Η Easy Mail ιδρύθηκε το 2013 και δραστηριοποιείται στο χώρο των ταχυμεταφορών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Μετάβαση στον ιστοτόποΗ Easy Mail ιδρύθηκε το 2013 και δραστηριοποιείται στο χώρο των ταχυμεταφορών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Απαράδεκτη συμπεριφορά. Τα πράγματα δεν ήρθαν ποτέ ενώ μας είπαν ότι τα παραδώσανε και όταν τα αναζητήσαμε μας είπαν πως βρήκαν έναν στον δρόμο και τα δώσανε εκεί. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ. Τα ξεφορτώθηκε κάπου ο κούριερ
”Πέρσι δεν μου έφερναν τα πακέτα κι αναγκαζόμουν να βρω άτομο να πάει να μου τα πάρει, τώρα περιμένω πακέτα τα οποία αργούν, στο ενδιάμεσο αναγκάζομαι να αλλάξω κατοικία και πόλη κι αρνούνται να με εξυπηρετήσουν, αν μη τι άλλο ανθρώπινα. Ούτε επαγγελματίες ούτε άνθρωποι δυστυχώς…
”Περιμένω δέμα από Temu . Το Temu πραγματικά έστειλε πολύ γρήγορα την παραγγελία . Η παραγγελία βρίσκεται στην Αθήνα στο κατάστημά σας πάνω από βδομάδα…. Και το τηλεφωνικό κέντρο απλά δεν απαντάει ποτέ για να ρωτήσω πότε πρόκειται να έρθει στη Ρόδο … περιμένω μισή ώρα στο ακουστικό και δεν απάντησαν ποτέ !!!! Είστε απαράδεκτοι !!!!
”Περίμενα 15 λεπτά στην γραμμή 1 (εξέλιξη παραγγελίας) και 10 λεπτά στην γραμμή 2 (αποστολή δέματος).Στην γραμμή 3 (αποστολή δέματος στο εξωτερικό) ώ τού θαύματος η κοπέλα απήντησε με το πρώτο.Με εξυπηρέτησε εκνευρισμένη.Η αλήθεια είναι ότι δεν φταίνε οι εργαζόμενοι εκεί.Όμως η εταιρεία κυνηγάει τα μεγάλα ψάρια.Εμείς οι μικροί δεν μετράμε.Η κοπέλα μού έδωσε προφορικά το voucher.Δεν υπάρχει στην σελίδα τής εταιρείας, ούτε η ένδειξη ότι έχουν αναλάβει τα ΕΛΤΑ. Όταν πληκτρολόγισα τον κωδικό φάνηκε πως τα ΕΛΤΑ είχαν παραλάβει το δέμα από τις 10 Μαΐου. Τώρα πως γίνεται σε 2 μέρες να είναι από την Κίνα στην Ελλάδα και εγώ να περιμένω την easymail στις 19 τού μηνός να με εξυπηρετήσει πέστε μου εσείς.
”Είχαμε ζητήσει παράδοση στο διάστημα 4 με 8. Στις 9.30 μας
”ήρθε μήνυμα ότι ο κούριερ ήταν δε κοντινή απόσταση. Σου δίνει την εναλλακτική να το παραλάβει άλλος, και το κάναμε. Το τελευταίο τους μήνυμα ήταν για αποτυχημένη προσπάθεια παράδοσης. Το μεηλ επικοινωνίας που δίνουν δεν λειτουργεί και η τηλεφωνική επικοινωνία είναι αδύνατη. Κρίμα που την χρησιμοποιούν σοβαρές εταιρείες.
Πολύ κακή εμπειρία. Αναμονή 40 λεπτών στο τηλέφωνο χωρίς αποτέλεσμα. Επομένως, αδύνατον να συνεννοηθείς!
”τραγικοι , τηλεφωνα δεν ….. και οταν αποφασισουν να το σηκωσουν στο κλεινουν στη μουρη . κλειστε το μαγαζακι
”Σήμερα το πρωί 30/4/26 ώρα 08:35 έλαβα μήνυμα (στο viber) από την εταιρία για παράδοση αποστολής και επιβεβαίωση αργότερα στις 09:16 ότι η αποστολη θα γίνει κανονικά και να βρίσκομαι στο χώρο μου από τις 10:30-13:30 Παρακολουθούσα την διαδικασία αποστολής μέσω της εφαρμογής της εταιρίας και περί τις 13:00 έλαβα μήνυμα ότι η αποστολή δεν ήταν δυνατή να πραγματοποιηθεί απολογούμενοι για την ταλαιπωρία. Είμαι στην τηλεφωνική γραμμή της εταιρίας από τις 13:00 μέχρι αυτή την στιγμή που γράφω αυτό το κείμενο (14:15) «αναμένοντας στο ακουστικό μου» για έναν υπάλληλο/εκπρόσωπο να απαντήσει… επειδή η «κλήση μου είναι σημαντική» όπως αναφέρει το μαγνητοφωνημένο μήνυμα… Θεωρώ απαράδεκτη την συμπεριφορά της εταιρίας αυτής ή οποία δεν ενδιαφέρεται για την ομαλή διεξαγωγή των υπηρεσιών της ….
”Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Ι ΑΠΛΆ!!!!
”Είμαι στην αναμονή μισή ώρα το σηκώνουν και μου το κλείνουν μέσα στη μούρη και έγινε ξανά το ίδιο με 15 λεπτά αναμονή.
Απορώ γιατί κάποιες εταιρίες λειτουργούν ακόμα.
Ούτε μισό αστέρι αξίζουν
Μου ήρθε πακέτο ανοιχτό, έλειπαν προϊόντα, ο κουριερ έλεγε δεν γνωρίζει, δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα, ούτε το ένα αστέρι είναι η σωστή βαθμολογία… Το απόλυτο ΜΗΔΕΝ
”Εξαιρετική συνεργασία. Στην ώρα τους,συνεχής επικοινωνία μέσω μέιλ και ο κος Νεκτάριος ευγενέστατος. Πριν μου παραδώσει το πακέτο μου,με κάλεσε στο τηλέφωνο να επιβεβαιώσει την διεύθυνση και την παρουσία μου. Θα σας ξανά προτιμήσω. Νέα Ερυθραία.
”Αααααχ γιατίιι δεν είδα ότι η παραγγελία μου θα ερχόταν με την εταιρεία σας ; Πόσο κουρασμένη ήμουν όταν την έκανα;;; Ήμουν σπίτι που λέτε και μου έρχεται ένα μήνυμα πως το δέμα μου είναι στο κατάστημα στου Ρέντη. Γιατί ρε φίλε; Σου έπεσε ο πισινός να το φέρεις σπίτι; Γιατί να τρέχω εγώ στου διαόλου το κέρατο να παραλάβω το δέμα μου; Απαράδεκτοι. Α και στο τηλέφωνο εννοείται πως δεν απαντάτε . Αν δεν έχετε προσωπικό κάντε προσλήψεις . ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ με αυτή την εταιρία.
”Περίμενα πακέτο από Temu και μου το έστειλαν με easy mail. Διαβάζοντας τόσο αρνητικά σχόλια λέω πάει το δέμα μου ,δεν θα το παραλάβω ποτέ.
”Το δέμα λοιπόν το παρέλαβα σήμερα στο σπίτι από τον ευγενέστατο και πολύ εξυπηρετικό Σπύρο. Είχε προηγηθεί τηλέφωνο για να διαπιστώσει εάν είμαι σπίτι για να παραλάβω. Το μόνο αρνητικό είναι ότι η εταιρεία μου έστειλε σήμερα το πρωί μήνυμα ότι θα γίνει η παράδοση σήμερα χωρίς να λαμβάνει υπόψη της ότι είμαι εργαζόμενη άρα μη διαθέσιμη σύμφωνα με το πρόγραμμά της. Και αυτός είναι ο λόγος που έβαλα 4 αστέρια.
Ο Αλέξανδρος Β είναι άψογος!! Είχα καιρό να συναντήσω τέτοιον επαγγελματία! Όχι μία αλλά δύο φορές μ’εχει εξυπηρετήσει και δεν σας κρύβω μου άλλαξε δραματικα την εντύπωση για τις εταιρείες κούριερ. Εύγε!
”Η χειροτερη εταιρεια με αποσταση από ολες τις άλλες. Στο τηλεφωνικό κεντρο ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΆ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ, αλλά κατα τα υπόλοιπα “η κλήση μας είναι πολύτιμη”. Στα email ένα από τα ίδια. Αν σε προγραμματίσουν είναι άγνωστο αν και πότε θα το φέρουν. Το ωραριο των courier είναι καλύτερο από αυτό των δημοσιων υπαλλήλων. ως το μεσημέρι. κατα τις 5 δε γίνεται. Πρέπει να είναι σπίτι τους. Αν θέλεις παράδοση απόγευμα, κόψε το λαιμό σου να πας εκεί που είναι το πακετο. Ακομα και αν σου πουν ότι θα σε προγραμματίσουν στην επόμενη εργάσιμη, αυτό είναι αέρας κοπανιστός. Αν υπήρχε βαθμολογία αρνητική -10 θα την έπαιρναν δικαια. Το μεγάλο δυστύχημα είναι ότι έχουν πάρει εργολαβία την Sephora και έτσι δεν μπορείς να παραγγείλεις και να παραλάβεις από Sephora.
”Δεν υπάρχει αρνητική βαθμολογία και γιαυτο το ενα αστεράκι !!! Περιμένω 10 μερες να παραλαβω δεμα απο vodafone με καλει ενα πρωινο ο υπάλληλος που θα μου παρέδιδε το δεμα αν βρίσκομαι στο χωρο για να ερθει και μου χτυπαει το κουδούνι και αφηνει το δεμα στην Εισοδο της πολυκατοικίας και εφυγε! Δεν εμφανίστηκε να παραδώσει να υπογραψω καπου οτι το ελαβα τπτ!!! Οσο για το τηλεφωνικό κεντρο δεν εχει απαντησει ποτε κανεις καμμια κληση. Αναμονής ανω του 20 λεπτου !!
”Ντροπη!!
Ταχύτατη εξυπηρέτηση!!!!
”” επικοινωνεισται” μαζι μας…”εισται πολυυιμος” χα χα χα χα χα χα – ως προς το πρωτο,πως να γινει,αφου ετσι και αλλιως,ΟΥΤΕ τηλεφωνο δεν σηκωνεται,ΟΥΤΕ στα μειλ απαντατε.αν υπηρχε λιγοτερο απο ΜΗΔΕΝ,θα εισασταν οι πρωτοι….ποτε ξανα με εσας.NEVER AGAIN,ONE TIME-LAST TIME.δεν νομιζω πως θα το καταλαβετε,αλλα ας υπαρχει ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ.
”Ο, τι χειροτερο! Πολυ κακή εξυπηρέτηση! Ακόμα περιμένω το δέμα μου εδώ και καιρο
”Λυπάμαι πάρα πολύ για την εταιρεία απαράδεχτη στον τομέα επικοινωνίας τρεις ημέρες προσπαθω να επικονωνήσω και δεν απαντά κανείς περιμένω δέμα έλαβα μήνυμα με απάντηση δα παραδοθει στις επόμενες ημέρες και δεν γνωρίζω πόσο θα περιμένω ακόμη
”Απαράδεκτοι! Μεγάλη καθυστέρηση, δεν απαντούν στα τηλέφωνα! Ό,τι χειρότερο υπάρχει σε μεταφορική!
”Άλλη μια εταιρία που εργαζόμενοι στα Τρίκαλα έχουν και «λίγα νεύρα παραπάνω»! Σήμερα βρισκόμουνα στο κατάστημα να παραλάβω ένα δέμα και ξαφνικά έρχεται ένα κοριτσάκι και με ρωτάει αν ξέρω εάν κάνουν αποστολές στην συγκεκριμένη εταιρία! Φυσικά κάναμε μια κουβέντα ότι δεν ξέρουμε, ότι δεν σηκώνουν το τηλέφωνο, οτι σου λέει παράδοση στην πλατφόρμα μέσω box αλλά δεν διαθέτει! Και ξάφνου να ο κύριος να της γελάει ειρωνικά και να της λέει κοπέλια έλα μέσα ΕΣΥ ΠΟΥ ΒΙΑΖΕΣΑΙ να σε «εξυπηρετήσουμε»! Παρέκαμψε ο «Κυριος» όλη την σειρά 10 ατόμων! Για να της πει ΤΙ! Να μην μιλάει; Να μην ερωτήσεις; Να την κάνει ρεζίλι;
”Είστε ΡΕΖΙΛΙ και πραγματικά διαλέξτε ανθρώπους με σεβασμό προς τους άλλους και χωρίς νεύρα!
Είμαι για άλλη μια φορά ευχαριστημένη από την συνεργασία μου με την συγκεκριμένη εταιρεία. Σηκώνουν τα τηλέφωνα πάντα τα πακέτα έρχονται πολύ γρήγορα και ας μένω σε ένα χωριό της Ευβοίας.
”Ότι χειρότερο υπάρχει σε κούριερ στην Ελλάδα. Δυστυχώς δεν υπάρχει αρνητικό αστεράκι να βάλω. Το πακέτο περιφέρεται 10 ημέρες και δεν ξέρουμε που βρίσκεται, για όλα φταίει οι Κινέζοι και άλλες τέτοιες βλακείες για να καλύψουν την ανεπάρκεια τους. Χάσαμε την πρωτοχρονιά, χάσαμε και τα φώτα ελπίζω να προλάβουμε τις απόκριες. Έχω αιτηθεί σε όλα τα sites που ψωνίζω να μην μου ξανά εμφανίσουν την εταιρεία γιατί αλλιώς θα ακυρώνω την παραγγελία. Δεν έχουμε άλλη υπομονή, ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΆΒΕΤΕ;;;; ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΒΑΛΤΕ ΛΟΥΚΕΤΟ
”Σάββατο και τα καταστήματα κλείνουν στις 14:00.
”13:40 στο κατάστημα της Κορινθου δεν μας εξυπηρέτησαν. Είχαν κλείσει είπαν. Εμείς κατεβήκαμε 30 χιλιόμετρα για το πακέτο. Καλέσαμε στα κεντρικά, επίσης είχαν κλείσει πριν τις 14:00. Ωραία εταιρία!!!