Η Τράπεζα Πειραιώς επέδειξε πλήρη αδιαφορία απέναντι σε ηλικιωμένο άτομο. Η 76χρονη μητέρα μου έμεινε χωρίς πρόσβαση στα χρήματά της επειδή έληξε η κάρτα της και δεν μπήκαν καν στον κόπο να της στείλουν καινούργια. Όταν καλέσαμε για βοήθεια, η υπάλληλος της έκλεισε το τηλέφωνο χωρίς καμία εξήγηση ή υποστήριξη.
Μας άφησαν όλο το Σαββατοκύριακο χωρίς δυνατότητα ανάληψης, χωρίς εναλλακτική λύση και χωρίς ίχνος επαγγελματισμού ή σεβασμού. Πρόκειται για απαράδεκτη, απάνθρωπη και ανεύθυνη αντιμετώπιση, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για ευάλωτες ομάδες όπως οι ηλικιωμένοι.
Μετά από αυτό το περιστατικό, η μητέρα μου δεν επιθυμεί να αφήσει ούτε ένα ευρώ στον λογαριασμό της και σκοπεύουμε να μεταφέρουμε τα χρήματα σε άλλη τράπεζα. Αν μη τι άλλο, θα έπρεπε να ντρέπεστε.
Η Τράπεζα Πειραιώς επέδειξε πλήρη αδιαφορία απέναντι σε ηλικιωμένο άτομο. Η 76χρονη μητέρα μου έμεινε χωρίς πρόσβαση στα χρήματά της επειδή έληξε η κάρτα της και δεν μπήκαν καν στον κόπο να της στείλουν καινούργια. Όταν καλέσαμε για βοήθεια, η υπάλληλος της έκλεισε το τηλέφωνο χωρίς καμία εξήγηση ή υποστήριξη.
Μας άφησαν όλο το Σαββατοκύριακο χωρίς δυνατότητα ανάληψης, χωρίς εναλλακτική λύση και χωρίς ίχνος επαγγελματισμού ή σεβασμού. Πρόκειται για απαράδεκτη, απάνθρωπη και ανεύθυνη αντιμετώπιση, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για ευάλωτες ομάδες όπως οι ηλικιωμένοι.
Μετά από αυτό το περιστατικό, η μητέρα μου δεν επιθυμεί να αφήσει ούτε ένα ευρώ στον λογαριασμό της και σκοπεύουμε να μεταφέρουμε τα χρήματα σε άλλη τράπεζα. Αν μη τι άλλο, θα έπρεπε να ντρέπεστε.
”