Stauroula X.


Review on Nova

  1. Stauroula X.

    Αν η εξυπηρέτηση πελατών ήταν αγώνισμα στους Ολυμπιακούς, η UltraFail Mobile θα αποκλειόταν από τον πρώτο γύρο… λόγω αδιαφορίας.

    Το να επικοινωνήσεις μαζί τους είναι πιο δύσκολο κι από το να βρεις σήμα σε υπόγειο καταφύγιο. Περιμένεις αιώνες στην αναμονή και όταν τελικά απαντήσουν, νιώθεις ότι σε ενοχλείς απλώς και μόνο επειδή… έχεις πρόβλημα. Λες και η δουλειά τους δεν είναι να βοηθούν, αλλά να σε κάνουν να μετανιώνεις που κάλεσες.

    Οι απαντήσεις είναι τυποποιημένες, άσχετες και καθόλου χρήσιμες. Λες για χρέωση — σου απαντούν για πακέτα. Λες για βλάβη — σου μιλούν για αναβάθμιση. Είναι σαν να μιλάς σε chatbot του 2005 που έπαθε αμνησία.

    Κάθε φορά σου λένε διαφορετική ιστορία. Κανείς δεν ξέρει τι είπε ο προηγούμενος, κανείς δεν αναλαμβάνει ευθύνη και κανείς δεν λύνει τίποτα. Το πρόβλημα ανακυκλώνεται, όχι επειδή είναι περίπλοκο, αλλά επειδή απλώς δεν ενδιαφέρονται.

    Και όταν ζητήσεις κλιμάκωση; Σε «παραπέμπουν» σε κάποιο ανώτερο που ποτέ δεν σε καλεί πίσω. Είναι σαν μυστικός χαρακτήρας σε βιντεοπαιχνίδι – όλοι μιλούν γι’ αυτόν, κανείς δεν τον έχει δει.

    Συμπέρασμα: Δεν έχουν τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Έχουν τμήμα εξόντωσης πελατών. Αν θέλεις να χάσεις χρόνο, νεύρα και εμπιστοσύνη στην ανθρωπότητα, είσαι στο σωστό μέρος.

Επικοινωνία