κάθε δύο μέρες το ίντερνετ κόβεται για ώρες, τους έχω εξηγήσει ότι το ίντερνετ αφορά τη δουλειά μου και από τότε που τους το είπα γίναν όλα δέκα φορές χειρότερα, λες και το κάνουν επίτηδες, οι υπάλληλοι ξενερωμενοι απαθείς με τόσες κλήσης και παράπονα που δέχονται, η χειρότερη εταιρεία στην ιστορία που κάνει την hellas on line να μοιάζει γατάκι μπροστά τους… αισχος , λειτουργούσε η σύνδεση μου επί δύο χρόνια στη μισή ταχύτηταε.24 αντί για 50 που πλήρωνα και με ενημέρωσε υπάλληλος , φυσικά καμία αποζημίωση, και έπειτα από όλα αυτά όταν τελικά πήγα. Να με πείσουν ότι φταίει ο χαλκός επικοινώνησα με το τμήμα πωλήσεων για οπτική ίνα, κλείσαμε μέχρι και ραντεβού και δε πήραν ποτε, και αυτό έγινε δύο φορές! τυχαίο? Καθόλου νομίζω…. χίλιες φορές 5 ευρώ παραπάνω και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο
κάθε δύο μέρες το ίντερνετ κόβεται για ώρες, τους έχω εξηγήσει ότι το ίντερνετ αφορά τη δουλειά μου και από τότε που τους το είπα γίναν όλα δέκα φορές χειρότερα, λες και το κάνουν επίτηδες, οι υπάλληλοι ξενερωμενοι απαθείς με τόσες κλήσης και παράπονα που δέχονται, η χειρότερη εταιρεία στην ιστορία που κάνει την hellas on line να μοιάζει γατάκι μπροστά τους… αισχος , λειτουργούσε η σύνδεση μου επί δύο χρόνια στη μισή ταχύτηταε.24 αντί για 50 που πλήρωνα και με ενημέρωσε υπάλληλος , φυσικά καμία αποζημίωση, και έπειτα από όλα αυτά όταν τελικά πήγα. Να με πείσουν ότι φταίει ο χαλκός επικοινώνησα με το τμήμα πωλήσεων για οπτική ίνα, κλείσαμε μέχρι και ραντεβού και δε πήραν ποτε, και αυτό έγινε δύο φορές! τυχαίο? Καθόλου νομίζω…. χίλιες φορές 5 ευρώ παραπάνω και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο
”