Ελληνοαμερικανίδα
Πολύ άσχημη η εμπειρία μου με την εταιρεία Πλαίσιο.
Επιπόλαιες συμπεριφορές, πλήρης άγνοια στον τομέα
ανάληψης ευθύνης (κρύβονται σαν τα ποντίκια προκειμένου
να αποφύγουν την αντιμετώπιση του δυσαρεστημένου πελάτη),
δεν ασχολούνται καθόλου με την επιμόρφωση/ ενημέρωση του
εξ’ ορισμού χαμηλού IQ προσωπικού τους….
Η ανευθυνότητα τους έγινε η αιτία για να δαπανήσω περίπου 200
ευρώ, πλέον της συνολικής δαπάνης μου για την αγορά πλυντηρίου
πιάτων (540 ευρώ), για την κατασκευή νέου, παραπλήσιας εμφάνισης,
εντοιχισμού, καθώς με είχαν ενημερώσει /καθησυχάσει ότι ο υπάρχων θα ταίριαζε στο νέο πλυντήριο.
Φανταστείτε ότι αυτό το γνώριζε ο τεχνικός/υδραυλικός
(άλλης εταιρείας), που συνέδεσε το νέο πλυντήριο….
Το resume είναι ότι διαταράχτηκε η αισθητική της κουζίνας μου.☺️
Ελληνοαμερικανίδα
”Πολύ άσχημη η εμπειρία μου με την εταιρεία Πλαίσιο.
Επιπόλαιες συμπεριφορές, πλήρης άγνοια στον τομέα
ανάληψης ευθύνης (κρύβονται σαν τα ποντίκια προκειμένου
να αποφύγουν την αντιμετώπιση του δυσαρεστημένου πελάτη),
δεν ασχολούνται καθόλου με την επιμόρφωση/ ενημέρωση του
εξ’ ορισμού χαμηλού IQ προσωπικού τους….
Η ανευθυνότητα τους έγινε η αιτία για να δαπανήσω περίπου 200
ευρώ, πλέον της συνολικής δαπάνης μου για την αγορά πλυντηρίου
πιάτων (540 ευρώ), για την κατασκευή νέου, παραπλήσιας εμφάνισης,
εντοιχισμού, καθώς με είχαν ενημερώσει /καθησυχάσει ότι ο υπάρχων θα ταίριαζε στο νέο πλυντήριο.
Φανταστείτε ότι αυτό το γνώριζε ο τεχνικός/υδραυλικός
(άλλης εταιρείας), που συνέδεσε το νέο πλυντήριο….
Το resume είναι ότι διαταράχτηκε η αισθητική της κουζίνας μου.☺️