ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ
Έκανα αίτηση στις 9/9 στην COSMOTE για κινητή και σταθερή τηλεφωνία. Για την κινητή σήμερα 12/9 δεν έχει ακόμα καταχωρηθεί το αίτημα. Για την σταθερή μού έκλεισε ραντεβού στις 14/6 (δηλ. σε χρόνο παρελθοντα) και ώρα 00:00 (μεσάνυχτα) και 04:00 (ξημερωματα) !!!
Φυσικά έκανα αίτημα ακύρωσης όλων.
Να χαίρεστε την Τεχνητή Νοημοσύνη σας και τα ρομπότ σας!!
Απαράδεκτη εξυπηρέτηση! Μας έκλεισαν ραντεβού για σύνδεση γραμμής και δεν εμφανιστηκε κανενας! Εκανα ολόκληρο ταξίδι τζάμπα και περίμενα 7 ωρες ενώ με είχαν ειδοποιήσει ότι ο τεχνικός θα έρθει ! Απαιτώ να παραιτηθούν από την στιγμή που δεν γνωρίζουν να κάνουν την δουλειά τους! Είναι ντροπής πράγματα
Υπέγραψα συμβόλαιο σταθερού και internet με μηνιαίο κόστος περίπου 23€ και προσφορά 2 μηνών δωρεάν. Παρ’ όλα αυτά, μου χρέωσαν ξαφνικά 94€ χωρίς καμία ενημέρωση. Όταν επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών, μου είπαν ότι «είναι άλλοι αρμόδιοι» και ότι θα με καλέσουν «όταν μπορέσουν». Όταν ρώτησα αν θα γίνει μέσα στην ημέρα, η απάντηση ήταν «δεν γνωρίζω». Η συμπεριφορά αυτή δείχνει πλήρη αδιαφορία για τον πελάτη και καμία διάθεση εξυπηρέτησης. Πολύ απογοητευμένη.
Η εταιρία είναι ένα διεφθαρμένο μονοπώλιο που συμβάλει στην οικονομική δυσκολία όλων των Ελλήνων και αισχροκερδεί εις βάρος της πλειοψηφίας. Οι διαχειριστές του κεφαλαίου της εταιρείας αξίζουν φυλάκιση και κατάσχεση όλης της περιουσίας τους, για εκμετάλλευση και απάτη εκατομμύρια ανθρώπων.
Σε ότι αφορά τη σύνδεση που ειχα στο νομό Αττικής είμαι σχετικά ευχαριστημένος,πολύ αρνητικά όμως το app για android κινητό που κολλάει συνεχώς και πολύ προσοχή όταν είστε σε περιαγωγή,η πολιτικής της εταιρείας είναι απαράδεκτη και δεν ενημερώνει σωστά τον καταναλωτή.Επίσης έχω πολύ κακή εμπειρία απο συμβόλαιο τηλεφώνου,χρησιμοποιώ μόνο καρτοκινητό.
Η χειρότερη εταιρεία εβερ σε σύνδεση από άλλο παροχου. 25μερες αναμο η για νέα σύνδεση με διαδοχικά λάθη… Αδιαφορία τεχνικών και μη… Έχω ταιπωρηθει απίστευτα από τις 18αυγουστου από Σαλα.ινα με έψαχναν Χολαργό… Γολγοθάς να το λύσω μετά απόφασβσαν μόνοι τους να μου αλλάξουν το νούμερο τηλ… Και ακομη σήμερα παλεύω για τη συνδεση γιατί δυστυχώς στη περιοχή μου από το καρτέλ των 3, μόνο η cosmote με διευκολύνει… Οποίος μπορεί να την ΑΠΟΦΎΓΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ
Απλά υπάρχουν ως υπάλληλοι … ανίδεοι να απαντήσουν στις ερωτήσεις που θέτεις- κάποιοι δίνουν και οδηγίες που τις ακούν οι επόμενοι και σου λένε δεν ισχύουν -αλλά πρόθυμοι να σε γράψουν κανονικά στα…. “θα σας καλέσει άμεσα ο πρώτος διαθέσιμος” Μετά από 24 ώρες ο πρώτος διαθέσιμος υπάλληλος ενεργοποιεί την αυτόματη κλήση του συστήματος και γράφει στο αρχείο: “δεν απάντησε!”
Αμέτρητες φορές κάλεσα, ο Άννας με έστειλε στον Καϊάφα και αποτέλεσμα…. ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΗΔΕΝ!!!
Γνωρίζουν το αντικείμενο εργασίας τους;
Η απάντηση είναι ΟΧΙ!!!
Το πιο άχρηστο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών που έχω επικοινωνήσει!
Πάντως συστήνονται και με τα μικρά τους ονόματα…μάλλον γραμμή γνωριμιών είναι!
Τελική αξιολόγηση: -100 (μείον 100)
Η χειρότερη τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών!!!
Αναμονή έως μία ώρα και αυτόματη διακοπή της κλήσης. Για μέρες τώρα, με τις ώρες προσπαθώ να συνδεθώ με εκπρόσωπο χωρίς κανένα αποτέλεσμα.
Να σημειώσω πως μένω σε νησί και δεν υπάρχει κατάστημα.
Ο μόνος λόγος που θα επιλέξω άλλη εταιρεία.!
Απαραδεκτοι, εχω κανει αιτηση αλλαγης απο Nova σε cosmote , ενω ειχαν ξεκινησει οι διαδικασιες, ξαφνικα τους καλω για να μαθω την εξελιξη γιατι εχει καθυστερησει τοσο και οι απαντηση του ηταν «δεν μπορουμε να σας καλεσουμε» ενω 1 εβδομαδα πριν μπορουσαν. Τα ατομα απλα δεν θελουν να ασχοληθούν παραπανω και σε ξεπετανε με δικαιολογίες.
Από τις 25 Ιουνίου έκανα αίτημα για αλλαγή φορητότητας από Vodafone σε cosmote στο σταθερό, μαζί με δύο καρτοκινητά από qu σε cosmote. Ήταν πακέτο για να πάρω κάποιες εκπτώσεις. Ενώ τα καρτοκινητά πέρασαν αμέσως σε αυτούς,το σταθερό για τους δικούς τους λόγους, μετά από δυόμισι μήνες είναι ακόμα στη Vodafone. Με αποτέλεσμα οι εκπτώσεις να μην έρθουν ποτέ σε μένα και η Vodafone (αφού έχει λάβει την αίτηση φορητότητας) να με χρεώνει το δικό της πάγιο χωρίς εκπτώσεις. Οι δε υπάλληλοι με παρέπεμπαν από τον ένα στον άλλο , με δεκάδες τηλ από μένα σ’ αυτούς χωρίς να είναι καθόλου χρηστικοί. Απαράδεκτοι… μακριά…
ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ
”Έκανα αίτηση στις 9/9 στην COSMOTE για κινητή και σταθερή τηλεφωνία. Για την κινητή σήμερα 12/9 δεν έχει ακόμα καταχωρηθεί το αίτημα. Για την σταθερή μού έκλεισε ραντεβού στις 14/6 (δηλ. σε χρόνο παρελθοντα) και ώρα 00:00 (μεσάνυχτα) και 04:00 (ξημερωματα) !!!
Φυσικά έκανα αίτημα ακύρωσης όλων.
Να χαίρεστε την Τεχνητή Νοημοσύνη σας και τα ρομπότ σας!!
Απαράδεκτη εξυπηρέτηση! Μας έκλεισαν ραντεβού για σύνδεση γραμμής και δεν εμφανιστηκε κανενας! Εκανα ολόκληρο ταξίδι τζάμπα και περίμενα 7 ωρες ενώ με είχαν ειδοποιήσει ότι ο τεχνικός θα έρθει ! Απαιτώ να παραιτηθούν από την στιγμή που δεν γνωρίζουν να κάνουν την δουλειά τους! Είναι ντροπής πράγματα
”Υπέγραψα συμβόλαιο σταθερού και internet με μηνιαίο κόστος περίπου 23€ και προσφορά 2 μηνών δωρεάν. Παρ’ όλα αυτά, μου χρέωσαν ξαφνικά 94€ χωρίς καμία ενημέρωση. Όταν επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών, μου είπαν ότι «είναι άλλοι αρμόδιοι» και ότι θα με καλέσουν «όταν μπορέσουν». Όταν ρώτησα αν θα γίνει μέσα στην ημέρα, η απάντηση ήταν «δεν γνωρίζω». Η συμπεριφορά αυτή δείχνει πλήρη αδιαφορία για τον πελάτη και καμία διάθεση εξυπηρέτησης. Πολύ απογοητευμένη.
”Η εταιρία είναι ένα διεφθαρμένο μονοπώλιο που συμβάλει στην οικονομική δυσκολία όλων των Ελλήνων και αισχροκερδεί εις βάρος της πλειοψηφίας. Οι διαχειριστές του κεφαλαίου της εταιρείας αξίζουν φυλάκιση και κατάσχεση όλης της περιουσίας τους, για εκμετάλλευση και απάτη εκατομμύρια ανθρώπων.
”Σε ότι αφορά τη σύνδεση που ειχα στο νομό Αττικής είμαι σχετικά ευχαριστημένος,πολύ αρνητικά όμως το app για android κινητό που κολλάει συνεχώς και πολύ προσοχή όταν είστε σε περιαγωγή,η πολιτικής της εταιρείας είναι απαράδεκτη και δεν ενημερώνει σωστά τον καταναλωτή.Επίσης έχω πολύ κακή εμπειρία απο συμβόλαιο τηλεφώνου,χρησιμοποιώ μόνο καρτοκινητό.
”Η χειρότερη εταιρεία εβερ σε σύνδεση από άλλο παροχου. 25μερες αναμο η για νέα σύνδεση με διαδοχικά λάθη… Αδιαφορία τεχνικών και μη… Έχω ταιπωρηθει απίστευτα από τις 18αυγουστου από Σαλα.ινα με έψαχναν Χολαργό… Γολγοθάς να το λύσω μετά απόφασβσαν μόνοι τους να μου αλλάξουν το νούμερο τηλ… Και ακομη σήμερα παλεύω για τη συνδεση γιατί δυστυχώς στη περιοχή μου από το καρτέλ των 3, μόνο η cosmote με διευκολύνει… Οποίος μπορεί να την ΑΠΟΦΎΓΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ
”Μπράβο στην κυρία Π για την άψογη ήρεμη κ υπομονετική εξυπηρέτηση. Ευχαριστούμε.
”Απλά υπάρχουν ως υπάλληλοι … ανίδεοι να απαντήσουν στις ερωτήσεις που θέτεις- κάποιοι δίνουν και οδηγίες που τις ακούν οι επόμενοι και σου λένε δεν ισχύουν -αλλά πρόθυμοι να σε γράψουν κανονικά στα…. “θα σας καλέσει άμεσα ο πρώτος διαθέσιμος” Μετά από 24 ώρες ο πρώτος διαθέσιμος υπάλληλος ενεργοποιεί την αυτόματη κλήση του συστήματος και γράφει στο αρχείο: “δεν απάντησε!”
”Αμέτρητες φορές κάλεσα, ο Άννας με έστειλε στον Καϊάφα και αποτέλεσμα…. ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΗΔΕΝ!!!
Γνωρίζουν το αντικείμενο εργασίας τους;
Η απάντηση είναι ΟΧΙ!!!
Το πιο άχρηστο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών που έχω επικοινωνήσει!
Πάντως συστήνονται και με τα μικρά τους ονόματα…μάλλον γραμμή γνωριμιών είναι!
Τελική αξιολόγηση: -100 (μείον 100)
Σε μια Ελλάδα γεμάτο νταβατζήδες πληρώνουμε κάθε μήνα για παροχες και δεν έχουμε παροχές..
”Η χειρότερη τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών!!!
”Αναμονή έως μία ώρα και αυτόματη διακοπή της κλήσης. Για μέρες τώρα, με τις ώρες προσπαθώ να συνδεθώ με εκπρόσωπο χωρίς κανένα αποτέλεσμα.
Να σημειώσω πως μένω σε νησί και δεν υπάρχει κατάστημα.
Ο μόνος λόγος που θα επιλέξω άλλη εταιρεία.!
Απαραδεκτοι, εχω κανει αιτηση αλλαγης απο Nova σε cosmote , ενω ειχαν ξεκινησει οι διαδικασιες, ξαφνικα τους καλω για να μαθω την εξελιξη γιατι εχει καθυστερησει τοσο και οι απαντηση του ηταν «δεν μπορουμε να σας καλεσουμε» ενω 1 εβδομαδα πριν μπορουσαν. Τα ατομα απλα δεν θελουν να ασχοληθούν παραπανω και σε ξεπετανε με δικαιολογίες.
”Από τις 25 Ιουνίου έκανα αίτημα για αλλαγή φορητότητας από Vodafone σε cosmote στο σταθερό, μαζί με δύο καρτοκινητά από qu σε cosmote. Ήταν πακέτο για να πάρω κάποιες εκπτώσεις. Ενώ τα καρτοκινητά πέρασαν αμέσως σε αυτούς,το σταθερό για τους δικούς τους λόγους, μετά από δυόμισι μήνες είναι ακόμα στη Vodafone. Με αποτέλεσμα οι εκπτώσεις να μην έρθουν ποτέ σε μένα και η Vodafone (αφού έχει λάβει την αίτηση φορητότητας) να με χρεώνει το δικό της πάγιο χωρίς εκπτώσεις. Οι δε υπάλληλοι με παρέπεμπαν από τον ένα στον άλλο , με δεκάδες τηλ από μένα σ’ αυτούς χωρίς να είναι καθόλου χρηστικοί. Απαράδεκτοι… μακριά…
”