Bill B.


Review on Γερμανός

  1. Bill B.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ επιχείρηση.
    Αγόρασα μια τηλεόραση με πρόβλημα στο πάνελ (DOA).Την ίδια μέρα ενημέρωσα τηλεφωνικά και με email αποστέλοντας φωτογραφίες με το προβληματικό προιόν.
    Ζήτησα χρήση δικαιώματος υπαναχώρησης ,λόγο αναχώρησής μου στο εξωτερικο σε 10 μέρες, και κάπου εκεί άρχισαν τα όργανα,,
    κατά τα λεγόμενά τους ο πελάτης ,,Δεν έχει δικαίωμα για υπαναχώρηση όταν ανοίγει την συσκευασία,Δεν μπορεί να μιλήσει με το τμήμα που δρομολογεί την διαδικασία επιστροφής,Δεν μπορεί να ενημερωθεί για το μέγιστο χρονικό όριο ελέγχου της συσκευής… και όλα αυτά με αγενέστατο τρόπο και 23′ αναμονής ,καμία ενημέρωση της κατάστασης αιτήματος μέσω email καθώς το call center δεν έχει την δυνατότητα αποστολής sms & email.
    Πουλάν κ “τεχνολογία” ,τρομάρα τους,όταν δεν μπορούν να την χρησιμοποιήσουν..

Επικοινωνία