Στη μηλο το καταστημα ειναι λίαν επιοικος απαραδεκτο.κακη εξηπιρετιση οποτε παρεις τηλεφωνο δεν απαντανε ποτε
ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για ACS Courier:
Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Στη μηλο το καταστημα ειναι λίαν επιοικος απαραδεκτο.κακη εξηπιρετιση οποτε παρεις τηλεφωνο δεν απαντανε ποτε
”Πήγα σήμερα να παραλάβω το δέμα μου και μου έδωσαν άλλο δεμα από την εταιρία σας και πλήρωσα 161,10 ευρώ, επειδή βιαζόμουμ πλήρωσα και έφυγα και στο σπίτι συνειτοποιησα ότι το πακέτο προοριζόταν για άλλον που παρέδωσα εγώ και μου έδωσε τα χρήματα, τώρα εγώ ακόμα περιμένω το πακέτο μου και ενημέρωσα και την acs στην Αθήνα ενώ εγώ βρίσκομαι Ζακυνθο να παραδοθεί το δέμα στην πόρτα μου λόγω του ότι η acs στη Ζάκυνθο ειναι η χειρότερη μεταφορική , δεν παραδίδουν ποτέ δέμα και όταν σου στέλνουν μηνυμα λένε δεν βρίσκουμε το παραλήπτη και επίσης δε σηκώνουν ποτέ τηλεφωνο!
”Η χειρότερη κούριερ
”Επικοινώνησα με έναν από (ACS COURIER ΒΡΑΧΑΤΙΟΥ)για να παραλάβω το δέμα του είπα θα επικοινωνήσω μαζί του μετά τις 1 για να ξέρω αν θα είναι κάποιος σπίτι με παίρνει τηλέφωνο και μου έκανε κήρυγμα γιατί δεν του είπα από πριν ότι δεν θα είναι κάποιος σπίτι του λέω για αυτό σας είπα ότι θα σας πάρω στις μία για να μάθω και μου το έκλεισε τα μούτρα
Η άπλυτη ξεφτίλα είσαι
Η ΑCS της Κρεμαστής Ρόδου είναι επιεικώς απαράδεκτη. Μονίμως η διεύθυνση του σπιτιού μου είναι άγνωστη ( με μια απλή αναζητηση στο google αν δεν την γνωρίζουν « γίνεται γνωστή». Αν κάνεις το ΤΡΟΜΕΡΟ λάθος να μην απαντήσεις σε κλήση του διανομέα τους τελείωσε… έπαιρνα τον αριθμό του τουλάχιστον 15 φορές και μου το έκλεινε.. για να παραλάβει κανείς το δέμα που περιμένει πρέπει να πάει στο φυσικό κατάστημα. Όπου εκεί ουρές ατελείωτες… όπου εκεί αν τολμήσεις να παραπονεθείς αντιμετωπίζεις ειρωνεία και φυσικά άρνηση όλων όσων ισχυρίζεσαι. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ. Σε αντίθεση με της πόλης της Ροδου που είναι ολοι άψογοι. .. ΑΝ κάποια υπεύθυνος των κεντρικών της ACS διαβάζει τα σχόλια επιληφθείτε! Αλλάξτε αντιπρόσωπο!
”Η χειρότερη Εταιρία courier όλων απαράδεκτη συμπεριφορά απαράδεκτη εξυπηρέτηση καλύτερα να την κλείσουν
”Απαράδεκτοι… ψάχνω μια αποστολή εδώ και μια εβδομάδα με ένα POS και ο υπάλληλος της ACS πάρου σηκώνει το τηλέφωνο και μου λέει δε μπορώ να εξυπηρετήσω τώρα και μου το κλείνει.
”Αcs Hρακλεια Σερρων.αμεση εξυπηρετηση.το προσωπικο ευγενεστατο.δε θα σναφερθω σε ονοματα.ειναι προσωπικα τους δεδομενα.τους ευχαριστω πολυ ολους .
”Ψεύτες κοροϊδεύουν το κόσμο απαράδεκτη ό,τι χειρότερο υπάρχει
”Δυστυχώς, η εμπειρία μου με τη συγκεκριμένη ταχυμεταφορική στην Καλαμάτα είναι συνεχώς αρνητική. Δεν είναι η πρώτη φορά που το δέμα μου δεν παραδόθηκε. Την πρώτη φορά ισχυρίστηκαν ότι δεν έβρισκαν τη διεύθυνση, ενώ είναι απολύτως σωστή και εύκολα εντοπίσιμη. Αυτή τη φορά, η δικαιολογία ήταν “άγνωστος παραλήπτης”. Σε καμία από τις δύο περιπτώσεις δεν υπήρξε προσπάθεια επικοινωνίας μαζί μου, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούμαι και να αναγκάζομαι να πηγαίνω στο κατάστημα για να παραλάβω μόνη μου. Θεωρώ απαράδεκτο για μια εταιρεία ταχυμεταφορών να μην μπορεί να προσφέρει ούτε τα βασικά: σωστή παράδοση και επικοινωνία με τον πελάτη.
”Ψευδείς ισχυρισμοί για την μη παραδοση πακετου την προγραμματισμενη ημερομηνια (λανθασμενη ελλιπης διεύθυνση) και υποσχεση τόσο απο τα κεντρικα οσο και απο το καταστημα Συρου (εχω τα στοιχεια των υπευθηνων) ότι θα παραδοθει το δεμα μεχρι το τέλος της ημερας διότι περιειχε φαρμακα που ομως δεν τηρήθηκε. Πολλα τα ψεματα.
”Απαράδεκτη εταιρεία. Ενώ ήταν υποχρεωμένη να φέρει την παραγγελία μου στη διεύθυνσή μου, όπως συμφωνήθηκε με το κατάστημα αγοράς της παραγγελίας μου, εκείνη μου έστειλε μήνυμα να επιλέξω αν ήθελα να το παραλάβω από δικό τους ACS Locker. Φυσικά δεν απάντησα για να έρθει στη διεύθυνση μου. Μετά από λίγα λεπτά με ειδοποίησαν ότι τοποθετήθηκε στο Locked τους. Αυτό γίνεται κάθε φορά με την ACS. Η χειρότερη εταιρεία κούριερ.
”Δεν παραδέχονται ποτέ τα πακέτα μου στέλνουν μήνυμα ότι δεν βρήκαν τον αποστολέα και πρέπει εγώ να πάω στο κοντινότερο κατάστημα να παραλάβω το πακέτο μου ενώ έχω πληρώσει μεταφορικά
”Απαράδεκτη εταιρεία,
”βασανιστική αναμονή,υπερβολικές καθυστερήσεις,μηδενική εξυπηρέτηση,αγενές προσωπικό.
Απαράδεκτοι
”Ή χειρότερη εταιρία κούριερ απορώ γιατί οι εταιρίες συνεχίζουν και συνεργάζονται μαζί τους
Το πακέτο μου ειχ σταλεί στο locker και δεν ειδοποιήθηκα ποτε
Απαράδεκτοι και τραγικοί, ο διανομέας και το γραφείο εξυπηρέτησης στην Χαλκίδα. Ένα από τα πολλά που έκαναν ενώ περιμένω στο δρόμο έξω από το σπίτι μου για την παραλαβή του δέματος (κατόπιν συνενοήσεως με τον διανομέα), οποίος δεν ήρθε ποτέ, στο tracking αποστολής στο site τους μου έστειλαν μήνυμα ότι η παράδοση δεν έγινε με αιτιολογία ΑΠΩΝ. Στο δέμα υπήρχαν ευπαθεί προϊόντα, και από Πέμπτη που έγινε το παραπάνω συμβάν μου έδινε η εφαρμογή τους νέα παράδοση την ΔΕΥΤΕΡΑ!!!!!!!! Πρέπει να είναι πολύ υπερήφανοι για το μαγαζάκι τους!!!!! Μπορείτε ακόμα πιο χαμηλά και χωρίς μεγάλη προσπάθεια!!!!!
”Χάλασε το locker δεν άνοιγε παρ΄όλ΄αυτά καταγράφηκε ότι το παρέλαβα. Ενημέρωσα άμεσα με μήνυμα και τηλεφωνικά, μετά από δύο μήνες δεν υπάρχει καμία πρόοδος ως πρός το τι έγινε το δέμα που έπρεπε να παραλάβω
”Απαράδεκτοι! Δεν βρίσκεις άνθρωπο να σε εξυπηρέτηση. Ενώ έχω βάλει την διεύθυνση του σπιτιού και μόνο συνεχίζουν να μου στελνουν σε locker τα δέματα. Τώρα λείπω ήθελα να κάνω επέκταση προσπάθησα με όλους τους τρόπους να επικοινωνήσω αλλά ούτε το τηλέφωνο δεν σήκωσαν ούτε email απάντησαν ούτε στην εφαρμογή μπόρεσα να κάνω κάτι ούτε με τα ρομπότ μπορούσα να επικοινωνήσω προφανώς..
”Καλησπέρα. Είναι ότι να ναι. Με παίρνουν τηλ. Για κάποιο δέμα όπου δεν μου είχε έρθει κωδικός και μου είπαν να περάσω από το κατάστημα Κερατσινίου μετά τις 17:30. Από Κορυδαλλό πήγα Κερατσίνι και εκεί μου είπαν ότι δεν το έχουν και ότι θα πάρουν τηλ. Να μου το φέρουν σπίτι ότι το κουτί είναι κλειδωμένο και ένα σωρό άλλα. Ωραία λέω να πάω να το πάρω από εκεί όχι δεν μπορείτε μου λένε. Έφαγα μια ταλαιπωρία χωρίς αποτέλεσμα. Και στο παρελθόν είχε γίνει κάτι αντίστοιχο. Έλεος και ντροπή τους. Αν δεν μπορούν να κάνουν την δουλειά τους να πάνε σπίτια τους. Και παρακάτω που γράφεται ποτέ με εξυπηρέτησε ΔΕΝ ΜΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΉΣΕ.
”Ίσως ό,τι χειρότερο και απεχθέστερο αναφορικά με μεταφορική εταιρεία. Αναγκάζομαι να ρωτώ τους προμηθευτές σχετικά με την εταιρεία αποστολής, για να βεβαιωθώ ότι δεν στέλνουν την παραγγελία με ACS. Δυστυχώς δεν έχω τη δυνατότητα αυτή με όλους.
”Ζήτησα να έρθει σπίτι μου και στάλθηκε σε διπλανή πόλη οκ λόγω high season λέω λέω δε πειράζει…πάω να το πάρω μιας Κ έγραφε 24 Ώρο και ήταν κλειστό!!! Το locker ήταν μέσα στη shell που 23:00 ήταν κλειστή άρα δε μπορούσα να πάρω το δέμα μου. Shell Σούδας Χανίων . Για ποιο λόγο λέγεται smart αν είναι μόνο ώρες γραφείου ανοιχτό;;;;;;;;
”Η ACS δεν κάνει πλέον μεταφορά στην διεύθυνση που ζητάς αλλά σε locker στην άλλη πλευρά της πόλης . Συγχαρητήρια για την αλλαγή της δουλειάς σας αλλά να ενημερώσετε και τον κόσμο για να μην σας επιλέγουν. Η πιο άχρηστη μεταφορική ever
”Αν υπηρχε βαθμολογια για την χειροτερη εταιρια κουριερ στον κοσμο και για το χειροτερο υποκαταστημα, η ACS παροικιας παρου θα κερδιζε με τεραστια διαφορα. Τρεις φορες μου εχουν σταλει δεματα με αυτους, καμμια φορα δεν παρελαβα το δεμα. Παγκοσμιο ρεκορ. Αγενεστατοι υπαλληλοι που σου μιλανε στον ενικο ενω τους μιλας στον πληθυντικο, iq κοκκορα (‘παρακαλω θα ηθελα να μου πειτε ποτε θα παραλαβω, η αποστολη φαινεται ειναι στο καταστημα σας ‘ απαντηση: δεν μπορω να σε βοηθησω με αυτο που μου λες)κρετινοι…Ψευτες,αναγραφουν στο σαιτ οτι δεν σε βρηκαν στο σπιτι ενω δεν ειχαν καν διευθυνση ( επρεπε να παρουν τηλ για οδηγιες , στην Παρο εκτος σχεδιου πολης ΔΕΝ υπαρχουν ονοματα οδων και αριθμοι)
”Η μεγαλη απορια ειναι : η quest, η ιδικτητρια εταιρια, τοσο ασοβαρη ειναι? Δεν διαβαζουν κριτικες?Ημαρτον