιδιωτικοποιήσει
Κατάσταση τραγική..μήνες περιμένουμε για να μπει νέα παροχή.Απειρα αιτήματα καμία απάντηση.Ακούει κανείς;;;;;;;;; Ζούμε σε οργανωμένο κράτος ; Ελέγχει κανείς; Απαξιούν να απαντήσουν .
”Έχουμε κάνει αίτηση να περάσουν για μέτρηση αλλά μας αγνοούν επανειλημμένα
”έχω κάνει αίτηση για αρχική σύνδεση και δεν υπάρχει καμία απάντηση, παρόλο που αναφέρει ότι θα έχω απάντηση σε 5 εργάσιμες ημέρες. Δεν μπορείς να συνδεθείς και να επικοινωνήσεις με το τμήμα που επεξάργαζεται τις αιτήσεις. Το τμήμα εξυπηρέτησης αναφέρει ότι δεν έχει εικόνα και θα ενημερωθούμε από το αρμόδιο τμήμα, άγνωστο το πότε. Η κατάσταση είναι απλά τραγική.
”Για ενοποίηση 2 ρολογιών και επαύξηση ισχύος έχουν περάσει 5 μήνες κι ακόμα δεν έχουν ολοκληρώσει το αίτημα, παρόλες τις συχνές οχλήσεις που δέχθηκαν. Μάλιστα αρχικά δώσανε λάθος οδηγίες με αποτέλεσμα να κατατεθεί λάθος αίτηση και για το λάθος μας ενημέρωσαν 2 μήνες μετά. Αδιανόητη καθυστέρηση και στα τηλέφωνα δεν βγάζεις άκρη γιατί δεν εξαρτάται από την εξυπηρέτηση πελατών (η οποία ομολογουμένως δεν είναι κακή) η πορεία των αιτημάτων.
”