Είμαι καινούργια πελάτης της nrg με 4 παροχές.Προχθές παρέλαβα τον πρώτο λογαριασμό για τις 2 εξ’αυτών και διαπιστώνω ότι με έχουν εξαπατήσει. Θέλω να μιλήσω με τον κύριο με τον οποίο κανόνισα και πήγα στην nrg ο οποίος με είχε διαβεβαιώσει ότι θα μπορώ να επικοινωνώ μαζί του όποτε τον χρειάζομαι, γιατί το τηλέφωνο στο οποίο επικοινωνούσα μέχρι να οριστικοποιηθούν οι συνδέσεις έχει πλέον φραγή, αλλά είναι εξαφανισμένος. Τελικά το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να πάρουν νέους πελάτες με ψέματα.Θα περιμένω να έρθουν οι λογαριασμοί και για τις άλλες 2 παροχές και θα φύγω από την Εταιρεία. Το μόνο που έχω να πω είναι ότι πρέπει να ντρέπονται. Συνεχίζω την κριτική μου και επαναλαμβάνω ότι εξαπατήθηκα. Ήρθαν άλλοι 4 λογαριασμοί. Καμία σχέση με αυτά που μου είπαν. Επίσης σε όλους τους λογαριασμούς δεν ήταν σωστή η ημερομηνία μέτρησης του ΔΕΔΗΕ. Υπάρχει εξαπάτηση και με τα δώρα του s.m. Έπρεπε να ενημερώσουν ότι οι επιταγή των 60,00€ είναι 6 επιταγές των 10,00€ και με την προϋπόθεση να ψωνίσεις τουλάχιστον 50,00€ και ότι αν φύγεις από την Εταιρεία νωρίτερα από τα 2 χρόνια θα σου τα χρεώσουν. Ήδη έχω πάει σε άλλο πάροχο. Εχθές και σήμερα μου τηλεφώνησαν για να με ρωτήσουν γιατί έφυγα από την nrg. Aπάντησα γιατί με εξαπάτησαν. Η κυρία στην οποία ανέφερα τι έχει συμβεί μου είπε ότι έχω δίκιο και μου πρότεινε μπλε τιμολόγιο με τιμή γύρω στο 0,095. Όταν εγώ αρκετές φορές ρώτησα για μπλε τιμολόγιο μου ανέφεραν ένα με τιμή 0,18 που φυσικά το απέρριψα. Λυπάμαι για λογαριασμό τους. Η κυρία στο τηλέφωνο μου είπε ότι μπορώ να υπαναχωρήσω εντός 14 ημερών και να γυρίσω στην nrg. Και τζάμπα, δεν θα γύριζα.
Είμαι καινούργια πελάτης της nrg με 4 παροχές.Προχθές παρέλαβα τον πρώτο λογαριασμό για τις 2 εξ’αυτών και διαπιστώνω ότι με έχουν εξαπατήσει. Θέλω να μιλήσω με τον κύριο με τον οποίο κανόνισα και πήγα στην nrg ο οποίος με είχε διαβεβαιώσει ότι θα μπορώ να επικοινωνώ μαζί του όποτε τον χρειάζομαι, γιατί το τηλέφωνο στο οποίο επικοινωνούσα μέχρι να οριστικοποιηθούν οι συνδέσεις έχει πλέον φραγή, αλλά είναι εξαφανισμένος. Τελικά το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να πάρουν νέους πελάτες με ψέματα.Θα περιμένω να έρθουν οι λογαριασμοί και για τις άλλες 2 παροχές και θα φύγω από την Εταιρεία. Το μόνο που έχω να πω είναι ότι πρέπει να ντρέπονται. Συνεχίζω την κριτική μου και επαναλαμβάνω ότι εξαπατήθηκα. Ήρθαν άλλοι 4 λογαριασμοί. Καμία σχέση με αυτά που μου είπαν. Επίσης σε όλους τους λογαριασμούς δεν ήταν σωστή η ημερομηνία μέτρησης του ΔΕΔΗΕ. Υπάρχει εξαπάτηση και με τα δώρα του s.m. Έπρεπε να ενημερώσουν ότι οι επιταγή των 60,00€ είναι 6 επιταγές των 10,00€ και με την προϋπόθεση να ψωνίσεις τουλάχιστον 50,00€ και ότι αν φύγεις από την Εταιρεία νωρίτερα από τα 2 χρόνια θα σου τα χρεώσουν. Ήδη έχω πάει σε άλλο πάροχο. Εχθές και σήμερα μου τηλεφώνησαν για να με ρωτήσουν γιατί έφυγα από την nrg. Aπάντησα γιατί με εξαπάτησαν. Η κυρία στην οποία ανέφερα τι έχει συμβεί μου είπε ότι έχω δίκιο και μου πρότεινε μπλε τιμολόγιο με τιμή γύρω στο 0,095. Όταν εγώ αρκετές φορές ρώτησα για μπλε τιμολόγιο μου ανέφεραν ένα με τιμή 0,18 που φυσικά το απέρριψα. Λυπάμαι για λογαριασμό τους. Η κυρία στο τηλέφωνο μου είπε ότι μπορώ να υπαναχωρήσω εντός 14 ημερών και να γυρίσω στην nrg. Και τζάμπα, δεν θα γύριζα.
”