Ourania K.


Review on UPS

  1. Ourania K.

    Έχοντας ενημερωθεί ηλεκτρονικά ότι σήμερα θα μου παραδιδόταν το δέμα που περίμενα, παρέμενα σε ετοιμότητα περιμένοντας τηλεφωνική κλήση από τον διανομέα για να τον κατευθύνω να αφήσει το δέμα σε συγκεκριμένο κατάστημα στο πλάι της εισόδου της πολυκατοικίας που διαμένω (αυτήν την πληροφορία, δηλαδή πού ακριβώς να αφήσει το δέμα, δεν μπορώ να τη γνωρίζω εκ των προτέρων, μόνο τη στιγμή που με ενημερώνει ο διανομέας ότι έχει φτάσει στη δ/νσή μου). Η κλήση που περίμενα δεν έγινε ποτέ, είδα μόνο στην ανίχνευση της πορείας του δέματός μου ότι υπήρξε ανεπιτυχής προσπάθεια παράδοσης. Απογοητευμένη, τηλεφώνησα στο 210-9984000, και ο υπάλληλος με ύφος σαν να ήταν αυτόματος τηλεφωνητής με ενημέρωσε ότι η τηλεφωνική επικοινωνία πριν από την παράδοση είναι μια πρακτική που δεν συνηθίζεται σε αυτήν την εταιρεία, και ο διανομέας θα προσπαθήσει πάλι αύριο. Δυστυχώς, και για μια αιωνιότητα να προσπαθούσε, η κατάληξη θα ήταν ίδια. Τελικά έδωσα ως σημείο παραλαβής μια άλλη δ/νση, ως λύση έσχατης ανάγκης μπροστά στο αδιέξοδο.
    Αναρωτιέμαι λοιπόν, αν το 2024 υπάρχει άνθρωπος να περιμένει πλάι στο θυροτηλέφωνο του σπιτιού του όλη μέρα για να πετύχει τον διανομέα και να παραλάβει το δέμα του. ΕΙΜΑΙ ΒΕΒΑΙΗ ΟΤΙ ΟΙ ΔΙΑΝΟΜΕΙΣ ΤΗΣ UPS ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΔΕΜΑΤΑ ΑΠΑΡΑΔΟΤΑ! Γιατί απλούστατα δεν ζούμε στο 1960, με τις νοικοκυρές να μένουν σπίτι για να ελέγχουν το μικρό τους βασίλειο.
    Δεδομένου ότι άλλες εταιρείες διανομών ασφαλώς και πραγματοποιούν τηλεφωνικές κλήσεις πριν από την παράδοση, ώστε να είναι διαθέσιμος ο παραλήπτης ή για να μπορεί να δώσει άμεσα λύση, άρα είναι καθαρή επιλογή της ups η συγκεκριμένη πρακτική, κρίνω την εν λόγω εταιρεία μεταφορών πολύ κατώτερη των περιστάσεων και θα αποφύγω στο εξής κάθε συνεργασία με αυτήν, γιατί γνωρίζω με βεβαιότητα ότι θα μου προξενήσει παρόμοια στενοχώρια και απογοήτευση και στο μέλλον!

Επικοινωνία