Alexandros K.


Review on Vodafone

  1. Alexandros K.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση πελατών Από την πρώτη ημέρα έως και την 29η, όταν και ζήτησα τελικώς την διακοπή του συμβολαίου μου, η εμπειρία μου από την Vodafone Gr υπήρξε απογοητευτική σε όλα της. Ήταν, χωρίς καμία υπερβολή, η χειρότερη εξυπηρέτηση πελατών που έχω ποτέ συναντήσει από οποιαδήποτε εταιρεία—ανεξαρτήτως κλάδου, είτε πρόκειται για υπηρεσίες, είτε για λιανεμπόριο, είτε για φιλοξενία. Ατελείωτες τηλεφωνικές κλήσεις, αμέτρητα λεπτά σε αναμονή και απολύτως καμία λύση. Έλαβα μάλιστα και αυτοματοποιημένα μηνύματα από την υπηρεσία 1399, τα οποία με διαβεβαίωναν ότι επόπτες θα ανταποκρίνονταν στα τεχνικά μου προβλήματα—πράγμα που ουδέποτε συνέβη. Το μόνο θετικό στοιχείο της εταιρείας υπήρξαν οι τεχνικοί, οι οποίοι επισκέφθηκαν την οικία μου τέσσερις φορές και προσπάθησαν ειλικρινά—αν και ανεπιτυχώς—να επιλύσουν το ζήτημα. Με όποιον υπάλληλο συνομίλησα από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών οι απαντήσεις τους ήτανε ίδιες ότι δυστυχώς δεν μπορούν να με αποδεσμεύσουν μιας και οι τεχνικοί τους κατά την παρουσία τους στο χώρο δεν βρίσκουν κάποιο πρόβλημα στη γραμμή μου. Παρόλα αυτά το πρόβλημα καθημερινά συνεχιζόταν και ως εκ τούτου πέρασε πάνω από ένας μήνας από επισκέψεις τεχνικών, συνομιλίες με την εξυπηρέτηση πελατών για να μπορέσω να δώσω εγώ ο ίδιος μία λύση στο πρόβλημά μου. Η πολιτική της εταιρείας ακόμα και σήμερα είναι να μην αποδεσμεύουν κανένα πελάτη ακόμα και αν δεν μπορούν να του παρέχουν τις υπηρεσίες για τις οι οποίες έχουνε συνάψει συμβόλαιο. Μοναδικη λύση είναι να ζητήσεις αποδέσμευση εσύ σαν ιδιώτης και να πληρώσεις όποιο αντίτιμο χρειάζεται για τις επισκέψεις τους και για τις παροχές τις οποίες θα έπρεπε να σου παρέχουν αλλά τελικά δεν σου παρέχουν. Ειλικρινά, μένω άφωνος. Αποφύγετε την εταιρεία αυτή πάση θυσία.

Επικοινωνία