Έχοντας κληρονομήσει την εμπειρία, την τεχνογνωσία και την τεχνολογία από την μητρική της εταιρεία, HELLENiQ ENERGY, η Enerwave είναι η εταιρεία ενέργειας που καταλαβαίνει την αγορά σε βάθος, προσδιορίζει όλους τους κρίσιμους παράγοντες που την επηρεάζουν και πράττει πάντα έχοντας ως στόχο το όφελος του τελικού καταναλωτή.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Ότι χειρότερο μπορείς να ζήσεις 5 ημέρες καθυστέρηση πληρωμής λόγο χακαρισμενης χρεωστικής κάρτας πού δεν μπορώρουσε να γίνει αυτόματη πληρωμή 165 ευρώ πρόστιμο αυτοί θα χάσουν
”Μεγάλη αναμονή μέχρι τη σύνδεση με εκπρόσωπο…αδυναμία επίλυσης ενός απλού θέματος ,έλλειψη ενσυναίσθησης σε θέμα υγείας,μόνο αυστηρή τήρηση του πρωτοκόλλου..κάκιστη πρώτη εμπειρία..
”Μου εστειλαν καθυστερημενα λογαριασμο και αργησα να πληρωσω 1 ημερα. Παρόλον που ειμαι στο μπλε σταθερο τιμολογιο με 0.099 ανα κιλοβατ για την μια ημερα που καθυστερησα μου εστειλαν λογαριασμο με 0,24 ανα κιλοβατ ητοι ενα ποσον 63 ευρω επι πλεον του κανονικου λογαριασμου.
”Μακρυα απο αυτους, μολις ληξει το συμβολαιο μου φευγω με τα 1000 κι ουτε θελω να ξανακουσω για αυτους.
ΜΑΚΡΥΑ.
Απαράδεκτη συμπεριφορά
”Απαράδεκτη εταιρεία
Μακριά!!!
Απατεώνες
Μην πλησιάζετε !!!
Εδώ και μήνες προσπαθώ να βρω κάποιον υπεύθυνο και κρύβονται!
Μην μπλέξετε!!
Μετα απο τηλεφωνικη επικοινωνια και συναψη συμβολαιου με την εν λογω εταιρεια , εκανα υπαναχωρηση στο συμβολαιο καθως μου εγινε καλυτερη προσφορα απο αλλη εταιρεια. Η υπαναχωρηση εγινε εντος των 14 ημερων και μετα απο 3 τηλεφωνα που με επιβεβεβαιωναν οτι ειμαστε οκ τελικα με χρεωσαν τη ρητρα επειδη ειπαν οτι ηθελαν την υπαναχωρηση με ηλεκτρονικη υπογραφη.
”Ό,τι χειρότερο. Πριν 2,5 μήνες ρώτησα για διακανονισμό του λογαριασμού Ιανουαρίου σε δύο δόσεις. Με διαβεβαίωσαν ότι δεν χρειάζεται καν αίτηση, αρκεί να πληρώσω τα μισά 20/2 και τα υπόλοιπα 20/3. Αν και πλήρωσα πολύ νωρίτερα (2/2 και 28/2), στις 26/3 ήρθε πρόστιμο στην έκπτωση συνέπειας που σχεδόν διπλασίασε το ποσό (από 130€ σε 250€)! Παρά την πάγια εντολή και τις επανειλημμένες ερωτήσεις μου, με παραπλάνησαν. Αρνήθηκαν να ακούσουν την ηχογραφημένη κλήση ή να βρουν το υπόμνημά μου. Εκπρόσωπος παραδέχτηκε το λάθος τους, αλλά μια “υπεύθυνη” μου είπε κυνικά ότι όφειλα να ξέρω! Με εκβίασαν να αλλάξω πρόγραμμα για να σβηστεί το πρόστιμο, ενώ όταν είπα ότι αποχωρώ λόγω ανέντιμης συμπεριφοράς, με απείλησαν με ρήτρα αποχώρησης. Θεωρούν τη χώρα μπανανία και εμάς ιθαγενείς. Μακριά από αυτούς!
”Ειχα ενα μικρο προβλημα διακανονισμου και με εξυπηρετησαν με τον πιο φιλικο τροπο.
”Η τιμολόγησή τους υπολειτουργεί ή δεν λειτουργεί καθόλου. Αν δεν πάρεις τηλέφωνο να τους παρακαλέσεις, λογαριασμός δεν εκδίδεται. Αν τον εκδώσουν στο τριμηνο – τετράμηνο -πεντάμηνο…… το ποσό είναι υπέρογκο κι αν δεν μπορείς να πληρώσις εμπρόθεσμα, χάνεις τις εκπτώσεις, χρεώνεσαι τόκους……Άρα μπορεί να γίνεται και εσκεμένα αυτό για τους λόγους που προανέφερα.
”Είμαι πελάτης μισό αστέρι θα έβαζα αν είχε
”Ειλικρινά είμαι εξοργισμένος με τον τρόπο που λειτουργεί η συγκεκριμένη εταιρεία ρεύματος.
Αντί να γίνει σωστή καταμέτρηση για 30 ημέρες, ο λογαριασμός εκδόθηκε για 40 ημέρες, με αποτέλεσμα η κατανάλωση να φουσκώσει τεχνητά και να ξεπεράσει τις 1600 kWh. Αυτό με έβαλε αυτόματα σε υψηλότερη και σαφώς ακριβότερη κλίμακα χρέωσης. Το αποτέλεσμα; Ένας λογαριασμός σχεδόν διπλάσιος, χωρίς καμία λογική ή δίκαιη εξήγηση.
Αυτή η πρακτική δεν μπορεί να θεωρηθεί απλό λάθος. Δημιουργεί σοβαρές υποψίες για αδιαφάνεια και αδικαιολόγητη οικονομική επιβάρυνση των πελατών. Όταν η τιμολόγηση βασίζεται σε λανθασμένα χρονικά διαστήματα, τότε το κόστος που προκύπτει δεν αντικατοπτρίζει την πραγματική κατανάλωση.
Θεωρώ απαράδεκτο να καλούμαι να πληρώσω υπέρογκα ποσά λόγω κακής διαχείρισης ή «μαγειρεμένων» υπολογισμών. Αυτό για μένα αγγίζει τα όρια της εκμετάλλευσης.
Αναμένω άμεση διόρθωση του λογαριασμού και σοβαρότερη αντιμετώπιση στο μέλλον. Οι καταναλωτές δεν είναι ούτε ανενημέρωτοι ούτε διατεθειμένοι να αποδεχτούν τέτοιες πρακτικές.
”Μου έβγαλαν έναν έναντι με δική τους πρωτοβουλία 155 ευρώ σ ένα ρολόι αμετακίνητο από το καλοκαίρι είναι κλειστό.τους ενημέρωσα αλλά επιμένουν τους έστειλα φωτό το ρολόϊ ο δεδηε τους έδωσε την σωστή μέτρηση και επιμένουν να μην διαγράφουν τα 155 κ αν δεν τα πληρώσω θα έχω και ρήτρα.ελεος.σε αφήσουν στο τηλ αναμονή 44 λεπτά όταν θες να διαμαρυρηθεις.καταγγελια στον συνήγορο του Πολίτη θα κάνω.
”Ειναι η πρώτη φορά που γράφω κριτική για μια εταιρεία και αυτό γιατί με την enerwave μου έτυχε κάτι που δεν μου έχει ξανατυχει ποτέ! Ήμουν 3 χρόνια με την enerwave και παίρνω μια πρόταση τηλεφωνικώς από μια άλλη εταιρεία! Τηλεφωνώ στην enerwave και τους λέω για την πρόταση που δέχτηκα από άλλους και μου απαντάνε ότι θα μου κάνουν αντιπρόταση! Εγώ δέχομαι την αντιπρόταση και μετά από καιρό βλέπω ότι δεν έχει γίνει κάτι! Τους τηλεφωνώ ξανά και τους εξηγώ ότι δεν είδα πουθενά την αντιπρόταση στην πράξη και μου απαντάνε το εξής τρελό!! Ότι επειδή παρέμεινα στην enerwave δεν έγινε αποσύνδεση και επανασύνδεση δεν ενεργοποιήθηκε η αντιπρόταση. μάλιστα μου είπαν ότι ήταν “κακό timing” η αντιπρόταση!! Όταν ζήτησα να φύγω μου έβαλαν να πληρώσω και τέλος αποσύνδεσης! Μακρυά από απατεώνες!!
”Απαταιώνες. Κάνουν διπλοεγγραφές μετρητών και κατόπιν τις απενεργοποιούν χρεώνοντας ρήτρα υπαναχώρησης.
”Μείνετε μακρυά.
Προσοχή στέλνουν λογαριασμό κάθε 15 η 17 ημέρες δεν κλείνει μήνα και εμείς πληρώνουμε όλες τις κρατήσεις πολλές φορές
”ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ με όλη την σημασία της λέξης. Η συμφωνία ήταν εγγύηση 50,00 ευρώ σπασμένο στους 2 πρώτους μήνες και στείλανε 200,00 ευρώ. Η απάντηση τους σε αυτό ήταν ότι είναι βάση του ιστορικού της παροχής, και του λέω ότι η παροχή αυτή έχει κατανάλωση 4000kw το έτος, δηλαδή παροχές που έχουν 10000-15000kw τι θα πληρώσουν 5000,00 ευρώ εγγύηση. Φυσικά μιλούσε σαν χεσμένος δεν ήξερε τι να πει . Η χειρότερη εταιρεία ever μακριά
”Απατεώνες εκδίδουν λογαριασμούς 11 ημερών και σε χρεωνουν με 2,45 ευρώ την
κιλοβατώρα ,ζητάς εξηγήσεις και σου λένε μπούρδες.
ΜΑΚΡΙΆ
”Απατεωνες για μια οφειλη 140 ευρω και ενω του πληρώνω καθε μηνα αρκετα μεγαλα ποσα μου εστειλαν στο viper για διακοπη ενω μιλησα με μια υπάλληλο για διακανονισμο με απεριψε οτι δεν γίνεται οταν τις ειπα αν μπορουν να περιμενουν 10 ημερες να πληρωθω μου ειπε οτι σε 5 ημερες θα γινει διακοπη οταν τις ειπα για τοσο μικρο ποσο θα γινει διακοπη? Μου ειπε με προκλητικο υφος αφου ειναι λιγα γιατι δεν τα πληρωνεις τωρα… ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΗ ΕΤΑΙΡΙΑ
”Καθόλου Εξυπηρέτηση!
”Ώρες αναμονής για να εξυπηρετήθεις, Όπου τελικά δεν εξυπηρετηθηκα. Προσοχή στα συμβόλαια…καθυστερούν τις αίτησεις
Η εταιρία με παραπλάνησε.
”Έκανα συμβόλαιο και με ενημέρωσαν οτι μπορώ να κανω υποαναχωριση εντός 15 ημερών χωρίς ρήτρα.
Εκανα υποαναχωριση την 11 ημέρα και μου ηρθε λογαριασμός 300 ευρω.
Με ενημέρωσαν ότι δεν πήγε εγκαίρως το αίτημα και ετσι περάσαν οι 15 ημέρες.
Με εξοργίζουν τα ανυπόστατα σχόλια και για αυτό μπαίνω στην διαδικασία να γράψω και εγώ την εμπειρία μου, απο τα δύο χρόνια που είμαι πελάτης τους. Λογαριασμοί στην ώρα τους, απολύτως αναλυτικοί και κατανοητοί, οι όροι των συμβολαίων τηρούνται απαρέγκλιτα, όσες φορές κάλεσα στο τηλ.κέντρο απαντούσαν αμέσως και με ευγένεια, η εφαρμογή τους άψογη και απολύτως λειτουργική. Δυστυχώς οι ευχαριστημένοι πελάτες δεν μπαίνουν στην διαδικασία να σχολιάσουν και για αυτό υπερτερούν τα αρνητικά σχόλια.
”Οι υπάλληλοι στο κατάστημα Χαλανδρίου δεν εξυπηρετούν εάν έχεις κάποιο αιτημα ή προβλημα, απλά σου λένε να πάρεις το τηλεφωνικό κέντρο. Τότε τι νόημα ύπαρξης έχουν αν πρέπει να περιμένω ώρες στο τηλέφωνο?? Κ οι πληρωμές με κάρτα γίνονται…
”Σκοπός των καταστημάτων είναι να λύνουν αιτήματα …
Πήρα το σταθερό χωρίς πάγιο για το εξοχικό πριν 3 μήνες για την ώρα πάει καλά ως προϊόν. Τώρα στην αρχή όταν ρώτησα πληροφορίες σε πο το call center μια κυρία αγενεστατη με έφτασε στα όρια μου. Με ξαναπήρε μετά από μέρες με υφακι και τόνο ειρωνείας. Το προσπέρασα. Τώρα οδό για την δωροεπιταγη σε πο το σούπερ μάρκετ άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Τυποποιημένη απάντηση του τύπου το προωθώ στο αρμόδιο τμήμα. Δεν θα ξανάασχοληθώ. Όταν λήξει η σύμβαση η αποχώρηση ειναι κάτι παραπάνω από σίγουρη.
”Μείνετε μακρυά…το μετάνιωσα από το 2ο μήνα κιόλας..
”Όταν με πήραν μου ανέφεραν ότι όταν κλείσω το συμβόλαιο
θα πάρω και μια επιταγή 100ευρω από γνωστό σπουπερμαρκετ.
3 μήνες μετά δεν έχω λάβει τίποτα..Μέθοδος για να σε κάνουν να γίνεις πελάτης τους…τους έχω πάρει ποσά τηλέφωνα χωρίς ανταπόκριση.
Άψογη εξυπηρέτηση από το κατάστημα Λαρισας
”Απαράδεκτη εταιρεία, στην σύνδεση υπάρχει και ένα οικιακό ΦΒ και οι μετρητές είναι τηλεμετρούμενοι, δηλ κάθε μέρα στέλνουν δεδομένα.
”Οταν εκδίδουν λογαριασμό πχ 10 του μηνα (είναι πάντα πιστωτικός λόγω παραγώμενης ενέργειας από το ΦΒ), έχουν δεδομένα από μετρήσεις 40-50 μέρες πριν και όταν η ημερομηνία πληρωμής του λογαριασμού είναι πχ 20 του μηνα σε πληρώνουν 15-20 μέρες μετά γιατί έτσι είναι το σύστημά τους, λένε.
Η εξυπηρέτηση, δεν ξέρει τίποτα και δεν υπάρχει ποτέ ένας προιστάμενος για να απευθυνθείς.
Αποχωρήσαμε, 10 ιουνίου έγινε η σύνδεση σε άλλον πάροχο και μέχρι σήμερα, 40 μέρες μετά, δεν έχουν εκδόσει τελικό λογαριασμό για να πληρωθούμε.
Κανένας δεν ξέρει τίποτα και κανένας δεν αναλμβάνει την ευθύνη.
ΑΘΛΙΑ, ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΑΚΡΥΑ