ΑΒ Βασιλόπουλος Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.8 από 73 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για ΑΒ Βασιλόπουλος:

Στην ΑΒ Βασιλόπουλος έχουμε επάξια κατακτήσει μια θέση στο τραπέζι κάθε ελληνικού νοικοκυριού, μέσα από την αδιαπραγμάτευτη ποιότητά μας, τη μοναδική μας εξυπηρέτηση και την ξεχωριστή ποικιλία μας. Με οδηγό το σκοπό μας να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να κάνουμε τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων, είμαστε πάντα δίπλα στους 2,2 εκατομμύρια πελάτες μας με θάρρος, ακεραιότητα, ομαδικότητα, φροντίδα και χιούμορ. Πάντα δίπλα σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας, εκεί όπου χτυπάει η καρδιά μας μέσα από το δίκτυό μας που ξεπερνάει τα 500 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Εκεί όπου οι άνθρωποί μας γίνονται οι δικοί σας άνθρωποι, έτοιμοι να σας εξυπηρετήσουν με χαρά και μεράκι και να προσφέρουν μια μοναδική αγοραστική εμπειρία σε όλους και σε καθέναν ξεχωριστά.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

73 κριτικές για “ΑΒ Βασιλόπουλος

  1. Στο κατάστημα του κόκκινου μύλου και είναι να το βάλετε σε μια προτεραιότητα! Εδώ και ένα χρόνο τώρα είχα σταματήσει να ψωνίζω γιατί είχα βρει στη βιτρίνα των τυριών σε τυρί μπαστούνι μπροστά μπροστά κιόλας μούχλα μύκητας έβγαζε μάτι μετά αβοκάντο συσκευασμένα μέσα στη μούχλα εξίσου , γάλα βρώμης ληγμένο 3 μήνες! Όλα αυτά σε ένα διάστημα του μήνα! Σήμερα πήγα μετά από καιρό λέω εντάξει πήρα καφέ κ σκέφτηκα να πάρω φρέσκο γάλα και δύο κεφιρ ξινόγαλα φράουλα είχε μέσα τέσσερα και ήταν όλα ληγμένα από τις 21 του μήνα ντροπή! Απαράδεκτη κατάσταση αυτή! Αν το αγόραζα και πήγαινα μετά να το αλλάξω θα μου λέγατε λυπάμαι αλλά στα γαλακτοκομικά δεν γίνονται επιστροφές! Και μετά πως βρίσκεις το δίκιο σου παρακαλώ; Είστε επικίνδυνοι!

  2. ΘΕΟΔΩΡΑ Φ.

    Πριν λίγες ημέρες αγόρασα γραβιέρα της προσφορας και μόλις άνοιξα το χαρτί στο σπίτι διαπίστωσα πως το τυρί ήταν αλλοιωμένο. Το χαρτί ήταν μούσκεμα και το τυρί υγροποιημένο ξεθωριασμενο χρωμα και μύριζε. Δυστυχώς είναι η δεύτερη φορα που στο ίδιο κατάστημα μου έδωσαν χαλασμένο τυρι.Φυσικα το πήγα πίσω τους είπα ποσο απαράδεκτοι ειναι. Και σιγα μην ιδρωσε το αυτι τους μου επέστρεψαν τα χρήματα και κάτι εγινε.Εχω ακουσει και απο αλλους για αλλοιωμενα προιοντα στα Α Β.Πότε ξανά δεν θέλω να ξαναπατήσω σε οποιοδήποτε κατάστημα τους!

  3. Πήρα μια βαφή πριν από 15 ημέρες,πήγα να την χρησιμοποιήσω σήμερα και λείπει απόεσα το σωληνάριο της βαφής.τα καταστήματα έχουν μείνει με ελάχιστο προσωπικό και τους κλέβουν ασυστολα.εχω πετάξει την απόδειξη και τώρα 7 ευρώ θα πάνε στον κάδο.ημουν πολύ συχνή πελάτης,απ’ την μια τα σάπια κρέατα απ’ την άλλη αυτό,δεν θα ξαναπατήσω και ας ειμα και δίπλα.

  4. Δανάη Π.

    Στην τελευταία παραγγελία έλειπαν δύο τσάντες πράγματα, διαθέσιμο ραντεβού για να μου τα φέρουν μετά από δύο μέρες ενώ τα χρειάζομουν φυσικά για την ημέρα που τα παρήγγειλα, τελικά δεν τα έφεραν ούτε στο δεύτερο ραντεβού. Απαίσια εξυπηρέτηση δεν θα το ξανά επιλέξω

  5. Παρακαλώ τα έτοιμα γεύματα ή το ψητό κοτόπουλο να τα παρδιδεδετε σε πιο οικολογικές συσκευασίες.

  6. Τον τελευταίο καιρό κάτι δεν πάει καλά με τους οδηγούς και τις παραγγελίες από το eshop. Έρχονται άλλη ώρα οπότε βολεύει αυτούς, ελλιπείς παραγγελίες, την τελευταία φορά η έλλειψη ήταν 45 ευρώ, αδυναμία επικοινωνίας με το κέντρο τους ή όταν τους πετύχεις αδιάφοροι υπάλληλοι ή κάνουν τους χαζούς. Κρίμα γιατί τους επιλέγω χρόνια αλλά με την τακτική τους και την αδιαφορία ορισμένων υπαλλήλων (όσων μείνουν μετά τα αυτόματα ταμεία) που πρέπει να τους αναζητάς για να εξυπηρετηθεις γιατί τους αρέσει το κουτσομπολιό στα φυσικά καταστήματα θα κλείσουν κάποια στιγμή, όταν δεν σέβεσαι τον καταναλωτή και το πορτοφόλι του αργά ή γρήγορα θα το βρεις μπροστά σου.

  7. Νίκος Σ.

    Έχω υπάρξει συχνός πελάτης στα καταστήματα βασιλόπουλου αλλά τέτοια αντιμετώπιση προς τους υπαλλήλους δεν έχω ξανά συναντήσει! Πρόσφατα βρέθηκα σε κατάστημα του ζωγράφου και έγινα θεατής σε μια αρκετά άσχημη και χειραγωγίσιμη εικόνα από πελάτη σε υπάλληλο του καταστήματος ! Πελάτης λοιπόν ζητούσε σακούλες , παραπάνω τυρί για δοκιμή , αλλά και διαφορετικά τυριά για να δοκιμάσει με συνέπεια να καθυστερήσει η σειρά ! Εν τέλη και δεν τα δοκίμασε αλλά απέτισε να τα πάρει και μαζί του σε σακούλες και χαρτιά τυποποιημένα από το κατάστημα ! Ο υπάλληλος σε περίπτωση που προσπαθούσε να φέρει αντίθετη γνώμη, δημιουργώντας μια ένταση από τον πελάτη με απρεπή λεξιλόγιο και φράσεις προς τον υπάλληλο ! Τι κάνει λοιπόν το κατάστημα σε τέτοιες συνθήκες; Δεν υπήρξε καμία επίπληξη στο τέλος!

  8. Δέσποινα Α.

    Είναι όλα πολύ εύκολα για την αγορά του βασιλοπουλο μέσω shite

  9. ελενη Β.

    επιτρέπεται να βάζουν αυτόματους πωλητές για ταμεία …σε λιγο θα μας βάζουν να κάνουμε και το σφουγγάρισμα ……και οι άνθρωποι θα πάνε σπίτι στους …
    δεν ξαναπάτησα απο τότε …επιλέγω καταστήματα που σέβονται τους υπαλλήλους

  10. ΒΙΚΥ Σ.

    Ο ΑΒ Βασιλόπουλος στον Ισθμό εξυπηρετεί κόσμο απο τα Ισθμια, Λουτρά και τις γύρω περιοχές που δεν μπορούν καθημερινά να πηγαίνουν στην Κόρινθο για ψώνια. Μέσα σε 2-3 μέρες έκλεισαν το τμήμα φρέσκων ψαριών γιατί όπως είπαν οι ταμίες ένας πελατης εκανε παραπονο οτι το ψαρι του δεν ήταν καλα καθαρισμενο. Να δεχτώ οτι συνεβη, αν και σε εμας κατι τετοιο δεν έγινε ποτε. Αρκει ομως ενα μεμονομενο περιστατικο ωστε να παρθει αποφαση που επηρρεαζει τοσο κοσμο; Αν ειναι να παω στο Λουτρακι ή στη Κορινθο για ψαρια γιατι να μη ψωνισω τοτε και τα υπολοιπα ψωνια μου σε εκεινα τα καταστηματα? Μακαρι να καταλαβετε το λαθος σας χωρις να περιμενετε τα οικονομικα δεδομενα .

  11. Jolanta W.

    Ένα μεγάλο ευχαριστώ
    Μέσα στη δύσκολη περίοδο που περνάω μετά το ατύχημα, η σκέψη και η στήριξη της διεύθυνσης και των συναδέλφων μου από το AB Βασιλόπουλος Ελληνικού με συγκίνησε πραγματικά. Οι σακούλες με τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης που μου στείλατε δεν ήταν απλώς μια βοήθεια. Ήταν μια υπενθύμιση πως η καλοσύνη και η συναδελφικότητα υπάρχουν ακόμα.
    Σας ευχαριστώ ολόψυχα για το ενδιαφέρον και την αγάπη σας.

  12. Νικόλαος Τ.

    ΑΒ Βασιλόπουλος Ισθμια.
    Αγόρασα 9 φακελάκια διάφορους ξηρούς καρπούς.
    Όλοι ήταν μπαγιάτικοι καρύδια. ταγγισμένα,τα αμύγδαλα αλατισμένα και ανάλατα θέλανε καρυοθραυστη με λιγα λόγια όλα πετάχτηκα στα σκουπίδια. Αν είχα την οικονομική άνεση και χρόνο θα τα πήγαινα στον ΕΦΕΤ.
    ΜΕΤΑ ήταν εκείνα τα μουστοκουλουρα της ΑΒ τι να πω άχρηστα άγευστη.

  13. Αναστασια Κ.

    Αγορασα 1 κιλο κιμα. Η υπαλληλος μου ειπε οτι εβαλε σπαλα. Εγω ζητησα απαχο μοσχαρι. Ο κιμας ηταν γεματος μικροσκοπικα χοντραδια απροσδιοριστου ταυτοτητος. Υποθεσαμε οτι ισως ηταν σκληρα κομματια νευρου η οτι υπηρχε στη μηχανη απο πριν. Φυσικα δεν το καταναλωσαμε. Λυπαμαι γιατι η τιμη του ηταν γυρω στα €17. Δεν ειναι η πρωτη φορα που το κρεοπωλειο του συγκεκριμενου καταστηματος μας απογοητευει, αλλα ειναι και η τελευταια που θα ψωνισουμε απο εκει. Υπαλληλοι αναγωγοι και υπεροπτικοι. Λυπαμαι.

  14. Κουλα Κ.

    Δεν είναι η πρώτη φορά που είμαι δυσαρεστημένη από το συγκεκριμένο κατάστημα ειδικά τελευταίο χρόνο που έχει αλλάξει διεύθυνση. Και πριν λίγο πήρα τηλέφωνο να ρωτήσω για ένα προϊόν και μου είπαν τώρα δεν μπορώ έχω δουλειά. Δεν αμφιβάλλω ότι μπορεί να εχει δουλειά η κοπέλα αλλά κάθε φορά που πάω είναι 15 άτομα κουτσομπολεύουν μεταξύ τους γυρνάν γύρω-γύρω θα μπορούσαν να με παραπέμψει σε κάποια άλλη και να μη μου πει με τόσο άσχημο τρόπο ότι δεν έχει χρόνο για μένα. Είμαι πελάτης τόσα χρόνια και καθημερινά. Έχει τύχει πολλές φορές να περιμένω με το μωρό στο ταμείο και η ταμίας να κάθεται να συζητάει με την προηγούμενη πελάτισσα χαλαρη και απτόητη…προχθές πήγα μετο βρέφος να ψωνίσω. μου είπε ότι είναι κρυωμένη και φτερνιζόταν στο χέρι της και έπιανε όλα τα ψώνια μου. Πού είναι η μασκα;

  15. Eleni Y.

    Τόνος RIO MARE σε νερό συσκευασία 2*112 τιμή 8 € και δήθεν επιστροφή για κάθε 4 € αγορά 2€ σε κουπόνια για επόμενες αγορές…, Ακριβώς ίδια συσκευασία σε Σκλαβενίτη 4,70… Για ποια προσφορά μιλάμε;;;απίστευτη κοροϊδία ως προς τον καταναλωτή..κανένας σεβασμός ..

  16. ΙΩΑΝΝΑ Δ.

    Εδώ και αρκετό διάστημα φαίνονται διαθέσιμα προιόντα ενώ μετά από λιγο σε ενημερώνουν από την εταιρεία πως είναι σε έλλειψη.
    Πριν έναν μήνα μου παρέδωσαν ένα μέρος της παραγγελίας , δεν με ενημέρωσαν τι θα γίνει με τα υπόλοιπα και αφού εγώ επικοινώνησα μαζί τους για να δω ποτε θα μου παραδώσουν τα υπόλοιπα, πάλι έλαβα μέρος τους.
    Επίσης μου παρέδωσαν ληγμένο προιόν το οποίο ευτυχώς το αντικατέστησαν, θα πρέπει να είναι πιο προσεχτικοί.
    Κάτι πρέπει να βελτιώσουν γιατί πολλές ελλείψεις έχουν τους τελευταίους μήνες.

  17. Είχα πόντους στη κάρτα περίπου εξακόσιους(18 ευρώ) κ όταν ζήτησα εξαργύρωση έπρεπε να έχω την φυσική κάρτα.Δεν με είχαν ενημερώσει ποτέ ότι για την εξαργύρωση δεν αρκεί να λες το τηλέφωνο στο ταμείο.
    Η κάρτα δεν υπήρχε,κάπου χάθηκε, μου είπαν θα γίνει μεταφορά στην καινούργια κ τότε πέταξα την απόδειξη αγοράς που έγραφε τους πόντους,πήρα την αρμόδια υπηρεσία τηλέφωνο κ τελικά δεν βρίσκουν την παλιά κάρτα κ οι πόντοι δεν φαίνονται πουθενά..

  18. ΓΕΩΡΓΙΟΣ Γ.

    Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι τελείως άχρηστα. Οι προμηθευτές του πρέπει να του διαλέγουν ότι πιο πραγματικά άνοστο έχουν. Αξιοπερίεργο..

  19. ΠΗΝΕΛΟΠΗ Κ.

    Η εφαρμογή των αυτόματων ταμείων είναι καταστροφική όχι μόνο για τους πελάτες αλλά και για την ίδια την επιχείρηση. Δημιουργείται μία άκρως απρόσωπη και ψυχρή, σχεδόν ρομποτική κατάσταση γιατί αφαιρείται από τον πελάτη την επικοινωνία με το προσωπικό. Στο ταμείο επικοινωνούν οι άνθρωποι, λένε τα παράπονα τους, ζητάνε την γνώμη των υπαλλήλων για ένα προϊόν, προωθούν οι υπάλληλοι προϊόντα, πολιτισμένα πράγματα. Δεν κερδίζω χρόνο σαν πελάτης με το αυτόματο μηχάνημα. Αν με ρωτήσετε αν ξέρω να το χρησιμοποιώ, δεν θέλω να μάθω και γνωρίζω από τεχνολογία και την χρησιμοποιώ στην καθημερινότητα μου. Θα χάσετε πελάτες με αυτό τον τρόπο. Γι αυτό σας έβαλα 2, κατά τα άλλη μία χαρά εξυπηρέτηση έχω και φυσιολογικές τιμές και ποιότητα προϊόντων. Αλλά αν επεκταθεί δεν θα ξανά επισκεφτώ τα καταστήματα σας

  20. Τζενη Μ.

    Πηγα σημερα να ψωνησω στο καταστημα της ροδου στην καλλιθεα αν και ητανε κλειστα η κοπελα με εβαλε μεσα
    Μπραβο στα κοριτσια παρολο την περασμενη ωρα και κυριακη

  21. Νικος Σ.

    Πολύ ακριβά σε σχέση με άλλα σούπερ μάρκετ

  22. Χριστίνα Σ.

    Πολύ καλή και γρήγορη εξυπηρέτηση με γνώση ευγένια και επαγγελματισμό από την ξανθιά υπεύθυνη κυρία Π. του καταστήματος Ηλιούπολης. Ήμουν Πρώτη φορά στο συγκεκριμένο κατάστημα και με την βοήθεια της βρήκα ότι χρειαζομουν.
    Ευχαριστώ πολύ
    Χαιρετισμούς Σ.Β.

  23. Ελενα Δ.

    Επιτελους μια χαμογελαστη και ευγενικη παρουσια στο καταστημα της ΑΒ στο βολο φυτοκο. Περναω κατα διαστηματα απο το καταστημα αθτο αλλα εχθες 8/7 το απογευμα γυρω στις 4.οο περασα να κανω τα ψωνια μου και χρειαστικα τυρακια.. Η κυρια μου εδωσε γευστικη δοκιμη με χαμογελο και υπομονη. Καιρο ειχα να δω τετοια ευγενια, πιλλα μπραβοοοο