Nova:Έκανα διετές συμβόλαιο και από τότε, το σταθερό τηλέφωνο μου υπολειτουργεί. Δηλαδή μπορώ να καλέσω, αλλά δεν μπορούν να με καλέσουν. Τηλεφωνησα στην εξυπηρέτηση πελατών και μετά από τηλεφωνικές προσπάθειες πολλών ωρών το πρόβλημα δεν λύθηκε. Κάποια στιγμή ένας εκπρόσωπος της εταιρείας μας κάλεσε και Ω!!! του θαύματος, (στο σταθερό) και μας είπε ότι το πρόβλημα λύθηκε. Εγώ άμεσα από το κινητό μου πήρα στο σταθερό και άκουσα το ίδιο μήνυμα που έλεγε ότι λόγω τεχνικού προβλήματος η κλήση δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί. Τους ξανακάλεσα εκνευρισμένος και τους ζήτησα να στείλουν τεχνικό. Μου απάντησαν ότι το πρόβλημα παρακολουθείται κα θα με ενημερώσουν. Την επομένη με κάλεσαν και μου είπαν ότι το καλώδιο μου χρειάζεται αναβάθμιση και οτι πρέπει να μπει οπτική ίνα. Τα συμπεράσματα δικά σας.
Nova:Έκανα διετές συμβόλαιο και από τότε, το σταθερό τηλέφωνο μου υπολειτουργεί. Δηλαδή μπορώ να καλέσω, αλλά δεν μπορούν να με καλέσουν. Τηλεφωνησα στην εξυπηρέτηση πελατών και μετά από τηλεφωνικές προσπάθειες πολλών ωρών το πρόβλημα δεν λύθηκε. Κάποια στιγμή ένας εκπρόσωπος της εταιρείας μας κάλεσε και Ω!!! του θαύματος, (στο σταθερό) και μας είπε ότι το πρόβλημα λύθηκε. Εγώ άμεσα από το κινητό μου πήρα στο σταθερό και άκουσα το ίδιο μήνυμα που έλεγε ότι λόγω τεχνικού προβλήματος η κλήση δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί. Τους ξανακάλεσα εκνευρισμένος και τους ζήτησα να στείλουν τεχνικό. Μου απάντησαν ότι το πρόβλημα παρακολουθείται κα θα με ενημερώσουν. Την επομένη με κάλεσαν και μου είπαν ότι το καλώδιο μου χρειάζεται αναβάθμιση και οτι πρέπει να μπει οπτική ίνα. Τα συμπεράσματα δικά σας.
”