Αγόρασα 5 κλιματιστικά, τα οποία είχαν δωρεάν εγκατάσταση. Το συνεργείο που τα εγκατέστησε, τοποθέτησε το ένα από αυτά, 12 εκατοστά χαμηλότερα από το ύψος που είχαμε συμφωνήσει, γιατί έτσι τους βόλευε (υπάρχει δοκάρι και ήθελαν να το βάλουν σε ευθεία κάτω από αυτό, ώστε να μην κάνουν παράκαμψη με τους σωλήνες). Όταν τους είπα να το ανεβάσουν εκεί που είχαμε συμφωνήσει και ας γίνει παράκαμψη με τους σωλήνες, που είπαν ότι θα επιβαρυνθώ εγώ το κόστος του λάθους τους. Το συνεργείο προσπαθεί να επιβάλει έξτρα χρεώσεις που ΔΕΝ προβλέπονται στους όρους του ΠΛΑΙΣΙΟΥ, όπως δήθεν “μελέτη χώρου”, “χάντρωμα” και την διόρθωση του δικού τους λάθους. Επίσης αφήσαν στον χώρο όλα τα σκουπίδια και τις συσκευασίες και έφυγαν χωρίς να μαζέψουν τίποτα… Το ΠΛΑΙΣΙΟ αφήνει έκθετο τον πελάτη στην αυθαιρεσία, την εξαπάτηση και τα λάθη του συνεργείου εγκατάστασης, υποστηρίζοντάς το! Μου ζητάνε να πληρώσω το κόστος της απεγκατάστασης-εγκατάστασης (ενώ ουσιαστικά θα αλλάξουν τις σωλήνες με μακρύτερες κατά 12 εκατοστά, στις ήδη τοποθετημένες μονάδες και θα βιδώσουν την εσωτερική μονάδα στις τρύπες που είχαν ήδη ανοίξει λίγο ψηλότερα) ή να πάρουν πίσω το κλιματιστικό και να μου επιστρέψουν τα χρήματα! Προσοχή λοιπόν, διότι αυτή η εταιρία εξαπατά τους πελάτες της με δόλιες κρυφές χρεώσεις, τις οποίες αποκρύπτει απ΄την ιστοσελίδα της (περί “δωρεάν εγκατάστασης αξίας 99€”) και δεν τους προστατεύει από αυθαιρεσίες των δικών της συνεργείων. Με τέτοια συμπεριφορά, εγώ και οι συγγενείς μου, απορρίψαμε το ΠΛΑΙΣΙΟ από τις αγορές μας. Διαπιστώνω επίσης ότι το ΠΛΑΙΣΙΟ έχει κλείσει τις κριτικές-αξιολογήσεις στην Google, προφανώς για να αποκρύψει τις αρνητικές κριτικές των πελατών της. Άλλη μια απόδειξη, της δολιότητας και της εξαπάτησης της εταιρίας.
Αγόρασα 5 κλιματιστικά, τα οποία είχαν δωρεάν εγκατάσταση. Το συνεργείο που τα εγκατέστησε, τοποθέτησε το ένα από αυτά, 12 εκατοστά χαμηλότερα από το ύψος που είχαμε συμφωνήσει, γιατί έτσι τους βόλευε (υπάρχει δοκάρι και ήθελαν να το βάλουν σε ευθεία κάτω από αυτό, ώστε να μην κάνουν παράκαμψη με τους σωλήνες). Όταν τους είπα να το ανεβάσουν εκεί που είχαμε συμφωνήσει και ας γίνει παράκαμψη με τους σωλήνες, που είπαν ότι θα επιβαρυνθώ εγώ το κόστος του λάθους τους. Το συνεργείο προσπαθεί να επιβάλει έξτρα χρεώσεις που ΔΕΝ προβλέπονται στους όρους του ΠΛΑΙΣΙΟΥ, όπως δήθεν “μελέτη χώρου”, “χάντρωμα” και την διόρθωση του δικού τους λάθους. Επίσης αφήσαν στον χώρο όλα τα σκουπίδια και τις συσκευασίες και έφυγαν χωρίς να μαζέψουν τίποτα… Το ΠΛΑΙΣΙΟ αφήνει έκθετο τον πελάτη στην αυθαιρεσία, την εξαπάτηση και τα λάθη του συνεργείου εγκατάστασης, υποστηρίζοντάς το! Μου ζητάνε να πληρώσω το κόστος της απεγκατάστασης-εγκατάστασης (ενώ ουσιαστικά θα αλλάξουν τις σωλήνες με μακρύτερες κατά 12 εκατοστά, στις ήδη τοποθετημένες μονάδες και θα βιδώσουν την εσωτερική μονάδα στις τρύπες που είχαν ήδη ανοίξει λίγο ψηλότερα) ή να πάρουν πίσω το κλιματιστικό και να μου επιστρέψουν τα χρήματα! Προσοχή λοιπόν, διότι αυτή η εταιρία εξαπατά τους πελάτες της με δόλιες κρυφές χρεώσεις, τις οποίες αποκρύπτει απ΄την ιστοσελίδα της (περί “δωρεάν εγκατάστασης αξίας 99€”) και δεν τους προστατεύει από αυθαιρεσίες των δικών της συνεργείων. Με τέτοια συμπεριφορά, εγώ και οι συγγενείς μου, απορρίψαμε το ΠΛΑΙΣΙΟ από τις αγορές μας. Διαπιστώνω επίσης ότι το ΠΛΑΙΣΙΟ έχει κλείσει τις κριτικές-αξιολογήσεις στην Google, προφανώς για να αποκρύψει τις αρνητικές κριτικές των πελατών της. Άλλη μια απόδειξη, της δολιότητας και της εξαπάτησης της εταιρίας.
”