Ο7 Απριλίου εκανα αίτηση για οπτική ίνα, Σήμερα είναι 02 Αυγουστου και ακόμη ούτε για αυτοψία ήρθαν. Οπότε μιλάω μαζί…
Alpha Bank Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Alpha Bank:
Η Alpha Bank ιδρύθηκε to 1879 και είναι ένας από τους μεγαλύτερους Ομίλους του χρηματοοικονομικού τομέα στην Ελλάδα.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Απαράδεκτοι γενικώς. Στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες άθλιοι. Δεν λειτουργει τπτ όμως. Τηλεφωνικά επίσης. Αφού ανέφερα ότι δεν μπορώ να κλείσω ραντεβού ούτε από τη σελίδα ούτε από την εφαρμογή μου είπαν να επισκεφθώ κατάστημα για να κλείσω ραντεβού. Έναν λογαριασμό μισθοδοσίας πρέπει να ανοίξω. Και δεν με εξυπηρετούν καθώς λένε δεν υπάρχει διαθέσιμος υπάλληλος. Μάλιστα μου έκαναν και υπόδειξη να ζητήσω από τον εργοδότη μου να με πληρώσει σε άλλη τράπεζα μια φορά. Δε θα γίνει κάτι λέει.. . Έλεος.
”Η βιντεοκληση για επικαιροποιηση δεν λειτουργεί επίσης
Μου στέλνουν email για να με ενημερώσουν για τα δανεικά προϊόντα. Όταν πριν δύο χρόνια χρειάστηκα να πάρω δανειοδότηση για αυτοκίνητο και ζήτησα δάνειο ο διευθυντής στο κατάστημα μου είπε ότι δεν μπορώ να πάρω δάνειο και καλύτερα θα ήταν να μην πάρω αυτοκίνητο καινούριο αλλα μεταχειρισμένο με τα λεφτά που ήδη διέθετα. Πήγα στην eurobank μου το χορήγησαν σε τρεις μέρες και ενώ έπρεπε να το εξοφλήσω σε τέσσερα χρονια το εξοφλήσω σε δύο. Οπότε δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μου στέλνουν μνμ για δάνειο ενώ δεν το χρειάζομαι και εφόσον όταν το χρειάστηκα με απορρίψανε. Μακρυά. Η χειρότερη τράπεζα.
”Απαράδεκτοι είναι.εχο ένα σπίτι θα φάει πούλημα.
”Απαράδεκτη λειτουργια στο ΑΤΜ μπλοκαρει το συστημα παρακρατοντας τα χρηματα τις αργιες και στην υποστηριξη σου λενε την πρωτη εργασιμη θα λυθει το θεμα και αν εσυ καιγεσαι δεν μπορεις να κανεις τιποτε .
”Η χειροτερη τραπεζα στην εξυπηρέτηση , και η καλυτερη στην ταλαιπωρία
”Aπαράδεκτη εξυπηρέτηση, απρόθυμοι υπάλληλοι και Διευθύντρια κυρίως, πάνω από ένας μήνας χρειάστηκε για να ενεργοποιηθεί λογαριασμός μου μετά από ραντεβού σε άλλο κατάστημα, Όταν τελικά ενεργοποιήθηκε έπρεπε να παρακαλάω να εισπράξω τα χρήματά ΜΟΥ από τον λογαριασμό ΜΟΥ, γιατί έπρεπε να κλείσω άλλο ραντεβού για έκδοση κάρτας. Η συνδικαιούχος δεν μπορούσε να κάνει ανάληψη, παρόλο που είχε στοιχεία για επικαιροποίηση των στοιχείων του, γιατί η υπεύθυνη ήθελε να κλείσω άλλο ραντεβού ως κύρια δικαιούχος για να δώσω τη συναίνεσή μου (μιλάμε για μητέρα και κόρη) Αντιλήφθηκα ότι γενικά η τακτική είναι ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ το κατάστημα. Η χειρότερη τράπεζα και στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση.
”μου στειλανε συστημενο γταμμα χωρις στοιχεια και με τραβηξανε πρωι πρωι στο ταχυδρομειο για να λαβω μια επιστολη μετα απο 8 χρονια που δε χρησιμοποιω το λογαριασμο οτι θα ληξει αν δεν τον ενεργοποιησω ενω θα μπορουσαν να μου το στειλουν κατευθειαν στο σπιτι εχασα το χρονο μου χωρις λογο απαραδεκτοι!!!!!!!!
”απαραδεκτη εξυπηρετυση απο το καταστημα 154! δυο φορες έκλεισα τηελεφωνικο ραντεβου, όπου δε με πήραν ποτέ! κάλεσα εγώ, όπου φυσικά δεν απάντησε κανείς κ στο μαιλ που έκανα το αίτημα μου, όσες απαντήσεις πήρα, χειρότερες κι από ΑΙ !
”Ευχαριστούμε την τράπεζα και τους αρμόδιους υπαλλήλους πρώτον για την άμεση ενημέρωση που τύχαμαι για την παράνομη άντληση ποσών από την πιστωτική μας κάρτα και δεύτεον για την ταχύτατη αποκατάσταση της βλάβης που υποστήκαμε.
”Βλαδίμηρος Κωνσταντινίδης
Κιλκίς
Εξυπηρέτηση κ ενημέρωση εξαιρετική από τον Κ Π. για το “εξοικονομώ ”
”Με καθοδήγησε άψογα…
Έχω υποβάλει αίτηση για νέα χρεωστική κάρτα λόγω κλοπής, από τις 22/1 και μέχρι σήμερα δεν έχει εκδοθεί (7/2)
”Στην τηλεφωνική επικοινωνία μου είχαν πει σε τρεις έως τέσσερις εργάσιμες θα την παραλάβω από το υποκατάστημα της τράπεζας.
Απαράδεκτοι και αδιάφοροι χωρίς το στοιχειώδη επαγγελματισμό.
Ίσως η χειρότερη τράπεζα που έχω επισκεφθεί Ιάσονος με Ιωλκού στο Βόλο. Το προσωπικό δεν ήθελε με τίποτα να μας εξυπηρετήσει, ίσως και να ήταν λίγο
”επιθετικό.
Θέλοντας να βοηθήσω την κόρη μου να ανοίξει λογαριασμό μισθοδοσίας και έρχονταν εξουσιοδότηση, αρνήθηκαν να παραλάβουν τα σχετικά έγγραφα ουτως ωστε να έλθει η ίδια στην τράπεζα μόνο για τις υπογραφές. Παρά τη διαβεβαίωση τους ότι θα τελειώσει η διαδικασία σε λιγότερο από 15 λεπτά είμαστε στην τράπεζα 80 λεπτά με αποτέλεσμα να αργήσει στη δουλειά της .
Δυστυχώς μου διαφεύγει το όνομα της κυρίας στο κατάστημα Ευόσμου στην Μεγάλου Αλεξάνδρου δεν έχω λόγια γ την εξυπηρετηση κ την βοήθεια που μου προσέφερε
”Έχω κάνει αίτηση για αντικατάσταση χρεωστικής κάρτας από 13/8 δεν την έστειλαν…μετά έκανα άλλες 2 αιτήσεις και ακόμα περιμένω ….παίρνω τηλέφωνο την εξυπηρέτηση μου λένε είναι έτοιμο είναι στον δρόμο…..έχουν περάσει 3 εβδομάδες από την 3η αίτηση… απαράδεκτη…..και λόγο δουλειάς δεν μπορώ να κάνω συναλλαγές…. έλεος
”