Φωτεινή Φ.


Review on Nova

  1. Φωτεινή Φ.

    21 μέρες ανεκδιήγητης ταλαιπωρίας, σπατάλης χρόνου, και καθημερινού εμπαιγμού από την εξυπηρέτηση πελατών και του τεχνικού τμήματος, που έχουν άριστη εκπαίδευση στο να μην ακούν, να μην απαντούν, και μόνο να αποκρούουν τα αιτήματα προς όφελος της εταιρείας. 21 μέρες χωρίς την παροχή της συμφωνηθείσας υπηρεσίας και δεν είναι η πρώτη φορά μέσα σε ελάχιστους μήνες από την αρχή της σύνδεσης. Δεν υπάρχει email επικοινωνίας οπότε σε κατευθύνουν σε φόρμα παραπόνων, από όπου λαμβάνεις την τυποποιημένη απάντηση ότι θα σου απαντήσουν γραπτώς, πράγμα που δεν συμβαίνει ΠΟΤΕ. Την επόμενη μέρα σε καλούν και αν τολμήσεις να χάσεις την κλήση σού στέλνουν τυποποιημένο μήνυμα ότι δεν σε βρήκαν διαθέσιμο και για το αίτημά σου απαιτείται τηλεφωνική επικοινωνία, οπότε το αίτημά σου πέφτει στα σκουπίδια και πρέπει να το κάνεις πάλι από την αρχή. Ακόμα κι όταν επιτευχθεί η απαιτούμενη τηλεφωνική επικοινωνία το αίτημα ΠΟΤΕ δεν απαντάται γραπτώς όπως υπόσχονται. Όταν αναφερθεί τεχνικό πρόβλημα και διαπιστωθεί ότι δεν λύνεται από μακριά επικοινωνεί μαζί σου μία συνεργαζόμενη τεχνική εταιρεία για να οριστεί το ραντεβού με τον τεχνικό. Εάν δεν συμφωνήσεις με το ραντεβού που όρισαν – και δεν είναι διαπραγματεύσιμο – τότε ενημερώνουν τη Nova ότι το ραντεβού ορίστηκε και εσύ δεν ήσουν εκεί, ή ότι το ραντεβού έγινε και η βλάβη επιδιορθώθηκε. Μετά λαμβάνεις ένα sms από τη Nova ότι το αίτημά σου ολοκληρώθηκε, οπότε αναγκάζεσαι να κάνεις τη διαδικασία πάλι από την αρχή. Εάν τυχόν χάσεις τις κλήσεις τους και προσπαθήσεις να καλέσεις πίσω δεν απαντούν ποτέ. Αυτές τις τεχνικές χρησιμοποιεί η Nova για καθυστέρηση της αντιμετώπισης του προβλήματος, που στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι επιλύσιμο και σύμφωνα με την αναφορά του τεχνικού πάντα θα υπάρχει πρόβλημα στη γραμμή. Στα αναρίθμητα αιτήματά μου προς τη Nova να πάρει θέση πάνω στο πρόβλημα έτσι ώστε να εξεταστούν οι εναλλακτικές η Nova δεν απάντησε ΠΟΤΕ, ενώ τηλεφωνικά και στο πόδι μού έλεγαν ότι δεν βλέπουν κάποιο πρόβλημα. Για να καθυστερήσουν κι άλλο την αντιμετώπιση της κατάστασης με καλούσαν ακόμα και στο σταθερό – ναι, αυτό που είχε τη βλάβη – έτσι ώστε να μου απευθύνουν το τυποποιημένο μήνυμα ότι δεν ανταποκρίθηκα. Όταν το τεχνικό γραφείο αποφάσισε να συνεννοηθεί με πολιτισμένους όρους – και όχι εκβιαστικά – και να ορίσουμε από κοινού ένα πραγματικό ραντεβού, ο τεχνικός επανέλαβε την θέση του ότι η γραμμή είναι τέτοια που πάντα θα έχει πρόβλημα, πράγμα που και πάλι η Nova αρνείται (!!!) για να αποποιηθεί την ευθύνη της σύμβασης στη συγκεκριμένη παροχή, καθώς πριν την υπογραφή είχε γίνει έλεγχος και παρότι είδαν το πρόβλημα δεν αρνήθηκαν τη σύμβαση, ούτε με ενημέρωσαν για τα προβλήματα που θα αντιμετώπιζα. Τα δεκάδες αιτήματά μου προς τη Nova να εντοπίσει την αιτία του προβλήματος ή να λάβει θέση ως προς την μη επιλύσιμη κατάσταση έτσι ώστε να βρεθούν οι πιθανές εναλλακτικές και να συζητηθούν σε πολιτισμένο επίπεδο έχουν πάντα ως απάντηση τον εμπαιγμό των υπαλλήλων και πέφτουν στο κενό. Τα sms ότι “το πρόβλημα επιλύθηκε” – ενώ στην πράξη δεν είχε συμβεί τίποτα απολύτως – είχαν στόχο να φαίνεται στο σύστημα ότι δεν υπάρχει βλάβη για να μειωθούν οι μέρες της αποζημίωσης που οφείλει η Nova για την μη παροχή της υπηρεσίας. Η Nova με απειλεί με ρήτρες αποχώρησης καθώς δεν παραδέχεται ότι το πρόβλημα είναι μη επιλύσιμο, εκθέτοντας έτσι και τον ίδιο τους τον συνεργάτη. Η Nova αρνείται να με αποδεσμεύσει ατελώς και επιμένει να με κρατάει σε μία προβληματική κατάσταση, ενώ οι προσπάθειές μου για εύρεση εναλλακτικών καταλήγουν σε αδιέξοδο. Αν σκέφτεστε να επιλέξετε τη Nova, μην το κάνετε για κανένα λόγο, γιατί η καθημερινή ενασχόληση με τα καπρίτσια τους, η αντίστοιχη σπατάλη χρόνου, η άρνηση να επικοινωνήσουν με πολιτισμένους όρους, η μόνιμα προσβλητική στάση απέναντι στον πελάτη, ο εμπαιγμός και το μόνιμο αδιέξοδο, αυτή θα είναι η συνεργασία σας με τη Nova, και δεν το συνιστώ σε κανέναν.

Επικοινωνία