Δήμητρα Ρ.


Review on Vodafone

  1. Δήμητρα Ρ.

    Ζητήσαμε να μπει οπτική ίνα τον Αύγουστο. Τον Οκτώβριο που ήρθε ο τεχνικός να βάλει την οπτική ίνα, μας είπε ότι έχει δηλωθεί λαθος όροφος. Μετά από επαναλημενες κλήσεις μας μας ενημερώνουν ότι πρέπει να αρχίσουν όλη τη διαδικασία από την αρχή χωρίς να μας ξεκαθαρίζουν πότε θα ολοκληρωθούν οι εργασίες γιατί ακολουθούν μια συγκεκριμένη διαδικασία (την οποία ορίζουν αυτοί) και δεν φαίνεται να μπορεί να επιταχυνθεί. Από το κατάστημα να μας στέλνουν στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση και από την τηλεφωνική εξυπηρέτηση στο κατάστημα. Έχουμε ζητήσει διακοπή συμβολαίου εδώ 10 μέρες, η οποία για να γίνει πρέπει να με καλέσουν από άλλο τμήμα το οποίο έπρεπε να με έχει καλέσει εδώ και 5 μέρες. Η χειρότερη εξυπηρέτηση!

Επικοινωνία