Με το ακόλουθο μήνυμα θα ήθελα να σας αναφέρω-ελπίζω να το δει κάποιος υπεύθυνος που έχει ανθρωπιά – την ταλαιπωρία που πέρασα από την 16/06/23 αγορά από το κατάστημα σας στην Πειραιώς 165 . Πιό πάνω για του λόγου το αληθές θα σας επισυνάψω και φωτό ώστε να γίνει κατανοητό. Λοιπόν μεταξύ άλλον προϊόντων αγοράζω ενα πιεστικό Sterwins το οποίο πηγαίνω στην Κόρινθο στους ηλικιωμένους γονείς μου έχοντας ο ένας σοβαρό πρόβλημα υγείας με χημειοθεραπείες επειδή το καλοκαίρι κόβεται στον οικισμό συχνά το νερό . Το αποτέλεσμα ήταν μετά από τοποθέτηση κόστους 40€ από υδραυλικό το πιεστικό μετά από 10 περίπου μήνες και έχοντας ακόμα την διετή εγγύηση να βγάζει νερά από το κέλυφος του . Έδωσα λοιπόν αλλά 40€ στον υδραυλικό να το αφαιρέσει, το πηγαίνω στο κατάστημα και με παραπέμπει στην ΓΑΙΟΤΕΧΝΙΚΗ στο σέρβις . Εκεί μου λένε το φοβερό ότι τα συγκεκριμένα δεν έχουν ανταλλακτικά και πρέπει να αντικατασταθεί . Έτσι πήγα ξανά , νομίζοντας ότι ησύχασα πήρα ένα όμοιο το οποίο και ξαναπήγα στην Κόρινθο . Αλλά 40€ για τοποθέτηση αυτό έγινε στις 08/04/24. μετά από δύο μήνες επειδή ο πατέρας μου μπήκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο το πιεστικό με χρήση μόνο δύο μηνών από την δεύτερη αγορά Μάιο και Ιούνιο δεν ξαναλειτούργησε επειδή το σπίτι έμεινε κλειστό. Πρίν λοιπόν από δύο μήνες τον Μάιο δηλαδή , έχοντας συνέλθει τον πήγα ξανά στο εξοχικό. Μετά όμως τον Μάιο το πιεστικό ξανά τα ίδια !!!! Έφερα πάλι υδραυλικό το αφαιρέσαμε και αγόρασα άλλο από υπεύθυνο κατάστημα της περιοχής . Έδωσα και 20 ευρώ ακόμα επειδή μου το ξανά αφαίρεσε και ξανά άλλα έξοδα και βενζίνες και διόδια και πάλι σήμερα το μεσημέρι στην Πειραιώς. Εκεί αναγκάστηκα να ζητήσω τον προϊστάμενο του καταστήματος επιθυμώντας να μου δώσει πίσω τα χρήματα μου δείχνοντας του όλες τις αποδείξεις καθώς και φωτό που είχα τραβήξει. Το αποτέλεσμα ήταν να πάρω επιστροφή τα 139 € σε μορφή δωροεπιταγής απλά για αγορά από τα καταστήματα σας που όμως μέσα δεν επιθυμώ μετά από όλα αυτά . Εν τω μεταξύ στην ερώτηση που μου έκανε γιατί δεν επικοινώνησα μαζί τους , όσες φορές και αν προσπάθησα δεν μπορούσα ποτέ να μιλήσω με τον κήπο. Με συνδέαν με το κέντρο και μετά πάρτε σε λίγο αλλά πάλι τα ίδια . Εντωμεταξύ λόγω της ασθένειας του πατέρα μου δεν μπορούσα να ασχοληθώ ακόμα περισσότερο. Λυπάμαι που εν έτη 2025 υπάρχουν εταιρείες που λειτουργούν με αυτόν τον τρόπο. Παρακαλώ όπως λάβετε γνώση και αν έχει φιλότιμο κάποιο στέλεχος ας κοιτάξει και λίγο τους πελάτες που σας εμπιστεύονται. Επίσης να γνωρίζετε ότι το περιβόητο σέρβις είναι τελείως ψυχρό και απότομο . Στην ερώτηση που έκανα όταν τους πήρα και τους είπα ότι τα πιεστικά sterwins είναι τελείως ελαττωματικά μου και ότι και το δεύτερο έκανε τα ίδια μου είπαν δεν το ξανά αλλάζουν μην τους ενοχλώ και να απευθυνθώ στο κατάστημα το οποίο δεν μπορούσα να βρω άνθρωπο να μιλήσω. Και επειδή είμαι ειλικρινής ,δεν τους έστειλα mail όπως με παρότρυνε ο προϊστάμενος – Τι σημαίνει κύριοι ότι θα μου απαντούσαν μετά από 24 ώρες ; Για τόσο πρόβατα μας έχετε ; – προτίμησα λοιπόν να τους τα πω από κοντά σήμερα να μην μας περνάνε και για χαζούς.
Με το ακόλουθο μήνυμα θα ήθελα να σας αναφέρω-ελπίζω να το δει κάποιος υπεύθυνος που έχει ανθρωπιά – την ταλαιπωρία που πέρασα από την 16/06/23 αγορά από το κατάστημα σας στην Πειραιώς 165 . Πιό πάνω για του λόγου το αληθές θα σας επισυνάψω και φωτό ώστε να γίνει κατανοητό. Λοιπόν μεταξύ άλλον προϊόντων αγοράζω ενα πιεστικό Sterwins το οποίο πηγαίνω στην Κόρινθο στους ηλικιωμένους γονείς μου έχοντας ο ένας σοβαρό πρόβλημα υγείας με χημειοθεραπείες επειδή το καλοκαίρι κόβεται στον οικισμό συχνά το νερό . Το αποτέλεσμα ήταν μετά από τοποθέτηση κόστους 40€ από υδραυλικό το πιεστικό μετά από 10 περίπου μήνες και έχοντας ακόμα την διετή εγγύηση να βγάζει νερά από το κέλυφος του . Έδωσα λοιπόν αλλά 40€ στον υδραυλικό να το αφαιρέσει, το πηγαίνω στο κατάστημα και με παραπέμπει στην ΓΑΙΟΤΕΧΝΙΚΗ στο σέρβις . Εκεί μου λένε το φοβερό ότι τα συγκεκριμένα δεν έχουν ανταλλακτικά και πρέπει να αντικατασταθεί . Έτσι πήγα ξανά , νομίζοντας ότι ησύχασα πήρα ένα όμοιο το οποίο και ξαναπήγα στην Κόρινθο . Αλλά 40€ για τοποθέτηση αυτό έγινε στις 08/04/24. μετά από δύο μήνες επειδή ο πατέρας μου μπήκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο το πιεστικό με χρήση μόνο δύο μηνών από την δεύτερη αγορά Μάιο και Ιούνιο δεν ξαναλειτούργησε επειδή το σπίτι έμεινε κλειστό. Πρίν λοιπόν από δύο μήνες τον Μάιο δηλαδή , έχοντας συνέλθει τον πήγα ξανά στο εξοχικό. Μετά όμως τον Μάιο το πιεστικό ξανά τα ίδια !!!! Έφερα πάλι υδραυλικό το αφαιρέσαμε και αγόρασα άλλο από υπεύθυνο κατάστημα της περιοχής . Έδωσα και 20 ευρώ ακόμα επειδή μου το ξανά αφαίρεσε και ξανά άλλα έξοδα και βενζίνες και διόδια και πάλι σήμερα το μεσημέρι στην Πειραιώς. Εκεί αναγκάστηκα να ζητήσω τον προϊστάμενο του καταστήματος επιθυμώντας να μου δώσει πίσω τα χρήματα μου δείχνοντας του όλες τις αποδείξεις καθώς και φωτό που είχα τραβήξει. Το αποτέλεσμα ήταν να πάρω επιστροφή τα 139 € σε μορφή δωροεπιταγής απλά για αγορά από τα καταστήματα σας που όμως μέσα δεν επιθυμώ μετά από όλα αυτά . Εν τω μεταξύ στην ερώτηση που μου έκανε γιατί δεν επικοινώνησα μαζί τους , όσες φορές και αν προσπάθησα δεν μπορούσα ποτέ να μιλήσω με τον κήπο. Με συνδέαν με το κέντρο και μετά πάρτε σε λίγο αλλά πάλι τα ίδια . Εντωμεταξύ λόγω της ασθένειας του πατέρα μου δεν μπορούσα να ασχοληθώ ακόμα περισσότερο. Λυπάμαι που εν έτη 2025 υπάρχουν εταιρείες που λειτουργούν με αυτόν τον τρόπο. Παρακαλώ όπως λάβετε γνώση και αν έχει φιλότιμο κάποιο στέλεχος ας κοιτάξει και λίγο τους πελάτες που σας εμπιστεύονται. Επίσης να γνωρίζετε ότι το περιβόητο σέρβις είναι τελείως ψυχρό και απότομο . Στην ερώτηση που έκανα όταν τους πήρα και τους είπα ότι τα πιεστικά sterwins είναι τελείως ελαττωματικά μου και ότι και το δεύτερο έκανε τα ίδια μου είπαν δεν το ξανά αλλάζουν μην τους ενοχλώ και να απευθυνθώ στο κατάστημα το οποίο δεν μπορούσα να βρω άνθρωπο να μιλήσω. Και επειδή είμαι ειλικρινής ,δεν τους έστειλα mail όπως με παρότρυνε ο προϊστάμενος – Τι σημαίνει κύριοι ότι θα μου απαντούσαν μετά από 24 ώρες ; Για τόσο πρόβατα μας έχετε ; – προτίμησα λοιπόν να τους τα πω από κοντά σήμερα να μην μας περνάνε και για χαζούς.
”