Cosmote Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.5 από 395 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Cosmote:

Ένας κόσμος, καλύτερος για όλους.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

395 κριτικές για “Cosmote

  1. ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Γ.

    Εξαίρετος επαγγελματισμός κ άριστη τεχνογνωσία επίλυσης από τον υπάλληλο της cosmote, κύριο Τ Ιωάννη, για ένα τεχνικό θέμα, που αντιμετώπιζα για μεγάλο χρονικό διάστημα.
    Σας ευχαριστώ πολύ, για την συνέπεια σας κ την ουσιαστική προσέγγιση σας.

  2. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Α.

    Φ Ευδοκία η καλύτερη εξυπηρέτηση ever….Μπράβο της

  3. Αρχές Ιουλίου περάσανε οπτική ίνα στην πολυκατοικία μας . Την περασμένη εβδομάδα έχουν ξεκολλήσει όλα τα κανάλια έχουν πέσει κάτω έχουν βγεί οι οπτικές ίνες κρέμονται από τα ταβάνια κάτω στα πατώματα στα σκαλιά …με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να περπατήσουμε . Την Παρασκευή έπεσε ένα κοριτσάκι και όλα αυτά τους αφήνουν αδιάφορους . Το μόνο που μου λένε είναι ότι καταχωρήθηκε το αίτημα …

  4. Aggelos M.

    Αν μπορουσα θα εβαζα αρνητικη βαθμολογια. Προσπαθω να κόψω ενα σταθερο ενα χρονο τωρα. Για οποιον δε ξερει κανεις αιτημα και μετα περιμενεις τηλεφωνο. Στη δικη μου περιπτωση ηταν ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΗ φαση χτυπησε δε χτυπησε μια φορα το κινητο μου και στα καπακια μυνημα οτι δε μπορεσαμε να επικοινωνησουμε μαζι σας.. Επρεπε να ταξιδεψω στο εξοχικο και να τους παρω τηλ απο εκει καθώς αυτο το τηλέφωνο ήθελα να κόψω. Σήμερα ένα χρονο μετα έμαθα ότι ακόμα και να σταματησω να πληρωνω γιατι προφανως οι ανθρωποι με κοροιδευουν οι λογαριασμοι συνεχίζονται κανονικα. 1 έτος λοιπόν από λογαριασμούς ΤΣΑΜΠΑ τελείως με μία λέξη ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ περιμενω να συμπληρωθουν οι μήνες του συμβολαιου και θα πάρω τα 12 τηλ της εταιρείας μου καθως και ότι κινητο σταθερο έχω σε αυτούς… Κρίμα κάποτε η εταιρεία ίσως αξιζε κάτι ΚΡΙΜΑ

  5. Παντελής Α.

    Απορώ γιατί είστε ακόμα ανοιχτή ταχύτητα ίντερνετ 100kbs εν έτει 2025

  6. Mavridou Kyriakh K.

    Μαυρίδου -Εξαιτίας λάθους του τεχνικού σας ο οποίος όταν ήρθε να βάλει οπτική ίνα στο απέναντι διαμέρισμα πήρε το δικό μου κανάλι για οπτική ίνα όταν ήρθε ο δικός μου πάροχος (NOVA) δεν μπόρεσε φυσικά να ολοκληρώσει την σύνδεση. 22 /7 θα έπρεπε να περιμένω στο σπίτι για να γίνει από εσάς η διόρθωση στο εσωτερικό τη πολυκατοικίας για να ανοίξω δεν ΗΡΘΕ ΚΑΝΕΙΣ. και έχω και μάρτυρες γι’ αυτό (τεχνικός από την ΝΟVA έβαζε οπτική ίνα στην αδερφή την ίδια μέρα). Μετά μου είπαν 23/7 πάλι ΚΑΝΕΙΣ. Στην αναφορά τους προς την NOVA αναφέρουν ότι ήτα κλειστά. Εκτός από αρχάριοι είναι και εγώ δεν ξέρω πως να τους χαρακτηρίσω. Τώρα μου δωσανε ραντεβού χωρίς σταθερή ώρα για τις 28/7 Θα κάτσω στην είσοδο τη πολυκατοικίας από τις 7 το πρωί και θα περιμένω αν και αυτή τη φορά δεν έρθουν θα κάνω αναφορά

  7. Irene H.

    Εχουμε εδω και 9 μηνες που μας υποσχονται να μας στειλουν ασυρματο ρουτερ επειδη το σταθερο εχει κατω απο 5 ταχυτητα. Εχουμε παρει πανω απο 10 φορες τηλεφωνο και καθε φορα μας υποσχονται οτι μας εχουν βαλει σε προτεραιοτητα, μας εχοθν γραψει κανονικα, η πιο απαισια εταιρεια και αν δεν ειχανε μονοπωλειο σε πολλες περιοχες θα ειχαν κλεισει το σκατομαγαζο

  8. Zaxaroula N.

    Καταγγελία για Αδυναμία Πρόσβασης στο Διαδίκτυο σε Περιαγωγή και Πλημμελή Εξυπηρέτηση από ΠάροχοΜε την παρούσα επιθυμώ να καταγγείλω τον πάροχο [COSMOTE] για σοβαρή δυσλειτουργία των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας και συγκεκριμένα για πλήρη αδυναμία πρόσβασης στο διαδίκτυο κατά την περιαγωγή στο εξωτερικό, παρά την ύπαρξη ενεργού και απεριόριστου πακέτου δεδομένων.
    Από 16/7/2025 και για διάστημα τουλάχιστον 7 hμερών, δεν είχα καμία δυνατότητα σύνδεσης στο διαδίκτυο, γεγονός που προκάλεσε σοβαρές επιπτώσεις στην επαγγελματική μου δραστηριότητα, δεδομένου ότι εργάζομαι εξ αποστάσεως και δεν διαθέτω σταθερή σύνδεση στη χώρα που βρίσκομαι.ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ 26 ΩΡΕΣ
    Έχω επανειλημμένως επικοινωνήσει με το τεχνικό τμήμα της εταιρείας, τόσο εγώ από το εξωτερικό όσο κα

  9. Dimitra F.

    Από πέρσι τον Απρίλιο είχε πρόβλημα το ΟΤΕ TV με αποτέλεσμα να τους καλέσω για να δηλώσω την βλάβη . Μετά από επανειλημμένες οχλήσεις μου με διαβεβαίωναν οι εκάστοτε υπάλληλοι ότι θα λυθεί το πρόβλημα πράγμα που δεν έγινε ποτέ . Από τον Ιανουάριο φέτος τους έχω καλέσει 100 φορές κι έχω δηλώσει ότι θέλω να διακόψω την συνεργασία . Μετά από 6 μηνες και αφού έχω παραδόσει τον εξοπλισμό με ενημέρωσαν μόλις σήμερα ότι έχει γίνει διακοπή αλλά από τα 132€ που με είχαν χρεώσει ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ μου κάνουν έκπτωση και μου αφαιρούν να 100€ . Ρε δεν πάνε καλά εκεί μέσα . Θέλουν να τους πληρώνουμε χωρίς να παρέχουν υπηρεσίες . ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ COSMOTE. ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ.

  10. Αθανάσιος Σ.

    Με κάλεσαν με έβαλαν σέ αναμονή καί μετά από 20 λεπτά έπεσε η γραμμή Απαράδεκτοι…..

  11. ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Τ.

    Πριν από μία ώρα με πήραν τηλέφωνο από το 13888 εκπρόσωπος της cosmote για έρευνα με αντάλλαγμα 10 gigabyte δώρο στο κινητό μου Το δώρο τους δεν ήρθε ποτέ Μην εμπιστεύεστε την Cosmote

  12. Δήμητρα Μ.

    Θα ήθελα να ευχαριστήσω την κυρία Δ.Αργυρω για την άμεση εξυπηρέτηση που μου παρείχε. Δεν αλλάζω την κοσμοτε..

  13. Νίκος Λ.

    Έχεις βλαβη; αμέσως σε εξυπηρετούν και δίνουν και data για μείνεις συνδεδεμένο το ίντερνετ. Δεν αλλάζω το cosmote με τίποτα, είμαι δεκαετίες ευχαριστημενος πελάτης. Μπράβο

  14. Θάνος Α.

    Από τότε που μας έβαλε προσφορά 100 mpps κολλάει το internet και κατεβαίνει και ανεβαίνει δηλαδή κλείνει το ίντερνετ και ξανανοίγει μετά από 5 λεπτά είχα 50 apps και δεν κόλλαγε καθόλου δεν μπορώ να παίξω με τους φίλους μου γιατί γίνεται αυτό δηλαδή τι προσφορά είναι αυτή αν το ίντερνετ κολλάει και κλείνει κι ανοίγει μετά από 5 λεπτά και από απορία είμαι 18 παίζω fortnite με τους φίλους μου και δεν με αφήνει να παίξω λόγω ίντερνετ αυτού του προβλήματος φτιάξτε το έλεος θέλετε κι άλλες κρητικές ένα αστέρι

  15. Διονύσιος Μ.

    Απαράδεκτοι όσον αφορά την εξυπηρέτηση .
    Μετά από 2,5 μήνες και χωρίς λόγο καθυστέρησης, από τη λένε και οι ίδιοι ότι δεν υπάρχει δηλαδή στο αρχείο τεχνική αιτία για οποιοδήποτε κόλλημα παρόλα αυτά μετά από πάρα πολλά τηλέφωνα και με απορία εκ μέρους τους κατάφερα να έχω ίντερνετ.
    ο εξοπλισμός φαινόταν ότι έχει αποσταλεί δεν ήρθε ποτέ και αναγκάστηκα να ξανακάνω αναφορά , πάλι με απορία από μέρους τους!
    Ήλπιζα ότι μετά από την αγορά τους από τη γερμανική telecom να υπάρξει κάποια οργάνωση και συνέπεια αλλά από ότι βλέπω είναι χειρότερα τα πράγματα.

  16. ΕΛΕΝΗ Τ.

    Σας γνωρίζω ότι με προσφορά που έγινε από την εταιρεία σας μετέφερα το σταθερό τηλέφωνό 27xxxxxxx από την Nova στην εταιρεία σας.
    Όπως με ενημέρωσαν θα μπορούσα με την μεταφορά του σταθερού τηλεφώνου να έχω δυο καρτοκινητα τηλέφωνα στα οποία θα ανανεώνεται το πακέτο κάθε μήνα χωρίς εγώ να καταβάλλω 13 ευρώ, όπως μπορείτε να δείτε από το αρχείο σας μέχρι τότε είχα ενεργοποιήσει πάγια εντολή κάθε μήνα, την οποία διέκοψα τον Ιανουάριο. Το Δώρο ήταν 1000 λεπτά ομιλίας και 3 gb.
    Σήμερα μου διαγράψετε 14.500 χρόνο ομιλίας από το καρτοκινητό της κόρης μου και 5.300 μηνύματα γιατί αποφασίσατε ότι η ενεργοποίηση πακέτου θα γίνεται ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΑ (Πιερακάκη ακούς) και όχι αυτόματα. Με εξαπατήσατε!!!

  17. Αννα Τ.

    Αγενείς , καθόλου καλή εξυπηρέτηση !

  18. ΓΕΩΡΓΙΟΣ Τ.

    απατεωνεσ περνου τα λευτα απο το καττοκινητο και κλεινουν το τηλεφωνο και δεν εχω τι αλλο να πω. μακρια απο cosmote.!!!!!!!

  19. Νικολεττα Π.

    Εξυπηρετηση μηδεν.
    Κ αναμονη στο τηλεφωνο πανω απο μια..κ ακομη περιμενω στην αναμονη.

  20. Αννα Ρ.

    Δεν ενημερωθηκα απο το καταστημα οτι το πακετο combo to all δεν θα μπαινει αυτοματα αν και ρωτησα με αποτελεσμα να χρεώνομαι για κλησεις! Τοσο καιρο αυτοματα εμπαινε. Καλεσα την εξυπηρετηση πελατων κ στα 3 λεπτα μού εκλεισαν τη γραμμη!