Λίαν επιεικώς 1 αστέρι γιατί δεν έχει επιλογή για κανένα.
Την Τετάρτη 22/10 και ώρα 13.45, επικοινώνησε μαζί μου η Nova, προκειμένου να παραλάβω ένα υβριδικό ρούτερ, διότι το τηλέφωνο της μητέρας μου από της 6/10 δεν λειτουργεί λόγω βλάβης και δεν γνωρίζουν και πότε θα αποκατασταθεί από την Cosmote.
Μπαίνω στο υποκατάστημα Κορίνθου στις 14.05, με σταματάνε οι 2 κοπέλες και μου λένε “Κλείσαμε”.Εξηγώ ότι με πήραν από την Nova διότι δεν έχει τηλέφωνο η μητέρα μου κτλ, ήρθα να παραλάβω απλά ένα ρούτερ. 3 λεπτά; 5 λεπτά να κάναμε; Και μου απαντάνε και πάλι “Λυπάμαι κλείσαμε”.Συγνώμη λέω “στο site η εταιρία γράφει ότι κλείνετε τις Τετάρτες στις 15.00 κι είναι 14.05 ακόμα, μου απαντάνε και πάλι “Λυπάμαι κλείσαμε”. Ποτέ ξανά Nova, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ! Αλλαγή όλα τα συμβόλαια μου, χίλιες φορές Cosmote.
Λίαν επιεικώς 1 αστέρι γιατί δεν έχει επιλογή για κανένα.
”Την Τετάρτη 22/10 και ώρα 13.45, επικοινώνησε μαζί μου η Nova, προκειμένου να παραλάβω ένα υβριδικό ρούτερ, διότι το τηλέφωνο της μητέρας μου από της 6/10 δεν λειτουργεί λόγω βλάβης και δεν γνωρίζουν και πότε θα αποκατασταθεί από την Cosmote.
Μπαίνω στο υποκατάστημα Κορίνθου στις 14.05, με σταματάνε οι 2 κοπέλες και μου λένε “Κλείσαμε”.Εξηγώ ότι με πήραν από την Nova διότι δεν έχει τηλέφωνο η μητέρα μου κτλ, ήρθα να παραλάβω απλά ένα ρούτερ. 3 λεπτά; 5 λεπτά να κάναμε; Και μου απαντάνε και πάλι “Λυπάμαι κλείσαμε”.Συγνώμη λέω “στο site η εταιρία γράφει ότι κλείνετε τις Τετάρτες στις 15.00 κι είναι 14.05 ακόμα, μου απαντάνε και πάλι “Λυπάμαι κλείσαμε”. Ποτέ ξανά Nova, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ! Αλλαγή όλα τα συμβόλαια μου, χίλιες φορές Cosmote.